Novinky
Zrovna vybírám pro manželku do krajského města, Golf, Fiesta, Polo, Focus III i IV.
Golf je menší, do města lepší, Polo je už trochu malý, Focus III je širokej a dlouhej. Proto mě prodeje Golfu nepřekvapujou.. prostě je velikostí tak akorát. Trochu víc do města, ale je super i na dálnici a okreskách.
Prvně mi Fiesta i novej Focus přišly opravdu podivný, ale třetí pohled to všechno obrátil... nechápu dnes, jak se mi mohl líbit Golf a ještě hůř... Polo. Jsou to dobrý auta..ale ten vzhled :no😒br />
Zatím to vypadá, že u manželky vyhrála Fiesta...
Golf je menší, do města lepší, Polo je už trochu malý, Focus III je širokej a dlouhej. Proto mě prodeje Golfu nepřekvapujou.. prostě je velikostí tak akorát. Trochu víc do města, ale je super i na dálnici a okreskách.
Prvně mi Fiesta i novej Focus přišly opravdu podivný, ale třetí pohled to všechno obrátil... nechápu dnes, jak se mi mohl líbit Golf a ještě hůř... Polo. Jsou to dobrý auta..ale ten vzhled :no😒br />
Zatím to vypadá, že u manželky vyhrála Fiesta...
skus navstivit Hyundai a odvez sa na ix20__mas elegantne, prakticke, bezpecne a atraktivne auto pre manzelku... 😉
Kup Fiestu,korea je sice dobrá,ale jak je vidět na tabulce tak výrazně promlouvá do statistik akorát u nás.Holt podplacený recenze a lezení do * odborný veřejnosti a bezplatný půjčování aut není všechno a na víc už nejsou nejlevnější a víceletá záruka a ježdění kvůli tomu na servisky do značkovejch servisů taky není výhra.Propočítej to a uvidíš.
Hele Moiku to co nechápeš ty, je nám vcelku jedno, asi jsi rozpolcená osobnost, ale napsat že se mi něco líbi a pak to nechápat, je fakt prča. >😁 To je ventilku. 😄
jedině nissan qashqai...je stavěný nejen do městské džungle,nebo nissan juke 😉 :yes😒br />
[odkaz]
nepochopiteľné je konštatovanie autora:"Následuje Fiat 500 (165 tisíc ks), mimochodem v celkovém pořadí těsně před Škodou Fabia, a až poté konkurence dalších výrobců" pokiaľ viem, je "výbuch tisícročia" z úplne iného segmentu a je zameraný aj na úplne inú klientelu, Fiat 500 je štýlové vozítko, ktoré nie je vôbec z lacného kraja (základ cez 10tisíc euro) na rozdiel od Fábie, ktorá je skôr ponímaná ako rodinné auto, predovšetkým v našich končinách a aj cena začína nižšie...z tohto pohľadu je pohľad na uvedené čísla diametrálne iný, tak neviem o čom nás chce autor presvedčiť...následuje dovetok:"a až poté konkurence dalších výrobců"..znamená to, že konkurencia Fábie je až za ňou?napriek tomu, že to tak nie je...? či ako to máme pochopiť?to tu autor rovno mohol napísať, že Fiat 500 je tesne za Passatom..výpovedná hodnota príspevku by bola asi rovnaká...
Podle mě je to jenom poznámka pro českého čtenáře, že se Fabií prodalo jen o něco méně než Fiatu 500. Článek je o celkovém Evropském žebříčku napříč kategoriemi, o kvalitě tam není ani jedna zmínka. Takže schovej italskou vlajku, rudý oči si pokapej Visinem a bež dělat něco užitečnějšího než tady vyskakovat z kůže kvůli tomu, že Fabia a F500 byly zmíněny v jedné větě. Ne, nebyl to útok na Fiat a pokud si to myslíš, svěř se svému psychiatrovi...
tak ja som tu nič nepísal o kvalite či nekvalite toho, ktorého vozu, len ma zarazila tá "logická úvaha" a vôbec ani nešlo o to či to bolo v súvislosti s Fiatom...tie poznámky o psychiatrovi si láskavo nechaj pre seba, podla tvojich paranoidných reakcií ak sa nedajbože spomenie Škodovka napriek tomu, že som Fábiu vôbec nekritizoval len súvahy autora, k nemu patríš skôr ty...
Možná v tom je ten problém, že tvá paranoia hledá logickou úvahu tam, kde žádná není. Pro českého čtenáře dává smysl poznámka, že F500 se prodalo o něco málo více než Škody Fabie, než poznámka že F500 prodejně stíhá Passat. Vyskakovat kvůli tomu jako papírový čertík a hledat za tím tajný útok na Fiat je vážně dětinské...
Není paranoidní někoho napadat paranoiou, která není vidět?
Ale on paranoidní je a navíc neumí číst.... ta věta se vztahuje k Fiatu 500 a on si z ní odvodil něco o konkurenci Fábie a jak to není pravda.... to už je paranoia 😄
Už bych to nerozmazával, F500 mě každopádně překvapila, čekal jsem slušný posun dolů po uspokojení první vlny poptávek a ono se nic nemění.
Povedených retro stylovek v moderním líbivém kabátku moc není, uvidíme jak dopadne Brouk na podzim... snad se z fiaska new beetlu v Evropě poučili... Mě osobně se líbí prodeje Corsy a právě Qasqaie...
Corsa se moc neprodává jen u nás, jinak jí beru jako velmi povedené auto, Nissan na to jak sebevědomou cenu má je pěkný počin.
F500 má i přes cenovku za hodně peněz málo plechu ještě pořád rozumnou startovací rovinu. U Beetlu bude hodně záležet právě na tom, jak se VW postaví k cenotvorbě. Na příkladu A1 je vidět, že image někdy nestačí.
F500 má i přes cenovku za hodně peněz málo plechu ještě pořád rozumnou startovací rovinu. U Beetlu bude hodně záležet právě na tom, jak se VW postaví k cenotvorbě. Na příkladu A1 je vidět, že image někdy nestačí.
A1 mě cenou hodně zklamala... a to jsem o ní uvažoval, ale za stejnou cenu pořídíš i Mini, které má mnohem víc charisma (ačkoli jeho retrobudíky moc nemusím...) a zábavnosti. Nicméně pořád se ještě neobjevilo auto, které by mě nutilo změnit svou současnou volbu (Volvo C30)...
