Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST UAZ Patriot 2.3 HPI - Široká a tvrdá duše

60 komentářů

ozawasan
Krom toho, že UAZ je "legenda", tak při čtení recenze jsem se fakt pobavil. Napsat to takhle, to už chce víc, než jednotřídku a je to taková "vyšší dívčí". Takže díky za skvěle odlehčeně napsanou recenzi. :yes: :yes:
P.S.: jo a ta kulma...... >😁
vrkuboy
Mě to přišlo jak ukradnutý z autofun-u >😁 taky jsem se pobavil :yes:
Avatar - T613
T613
jo, pobavil jsem se :yes:
Avatar - pratel
pratel
Dobre citanie, dik. Som offroadista, takze poprosim v buducnosti viac clankov na tuto temu.
mida
Prosím autora, zda by mi mohl objasnit větu "Výsledek sice skřípe, ale naštěstí jen doslova."
Děkuji
Cara Binieri
Ja nejsem autor, ale psany text celkem chapu a navic jsem mel s predchozim Patriotem "cest" primo v Rusku.
Auto "skripe" ve smyslu "vrze a vydava nelibe zvuky", v komplexu je vsak vyladene. Ze by v prenesenem slova smyslu "skripalo" po technicke strance se rict rozhodne neda.

Nebyl to doufam nejaky vtip..?
Avatar - Flai
Flai
není tady už potřeba řidičák na autobus ? Hmotnost ještě vyjde na "béčko".
Cara Binieri
Jeden z nejzdarilejsich testu posledni doby. Vse jak ma byt, kvituji duraz na veci, ktere delaji off-road off-roadem.
Bodove hodnoceni je holt tragicke, ale o to tady nejde. Zrovna za hlucny motor a tuhy mechanicky chod ovladacich prvku je clovek v opravdovem terenu vdecny.

:yes:
Avatar - Poustnik
Poustnik
Proč je člověk vděčný za hlučný chod motoru? Aby slyšel, kdyby se dělo něco nestandartního?

Jinak ta kulma a skin mě taky překvapila, ale je to svižně napsané. Není ta cena nadsazená pro nás "zápaďáky"?
Cara Binieri
No ja moc v terenu jezdit neumim, tak jsem vdecny za kazdy podnet a signal, co mi to auto da. Prece jen ze zvuku motoru se da docela dobre poznat, jestli jeste zatahne anebo zustanu zapadlej v tom brodu.
Profici to mozna maji jinak, ale Rus, co jezdil okolo Ufy s nama, mel na svem Defenderu schvalne sundanou veskerou izolaci.

Cena mi prijde v pohode, levnejsi je snad jen Jimny, Defender zas stoji o nejakeho ctvrt milionu vic...
GS
Mám něco podobného, čtyřkolku Journeyman. 4x4,redukce, uzávěrky.sice je tak trochu ošklivá a jenoduchá.....a čínská, ale do lesa pro dřevo zvládne s vozíkem i půltuny.Je fakt,že v tu chvíli papá jako ZIL, ale ve štychu mne nechala jen jednou, když jsem ji utopil ..po světla, to mne tahal traktor. Naštěstní, než se ponořila, stačil jsem ještě vymotat naviják. Doma jsem ji osprchoval, vylil ze světel a zadních bliknrů vodu a jezdí, jsou to už 3 roky. :yes:
ozawasan
:yes: :yes😒br />
To víš- Audi A8 by v testu dopadla určitě líp(lepší plasty, výbava, pérování), jen si nejsem zcela jist, kdyby vjela do terénu určeného pro UAZ - jestli by bylo po pár minutách co hodnotit 😉
Cara Binieri
Pamatujes na tenhle test? [odkaz]
Touaregu odesel behem nekolika minut v terenu motor a predni rafky. Proste komedie. 😄
Audi by asi zkolabovalo uz jen pri vidine toho testu >😒]
petrbehounek
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Cara Binieri
Nedavno takhle koukam na Top Gear a neveril bys, Yeti to na okruhu nandal Ferrari. Porad si rikam, ze ty konici jsou vlastne sileny predrazeny krapy s fasistickymi koreny.
8-s
Avatar - Krispos
Krispos
Ale Auto-Moto na Primě je takový český Top Gear 😄
geroc I.
Na Primě se vysílá Autosalón. A pak chlapci z Primy (aspoň je to můj dojem) se chovají jakoby sežrali všechnu moudrost motoristického světa. A o TopGearu škoda mluvit.
Avatar - T613
T613
nikoliv, ruská konstrukční škola off-roadů má kořeny v předválečné spolupráci s Fordem, nikoliv Willysem (což je obšlehnutý Bantam mimochodem)
petrbehounek
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ozawasan
Ford B byl otcem asi Gazu 61 nebo tak nějak ....
Avatar - T613
T613
ruský GAZ (z kterého pak vycházel UAZ) úzce spolupracoval s americkým Fordem. Prvním ruským vozem 4x4 byl GAZ 61 z roku 1938, který vycházel z licenčního Fordu V8 (GAZ M1). Ale protože GAZ M1 byla klasická zadokolka tak ji ruští konstruktéři překopali a poslali výkresy ke konzultaci Fordu (běžná praxe v té době). Nicméně takový vůz byl drahý a používal se jen pro štáb. A po Zimní válce byl zahájen vývoj GAZ 64, který vznikl tím stylem, že se upravil podvozek GAZ61 a pak se tam dali všemožné komponenty co GAZ vyráběl (licence Ford).
Historie Gazu 64 jsem napsal kdysi sem pro blog, ale tam se mi nechce hledat, takže zde je jeho přepis pro vojenský server [odkaz]
ozawasan
nepovažuj to za výraz v čechách tak populárního rektálního alpinismu, ale hlubokosklon Vašnosti :yes😒br />
Nechci bejt za trubku, ale přísahal bych, že jsem stejný auto jako ten terénní GAZ viděl kdysi dávno na zadní obálce TIME jako reklamu na terénní auto - byl jsem ještě dítě,ale vím, že jsem se divil, že je ruský auto v americkým starým časáku - byly to čísla někdy z roku 47-49 nevím přesně.....
Avatar - T613
T613
tak v nějakém časopisu byl i test GAZ M20..
Navíc USA a SSSR měly do Studené války stejné vztahy jako dnes USA s ČLR. Historie se opakuje ...
Avatar - tomtoylc
tomtoylc
no jeden zmála je ale mohol si spomenúť aj toyotu a jej stále žijúci model Land Cruiser 70 ... a dokonca sa vyrába stále z ,,legendrárnym,, motorom 4.2 v6
... a niesom si moc istý či by tie tvrdé podmienky vydržal ... no nie je to zlý oofroad ale niektoré veci by mohli byť viac dotiahnuté
Avatar - tomtoylc
tomtoylc
úplne s tebou súhlasím ...to auto by určite nechcel mať ... na Toyotu Land Cruiser 70 (90) nemá ani zďaleka čo sa týka spoľahlivosti a kvality a popularity ...a benzín a offroad k sebe nepatrie !
ozawasan
fakt? Tak to budou muset soudruzi v kapitalistické cizině vyházet své šesti a osmihrnky a pořídit Iveca.......
Lovap
Chudák benzínový Jeep. Oni ho podľa teba ani nemali postaviť 😃) Na čom by sa spojenci vozili 😄
A okrem toho - tento UAZ je diesel 😄
Avatar - T613
T613
benzín nastartuješ v mínus 40°C a méně. Nafta už dělá problémy.
Avatar - Anonym
Anonym
a UAZ je toho důlkazem. Jeden z mála posledních zástupců poctivé školy, žádná zbytečná elektronika, vše robustní, všude vás to doveze, všechno vyjede.
UAZ i v civilním provedení prostě nezapře vojenské geny a dlouholeté zkušenosti kontruktérů a techniků s provozem v těžkém terénu a drsných podmínkách ruska.

