Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Auto v roce 2010: Největším trhem zůstává Čína (přehled prodeje dle zemí)

Diskuze (32)
Za pět let z nuly na první místo. Takový je vývoj důležitosti čínského trhu pro Škodu Auto.

Zdvojnásobení prodejů z let 2008 až 2009 se v roce 2010 neopakovalo. Počet aut dodaných zákazníkům v Číně vzrostl „jen“ o polovinu na 180 tisíc ks (+43 %). To ale s rezervou stačí na to, aby Čína předstihla Německo a po pěti letech na trhu se stala největším trhem pro mladoboleslavskou Škoda Auto.

Za druhým Německem (113 tisíc ks, -30 %), které bývalo tradičně nejdůležitějším trhem v 90. letech, si třetí pozici stabilně drží domácí Česká republika. Loni u nás Škoda Auto dodala 58 tisíc vozidel (+2,7 %).

Po propadu v roce 2009 zažívají oživení prodejní výsledky v Rusku, Velké Británii a Belgii.

Bez ohledu na ekonomickou krizi roste Škoda v Polsku, Indii nebo Rakousku. Naopak výsledky ve Španělsku a Itálii se zatím stále pohybují pod „předkrizovou“ úrovní.

Mimořádně se mladoboleslavské automobilce daří v Asii a v zámoří. Čína vykazuje +43 %, ostatní země tohoto regionu +50 %. Nejvíc škodovek se ale stále prodá v západní Evropě, konkrétně 333 tisíc ks.

Ve střední Evropě má Škoda Auto zase nejsilnější tržní pozici: v České republice je tržní podíl 34,4 %, na Slovensku 21,2 % a v Polsku 11,6 %. V součtu všech trhů, kde Škoda působí, je to 2,4 %.

Škoda Auto - Dodávky zákazníkům podle zemí
Trh/rok20102009200820072006
Čína180 515122 55659 28427 325660
Německo113 323162 328112 504112 452103 931
Česká republika58 03356 50458 00166 80665 171
Rusko45 57733 00250 73327 53514 835
Velká Británie41 63236 01237 07240 43038 801
Polsko37 91838 30533 98633 21028 783
Francie20 39420 31319 48019 40416 754
Indie20 01914 53516 05112 17012 105
Španělsko19 87116 90619 51926 92024 869
Rakousko18 80317 50016 70016 01216 943
Itálie18 27618 21520 80919 10316 515
Belgie15 75612 35814 13014 00111 152
Celkem značka Škoda762 600684 226674 530630 032549 667

Diskuze (32)
Avatar - Rojin
5. 4. 2011 17:23
Re: mirekk???
:yes: >:D :yes:

Zřejmě na něčem jede .... nebo v něčem? ;-\ no to už je jedno. Ale je to fakt vůl !
3. 4. 2011 15:44
Re: Ceny v číně
A kolikže traktorů jsi osobně v životě vyzkoušel, traktoristo? >:D Takovýhle blby mam nejradši: všade byli, všechno znaj, od všeho maj klíče a najezdili miliony km se všemi auty světa. Běž dělat ramena mezi sobě rovný do svý benešovský nálevny, tam zapadneš dokonale Pepíku, tady jsi akorát pro srandu (i když to co tu předvádíš je spíš k pláči).
3. 4. 2011 15:30
mirekk???
Proboha co je to za individuum ten mirekk? Nejlepší, když vořech z Beněšova nazývá druhého vořechem ze lhoty. Zajisté hrdý majitel volítaného citrona z dovozu (rozuměj z vrakáče), tipuju BX nebo Xantie a typickej zabedněnej českej křupan, kterej v životě nevytáh paty ze svýho prdelákova, v tomto případě z Benešova a musí sám sobě dokázat, že ta jeho rozpadající se plečka byl vlastně supr kauf a je určitě lepší než nová Škodovka, která je i v Číně autem pro socky (tak proč jich tam teda jezdí tak málo když 90% Čínanů je chudých? Neodporuješ si trochu, burane?) ačkoli v Číně byl tak maximálně prstem na mapě ve školním atlasu před 20ti lety (a nebo tam má vaše JZD družbu s nějakým čínským kolchozem?). No prostě korunovanej vůl. A ještě k tomu dementní :no: Stačí se podívat na jeho příspěvky zde v diskuzích (naštěstí jich tu moc není)a do kolonky "osobnost" v jeho profilu (cosforth)a je hned jasné, jakým IQ ten človíček asi disponuje.
Jen pro tvoje info pane chytrej: Auto pro socky je v číně naopak ten citron, který tam stále prodává 20 let starý model ZX (samozřejmě po x-tém faceliftu), což byla už v dobách jeho výroby ve Francii neskutečná papírová pixla, kvalitou srovnatelná tak s Favoritem. Ráčej tuhle hrůzu porovnat třeba se superbem:
[odkaz]
Avatar - Parda71 (BMWfans)
29. 3. 2011 18:39
Re: Ceny v číně
:yes: :yes: :yes: ;-)
Avatar - white label
29. 3. 2011 01:10
Re: Ceny v číně
Slyšel? Kdo říkal? Nějaký "kktavý" mirek? >:D
Co je v Číně dost? Pokud by se C6ky prodalo zrovna v Číně doslova dost, pak by byl C6 komerčně úspěšný model, a to i bez ohledu na nízké evropské prodeje, ale jestli myslíš případně to, že se jí tam prodalo víc než v Evropě, tak to zas tak mimořádný úspěch není. Ale jinak, samozřejmě, ta C6ka není na mém příspěvku tak podstatná, dá se za ní dosadit jakýkoli měně úspěšný produkt, než jsou všechny ty "prassáty a vochcáfky", které si kupujou jen "offce"... ;-)