Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Škoda Auto v roce 2010: Největším trhem zůstává Čína (přehled prodeje dle zemí)

32 komentářů

Avatar - Rojin
Rojin
:yes: >😁 :yes😒br />
Zřejmě na něčem jede .... nebo v něčem? ;-\ no to už je jedno. Ale je to fakt vůl !
jaros38
A kolikže traktorů jsi osobně v životě vyzkoušel, traktoristo? >😁 Takovýhle blby mam nejradši: všade byli, všechno znaj, od všeho maj klíče a najezdili miliony km se všemi auty světa. Běž dělat ramena mezi sobě rovný do svý benešovský nálevny, tam zapadneš dokonale Pepíku, tady jsi akorát pro srandu (i když to co tu předvádíš je spíš k pláči).
jaros38
Proboha co je to za individuum ten mirekk? Nejlepší, když vořech z Beněšova nazývá druhého vořechem ze lhoty. Zajisté hrdý majitel volítaného citrona z dovozu (rozuměj z vrakáče), tipuju BX nebo Xantie a typickej zabedněnej českej křupan, kterej v životě nevytáh paty ze svýho ***ákova, v tomto případě z Benešova a musí sám sobě dokázat, že ta jeho rozpadající se plečka byl vlastně supr kauf a je určitě lepší než nová Škodovka, která je i v Číně autem pro socky (tak proč jich tam teda jezdí tak málo když 90% Čínanů je chudých? Neodporuješ si trochu, burane?) ačkoli v Číně byl tak maximálně prstem na mapě ve školním atlasu před 20ti lety (a nebo tam má vaše JZD družbu s nějakým čínským kolchozem?). No prostě korunovanej vůl. A ještě k tomu dementní :no: Stačí se podívat na jeho příspěvky zde v diskuzích (naštěstí jich tu moc není)a do kolonky "osobnost" v jeho profilu (cosforth)a je hned jasné, jakým IQ ten človíček asi disponuje.
Jen pro tvoje info pane chytrej: Auto pro socky je v číně naopak ten citron, který tam stále prodává 20 let starý model ZX (samozřejmě po x-tém faceliftu), což byla už v dobách jeho výroby ve Francii neskutečná papírová pixla, kvalitou srovnatelná tak s Favoritem. Ráčej tuhle hrůzu porovnat třeba se superbem😒br /> [odkaz]
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
:yes: :yes: :yes: 😉
Avatar - white label
white label
Slyšel? Kdo říkal? Nějaký "kktavý" mirek? >😁
Co je v Číně dost? Pokud by se C6ky prodalo zrovna v Číně doslova dost, pak by byl C6 komerčně úspěšný model, a to i bez ohledu na nízké evropské prodeje, ale jestli myslíš případně to, že se jí tam prodalo víc než v Evropě, tak to zas tak mimořádný úspěch není. Ale jinak, samozřejmě, ta C6ka není na mém příspěvku tak podstatná, dá se za ní dosadit jakýkoli měně úspěšný produkt, než jsou všechny ty "prassáty a vochcáfky", které si kupujou jen "offce"... 😉
Avatar - Ronault.
Ronault.
Máš samozřejmě recht, vo tom žádná, ale co jsem slyšel, tak C6 se prý v Číně prodalo dost
Avatar - Ronault.
Ronault.
To už je bohužel jiná píseň 😐
Avatar - white label
white label
mirek-k.k.t
Vysoce omezené k.k.týpky moc detailně nezajímá nic a hlavně (nejen detailně) toho ani moc neví, jen mají plnou papulu keců o svých životních zkušenostech a toho co měli/mají, kde všude byli a co tam viděli (brouk pytlík syndrom).
Za auta snů mají komerčně neúspěšné vozy, jako je např. Citroen C6 (kolik bohatých číňanů v těch luxusních C6kách asi tak jezdí?), kterým se snaží pomáhat tím, že bojují v diskusích proti komerčně úspěšnějšímu koncernu VW, který jim nedá spát. Ti neprimitivnější vůbec, se poznají velmi jednoduše podle toho, že používají vysoce "originální a intelignetní" výrazy jako: ochcávka, prassát apod.
S takovými nemá diskuse žádný smysl a mnohem přínosnější je promluvit si třeba i s žákem první třídy ZŠ...