😄 Jsi druhý driver C30, o kterém vím. Ten první přešel na 330ci 😄
budoucí driver, pořád čekám na finance... >😒] Nicméně ten 1.6D motor s 84kw jezdí výborně a za málo, což je plus. A navíc, když to auto miluješ, není co řešit 😄 Jasně, takový 330i coupé by asi bylo jiný kafe, ale invalidní důchodce ho neuživí 😄
Není to servisně nejláceznější vůz, pravda 😄 , ale to ani to Volvo. 1,6D se Fordu/PSA povedl, s ním ve výkonové kategorii kolem 100koní utekl konkurenci o pár délek.
No, ve výběru byly i Golf GTD a Scirocco, ale když se mi po 4 měsících od objednání testovací jízdy nebyli schopni ozvat, tak se nebudu vnucovat. Táta koncernista si asi ukroutí hlavu, ale já mám jasno 😄
Psal jsem pár lidem SZ o návštěvě dvou prodejců exkluzivnějších značek a vše je o lidech.
Zároveň jsem se svezl v dnes diskuzně párané F500 a zcela seriozně koketuju s myšlenkou, že jí vezmu na pražské cukačky po městě. 😉
Zároveň jsem se svezl v dnes diskuzně párané F500 a zcela seriozně koketuju s myšlenkou, že jí vezmu na pražské cukačky po městě. 😉
Tak na doporučení Vjaceho jsem taky volal jendomu Volvo dealerovi, co na mě 4 měsíce neměl čas. Řekl jsem si, koupím ten VW, nebudu se vnucovat. Zavolal jsem do VW a dejavu, 4 měsíce nic (Scirocco je na letních gumách, ozvu se až bude hezky)... no, nakonec jsme se rozhodl dát Volvu druhou šanci. Zavolal jsme do Auto M plus Liberec a oni řekli, auto máme, zavolejte den předem a projedem se....
prosím ťa ešte raz si prečítaj môj príspevok, mne išlo len o tú úvahu, ktorú som možno zle pochopil, tak si tie diagnostické úvahy nechaj pre seba...inak vieš vôbec čo je to paranoja? alebo chceš o tom mňa poúčať?okrem iného som lekár, tak zrovna o tej paranoji viem otrošku viac ako ty....
zatiaľ to vypadá skôr na tvoju paranoju....mám z teba dojem,že ťa skôr dráždi Ethicon a nie to čo napísal. Pravdou ale je, že sú v článku formulácie s mierne bulvárnym charakterom. Fakty sú spájané do súvislostí tak , aby bolo o čom diskutovať.
Ethicon o kvalitě nic nepíše 😉
ale vyskakuje jako kdyby použítí slova Fabia vedle Fiatu 500 bylo urážkou 😄 sakra, zase jsem to použil v jedné větě...
Je to o nazírání na věc, mě je to obecně šumafuk 😉 . Nejvíc mě zaujal Qashqai, který kromě 4 modelů z nižší střední natřel zbytek. Tomu se u ne zrovna posledního modelu říká majstrštyk 😉
no tá tabulka je fakt celkom zaujímavá a podobných prekvapení ako qashqai je tam viac. dalo by sa z nej popísať celá kopa dodatočných článkov, rozborov, súvislostí, očakávaní atď. zaujímavá je tiež pozícia Fordu napr. v súvislosti s Oplom (mondeo-insignia, astra-focus), žeby pomaly končila éra "športových" áut a začína éra komfortu (automat. prevodovky, el. asistenti, pohodlné sedačky....)?
Insignia vypadá svěže, ale za volantem mě nepřesvědčila, souhlas, tam je překvapení taky. Astra vs. Focus bude jasnější až letos. FF III. nakonec naživo nevypadá tak strašlivě jako na obrázcích.
Astra i Insignia se mi líbí a vyšší hmotnost pro mě není žádné minus, však Volva jsou také dost robustní 😄
Insignia je velká zvenku, uvnitř už nic moc, přesto samozřejmě působí moderněji než Mondeo. A navíc dnes jako jediná v rámci běžných vozů nabízí 4x4 a to se počítá...jen ty automaty 😉
s Oplom je to divné, veľké zvonku, ťažké, malé zvnútra, obyč. design, značka ešte nedávno na odpis a aj tak má takéto čísla.... o čo tu ide?
Je krize, lidi hubnou a i do té Corsy/Insignie se vejdou >😁
ale prd...práveže sme stále tučnejší...čo to nevnímaš? tie zvony bijúce na poplach, prežierame sa stále viac. Skús ale hodiť do placu nejaké vysvetlenie...mňa fakt nič nenapadá.
S tloušťkou je velmi těžko laborovat v nějaké odborné rovině. Znám spoustu velmi aktivních a přitom silnějších lidí, kteří jsou zároveň velmi úspěšní a naopak. Přesto mi nejde nepřipomenout, že nejnaditější nákupní košík na parkovišti hypermarketu má obvykle rodina, či jedinec s otřískaným autem a nepříliš naditou peněženkou.
Tam je to velmi individuální...ale obecně? Pramálo pohybu a špatná životospráva.
Dříve člověk věděl, že když jede v noci kamkoliv buďto se nají, nebo si nechá nabalit svačinu, dnes na každém rohu fastfood se smaženým (neříkám, že k němu občas taky nezajedu)...a to je jen zrnko písku v Sahaře.
Tam je to velmi individuální...ale obecně? Pramálo pohybu a špatná životospráva.
Dříve člověk věděl, že když jede v noci kamkoliv buďto se nají, nebo si nechá nabalit svačinu, dnes na každém rohu fastfood se smaženým (neříkám, že k němu občas taky nezajedu)...a to je jen zrnko písku v Sahaře.
FF III. argument beriem, ale pri image focusu ako takého a aj cene dosluhujúcej gen. je to pre mňa aj tak prekvapenie.
Své udělalo velmi brzké představení nástupce a speciálně interiér byl zastaralý už v době představení. Ne technologicky, ale pocitově.
Minulý rok jsem měl náhradní vůz právě FF, když mi měnili na mém voze zaječí lišej na nárazníku a jakkoliv za jízdy neztrácí, spíš naopak, jezdit bych v něm každodenně nechtěl 😉
Minulý rok jsem měl náhradní vůz právě FF, když mi měnili na mém voze zaječí lišej na nárazníku a jakkoliv za jízdy neztrácí, spíš naopak, jezdit bych v něm každodenně nechtěl 😉
úplný súhlas, ale je kopec ľudí (chalanov) čo sú nadržaný z podvozka (sebe kúpili mondeo a žene focusa alebo fiestu) a neriešia interiér...
Priority se s věkem mění.... to ti ve 30 najdou nádor na ledvínách, metastázi v páteři a když máš po operaci v zádech titanový šrouby a učíš se měsíc znova chodit, tak už pak oceníš spíš ten komfort než sporotvní podvozek 😄
Tak s Fábii jsi už to srovnal a teď třeba s Fiestou.
ja? to zrovnáva predsa autor...nech on porovná predaje Fábie a Fiesty a potom napíše dovetok citujem "a až poté konkurence dalších výrobců "čiže podľa tejto "úvahy" Fiesta, Clio, 207, Punto je vlastne až za Fábiou?? prečítajte si ten článok a potom tu útočte...ja som vôbec neriešil počty predaných kusov či výrobcov, išlo mi len o logiku úvahy autora, ktorá je pre mňa nepochopiteľná, ale asi ak sa jedná o Fábiu je manipulácia faktami a číslami prípustná...a mimochodom napíšel ešte raz, že sú to autá jednak z iných segmentov a z uplne inou cielovou skupinou zákazníkov..a to sa týka aj porovnania Fiatu 500 a Fiesty..
Tak znova "Následuje Fiat 500 a až poté konkurence ostatních výrobců". Takže češtin nám říká, že celá věta se vztahuje k FIATu, glosa o podobných prodejích Fiatu 500 a Fabie je jen VSUVKA, která nemění význam původní věty. Tedy shrnutí: O konkurenci Fábie se v dané větě vůbec NEHOVOŘÍ. Příště se, bratře, klidně zeptej, popkud něčemu neporozumíš... >😁
Opět se logicky ptám, proč je na titulní fotce k článku o evrospkých prodejích americká verze Golfu (GTI)? To redakce nemá v archivu žádnou evropskou verzi tohoto vozu? 😉
na to ako ich kazdy ospevuje, su skoro na chvoste... preco? 😄
Dear Mr. Shelby,
nemyslíš, že třeba těch skoro 100k ks Céedu chybí v prodejích některé z evropských automobilek? Pokud vezmeme jen ty, které se prodávají za podobnou cenu, pak nejvíc přítomnost korejců pociťuje Fiat.
nemyslíš, že třeba těch skoro 100k ks Céedu chybí v prodejích některé z evropských automobilek? Pokud vezmeme jen ty, které se prodávají za podobnou cenu, pak nejvíc přítomnost korejců pociťuje Fiat.
možno zohráva malú úlohu skutočnosť pozorovaná aj v iných odvetviach spotrebného priemyslu. ľudia v krízových časoch radšej zaplatia za overenú značku spájanú s kvalitou (menej riskujú ako v časoch konjunktúry). Značkové handry, kvalitné hodinky, značkové spotrebiče. Plus fakt, že vplyvom krízy klesli ceny, tzn. aj kedysi drahšie europske autá sú dostupnejšie. Zaujímavý je rozmach prémie.
Všechno je v poměru cena/výkon/služba levnější než před pár lety, což souvisí s technologickým vývojem 😉
samozrejme aj technol. pokrok zohráva svoju rolu, ale ten je relatívne konštantne prítomný (aj keď sa stále zrýchľuje).
Souvisí to i s "finanční krizí", která rozhýbala stojaté vody a přece jen řízla do marží automobilek i prodejců.
Pro Shelby: je to naopak
Kia loni posílila v Evropě prodeje o 19% na necelých 392k kusů. (Pro srovnání: jiná menší dynamická automobilka -Škoda - loni celosvětově vzrostla o 11,5% na 762k vozů, Kia za stejnou dobu posílila o 26,5% na celkem 2,09 mil. vozů).
Hyundai posílil globálně o 16,3% na 3,6 mil vozů. Dílčí údaj za Evropu z jiné statiky zní 362k vozů).
Tady jsou odkazy😒odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Kia loni posílila v Evropě prodeje o 19% na necelých 392k kusů. (Pro srovnání: jiná menší dynamická automobilka -Škoda - loni celosvětově vzrostla o 11,5% na 762k vozů, Kia za stejnou dobu posílila o 26,5% na celkem 2,09 mil. vozů).
Hyundai posílil globálně o 16,3% na 3,6 mil vozů. Dílčí údaj za Evropu z jiné statiky zní 362k vozů).
Tady jsou odkazy😒odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Ona je to prémie hlavně z pohledu východního bloku. 3er/A4/C-klasse jsou celkem běžná auta střední vrstvy. A řada firem je má ve fleetech.
Snižování cen v době krize je logické. Pokud něco prodáváš masově, je pro tebe dynamika rozvoje firmy důležitější než okamžitý zisk. Držet si cenu a přijít o postavení na trhu je rozhodně horší než prodat s malým ziskem, nebo dokonce s mírnou ztrátou, ale prodat. Tvoje síla je v objemu prodejů, nikoli v ceně za kus. To pochopily i drogové kartely.
Snižování cen v době krize je logické. Pokud něco prodáváš masově, je pro tebe dynamika rozvoje firmy důležitější než okamžitý zisk. Držet si cenu a přijít o postavení na trhu je rozhodně horší než prodat s malým ziskem, nebo dokonce s mírnou ztrátou, ale prodat. Tvoje síla je v objemu prodejů, nikoli v ceně za kus. To pochopily i drogové kartely.
On je M-B a spol prémií všude...v EE, WE, kdekoliv v zámoří.
Pro mě je největší překvapení A3. Skoro 180.000 u hodně starého modelu... no, slyšel jsem, že Audi míchá s cenovou politikou, ale nečekal jsem, že až tolik.
Opelu se také daří lépe než bych čekal a nad očekávání slušně se prodává i Ibiza, 3008 a Sandero.
Opelu se také daří lépe než bych čekal a nad očekávání slušně se prodává i Ibiza, 3008 a Sandero.
tých prekvapení je tam celá rada....(možno sme prekvapení len my ovplyvnení ČR a SR trhom). Škodovka na tom nie je bohvie ako, Ford jakbysmet.... MEriva dvojkou medzi MPV 8-s ???
Kvalita se prodává sama. Kaškaj se prodává naprosto neuvěřitelně. Velmi překvapil Fiat, zde tolik zatracovaný, Punto uzavírá první desítku, Panda je hned v závěsu :yes: Korejské křápy se potácí na chvostu, klíčové modely z nižší střední a výsledek je bída, škodolibě říkám, bravo korejci :yes:
Jen u Ceedu 100.000 "zoufalců po Evropě...to je kousek 😉 Kolik budou mít korejci celkem? K půl milionu? To pro ně, narozdíl od evropských výrobců není špatný.
