Autori si proste nemohou odpustit napsat, ze cokoli kdokoli podnika, je vlastne zbytecne, protoze koncern VW je stejne nejlepsi.
Nevim o to. Ze by mel VW porovnatelny dieselovy 4valec se 150 kW a 500 Nm. Opravte mne, jestli se mylim.
Sorry, ale výkon se spotřebou asi trochu souvisí, ne? Porovnávat auta o jiném výkonu je zhovadilost. Samozřejmě, že 1.6 TDI 77 kW v golfu kombi má menší spotřebu než 150 kW motor v Mercedesu.
To akorát ty srovnáváš 1.6 TDI a 2.2 CDI. Volkswagen nabízí i Passat Variant 4Motion 2.0 TDI 125 kW + DSG.
Výkon se spotřebou až tak moc nesouvisí. To, co tu zmiňuješ a srovnáváš, je jmenovitý výkon. Tam samozřejmě platí, že čim větší, tim víc žere (protože výkon je víceméně množství paliva spálené za jednotku času), ale ten se běžně při jízdě nevyužívá, takže jde víceméně o bezpředmětný údaj. Při jízdě určitou rychlostí v autech podobné velikosti potřebuješ přibližně stejný výkon u obou, takže pak hraje roli jenom charakteristika dynamických odporů a průběh měrné spotřeby. Výkonnější motory mívají optimum posazené výše, takže je dost dobře možné, že 2.2 CDI bude při 180 kmh brát méně než 1.6 TDI.
Výkon vliv má. 125 a 150 kW je rozdíl, ale hlavně Mercedes má 500 Nm a z O-100 něco malinko přes 7 sekund. Tato síla se samo odrazí na spotřebě, ale v tomto pípadě méně, než by se čekalo.
Me by spis zajimalo, jestli ma kterekoliv jine auto s pohonem 4x4 (zde trvalym) s automatickou prevodovkou a srovnatelnou velikosti, hmotnosti a na kolech (225-17) s naftovym motorem o tolik lepsi spotrebu, ze je potreba to vubec zminovat.... 7 litru v realne kombinaci.... Jezdil jsem s O2 2.0TDI DSG (bez 4x4) a prumer se rovnez motal mezi 6ti a 7mi litry.
VW se s tímhle nedá srovnávat. Céčko pro mě teda klasický sedan v kombinaci 250 CDI 4x4 je nejlepší auto ve své třídě pro celoroční užívání. Z objemu 2,2 a nízké spotřeby 204 koní a točák 500Nm. S 4x4 parádní i do zimy. A po faceliftu vypadá ještě lépe.
tady nejde o MB, určitě se na to dá zvyknout a když někdo užívá víc MB tak to i zřejmě očekává. Spíš u některých automobilek a modelů, když už nejde co vytknout, tak se hledají blbůstky, proč je jejich konkurent lepší....
Opět mistrovský test :yes: Čti zvolna a několikrát za sebou, pochopíš, jak "číst" auta, jak číst prémii, mainstream i supermainstrem.
Jakkoliv lze ještě i dnes vnímat karoserii céčka jako to (v sedanech) nejkrásnější na světě, málo platné, Mercedes je Mercedesem až od třídy vyšší střední. Také lze na střední třídu nazírat tak, že céčko je důkazem toho, jak kvalitativně těsno dnes ve třídách je. Vždyť zcela automatická, dokonce triumfální zmíňka v předmětném testu o produkci VW Group dokonale potvrzuje neuvěřitelný kvalitativní vzestup mainstreamové (supermainstreamové) produkce. Prémiovci dnes nemohou spát na vavřínech, neb jim doslova za krkem dýchají ti nejlepší z mainstreamu a především pak ze supermainstreamu.
Naštěstí je tu stále prémiová možnost nakonfigurovat si céčko tak, že to sejme komplet vaší ulici včetně ponocnýho. A právě to jsou ta potřrebná esa prémiové produkce, doslova si auto vymazlit, vždyť uznej, dožebrávat u Mercedesu pumpičku k rezervě, to se tak nějak z principu prostě nenosí...
Velmi oceňuji schopnost testéra vtáhnout své čtenáře nejen do kabiny vozu, ale i do pověstné garáže. Z textu prýští prvotřídní znalost nejen techniky ale též znalost světa aut, světa lidí.
Na závěr krátkou citaci z testu. Také zde čti pozorně, avšak pozor, ať se nezajíkneš, čteš opravdu o těch nejlepších..., cituji: "Spotřeba plus-minus odpovídá možnostem soudobé techniky, ale podobných, ne-li lepších výsledků dosáhnete i s kombi 4x4 z portfolia VW Group"
Zajímalo by mě z jaké pozice tady ostatním tykáš. Tvůj styl psaní mi něco připomíná....kde jsem to jen slyšel ten tón...že by retro z 50. let. Krom toho Céčko má přesně svou třídu a není v ní těsno... C + 3 od BMW a Audi A4. Něco o tom vím, nedávno jsem prodal své C 350 CDI. Srovnání s VW co se spotřeby týká není na místě...až postaví tak silný 4 válcový motor, pak se o tom můžeme bavit.
Ptáš se z jaké pozice tu ostatním tykám? :-) No přesně ze stejné pozice jako ty, z pozice diskutéra. Zde si tykáme všichni a pokud sis toho zatím nevšiml (ačkoliv mi tykáš) popros někoho ať tě naučí číst.
Hm, takze silne naftove ctyrkolky od Opelu a Audi (VW a Skody) maji podobnou spotrebu jako MB (cti: vsechny soucasne naftove ctyrkolky krome 2.4 JTDm te nesezerou i s botama). Nejak na tom nevidim nic zajimaveho...
Dalsi prosim.
Jo, každé slovo v testu, každá věta sedí. Auto nestárne a aktuální lifting ho táhne dál na špici třídy. Z prémiovců akcentuji A4 Allroad, A5 sportback, C a coupE
V predchádzajúcich testoch bol motor 250 cdi za zvukový prejav prevažne chválený...žeby v céčku padli za obeť cost-cuttingu tlmiace materiály?
A redakcia, zdá sa vám príplatok 10 000 za komplet zatmavenie skiel od b-stĺpiku dozadu veľa? No neviem neviem, za kombajn by si aj v neautorizovanom servise vypýtali viac..