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Jsi vůbec normální? Co si o sobě myslíš? Čteš si vůbec po sobě co píšeš? Čteš co píšu já? Je mi úplně jedno kolik km si najel a v kolika autech si jel, já vím jediné, o současných autech nevíš nic!!! Jsi jen zapšklý antikoncernista a antiškodovkář, který má v hlavě hodně zatemněno. A ještě mě budeš nazývat hochem a oříškem, to je vrchol. Už jen tvůj způsob vyjadřování je hodně jednoduchý a koneckonců obsah tvých příspěvků taky stojí za to. Píšeš absolutní nesmysly a nejsi ani schopen otevřít můj profil a zjistit si, jaké mám auto, ty cosforthe... Vůbec jsi mě neodhadl a píši znova, že nejsem Škodovkář ani koncernista, mám rád BMW ( to ti snad z mého nicku došlo, pokud ani to, tak už to víš) a vůbec není v mém zájmu Škodu bránit, ale na ty tvé plky a nesmysly co plodíš nešlo nereagovat. Jsi absolutně mimo ve všem co píšeš a tipuji tě na typického českého chytráka, co u piva v hospodě je ten nejchytřejší člověk na světě a vše ví nejlépe. Co píši já jsou fakta a kdyby měl i někdo jiný chuť se s tebou dohadovat než já, tak ti řekne to samé.
Zamysli se nad sebou a s chladnou hlavou si pročti naši diskuzi a objektivně se na ni podívej a zkus napsat něco, co bude mít alespoň trochu hlavu a patu...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
No očividně sis ulevil hlavně ty 😄. Neřekl jsem vůbec nic o nejlepším autě galaxie, ani jsem tě nepošpinil. Zato ty jsi napsal osmiřádkový příspěvek na téma škodovkáři, k tématu nic.

Samozřejmě jsem to napsal trochu přehnaně, což byla logická reakce na tvůj příspěvek (ochcávie...). Nicméně se mi zkrátka nechce věřit, že v zemi, která vyrábí auta, která se po nárazu obvykle rolují jak z papíru a v interiéru čouhá lepidlo a dráty (...), je relativně moderní evropské auto považováno za sociální auto za pár "korun", ve kterém jezdí jen největší zoufalci, kteří nemají ani na domácí produkci.
mirekkk
Tak jsi si ulevil??Předpokládám, že ano. Tohle je klasická doména škodovkářů okamžitě pošpinit všechny, co nemají stejný ,kladný názor na auto o kterém reklama říká něco jiného . Milý hochu, kdyby jsi někdy najezdil tolik kilometrů a vyzkoušel tak veliký sortiment aut, jako jsem vyzkoušel osobně, tak by jsi možná uvažoval jináč. Já osobně bych zakázal škodovkářům vstup do všech diskuzí, protože mají prakticky nulový přehled o moderních autech a koncern je neustále nadále ohlupuje .Dohadovat se se škodovkářem nemá jakýkoliv smysl a ty určitě nějaký embéčko máš. Tak si v poklidu dál drncej svojí šeredou a domnívej se nadále, že máš nejlepší auto v galaxii.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Jasně.... Však znáš Čechy, úspěch se neodpouští. Pořád ta stejná zabedněnost, závistivost hlavně chytrost nad pivem je Čechům vlastní a já se za to jako Čech stydím. Příklad vidíš u mirkkka kousek nahoře.
Navíc management a vlastník Škody je německý, ale auta dělají Češi, podstatné procento dílů je českých a i ve vývoji je spousta Čechů, takže žádné německé VW s jiným znakem. Navíc Škoda dává práci spoustě lidem a hlavně tvoří podstatnou část českého vývozu.
Ale to můžeš opakovat pořád do kola a je to jako do dubu.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Tak teď si všemu nasadil korunu. Já jednou v diskuzi Renault označil za lowend, ale samozřejmě jsem to nemyslel vážně, pouze rýpnutí, nicméně myslím, že v tvém případě to vtip ani rýpnutí není. Je to jen totální bezmezná nevědomost, nevím kde na ty tvá "moudra" chodíš. V podstatě co věta, to perla. Nemáš absolutně ponětí co je to lowend, Navíc tvrdit o Octavii, že je brak, tak to chce hodně odvahy.