Pravdepodobne se ti nepovedlo zachytit pomerne dulezitou informaci. Tohle neni poradi vsech prodavanych modelu v Evrope, pouze 50 nejlepe prodavanych.
Nebyla nejprodávanější ve střední třídě. Do 3er se počítají sedan, kombi, kupé a kabriolet. Kdežto do A4 jen sedan a kombi. Kupé a kabriolet verze A4 jsou A5 (jako kdyby to tu někdo nevěděl >😁 ) a jsou samozřejmě vedeny samostatně. Korektní by bylo sečíst jejich prodeje. Jde o skvělý prodejní výsledek pro BMW, ale rozhodně ne ten nejlepší ve střední třídě. Těch chybějících 14 tisíc kusů A5 určitě na kontě mít bude.
To už je věc Audi, ne chyba BMW.
Není to věc ani jednoho, ale člověka zpracovávajícího statistiku. A stejně jako redakce upozornila na Golf Plus, tak se sluší upozornit i na tohle. A možná jsou tam další nedostatky. Je jedno, jak si kdo co značí, důležité je porovnávat porovnatelné.
Předpokládám, že redakce převzala tabulku od ACEA a ne, že ji dělala sama.
Já si taky nestěžuji na redakci, ale na organizaci připravující takovýhle... guláš. Ale mohu čekat od redakce, že se pokusí tento guláš trochu upravit, aby byl hodnotnější a stravitelnější.
Je to od JATO - publikováno asi před měsícem.
Evropské prodeje ze únor. Fiesta už několik měsíců ztrácí a pomalu vyklízí pozice.
Europe February 2011😒br /> Pos Model Feb % /10 Jan 2011 % /10 Pos 2010
1 VW Golf 33,954 3.4% -8% 1 70,625 3.4% -8% 1 1
2 Renault Clio 27,293 2.7% 0% 4 53,086 2.6% -11% 3 4
3 VW Polo 25,444 2.5% 0% 2 54,421 2.6% -5% 2 3
4 Ford Fiesta 24,260 2.4% -25% 3 51,481 2.5% -28% 4 2
5 Opel Astra 21,637 2.1% +9% 6 42,491 2.0% +6% 7 7
6 Peugeot 207 21,571 2.1% -15% 7 42,514 2.0% -15% 6 6
7 Opel Corsa 21,557 2.1% +2% 5 44,285 2.1% 0% 5 5
8 Renault Megane 19,931 2.0% -3% 10 39,144 1.9% -5% 8 9
9 Fiat Punto 18,263 1.8% -31% 8 38,828 1.9% -29% 9 10
10 VW Passat 17,748 1.8% +36% 13 35,189 1.7% +31% 11 20
Evropské prodeje ze únor. Fiesta už několik měsíců ztrácí a pomalu vyklízí pozice.
Europe February 2011😒br /> Pos Model Feb % /10 Jan 2011 % /10 Pos 2010
1 VW Golf 33,954 3.4% -8% 1 70,625 3.4% -8% 1 1
2 Renault Clio 27,293 2.7% 0% 4 53,086 2.6% -11% 3 4
3 VW Polo 25,444 2.5% 0% 2 54,421 2.6% -5% 2 3
4 Ford Fiesta 24,260 2.4% -25% 3 51,481 2.5% -28% 4 2
5 Opel Astra 21,637 2.1% +9% 6 42,491 2.0% +6% 7 7
6 Peugeot 207 21,571 2.1% -15% 7 42,514 2.0% -15% 6 6
7 Opel Corsa 21,557 2.1% +2% 5 44,285 2.1% 0% 5 5
8 Renault Megane 19,931 2.0% -3% 10 39,144 1.9% -5% 8 9
9 Fiat Punto 18,263 1.8% -31% 8 38,828 1.9% -29% 9 10
10 VW Passat 17,748 1.8% +36% 13 35,189 1.7% +31% 11 20
Tobě to dvouleté kralování Fiesty nějak leží v žaludku, ale neboj, do konce tohoto roku dá Clio zas >😁
Já jsem rád že je to tak jak to je. Sečíst dvě čísla umím a přerovnat si v hlavě jaké karosářské verze kdo nabízí taky. Takhle je to nejčistší řešení. Naopak kdybys to chtěl sčítat už před zveřejněním, narazíš na spoustu problémů. Má se třeba Brera a Spider sčítat s Alfou 159? Někdo řekne ano, jiný ne.
Proto jsem také napsal, že bych měl radši statistiku po modelech. Těžko si něco mohu sečíst v hlavě, když to v té statistice není. A ještě těžší je odečítat.
Hlavně jde o tu naprostou nekonzistentnost. Je to založené na podobnosti názvů modelů, nikoli na jejich skutečné pozici v nabídce. A máš pravdu, existuje řada modelů, které jsou svým zařazením velmi kontroverzní. Ještě dokáži pochopit sčítání sedanů, liftbacků, hatchbacků a kombi, ale nechápu započítávání kupé, kabrioletů a spol.
Navíc chybí celkem zásadní informace, tedy které karosářské varianty tvoří dané číslo. Kdyby Golf Plus nebyl v TOP 50, tak by si někdo mohl myslet, že je započítaný pod Golfem. Stejně jako já si myslím, že 3er Coupe a Cabriolet jsou započítané pod 3er. Ale nikde to není e😜licitně řečeno. Jak jsem napsal, podle mě je to guláš, ne statistika.
Hlavně jde o tu naprostou nekonzistentnost. Je to založené na podobnosti názvů modelů, nikoli na jejich skutečné pozici v nabídce. A máš pravdu, existuje řada modelů, které jsou svým zařazením velmi kontroverzní. Ještě dokáži pochopit sčítání sedanů, liftbacků, hatchbacků a kombi, ale nechápu započítávání kupé, kabrioletů a spol.
Navíc chybí celkem zásadní informace, tedy které karosářské varianty tvoří dané číslo. Kdyby Golf Plus nebyl v TOP 50, tak by si někdo mohl myslet, že je započítaný pod Golfem. Stejně jako já si myslím, že 3er Coupe a Cabriolet jsou započítané pod 3er. Ale nikde to není e😜licitně řečeno. Jak jsem napsal, podle mě je to guláš, ne statistika.
mal byt Fiat 500 este pred vstupom na trh uz dopredu odsudeny ako auto ktore nikoho neoslovi a ktore sa bude sotva predavat a neurobi ziadnud ieru do sveta. Hm lenze to auticko sa predava lepsie ako tvoj FOX ktoreho je vacsi problem stretnut ako maserati alebo hummer.
ten kontajner menom fox je presne to o com si mal pisat ako o tragedii na kolesach a nie otvarat usta na skvost menom F500.
ty si taky odbornik na auta GTI ako ja odnornik na kvantovu fyziku. v com jazdis v golfe II?
ten kontajner menom fox je presne to o com si mal pisat ako o tragedii na kolesach a nie otvarat usta na skvost menom F500.
ty si taky odbornik na auta GTI ako ja odnornik na kvantovu fyziku. v com jazdis v golfe II?
