Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mercedes-Benz C 250 CDI 4Matic – 4 válce x 4 kola

Pohon všech kol je u céčkového Mercedesu stále výsadou několika málo verzí. Vyzkoušeli jsme čtyřválcový základ.
Zpět na článek
29. 3. 2011 11:58
neregistrovaný "Hooonza"
29. 3. 2011 12:26
neregistrovaný "Hooonza"
30. 3. 2011 09:29
neregistrovaný "Hooonza"
30. 3. 2011 12:44
neregistrovaný "Hooonza"
30. 3. 2011 14:18
neregistrovaný "Hooonza"
29. 3. 2011 10:07
29. 3. 2011 12:21
29. 3. 2011 12:55
29. 3. 2011 14:29
29. 3. 2011 15:46
29. 3. 2011 12:54
29. 3. 2011 15:32
30. 3. 2011 09:28
Avatar - WinDiesel
29. 3. 2011 07:54
Zaverecna poznamka
Autori si proste nemohou odpustit napsat, ze cokoli kdokoli podnika, je vlastne zbytecne, protoze koncern VW je stejne nejlepsi.
Nevim o to. Ze by mel VW porovnatelny dieselovy 4valec se 150 kW a 500 Nm. Opravte mne, jestli se mylim.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Ronault.
29. 3. 2011 08:15
Re: Zaverecna poznamka
Redaktor psal o spotřeb, ne o vykonu, to z te vty šlo velmi dobře.
29. 3. 2011 09:34
Re: Zaverecna poznamka
Sorry, ale výkon se spotřebou asi trochu souvisí, ne? Porovnávat auta o jiném výkonu je zhovadilost. Samozřejmě, že 1.6 TDI 77 kW v golfu kombi má menší spotřebu než 150 kW motor v Mercedesu.
neregistrovaný "Hooonza"
29. 3. 2011 11:58
Re: Zaverecna poznamka
To akorát ty srovnáváš 1.6 TDI a 2.2 CDI. Volkswagen nabízí i Passat Variant 4Motion 2.0 TDI 125 kW + DSG.

Výkon se spotřebou až tak moc nesouvisí. To, co tu zmiňuješ a srovnáváš, je jmenovitý výkon. Tam samozřejmě platí, že čim větší, tim víc žere (protože výkon je víceméně množství paliva spálené za jednotku času), ale ten se běžně při jízdě nevyužívá, takže jde víceméně o bezpředmětný údaj. Při jízdě určitou rychlostí v autech podobné velikosti potřebuješ přibližně stejný výkon u obou, takže pak hraje roli jenom charakteristika dynamických odporů a průběh měrné spotřeby. Výkonnější motory mívají optimum posazené výše, takže je dost dobře možné, že 2.2 CDI bude při 180 kmh brát méně než 1.6 TDI.
Avatar - CHerokee
29. 3. 2011 12:19
Re: Zaverecna poznamka
Výkon vliv má. 125 a 150 kW je rozdíl, ale hlavně Mercedes má 500 Nm a z O-100 něco malinko přes 7 sekund. Tato síla se samo odrazí na spotřebě, ale v tomto pípadě méně, než by se čekalo.
neregistrovaný "Hooonza"
29. 3. 2011 12:26
Re: Zaverecna poznamka
Tohle jsou údaje platné pro plyn na podlaze ;-) Snad si nemyslíš, že ten motor vyvíjí 500 Nm při běžném rozjezdu na křižovatce...
Avatar - gld
30. 3. 2011 09:25
Re: Zaverecna poznamka
argument s cenou akcií lehman brothers :-!
neregistrovaný "Hooonza"
30. 3. 2011 09:29
Re: Zaverecna poznamka
Je vidět, že tomu nerozumíš ;-)
Avatar - gld
30. 3. 2011 12:37
Re: Zaverecna poznamka
1600 až 1800 otáčok je na rozbeh veľa? :-O
neregistrovaný "Hooonza"
30. 3. 2011 12:44
Re: Zaverecna poznamka
To s tim přece vůbec nesouvisí. Otáčky jsou závislé na rychlosti jízdy, převodech a prokluzu spojky či kapalinového měniče.
Avatar - gld
30. 3. 2011 13:51
Re: Zaverecna poznamka
Pre zbežné porovnanie to stačí...prepočty z inžinierskej diplomovky si odlož
neregistrovaný "Hooonza"
30. 3. 2011 14:18
Re: Zaverecna poznamka
Ne, to nestačí, to s tím celkem nemá co dělat ;-)
Avatar - Slavek-TDM
29. 3. 2011 15:26
Re: Zaverecna poznamka
Me by spis zajimalo, jestli ma kterekoliv jine auto s pohonem 4x4 (zde trvalym) s automatickou prevodovkou a srovnatelnou velikosti, hmotnosti a na kolech (225-17) s naftovym motorem o tolik lepsi spotrebu, ze je potreba to vubec zminovat.... 7 litru v realne kombinaci.... Jezdil jsem s O2 2.0TDI DSG (bez 4x4) a prumer se rovnez motal mezi 6ti a 7mi litry.
Avatar - WinDiesel
29. 3. 2011 09:50
Re: Zaverecna poznamka
Nemohou porovnavat nejvyse 130 kW u Audi se 150 kW u Mercedesu. Mohou porovnavat BMW s MB.
Avatar - CHerokee
29. 3. 2011 09:34
Re: Zaverecna poznamka
VW se s tímhle nedá srovnávat. Céčko pro mě teda klasický sedan v kombinaci 250 CDI 4x4 je nejlepší auto ve své třídě pro celoroční užívání. Z objemu 2,2 a nízké spotřeby 204 koní a točák 500Nm. S 4x4 parádní i do zimy. A po faceliftu vypadá ještě lépe.
29. 3. 2011 10:07
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - CHerokee
29. 3. 2011 12:21
Re: ????
Já si na to zvykl rychle. Včetně tradice v podání pedálu na ruční brzdu.
29. 3. 2011 12:55
Re: ????
tady nejde o MB, určitě se na to dá zvyknout a když někdo užívá víc MB tak to i zřejmě očekává. Spíš u některých automobilek a modelů, když už nejde co vytknout, tak se hledají blbůstky, proč je jejich konkurent lepší....
Avatar - CHerokee
29. 3. 2011 14:29
Re: ????
Tak to beru, to je jasné. Je třeba si z textu vybírat co je pro kterého případného zájemce důležité. A nejlépe si to pak ověřit při ukázkové jízdě.
29. 3. 2011 15:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 3. 2011 15:32
VOLKSWAGEN-BENZ
Opět mistrovský test :yes: Čti zvolna a několikrát za sebou, pochopíš, jak "číst" auta, jak číst prémii, mainstream i supermainstrem.

Jakkoliv lze ještě i dnes vnímat karoserii céčka jako to (v sedanech) nejkrásnější na světě, málo platné, Mercedes je Mercedesem až od třídy vyšší střední. Také lze na střední třídu nazírat tak, že céčko je důkazem toho, jak kvalitativně těsno dnes ve třídách je. Vždyť zcela automatická, dokonce triumfální zmíňka v předmětném testu o produkci VW Group dokonale potvrzuje neuvěřitelný kvalitativní vzestup mainstreamové (supermainstreamové) produkce. Prémiovci dnes nemohou spát na vavřínech, neb jim doslova za krkem dýchají ti nejlepší z mainstreamu a především pak ze supermainstreamu.

Naštěstí je tu stále prémiová možnost nakonfigurovat si céčko tak, že to sejme komplet vaší ulici včetně ponocnýho. A právě to jsou ta potřrebná esa prémiové produkce, doslova si auto vymazlit, vždyť uznej, dožebrávat u Mercedesu pumpičku k rezervě, to se tak nějak z principu prostě nenosí...

Velmi oceňuji schopnost testéra vtáhnout své čtenáře nejen do kabiny vozu, ale i do pověstné garáže. Z textu prýští prvotřídní znalost nejen techniky ale též znalost světa aut, světa lidí.

Na závěr krátkou citaci z testu. Také zde čti pozorně, avšak pozor, ať se nezajíkneš, čteš opravdu o těch nejlepších..., cituji: "Spotřeba plus-minus odpovídá možnostem soudobé techniky, ale podobných, ne-li lepších výsledků dosáhnete i s kombi 4x4 z portfolia VW Group"

Co dodat, snad jen... BRAVO VOLKSWAGEN-BENZ :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - WinDiesel
29. 3. 2011 16:40
Re: VOLKSWAGEN-BENZ
Oni ty clanky pisou aby Ti udelali radost, vid. >:-[] Dostavas za ty vykriky od marketinku VW nejake vsimne, nebo je to jen prirozena blbost? >:D
29. 3. 2011 17:10
Re: VOLKSWAGEN-BENZ
Z těch článků se ty dozvíš nejvíce právě o své... hlouposti. Kdybys znal, tak bys věděl, takhle ti nezbývá než se tu jen tupě tlemit...
Avatar - CHerokee
29. 3. 2011 21:54
Re: VOLKSWAGEN-BENZ
Zajímalo by mě z jaké pozice tady ostatním tykáš. Tvůj styl psaní mi něco připomíná....kde jsem to jen slyšel ten tón...že by retro z 50. let. Krom toho Céčko má přesně svou třídu a není v ní těsno... C + 3 od BMW a Audi A4. Něco o tom vím, nedávno jsem prodal své C 350 CDI. Srovnání s VW co se spotřeby týká není na místě...až postaví tak silný 4 válcový motor, pak se o tom můžeme bavit.
29. 3. 2011 22:30
Re: VOLKSWAGEN-BENZ
Ptáš se z jaké pozice tu ostatním tykám? :-) No přesně ze stejné pozice jako ty, z pozice diskutéra. Zde si tykáme všichni a pokud sis toho zatím nevšiml (ačkoliv mi tykáš) popros někoho ať tě naučí číst.
29. 3. 2011 16:40
Re: VOLKSWAGEN-BENZ
Hm, takze silne naftove ctyrkolky od Opelu a Audi (VW a Skody) maji podobnou spotrebu jako MB (cti: vsechny soucasne naftove ctyrkolky krome 2.4 JTDm te nesezerou i s botama). Nejak na tom nevidim nic zajimaveho...
Dalsi prosim.

Test paradni, auto taktez. :yes:
29. 3. 2011 17:09
Re: VOLKSWAGEN-BENZ
Jo, každé slovo v testu, každá věta sedí. Auto nestárne a aktuální lifting ho táhne dál na špici třídy. Z prémiovců akcentuji A4 Allroad, A5 sportback, C a coupE
31. 3. 2011 04:22
Re: VOLKSWAGEN-BENZ
Ach jo, ty to máš v té hlavičce ale pomotané.... >:D >:D
Avatar - gld
30. 3. 2011 09:28
2 veci
V predchádzajúcich testoch bol motor 250 cdi za zvukový prejav prevažne chválený...žeby v céčku padli za obeť cost-cuttingu tlmiace materiály?

A redakcia, zdá sa vám príplatok 10 000 za komplet zatmavenie skiel od b-stĺpiku dozadu veľa? No neviem neviem, za kombajn by si aj v neautorizovanom servise vypýtali viac..
Rozbalit vlákno
0