Navíc tvé zprzněniny jmen Volkswagenu a Octavie jsou přinejmenším velice dětinské a opět toho o tobě hodně vypovídají.
Já nejsem žádný patriot, Škoda není moje oblíbená značka, ale zastávám se jí, protože co ty plodíš nemá obavy. ,,němci vyprodukovali slepenici z dílů,které již nejdou použít" tak tímhle jsi mě opravdu dostal. Vůbec nemá smysl se s tebou bavit, protože si žiješ ve svém světě o Škodě a o tom, jaké tam jsou díly nemáš vůbec ponětí.
Kdyby blbost nadnášela....
Avatar - baca42
baca42
>😒] :no: [odkaz]
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
taky to nechápu :yes:
Avatar - jozephko
jozephko
Je zaujímavé, koľko Čechov miluje sebemrskání. Akí sú zlí, aké zlé sú ich výrobky atď. Pekne to vidieť aj v tejto diskusii.
No a čo že Škodu vlastnia Nemci? Nech sú to trebárs aj Hotentóti, ak vedia zabezpečiť výrobu, odbyt výrobkov a zamestnávanie ľudí. A že škodovka sú len nemecké súčiastky v inom obale? Každý obchodník vie, že obal predáva. Stačí sa len pozrieť, kde bola začiatkom 90. rokov Škoda (Favorit) a kde Seat (Ibiza, Toledo) a kde sú obe automobilky dnes. Škodovku musia Nemci brzdiť, aby neohrozovala Volkswagen, naproti tomu Seat prináša koncernu VW len starosti a stratu. Pritom obe skladajú autá z toho istého Lega.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
:yes:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
sociální vozidla? a ty jejich rozpadající se plechovky jsou tam co?
pogo26
S tím souhlasím. Jen aby to ale neskončilo postupným nahrazováním českých subdodavatelů těmi čínskými. Dovezené Škodovky by asi nikdo neskousl, ale nahrazení evropských dílů těmi čínskými by mohlo projít.
mirekkk
Jasně ,koncern nemusím, protože ty auta jak od škodovky, tak od folcvágenu jsou především designově neobyčejně ošklivá a sám jsem si na několika kusech vyzkoušel údajnou koncernovou bezporuchovost a příště již nemusím . To ale nic nemění na faktu, že škoda je lowend podobný jako je dácie, prostě náhražka skutečného auta. Co si představuji pod luxusním autem?? .Ne auto , které má luxusní cenu, jaké u nás předvádějí němečtí výrobci, ale auto, v kterém je pohodlné svezení, ticho a dostatek prostoru.Takových aut jezdí po číně přehršel především od Toyoty ,Dodge a i od různých čínských výrobců. Měli jsme i možnost vyzkoušet v praxi. Proti tomu jsou motorový necky , jako je ochcávia jen brakový zboží. Ohledně úspěchu škodovky, tak pokud jsi němec, tak buď hrdý na to, že němci vyprodukovali slepenici z dílů,které již nejdou použít a prodali jí do světa za vcelku úchvatnou cenu. Pokud jsi čech , jako já, tak nevím odkud a z jakého důvodu tvá hrdost pramení . Slavit úspěchy německé montovny, která montuje alternativní vozidla z německých a čínských dílů je opravdu čin člověka, který neví o co se jedná.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Je to prvek, který ale určitě nepatří na levná auta, jak ty říkáš, a na čínských Škodách je, protože podtrhuje jejich tamnější charakter.
Poslouchej, svůj komplex z koncernu si běž léčit jinde. Takových už tady bylo... Jasně, jsme v ČR a tady se úspěch neodpouští, takže kdo je tady oříšek ze lhoty, Jaromíre co má rád ford cosforth? Zamysli se... :no:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Tak když ses o to moc nezajímal a máš informace typu prý a myslím si, tak je tady raději vůbec neuváděj, jen se tím zesměšňuješ 😉
Však taky co se divím, očividně si antikoncernista, takže to ani objektivně vidět nemůžeš.