Odpovědí na tvoji invektivu k Foxovi je tohle číslo "194393".
BMW opět soupeřům ukázalo, kdo je na vrcholu třídy i na sklonku kariéry. Skvělý výsledek, ale pro mě opravdu překvapivý, z alídra střední jsem měl Passiho. Idu i to je další důkaz faktu, jak je na tom současná 3er skvěle 😄
Co mě překvapilo dále je třeba postavení Octavie před P308! Tomu se říká úspěch Škody předběhnout svým modelem Peugeot nižší střední třídy, který je na trzích západní Evropy zaveden už léta.
Jen ta dál 😉
Co mě překvapilo dále je třeba postavení Octavie před P308! Tomu se říká úspěch Škody předběhnout svým modelem Peugeot nižší střední třídy, který je na trzích západní Evropy zaveden už léta.
Jen ta dál 😉
Tohle je velmi potřebná tabulka. Některým dokonce nastaví zrcadlo až laserového kalibru. Drtící síla Golfu, Pola, Tigiho a Passatu je očividná. Avšak neusínejme prvoplánově na vavřínech supermainstreamu, jsou ještě jiní, kteří zaslouží akcent a pochvalu. Například A4 má vynikající postavení. Zrovna tak BMW 3, to je s ohledem na stáří modelu obrovský úspěch.
Trpká pravda je vystopovatelná na číslech Mondea, ano, zde diskuzně soustavně přeceňovaný vůz je v evropském kontextu tam, kde ho hledá znalec. Zdejší fanoušek, který začínal hledat Mondeo na místě prvním, ten si prošel opravdu trpkým "výtahem"...
Nejméně pochopitelný úspěch je pro mne třinácté místo Quashqaie. Na velkou oslavu jsou však prodeje naší Škody, potvrzuje se známá pravda, že žiji-li v Česku a jezdím-li mainstream, pak v podstatě není důvod si kupovat něco jiného než Fabii, Yetiho Octavii a Superb (v kombi). U Yetiho objektivně ani neexistuje jediný důvod pro pořízení jiného vozu a u Octavie jakbysmet. Snad jen kdyby chtěl někdo v kompaktech hatchback, pak bere prodejní evropskou jedničku - GOLF.
Koukám, že další diskuzní majstrštyk, mazda, má s tabulkou své jisté těžkosti... Je tu nějaký fanoušek, že by nám to jako pěkně vysvětlil?
Trpká pravda je vystopovatelná na číslech Mondea, ano, zde diskuzně soustavně přeceňovaný vůz je v evropském kontextu tam, kde ho hledá znalec. Zdejší fanoušek, který začínal hledat Mondeo na místě prvním, ten si prošel opravdu trpkým "výtahem"...
Nejméně pochopitelný úspěch je pro mne třinácté místo Quashqaie. Na velkou oslavu jsou však prodeje naší Škody, potvrzuje se známá pravda, že žiji-li v Česku a jezdím-li mainstream, pak v podstatě není důvod si kupovat něco jiného než Fabii, Yetiho Octavii a Superb (v kombi). U Yetiho objektivně ani neexistuje jediný důvod pro pořízení jiného vozu a u Octavie jakbysmet. Snad jen kdyby chtěl někdo v kompaktech hatchback, pak bere prodejní evropskou jedničku - GOLF.
Koukám, že další diskuzní majstrštyk, mazda, má s tabulkou své jisté těžkosti... Je tu nějaký fanoušek, že by nám to jako pěkně vysvětlil?
píše s to NISSAN QASHQAI,jo a stou drtící sílou tigiho jsi to trochu přehnal :-!
No vidíš, ani nevím jak se ta kvaška píše... prodeje opravdu nechápu, potřeboval bych vysvětlit. TIGI je v rámci třídy prodejní jedničkou Evropy, máš s tím problém?
nechápem: Qashqai - 216k, Tiguan - 109k, kto je prodejní jedničkou?
Qashqai je v triede malych SUV to čo Golf medzi kompaktmi....jednoduché, nie?
Qashqai je v triede malych SUV to čo Golf medzi kompaktmi....jednoduché, nie?
Q není SUV, je to víceméně crossover, jinak též universálnější hatchback.
Naprostý souhlas s druhým odstavcem, přesně tohle mě taky u čísel Mondea napadlo. Ve zdejších diskusích opravdu mimořádně přeceňovaný vůz...
Neni to spise tim, ze Mondeo nema svuj domaci trh? Tak jako ho ma Passat?
U Golfu se vice jak polovina (pokud si dobre pamatuji cca 53 procent) proda doma v Nemecku, u Pola je to jenom tretina u ostatnich nevim. Jinak pro mne ososbne A3 prekvapko jak blazen.
Pořad stejna onanie nad tabulkou prodeju. Tobě třidni kral Mondeo prostě neda spat.
"Třídní král Mondeo". To je přesně to, o čem jsem taky psal. Díky za rychlý a názorný příklad, jak vidíš, tak minimálně v evropských prodejích to žádný král není..., co si o něm myslíš ty, nebo já, je další věc...
Mondeo už nechte být. Že vyhrává většinu testů v Čr, za to nemůže >😁 Navíc se dalo čekat, že se prodejní jedničkou u nás ani v Evropě nestane.
Radši zhodnoťme úspěch Fiesty, když jsem tu pořád psal, že předčí Polo, tak mi nikdo nevěřil a nakonec ho sfouklo jak svíčku... 😄
Radši zhodnoťme úspěch Fiesty, když jsem tu pořád psal, že předčí Polo, tak mi nikdo nevěřil a nakonec ho sfouklo jak svíčku... 😄
1. Fiesta je úspěšná
2. Předčila Polo
3. Nechápu a zmaten odcházím
😉
2. Předčila Polo
3. Nechápu a zmaten odcházím
😉
Radši to nech být a běž >😁
P.S. Před rokem jsme se tady lehce handrkovali, kdo bude úspěšnější a zase jsem měl pravdu 😄
P.S. Před rokem jsme se tady lehce handrkovali, kdo bude úspěšnější a zase jsem měl pravdu 😄
OK, já ti to neberu
ale jestli v prodejích za rok 2011 předstihne Fiestu Clio, tak tady zatančíš Pogo.