UAZ si na nic nehraje. Není to žádný naleštěný showcar pro maminy vozící dítka do školky. UAZ je opravdový offroad. :yes:
Avatar - T613
T613
Patriot je určen jen pro civilní trh. Ruská armáda stále nakupuje variace vzniklé z UAZ 469, respektive Hunter.
Avatar - Anonym
Anonym
JJ, to vím. Však se tu Hunter zas začal prodávat - více viz Gaz Praha
Avatar - tomtoylc
tomtoylc
no jeden zmála je ale mohol si spomenúť aj toyotu a jej stále žijúci model Land Cruiser 70 ... a dokonca sa vyrába stále z ,,legendrárnym,, motorom 4.2 v6
... a niesom si moc istý či by tie tvrdé podmienky vydržal ... no nie je to zlý oofroad ale niektoré veci by mohli byť viac dotiahnuté
Avatar - gld
gld
Pekné auto, páči sa mi tvrdá duša pravoverného offroadu..len nechápem tie kolesá, čierne osemnástky s cestnými pneu? Na pracovnom offroade? Moc novoruský štýl na môj vkus..
Avatar - T613
T613
to je gangsta styl >😒]
Avatar - Bristol
Bristol
taky jsem na to čučel...ale docela sa tím vypadá... :yes:
Avatar - Special-line
Special-line
Taky mám rád tyhle opravdové teréňáky bez zbytečností. SUV se mi nelíbí vůbec. Mám rád tyhle auta s jednoduchým ovládáním, bez složitého palubního sofwaru. ard. atp. Jen nechápu absenci uzávěrek diferenciálů v základní výbavě. Někdy stačí jen chybějící přední uzávěrka a auto se nehne.
jamp
neviem prečo, ale vždy, keď niekto testuje niečo, čo by malo prejsť nejaké metre aj mimo ciest, tak vrcholom je video alebo fotky, kde sa moderátor alebo redaktor preženie lesnou cestou, lúkou, zasneženou cestou alebo iným podobne náročným terénom 😢 a potom ochká nad terénnymi vlastnosťami. Pritom tie trate častokrát nie sú problémom ani pre FABIA 1,2 HTP. Najlepší >😁 test na českej ČT bol Lutonský a INFINITY EX30D ako sa dovalil na Ješted s tým, že tam hocičo nevyjde. Fujavica a hore Octavia, asi ešte teplá keď sa na nej moc nedržal sneh. Na prime Vital ukáže aspoň niečo. A u nás redaktori :no: pri prevzatí kľúčov padnú na * a asi sa do toho auta ani nevyškriabu, tak tie testy vyzerajú. Aspoň do Petržalky na dráhu keby to vzali, ono aj SUV dosť dokáže ( vodič možno ani netuší ).
Co se tyka tohoto clanku musim rict ,ze je zcela pravdivy.Momentalne se nachazim v jiznim Rusku a mel jsem moznost se v Patriotu svezt a nutno rice ze svezeni to bylo prijemne. Na silnici nic moc ale v terenu je to luxus v tom pravem slova smyslu,diry a vymoly jakekoliv velikosti jako by nyyly,bahno po naraznik taky zadny problem.Potom co vymekly toyoty a nissan patrol nic lepsiho do terenu nekoupite.Jo a cena dieselove verze v plne vybave v Rusku je v prepoctu kolem 450000Kc.
Avatar - Poustnik
Poustnik
No však jsem to psal výše, že je to "západní" cena, ale v Čechách se jich stejně moc neprodá. Ruku na srdce, kdo tady pravověrného teréňáka potřebuje? Pár lesáků. Česká republika je taková zahrádka civilizovaná, Rusko to je jiná káva.
Avatar - tomtoylc
tomtoylc
tak toyota určite nevymekla vid. [odkaz]
...a predáva sa stále ešte 4.2 v6 hladký diesel ale len pre africké štáty
Avatar - saldy
saldy
450t Tak to už je zajímavá cena, komu to chtěj tady za 800t prodávat nevim ;-\
Avatar - pallas
pallas
Na východ od Košic sú ešte Michalovce, Trebišov, Čierna nad Tisou..
Avatar - Bristol
Bristol
a tam taky vyráběj off roady...?
kvand
podla mna je to auto neskutocne krasne a paci sa mi velmi vyzorovo aj interier - z celeho vozu na mna posobi neskutocna charizma
ale nezda sa mi to uvedene zrychlenie 12s pri viac ako 2 tonach? Aj ked to ma urcite kratke prevody, nejak mi to nestimuje...
namerena hodnota je 17.4s
kvand
tak to uz sa mi zda realnejsie, no v clanku, teda v udajoch pod clankom je 12s. Kazdopadne u takehoto auta je to jedno...super voz
na ruskem netu je 17.4s a auto je fakt hrube a v realu vypada jeste lip nez na foto
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
GS
Ale tady psal T613 že benzíny tam dávají právě kvůli čtyřicítkovým mrazům, co by jsi v tu chvíli dělal s naftovým gelem??? :no: :no: :no:
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
T613
náklaďáky jsou na Sibiři vytápěny parovody v odstavných stanicích, případně jejich motory jedou nonstop bez zastavení. V případě nouze pod nimi rozdělají oheň.
Pořádný nafťák tam v osobních autech nemají, protože donedávna tam byl benzín za 17Kč a když si připočteš problémy s mrazem (Japonci tak nízké teploty nemají), tak by si takové auto bez vytápěné garáže koupil jedině kok.. a ty
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
T613
doporučuji ti navštítit truckforum, kde své dojmy a fotky sdělují řidiči co tam jezdili přes dvacet let. Jsou tam i fotky oněch výtopen včetně přistavěných náklaďáků.
Praxe s nonstop běžícím motorem se používá i na Aljašce, Kanadě a Skandinávii. Prostě všude tam, kde není možno odstavit vozy v zateplené garáži. Například toto provozuje i dopravní podnik Ostrava pokud teploty spadnou velmi hluboko pod nulu.
edit: výtopnu máš zde [odkaz]
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
T613
a co bys tam chtěl vidět? Plameny? >😁
to že odmítáš realitu je jen tvůj problém 😉
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
T613
mi argumenty nedošly, ale nemá cenu diskutovat s někým kdo nemá představu jak funguje nafta při mínus čtyřiceti. Asi ti nemá cenu říkat, že náklaďáky určené pro tamní provoz mají výfuky protažené skrz palivovou nádrž, aby jim nezamrzla, že..
prostě si věř čemu chceš 😉
Beekey
"It is obligatory to keep the engine running all the time when the car is outside in the winter period." Predposledny odstavec inak, ale mozes si precitat aj cely text...
[odkaz]
Inak, az zas zacnes niekoho urazat, radsej najprv www.usethefuckinggoogle.com
podpolanec
Ak chcete vidiet co vsetko Patriot prejde pozrite si videa tohoto cloveka [odkaz]