Je třeba lépe číst příspěvek, na který reaguješ. Já nikde nenapsal, že je Škoda v Číně ani kdekoliv jinde zavedená jako luxusní značka. V Číně ale patří mezi ty luxusnější, tzn. že to určitě není žádný lowend jak si ty určitě myslíš opovrhujíce vším, co Škoda dělá. Mezi levná auta se v Číně řadí zástup tamních výrobců nebo staré VW (Santana), ale určitě ne Škoda 😉
Že žije v Guanghzou více lidí než v ČR mi říkat nemusíš, to ve většině větších čínských měst. To sis teď spíš sám potvrdil, jakou jsi řekl blbost e svém minulém příspěvku, když jsi potkal "jen" dvě Škody...
kuko
já mám ještě poctivou Ameriku made in Belgium :-! 😄
Frantizsekk
V takovy cine je to dneska samej bohac. Tam si o octavku ani kolo neoprou. Jen na vesnicich to pouzivaj na rozvoz hnoje, prej to ma dobrej kufr.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Pověz mi Mirku, co si představuješ pod takovým pojmem luxusní auto?
mirekkk
To že tam namontujou lištičky a led blikátka neudělá z embéčka luxusní auto ,možná pro oříška ze lhoty, jako jsi ty.
mirekkk
Nějak mě to moc detailně nezajímalo ale ptal jsem se Yen, která má spíš přehled o elektronice. Vzhledem k tomu, že škodovka jí nic neříkala se ptala manžela a ten říkal, že se v číně něco podobného vyrábí i prodává a že cena začíná na této částce .Ale v této části činy se jezdí podstatně hezčími a modernějšími vozidly,než jsou škodovky. Jezdí tam překvapivě málo i folcvágenů, viděl jsem jen několik Touranů a prassátů .Jináč taxislužba, ale tam jezdní staré folcy ,které u nás neznáme. Co vím jistě, tak škodovka rozhodně mezi luxusní značky nepatří spíš naopak .Skutečně luxusních vozidel tam jezdí nepřeberné množství a ta je s koncernovými náhražkami vcelku nesrovnatelná.Mimochodem v Guanghzou žije víc lidí, než v naší republice.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Zoufalec jsi očividně ty, kdoví kde jsi to byl. Škoda se v Číně rekrutuje spíše jako luxusnější značka ty popleto. Od toho taky ty diody vzadu, lištičky apod.
A i kdybys potakal jen dvě Škody za celý pobyt v Číně, tak to není žádný div, když není problém z článku nahoře sečíst všechny Škody v Číně a dát je do poměru s velikostí země a počtem registrovaných aut 😉
Chce to trošku myslet 😉
IPace
stacilo asi 2 minuty na google a z tech tvich prstove vycucanych 59tisic yuanu je razem 123400 pro zakladni motorizaci 1.6, nejdrazsi 1.8TSi konci podle toho ceniku na 185500 [odkaz] 😉 jak je to tam s priplatkovou s vybavou netusim

takze priste se na bachorky poradne priprav nez nejakou napises >😁
mirekkk
Před necelým týdnem jsem se vrátil z Číny, kde jsem byl týden v Guanghzou a za celou dobu pobytu jsem tam viděl jen dva zoufalce ve škodovce. Ptal jsem se na cenu a dobře vybavená ochcávie tam prý vyjde na cca 59000 Juanů. To je ASI Něco 170000. Škodovka je v číně jedno z nejlevnějších aut a dražší jsou i čínský auta a lidi je tam berou jako sociální vozidla. Na silnici se tam pohybují překvapivě moderní a hezké auta především japonsko korea v modifikacích, které u nás neznáme.
wumpy
Škoda v ČR dost podstatně slevnila oproti roku 2008. Co mě ale dost překvapilo je to, že jistý neutorizovaný prodejce vozů ze Zlína vozí škodovky ze Švédska k nám. Auta sou to nové, žádná bazarová turistika. Pořád se to vyplatí. Auto se veze tam a zase zpět 😄. Známému prodejce tvrdil, že na Fabii mají jen 5000 zisk. Kdo si z koho dělal legraci nevím.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Před pár lety jsme tady oplakávali facelift Octavie, kdy se nám ten Český sen njak počínštil a ejhle kdepak to Škoda prodá nejvíc? >😒]
Jinak bravo, dokud prodáme více aut my v Čín než Čína u nás (Volvo počítat vzhledem k nkterým disKUKOtérům nebudeme) je vše v pořádku. :yes: :yes: