Novinky
Český trh v září 2009: Mercedes-Benz E nejžádanější ve vyšší střední třídě, BMW 5 druhé
34 komentářů
Smekam pred jednim odvazlivcem co si poridil C6 - to auto je z venku absolutne nadherne ale jak se jim ho podarilo podelat zevnitr je az zarazejici - kazdopadne klobouk dolu pred nonkonformitou.
BTW nevite kdy se ma objevit nova A6 ?
BTW nevite kdy se ma objevit nova A6 ?
Nové éčko musí prodeji pohnout, podobně jako o třídu výše, nováček ve třídě vždycky táhne. Pro pětku pořád dobrý, nejstarší auto, které se dokáže nováčkům podívat zpříma do očí (éčko, XF), na rozdíl od A6, která i přes FL už citelně zastarává. Obojí se projevuje i v prodejích, A6 sice drtí konkurenci celoročně, ale bude to už jen horší, alespoň než přijde nová. Palec má u mě volvo, posčítám-li S80 s jejími kombi deriváty, je to na bednu, a to je úspěch, teď jim, ani nevím proč, nějak víc fandím. 😄 😉
U petky se projevuje velmi kladne vyprodej skladu a diky nezastaravajicim tvarum i neustala aktualnost soucasne generace.
Je zajimave specialne srovnani prave BMW 5 a A6, ktere prisly na trh s rocnim odstupem, Audi vsadila na tradicni tvary, ktere mely sanci vydrzet dele nez revolucni BMW rady 5. Opak se stal pravdou a ackoliv FL odstranil naprosto nezazivnou zad A6, pak oblicej se prilis nezmenil a teprve S-Line paket dokaze dat soucasnemu modelu trochu smrncu, to same platilo i pred faceliftem. Nejvetsi problem je vsak v interieru, kde rovne primky a usporadani palubni desky a stredoveho panelu vypada jako u postarsi mezigalakticke lodi ze sci-fi filmu a nemuze se rovnat lehkosti a pritom minimalismu modelu A8.
Naproti tomu, by soucasne BMW rady 5 mohlo byt predstaveno i letos a stale by bylo velmi aktualni i pres pro nekoho nestravitelny interier, ktery dle meho nazoru jen dozral a natolik predbehl dobu, ze cas ho dohonil az nyni a to obzvlast po modernizaci pred 3-mi lety.
Srovnani s Volvem je nabiledni, interier nemuze zastarat snad ani za 20 let, typicka svedska stridmost navozuje prijemnou a uprimnou atmosferu, ktera proste voni 😉
Je zajimave specialne srovnani prave BMW 5 a A6, ktere prisly na trh s rocnim odstupem, Audi vsadila na tradicni tvary, ktere mely sanci vydrzet dele nez revolucni BMW rady 5. Opak se stal pravdou a ackoliv FL odstranil naprosto nezazivnou zad A6, pak oblicej se prilis nezmenil a teprve S-Line paket dokaze dat soucasnemu modelu trochu smrncu, to same platilo i pred faceliftem. Nejvetsi problem je vsak v interieru, kde rovne primky a usporadani palubni desky a stredoveho panelu vypada jako u postarsi mezigalakticke lodi ze sci-fi filmu a nemuze se rovnat lehkosti a pritom minimalismu modelu A8.
Naproti tomu, by soucasne BMW rady 5 mohlo byt predstaveno i letos a stale by bylo velmi aktualni i pres pro nekoho nestravitelny interier, ktery dle meho nazoru jen dozral a natolik predbehl dobu, ze cas ho dohonil az nyni a to obzvlast po modernizaci pred 3-mi lety.
Srovnani s Volvem je nabiledni, interier nemuze zastarat snad ani za 20 let, typicka svedska stridmost navozuje prijemnou a uprimnou atmosferu, ktera proste voni 😉
Tak pod toto sa pokjne podpišem. :yes:
Hlavne teraz je pri priamom zrovnávaní vidieť, do akej tvarovej ordinérnosti a nudy doviedlo Audi svoje jednotný dizajn.
5-ka stále funguje, možno aj viac ako pri uvedení a nebyť toho čo si mi včera poslal (a vetra v peňaženke samozrejme >😒] ), ani dnes by nebolo nad čím premýšlať.
Hlavne teraz je pri priamom zrovnávaní vidieť, do akej tvarovej ordinérnosti a nudy doviedlo Audi svoje jednotný dizajn.
5-ka stále funguje, možno aj viac ako pri uvedení a nebyť toho čo si mi včera poslal (a vetra v peňaženke samozrejme >😒] ), ani dnes by nebolo nad čím premýšlať.
