Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jaguar XF: Poprvé se čtyřválcem (2,2D/140 kW) oficiálně

XF se letos dočká očekávaného čtyřválce. Bude samozřejmě uložen podélně a přes osmistupňovou převodovku spojen se zadními koly.
Zpět na článek
31. 3. 2011 10:34
31. 3. 2011 11:04
31. 3. 2011 11:04
31. 3. 2011 11:34
31. 3. 2011 11:56
31. 3. 2011 12:27
31. 3. 2011 12:53
31. 3. 2011 13:17
31. 3. 2011 12:02
31. 3. 2011 12:29
31. 3. 2011 13:35
31. 3. 2011 14:20
31. 3. 2011 14:29
31. 3. 2011 16:06
31. 3. 2011 16:23
31. 3. 2011 17:50
neregistrovaný "lokol"
31. 3. 2011 19:35
31. 3. 2011 22:06
31. 3. 2011 22:46
Avatar - iudex
31. 3. 2011 10:34
R4 v Jagu
Tak papierovo to vyzerá veľmi dobre: 140 kW a hlavne 550 Nm (tomu údaju sa mi nejak nechce veriť), skombinované s 8st. automatom. A s S-Klasse by som to neporovnával, tá je stále o triedu vyššie a švorvalec tam vzbudil pohoršenie dôvodne, naopak vo vyššej strednej triede sú štvorvalce úplne bežné. Parametrami stále prevyšuje základné motory prémiovej konkurencie (A6 2,0 - 130 kW, 5er 2,0 - 135 kW, E 200 len 100 kW), takže žiadny problém nevidím, naopak iste to pomôže predajom tohto nádherného auta. :yes:
Rozbalit vlákno
10
31. 3. 2011 11:04
Re: R4 v Jagu
ma tam byt zrejme 450 Nm :-)
Avatar - igor77
31. 3. 2011 11:04
Re: R4 v Jagu
no, já si původně myslel že to je trapné, ale přesvědčils mě
Avatar - CHerokee
31. 3. 2011 11:34
Re: R4 v Jagu
Tak je to určitě správná cesta. Jaguaru fandím, líbí se mi. K výkonu... "Motor bude dosahovat výkonu 140 kW a maxima točivého momentu 450 Nm" > když se ale chtějí srovnávat s Mercedesem, měli ještě přitlačit trochu. MB 250 CDI už je na trhu rok a půl má 150 KW a 500 Nm.

Každopádně na faceliftované XF se těším.
Avatar - iudex
31. 3. 2011 11:56
Re: R4 v Jagu
No ale Mercedes ten 250CDI má ako tretí dízel v poradí (200CDI-100 kW, 220CDI-125 kW a 250CDI-150 kW), zatiaľčo u Jagu je to základ. A vyššie má už najslabšiu verziu trojlitra so 150 kW, takže by s vyšším výkonom 2,2ka liezla tomu šesťvalcu do kapusty. ;-)
Avatar - CHerokee
31. 3. 2011 12:27
Re: R4 v Jagu
To je sice pravda. Ale i u toho 3,0 dieselu by měli do nového modelu přitlačit. MB tam má 195 kW a ne 150. Chtějí pěstovat sportovní image, ale chce to i více šťávy... Ale jinak XK, XJ moc povedené.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
31. 3. 2011 12:51
Re: R4 v Jagu
3,0D má Jaguar XF ve verzi 155, 177 a 202 kW (vše biturbo), čili nad základními verzemi je z čeho vybírat. Tento rozsah dokáže aktuálně překonat jen BMW 525/530/535d se 150, 180 a 220 kW (nejsilnější je biturbo)
Avatar - iudex
31. 3. 2011 12:53
Re: R4 v Jagu
Pozor, Jag má ten trojliter v troch výkonoch: 155 kW, 177 kW a 202 kW, teda nemá čo dobiehať, naopak MB a Audi musí dobiehať náskok (iba BMW 35d má vyšší výkon).
Edit: redakcia bola rýchlejšia. ;-)
Avatar - CHerokee
31. 3. 2011 13:17
Re: R4 v Jagu
To je sice pravda, ale... (Ve variantě Diesel-S dodává dokonce 275 koňských sil (202 kW) s krouticím momentem 600 Nm a spurt z 0 na 100 km/h zvládne za 6,4 sekundy.) ... ale neumí to tak převést na silnici. Mercedes ve velkém Éčku má u 350 CDI "jen" 195 kW, ale z 0-100 udělá za 6,2 s. Takže kdo má koho dobíhat