>😁
ale jestli v prodejích za rok 2011 předstihne Fiestu Clio, tak tady zatančíš Pogo.
>😁
>😁
To jsem v klidu, poslouchat metal nebo punk nebudu muset.
Ale byl by to pro mě velkej trest 😄
To jsem v klidu, poslouchat metal nebo punk nebudu muset.
Ale byl by to pro mě velkej trest 😄
Souboj POLO x Fiesta už není zajímavý - tam je rozhodnuto / Clio bych do toho netahal/. Lepší by byla sázka na Focuse - dostane se do TOP 10 ?
Tak mrkni zpětně na ty rok staré diskuse, já tam opravdu psal, že Polo může být prodejně lešpí (než Fiesta) až později... 😉
Já ti věřím, ale nepsal jsi kdy později. V roce 2020? 2030? Nebo snad ještě dýl? >😒]
Evropský prodejní "souboj" aktuální Fiesty s Polem jsi dost zjednodušil. V první polovině roku 2010 se Polo teprve rozjíždělo, postupně přicházely další motorizace, prvky výbavy, 3dv. karoserie, GTI apod.
Pokud ovšem Fiestě až tak věříš, klidně se s tebou vsadím, že v tomto roce v Evropě proti Polu prodejně naopak neuspěje... 😉
P.S. Sfoukla jak svíčku? Polo je jen o jednu příčku níž a třeba Mondeo ztrácí na Passat více než Polo na Fiestu. Mám tomu rozumět tak, že Passat sfoukl Mondeo jako svíčku ještě o něco silněji?
Pokud ovšem Fiestě až tak věříš, klidně se s tebou vsadím, že v tomto roce v Evropě proti Polu prodejně naopak neuspěje... 😉
P.S. Sfoukla jak svíčku? Polo je jen o jednu příčku níž a třeba Mondeo ztrácí na Passat více než Polo na Fiestu. Mám tomu rozumět tak, že Passat sfoukl Mondeo jako svíčku ještě o něco silněji?
Tak o co? 😄
Clio spadne, takže Fiesta 1., Polo 2.
P.S. Sice o jednu příčku, ale ten rozdíl mezi 1. a 2. je mnohem větší než mezi 2. a 3., 3. a 4. S tím Passatem tomu tak klidně rozuměj 😉
Clio spadne, takže Fiesta 1., Polo 2.
P.S. Sice o jednu příčku, ale ten rozdíl mezi 1. a 2. je mnohem větší než mezi 2. a 3., 3. a 4. S tím Passatem tomu tak klidně rozuměj 😉
O co chceš! 😄
Tak já něco vymyslím. Zatím se těš z dočasného vedení. A jestli to bude koncem roku vyrovnaný, tak snad prodám auto a jdu pro dvě Fiesty >😁
Prodej auto a kup dvě Pola... 😉 Na silvestra si to napíšeme, Fiesta nemá šanci, na to je POLO dnes dokonale vyšperkované.
Obávám se, že ty dva kousky nemusí stačit... >😒]
Neměj obavy, tu poslední větu jsem hodil jen ze srandy, abys to hned nevzdával. Prodej nebude potřeba 😄
Taky si myslím, že bys toho svého nového Passata prodával zbytečně a stejně bys ty prodeje Fiesty sám nevytrhl... >😁
Však on tě ten humor s přibývajícími měsíci přejde >😁
Teda, tebe ta naše sázka nějak vzala, když už teď trpíš samomluvou... 😲 :😉 >😁
P.S. A to ještě ani sám nevíš o co jsme se vlastně vsadili... >😒]
P.S. A to ještě ani sám nevíš o co jsme se vlastně vsadili... >😒]
Pravda, ještě jsem nevymyslel, co chci vlastně vyhrát >😒]
Ale v tuto dobu už asi nic nevymyslím 😄
Ale v tuto dobu už asi nic nevymyslím 😄
Napsal jsi to velmi dobře: "...co chci vlastně vyhrát". Tak mi napiš, co ty vyhrát chceš, ať vím, co vyhraju já... >😁
Ještě, že ti to v tuto dobu moc nemyslí, jinak bych ses nemohl podobně vsadit... >😒]
Ještě, že ti to v tuto dobu moc nemyslí, jinak bych ses nemohl podobně vsadit... >😒]
Spíš bych od tebe chtěl vysvětlit ten obrovský prodejní propad. Už 5 měsíců se přes POLO nedostala.
Já třeba považuju Mondeo za hodně dobrý auto, rozhodně patří ke špičce neprémiový střední třídy. Zdá se mi ale, že se tady kolem něj vytvořila gloriola nedotknutelnosti. Krásnou ukázkou byl poslední test tady na auto.cz, kdy si autor dovolil pár "politicky nekoretních" poznámek a strhl se povyk. 😉
A pokud se týká prodejů, nevím přesně co stojí za "zaostáváním" Mondea vůči úhlavnímu konkurentovi, možná i absence AWD, možná nadstavba typu CC....ale hlavně nechápu proč si z toho dělat hlavu. Pokud Mondeo osobně uznám za nejlepší z konkurentů, koupím ho i kdyby se ho v Evropě prodala pouhá desetina množství než Passata.
A pokud se týká prodejů, nevím přesně co stojí za "zaostáváním" Mondea vůči úhlavnímu konkurentovi, možná i absence AWD, možná nadstavba typu CC....ale hlavně nechápu proč si z toho dělat hlavu. Pokud Mondeo osobně uznám za nejlepší z konkurentů, koupím ho i kdyby se ho v Evropě prodala pouhá desetina množství než Passata.
:yes😒br />
Jak dojde na kritiku nějakýho auta, tak místní fankluby vždycky strhnou povyk. Nejradikálnější jsou v tomhle fans Fiatu a Alfy. Ti za každou kritiku málem píšou do Bruselu 😄
Jak dojde na kritiku nějakýho auta, tak místní fankluby vždycky strhnou povyk. Nejradikálnější jsou v tomhle fans Fiatu a Alfy. Ti za každou kritiku málem píšou do Bruselu 😄
Souhlasím, Mondeo není celkově vůbec špatné auto, "problém" je jen v tom, že podle zdejších diskusí je to vlastně jediný velkoprostrový supersport na světě... 😉 >😒]
A ty se divíš, když v něm jezdil i James Bond? >😁
Popravdě si musíme ovšem napsat, že jak Passat tak Mondeo je mainstream, byť tedy Passat těží z přesahu do supermainstreamu, ale důležité je, že prodejní čísla u takovéto produkce dokonale korespondují s kvalitou vozu (myslím to v komplexním pojetí tohoto slova), a tedy PASSAT je takřka jednou tak lepší vůz než mondeo, proto má také takřka jednou tak vysoké prodeje.
