Nechtěl bych u tohohle řešit výměnu těch spojek, když vezmu, co dnes stojí výměna obyč. spojky u manuálu. Pokud se to teda bude vůbec dělat a nebude se rovnou pro jistotu měnit celá převodovka. ;-\
Kdes na tak velký rozdíl přišel? (Manuál nemá olej a nepotřebuje spojku?)
Podívej se třeba na oficiální něměcké stránky VW např. na Golf GTI. Rozdíl pohotovostní hmotnosti verze s 6st. manuálem a mokrou 6st. DSG, je přesně 21 kg!
Navíc tak velký rozdíl +50kg by se už spíš negativně projevil na spotřebě zrychlení apod.
+50kg zní skoro hrozivě...
Článku by slušela alespoň zmínka o druhé generaci "mokrých" DSG, množné číslo píšu schválně, protože jsou opravdu dvě. Obě 7-mi stupňové, ale jedna je určena pro motory se zástavbou podél, takže ji užívá výhradně AUDI, druhá pak pro motory uložené napříč a tu dnes má jako první osobní vůz VW Tiguan (když byla nejprve rok prověřována v užitkovém Transporteru). Druhá generace DSG zvládá cca dvojnásobné točivé momenty proti generaci první.
Zajimalo by mne jaky je vahovy rozdil mezi DSG a klasickou prevodovkou (pokud se to da vubec porovnat), Vecna skoda, ze jste nemeli vice detailnich fotek o danem systemu treba mezi suchou a mokrou skrini.