:-)
Avatar - Hamunasakra
31. 3. 2011 13:32
Re: R4 v Jagu
No, myslim že tahle přetahovaná platí leda tak tady v diskuzi - o tom to auto fakt NENI ;-)
Jestli to chceš jinak, tak motor 202 kW/600 Nm je asi fakt nejlepší - až k němu bude převodovka s 8mi, bude možná nejlepší jako celek, i když BMW 35d je fakt vynikající konkurence :yes: :-)
Avatar - Hamunasakra
31. 3. 2011 13:34
Re: R4 v Jagu
To i masovka PSA má naftu 2.2 HDi s 150 kW a 450 Nm - chápu použití 4válce v Jagu, ale jinak z těhle trendů nijak nadšenej nejsem ;-\
Avatar - T613
31. 3. 2011 11:46
Za všechno může čas..
Je až neuvěřitelné, že ten čas letí tak rychle. A co víc, to auto se vůbec neokoukalo :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - iudex
31. 3. 2011 11:56
Re: Za všechno může čas..
Presne tak, stále sa za ním obzriem a obdivujem jeho nádherné tvary. :yes:
Avatar - CHerokee
31. 3. 2011 12:28
Re: Za všechno může čas..
Je pěkné, ale za XK a XJ trochu zaostává. Když jsem se bavil s prodejcem mělo by se blížit designu XJ.
Avatar - Pekelná Micinka
31. 3. 2011 13:34
Re: Za všechno může čas..
Což se ví už od uvední XF na trh.
Avatar - Pekelná Micinka
31. 3. 2011 13:33
Re: Za všechno může čas..
Neokoukalo, protože se Jaguary neprodávají tolik, co bychom si přáli. Nic víc za tím nevidím... ;-\
Avatar - T613
31. 3. 2011 13:35
Re: Za všechno může čas..
nemyslím si to.. XF potkávám pravidelně od počátku prodejů u nás
Avatar - Pekelná Micinka
31. 3. 2011 13:36
Re: Za všechno může čas..
Pravidelně neznamená aspoň tak 1/2 často jako někoho z D3. Dodávám bohužel. A to je nejprodávanější model značky. Tristní neprodeje XJ ani nekomentujíc.
Avatar - T613
31. 3. 2011 13:44
Re: Za všechno může čas..
Pokud něco vidíš každý den tak se ti to prostě okoukat může, což se mi nestalo.
Tristní prodeje jdou stále na vrub starého dealera
Avatar - euro89
31. 3. 2011 12:02
:-/
Osobně se mi tam tenhle motor nelíbí (ostatně jako jakýkoliv diesel v Jaguaru), ale pokud to pomůže XFku v prodejích...
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Hamunasakra
31. 3. 2011 13:35
Re: :-/
Třílitr nafta 202 kW/600 Nm se ti nelíbí? To si ale HODNĚ náročnej ;-)
Avatar - CHerokee
31. 3. 2011 14:20
Re: :-/
K sportovně laděnému auto spíše pasuje benzín. Naštěstí do XK ještě diesel necpou.
Avatar - Hamunasakra
31. 3. 2011 14:29
Re: :-/
Teoreticky s tebou sice souhlasim, ale holt ta praxe ... :-)
A s tim XK souhlasim ještě víc, ale jak oba víme docela dobře se prodávaj i kupátka v naftě = myslim že v příštim XK bude naftu na 100%. Na druhou stranu de hlavně o pocit, současný silný diesly dokonce překonávaj nedávný benzíny - třeba i totální klasiku V12 od Jagu :-|
Avatar - euro89
31. 3. 2011 16:06
Re: :-/
Naopak jsem docela nenáročnej, jen chci mít v autě místo kamen motor. Ono nejde jen o výkon, ale o celkovej charakter motoru a v tomhle prostě nemůže benzínu nic konkurovat. Když novej Jaguar, tak s motorem 5.0 nebo 5.0S/C :yes:
Avatar - Hamunasakra
31. 3. 2011 16:23
Re: :-/
Já s tvym vkusem souhlasim :yes: :-)
Jen upozorňuju že bejvá trochu rozdíl mezi teorií a realitou když to auto jdeš koupit ;-)
neregistrovaný "lokol"
31. 3. 2011 17:50
Re: :-/
Musím jedině souhlasit, že benzín je benzín a k takovým autům jako je Jaguar se proste dieselový motor prostě nehodí.
Avatar - Hamunasakra
31. 3. 2011 19:35
Re: :-/
Já teoreticky taky souhlasim - ale ty dej vědět pro co ses rozhod až si ho půjdeš koupit ;-)
Avatar - CHerokee
31. 3. 2011 22:06
Re: :-/
No já teď taky přešel od 3,0 D na 3,5l benzín :-). Ale je jasné, že pro každodenní použití je lepší nafta. Ale mi víc vyhovuje a voní benzín. Krom toho je to fuk...nebude to asi dlouho trvat a obojí nám seberou, bude elektrika a auta budou vydávat zvuk jak mixér ;-\
Avatar - Hamunasakra
31. 3. 2011 22:46
Re: :-/
Já bych tu elektriku až tak nezavrhoval. Zvuk se do jistý míry "vyrábí" už dneska a slušná elektrika nějaký 3. - 4tý generace může bejt dynamikou totálně před spalovacíma motorama. Osobně sem hodně zvědavej na běžný kusy Fiskeru - to by mohlo bejt hodně dobrý auto už teď. Jestli vývoj baterií dotáhne byť jen část očekávanejch věcí, bude to možná hodně zajímavý :yes: ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
31. 3. 2011 23:57
Re: :-/
Nebude. Elektřina je velmi tichá. Navíc ti k tomu pustí [odkaz] :-)
Avatar - Pekelná Micinka
31. 3. 2011 23:33
Magnum
Kdyby z těch čáranců udělali takový ty srdíčka, mohli by kasírovat za reklamu na Algidu/Lagnesse >:D Jinak jsem hodně zvědavý, jak to bude nakonec vypadat, možná je to jen zdání, ale řekl bych, že to nové má kolmější masku, což je dobře.
Rozbalit vlákno
0