Ty to píšeš správně - mondeo je dobrý vůz, PASSAT však výborný, a přesně v tom se odráží počty prodejů.
Ty to píšeš správně - mondeo je dobrý vůz, PASSAT však výborný, a přesně v tom se odráží počty prodejů.
V tom případě ale musíš uznat, že Fiesta je o 15% lepší auto než Polo 😄
Podle této "logiky" Fiesta dočasně pouze byla! lepší auto, to už ale 5 měsíců neplatí a lepším vozem je teď naopak Polo, všechno je relativní a rychle se měnící... >😒]
Za to může Polo GTI, až přijde Fiesta ST, tak se zas všechno vrátí k normálu 😄
Tomu sám nevěříš, ST/GTI dělají jen zlomek prodejů v této třídě... 😉
To je fakt, Fiesta k prvenství ani Fiestu ST potřebovat nebude 😄
Ale jsem na ni zvědavej a nejen já. Něktěří majitelé současného Focusu ST po představení jeho nové generace spíše vzhlížejí k Fiestě ST. To by se u Golfu asi stát nemohlo 😄
Ale jsem na ni zvědavej a nejen já. Něktěří majitelé současného Focusu ST po představení jeho nové generace spíše vzhlížejí k Fiestě ST. To by se u Golfu asi stát nemohlo 😄
Pánové, jen se tady hádejte o tom, jestli Polo GTI nebo Fiesta ST, ono je to v praxi jedno, protože jako je jisté, že zítra ráno výjde slunce, tak jisté je, že ten nejlepší HH B segmentu vzniká a i nadále bude vznikat v Dieppe 😉 >😒]
To jako že tam Škodovka má továrnu na Fabii Magic? >😁
Z hlediska zážitků/zábavy za volantem určitě ano, z hlediska určité "univerzálnosti" už je to zase trochu jinak... 😉
Na univerzálnost máš iné verze Clia 😉
To sice máš, ale když chceš výborné výkonové a parametry (na svou třídu) a k tomu i určitou iniverzálnost + image malého HH, pak můžeš být docela rád, že je opravdu z čeho vybírat (napříč značkama)..
Už jsme to tady probírali stokrát 😉 Pravdu máme svým způsobem oba, já bych nakonec volil Clio, protože mi příjde stále dost v pohodě a ty třeba Polo 😉
😄 Zde ovšem platí dlohodobé tendence a stavy, nikoliv náhodný úlet.
Neznám prodeje minulých let, ale přepokládám, že ten úlet od Fiesty vůči Polu trvá už pěkných pár let
Pokud vezmeš v potaz fakt, že současná Fiesta se dělá až od října 2008, a že Polo se prodává o něco lépe už pět měsíců, tak to asi nebude ani úplně celý jeden pár let... 😄
S tím přímým uměřováním kvalit auta dle prodejů je to hodně ošidná záležitost. Nebo snad neskončila řada nepochybně kvalitních aut prodejním neúspěchem ?
Ale můžu souhlasit, že oproti Mondeu téměř dvakrát větší počet zákazníků považuje Passata za nejlepšího z konkurence a koupí ho. 😉
Ale můžu souhlasit, že oproti Mondeu téměř dvakrát větší počet zákazníků považuje Passata za nejlepšího z konkurence a koupí ho. 😉
jediný Golf je jedničkou vo svojej triede, ostatné modely VW sú v lepšom priemere (sklamaním je Passat, ktorého predbehla aj prémia).
GOLF - jednička Evropy, jednička třídy
POLO - trojka Evropy, dvojka třídy
TIGI - 37. Evropy, jednička třídy
PASSAT - 20. Evropy, jednička třídy
TOURAN - 46. Evropy, trojka třídy
Pokud je pro tebe Passat, který má třídně nejvyšší postavení zklamáním... Pak "úspěch" Mondea se snad nedá ani vyjádřit slušnými slovy... 😉
P.S. Prodeje a umístění jednotlivých modelů Volkswagenu, to je doslovný vrcholný úspěch, vždyť v padesátce nejprodávanějších má Koncern celkem jedenáct modelů, z toho dva na čelných místech a jednoho dokonce jako absolutního vítěze...
BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes:
POLO - trojka Evropy, dvojka třídy
TIGI - 37. Evropy, jednička třídy
PASSAT - 20. Evropy, jednička třídy
TOURAN - 46. Evropy, trojka třídy
Pokud je pro tebe Passat, který má třídně nejvyšší postavení zklamáním... Pak "úspěch" Mondea se snad nedá ani vyjádřit slušnými slovy... 😉
P.S. Prodeje a umístění jednotlivých modelů Volkswagenu, to je doslovný vrcholný úspěch, vždyť v padesátce nejprodávanějších má Koncern celkem jedenáct modelů, z toho dva na čelných místech a jednoho dokonce jako absolutního vítěze...
BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes:
Mně se líbí, jak se tu bystře upozorňuje na úspěch prémiové střední třídy v porovnání s Passatem (navíc těsně před jeho generační obměnou), ale k mnohem žalostnějším prodejům zde tolik glorifikovaného Mondea se tu (kromě tebe) zatím nevyjádřil nikdo... 😲 😄
😄 MONDEO je evropský výbuch roku, počítám, že tu vybuchne zrána i na diskuzi... 😄
Domnívám se, že úspěch A4 nepoukazuje vůbec na malou prodejní potenci Passatu, naopak se domnívám, že prodeje A4 ukazují především na to , že tam, kde si lidé mohou výbírat více podle vkusu či zájmu, má šanci na vysoké prodeje i prémie a samozřejmě i mainstream. Tedy výborný mainstream 😄
Domnívám se, že úspěch A4 nepoukazuje vůbec na malou prodejní potenci Passatu, naopak se domnívám, že prodeje A4 ukazují především na to , že tam, kde si lidé mohou výbírat více podle vkusu či zájmu, má šanci na vysoké prodeje i prémie a samozřejmě i mainstream. Tedy výborný mainstream 😄
Ted mi rekni, jak to vidis s tim Oplem.