Ona ta ordinérnost, dost souvisí i s okoukaností, ale nerozporuju to, E60 přeskočila generaci, pomineš-li stylingem namakané XFR, tak obyčejné XF vypadá (přitom novinka) vedle E60 právě jen obyčejně, podobně jako ta A6, která na to má, vzhledem ke svému věku, větší nárok. A éčko? Že by pětce designově nějak uteklo, neřekl bych. 😉
V zásade máš možno s tým XF pravdu, ale na mňa stále pôsobi veľmi sviežo a zaujímavo(asi tým že je to defacto novinka) Predovšetkým zadobočných pohľadov sa neviem nabažiť.
Nie neutiekla a v tom vidím geniálnosť základného tvarového konceptu E60.
Nie neutiekla a v tom vidím geniálnosť základného tvarového konceptu E60.
Seriozni a rozvazny design Audi se roztekl do naproste nudy ze ktere umel par mesicu po uvedeni vytrhnout tvar A5ky, ktera uz po roce opet jen nudi.
Dalsim problemem je rozeznat A8 od A4 ....
Aneb kdo s cim zachazi tim take schazi
Volvo hura - kdyz vezmu v potaz ze S80 a spol je jen facelift 11 let stareho auta. Mam vas rad a doufam, ze v Cine neskoncite 😉
Dalsim problemem je rozeznat A8 od A4 ....
Aneb kdo s cim zachazi tim take schazi
Volvo hura - kdyz vezmu v potaz ze S80 a spol je jen facelift 11 let stareho auta. Mam vas rad a doufam, ze v Cine neskoncite 😉
Neboj, po prodejích A6 za září v české republice už u Audi jistě padají hlavy... >😒]
Co kdyby ses pokusil "okomentoval" i tu "nudu" za 1-9/09
Ale to asi není tak důležité jako za jediný měsíc...
"Aneb kdo s čím zachází..." 😉
Co kdyby ses pokusil "okomentoval" i tu "nudu" za 1-9/09
Ale to asi není tak důležité jako za jediný měsíc...
"Aneb kdo s čím zachází..." 😉
Se vším naprostý souhlas, jen vidím trochu jinak ten interier E60, pro mě největší slabina, ne pro ty tvary, bylo to novátorské, a jak vidět z dalšího vývoje, a také jiných automobilek, tohle horizontální členění se zvlněnými linkami určilo trend, problém u E60 je nezvládnuté provedení. Příliš mnoho různých materiálů ne úplně k sobě pasujících, nezvládnuté přechody, hrany, i samotné materiály nic moc, jak ten plast vypadá na e😜onovaných místech kolem přepínačů, okna, světla, po pár letech je nehodné premie. Ano, zlepšilo se to, facelift pomohl, naopak ale pro mě zas tvarově ztratil kouzlo, dveře nenavazují na původní linky přístrojovky, pořád se mi nelíbí standardní tenký volant, prostě chtělo to dozrát, což se stalo v následujícíh typech, od X5 dál je to paráda, a F10 roztrhá i interiery audi na kusy. 😄 😉
Presedal jsem do petky z trojky, proto mozna az prilisna idealizace, navic s M-kovym volantem, ktery nejvetsi slabinu volantu, tedy slaby venec resi. Nesourodost povrchove upravy se tahne napric spektrem vsech BMW predstavenych po roce 2000. Co se tyce dvernich panelu a volice automatu, tam BMW zjednalo napravu pri FL, narozdil o A6, jejiz volic dnes vyvolava dojmy nechteneho retra 😉
Člověk má tendenci fandit těm neslabším. 😄 Zvlášť teď, když Volvu hrozí prodej do Číny. XC70 je trefa, až mě překvapuje, že o vlásek poráží i Allroad, když vezmu v potaz poměr prodejů S80, V70 vůči A6.
Volvo zaslouzi potlesk, nebot u Fordu si asi moc penez na vyvoj nevydobyl a presto dokaze stavet velmi solidni vozy.
no počkej, až na tebe spadne nějaký Výtah a vysvětlí ti, co všechno Ford zaplatil Volvo, Jagu, a vlastně i PSA! >😒]
Me je to fuk co napise, sam to vidim jako americkou bezednou a nekoncepcni diru, ktera zahnala do uzkych Jag, LR, Volvo a koneckoncu i evropsky Ford.
myslím, že Spadlý výtah právě začal shánět zabijáka >😁
Do příchodu nové 6ky a 5ky prodeje ovládne E, je prostě nejvyváženější=nejlepší v současné době a to za rozumný peníz. Uvidíme po příchodu nových verzí 6 a 5 zda se dokáží vrátit na trůn, já myslím, že ano podle klasického pravidla mezi velkou trojkou každý chvilku tahá pilku...
[odkaz]
Ty velké ledviny mi na sedmě taky tak úplně nelahodí.