Astra neni spatna, ale je tezka a designove nema kam dale jit.
Insignia je na tom designove jeste hur...
Opel to ted sice zachranil, ale ja mam pocit, ze jen chvilkove.
Astra neni spatna, ale je tezka a designove nema kam dale jit.
Insignia je na tom designove jeste hur...
Opel to ted sice zachranil, ale ja mam pocit, ze jen chvilkove.
passat : mondeo = 170:100
qashqai : tiguan = 216:110
Treba nieco dodat?
qashqai : tiguan = 216:110
Treba nieco dodat?
Aniž bych chtěl spochybnit zřejmý tržní úspěch Qashqaie, tak zrovna on není přímá konkurence Tiguanu, Tiguan je menší/malé SUV, kdežto Qashqai je kompaktní crossover, nejblíž k nemu měl (od VW) CrossGolf...
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Mě teda QQ spíše připomíná Tiguana proporcemi než oplastované polo MPV Golf plus. Navíc i trh jej tak chápe.
Zrovna tobě určitě nemusím psát, že dělení aut není primárně o našich individuálních dojmech, ale např. o rozměrech apod. Tiguan je např. o velmi podstatných 8cm vyšší, než Qq a dokonce i o centimetr vyšší, než Nissan X-Trail, který naopak jeho přímým konkurenten je, a to nejen rozměrově. Oplastované jsou (svým způsobem) všechny tři. Qq a CrossGolf jsou kompaktní croossovery, to že je Qq kompaktní crossover (nikoli SUV) zdůrazňuje i samotný výrobce Nissan a Cross Golf má polovinu cross-overu přímo v názvu. Tiguan má celkově vyšší stavbu menšího SUVéčka.
Ani Golf+, ze kterého CrossGolf vycházel není čistokrevné (menší) MPV, tím je u VW Touran. U CroosGolfu VW tvrdil, že spojuje výhody (prvky) SUV a MPV, Golf+ je zase jakýmsi "přechodem" od klasického kompaktu (Golfu) k MPV (Touranu)...
Zdejší citace ke Qq: "Zatímco konkurenční značky se k podobnému modelu často dostávají derivováním civilních osobních řad (viz poslední pokusy Škody Scout, Volkswagenu Cross, Fiatů Uproad nebo Volv řady XC) Nissan vsadil na individuální design..."
Taky jsem nikde neviděl srovnávací test, kde by se potkalo SUV (Tiguan) s kompaktním crossoverem (Qq), jako přímá konkurence.
Naopak Tiguan s X-Trailem a dalšími menšími SUV se v těchto testech logicky potkávají, viz např. větší test šesti menších SUV (BMW X3, Citroen C-Crosser, Land Rover Freelander, Nissan X-Trail, Toyota RAV4 a Volkswagen Tiguan!) v AutoTipu😒br /> [odkaz]
😉
Ani Golf+, ze kterého CrossGolf vycházel není čistokrevné (menší) MPV, tím je u VW Touran. U CroosGolfu VW tvrdil, že spojuje výhody (prvky) SUV a MPV, Golf+ je zase jakýmsi "přechodem" od klasického kompaktu (Golfu) k MPV (Touranu)...
Zdejší citace ke Qq: "Zatímco konkurenční značky se k podobnému modelu často dostávají derivováním civilních osobních řad (viz poslední pokusy Škody Scout, Volkswagenu Cross, Fiatů Uproad nebo Volv řady XC) Nissan vsadil na individuální design..."
Taky jsem nikde neviděl srovnávací test, kde by se potkalo SUV (Tiguan) s kompaktním crossoverem (Qq), jako přímá konkurence.
Naopak Tiguan s X-Trailem a dalšími menšími SUV se v těchto testech logicky potkávají, viz např. větší test šesti menších SUV (BMW X3, Citroen C-Crosser, Land Rover Freelander, Nissan X-Trail, Toyota RAV4 a Volkswagen Tiguan!) v AutoTipu😒br /> [odkaz]
😉
uz sme to rozoberali doobeda, že tabulka je plná prekvapení...slabý Ford, silná prémia, úspech Opla (utiekol hrobníkovi z lopaty), úspech Qashqaia, podľa mňa
relatívny neúspech Passatu (170k by brali iní výrobcovia všemi10, ale predbehla ho prémia, čo sa mi zdá dosť blbé ak vezmeme do úvahy jeho prioritné fleetové zameranie), skrátka som čakal viac.....
relatívny neúspech Passatu (170k by brali iní výrobcovia všemi10, ale predbehla ho prémia, čo sa mi zdá dosť blbé ak vezmeme do úvahy jeho prioritné fleetové zameranie), skrátka som čakal viac.....
Dobře, ale jednak byl Passat na konci generace, ale hlavně fakt, že dost lidí má na to, připlatit si ve střední třídě za prémiovou značku, nevidím jako problém Passatu, navíc z toho netěží jen BMW3 (za poměrně dost zajímavé ceny), ale třeba i Audi A4/5.
P.S. A určitou část prodejů bere Passatu logicky i Superb, i když samozřejmě ne nějak dramaticky...
P.S. A určitou část prodejů bere Passatu logicky i Superb, i když samozřejmě ne nějak dramaticky...
Za povšimnutí stojí prodeje P207 a P206+. V podstatě se jedná o totéž.... a ten polopremiant je skutečně jen polo, protože celopremiant je v tomto případě Pežotek.... 😉 >😁
Uz aby som z europy vypadol. Ten zivony standart je tu fakt velmi zly, ked porovname ze najpredavanejsie auto v Europe je Golf, v US je F150, amici si maju napriek vsetkemu lepsie..... No nic, skoncit skolu a do US,CAN alebo AUS, tam je svet este normalny....
Nejdůležitější čísla jsou ale u překvapení typu á la F500 (to bych vážně nečekal), Kvaška (famózní), BMW 3 (těsně před generační obměnou uteklo Audi a M-B C jede místo rychlíkem lokálkou) a taky fakt, že oba němečtí premianti předčili Passat.
Letos bych očekával změny ve vyšší střední, kde BMW 5 vystřelí nad M-B E a A6 bude zpátky v TOP50.
Jinak, kde máš Superb??
dostal nakladačku od prémiových 3er a A4 a ďalší konkurenti z mainstreamovej stajne vôbec nie sú ďaleko....supermainstream sa nekoná.
Co zní lépe?
- nejhezčí holka z ošklivince
- nejošklivější miss v soutěži