Doufám, že se to povede a to ze dvou důvodů - Saaby miluju, jsou to nádherná a osobitá auta. Za druhé - kdyby Saab padnul, byl bych jakožto jejich prodejce bez práce.
Subaru.in
0
Stejne si myslim, ze o zachrane Saabu rozhodne nova 9-3 nez cokolic jineho popripade jakykoliv novy model podni kvuli snizeni emisi a vyhnuti se penalizaci za strany EU v budoucich letech.
Preju hodne stasti. :yes:
_Teddy_
0
nova 9-3? to sa este nacakame minimalne do konca roku 2012. Dovtedy to musi trosku potiahnut 9-5ka. Zvedavy som aj na kombi-verziu, mali by ju predstavit v Zeneve...
kuko
0
což o to, vyrobit by klidně mohl i dvakrát tolik, otázka je kolik dokáže prodat. Doufám, že "pracuješ jak ďas" 😉
Možná bys mohl prozradit, jestli registrujete zájem ohledně nové 9-5 kombi. Sedan se nijak extra nechytl (v ČR), tak snad hodně lidí čekalo právě na kombíka a možnost nafty s 4x4
frk
0
Souhlasím a jěště bych dodal absenci 3l V6 dieselu,v této kategorii aut je to jednoznačně stěžejní motorizace,která táhne prodeje,viz třeba BMW530d nebo Audi A6 3,0d-někdy mám pocit že se A6 ani s jiným motorem nevyrábí >😁
Držím Saabu palce ať problémy ustojí :yes:
kuko
0
ano, třílitrová nafta je v této třídě kruciální. Ono v ČR to možná skutečně vypadá, že krom této motorizace u němců nic jiného neexistuje, ale na západ od nás jsou třeba 520d/525d nebo 2.0TDI/2.7TDI docela hodně zastoupené třeba ve firemních flotilách. Samozřejmě u nás stejná pozice dostane Pašíka a nebo 3er/A4....
6 válcovou naftu (tuším že objem 2.😄 začal vyvíjet před krizí Opel. No ale pak to nějak vyšumělo. Četl jsem už i spekulace o možném nákupu nového motoru od Fiatu (VM Motori nebo jak se to jmenuje). Ale nic konkrétního není potvrzeno. Určitě by se šikla i do nové 9-4X.
Magistr
0
To je zajímavé, kde jsi to slyšel, že by Saab mohl brát třílitr od VM Motori?
Bylo by to logické, Švédi už mají dobré zkuenosti s Fiatskými čtyřválci (a naopak VELMI špatné s šestiválci od Isuzu). A Fiatu/VM by to naopak pomohlo zaplatit nemalé náklady na vývoj...
Martin_
0
Diesel 2,9 V6 skutečně vznikl ještě pod vedením GM, vyvinula ho italská VM Motori a měl být i v Saabu. Dnes nad ním, zdá se, má kontrolu Fiat a chystá se do některých Chryslerů. Saab by mohl být logickým odběratelem, otázka je jestli neprobíhají jednání s jiným výrobcem a nebo jestli by Saab měl dostatečný odběr šestiválců.
[odkaz]
Magistr
0
Díky. :yes:
MAP2009
0
Dávám SAABu tři roky.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Preju hodne stasti. :yes:
Možná bys mohl prozradit, jestli registrujete zájem ohledně nové 9-5 kombi. Sedan se nijak extra nechytl (v ČR), tak snad hodně lidí čekalo právě na kombíka a možnost nafty s 4x4
Držím Saabu palce ať problémy ustojí :yes:
6 válcovou naftu (tuším že objem 2.😄 začal vyvíjet před krizí Opel. No ale pak to nějak vyšumělo. Četl jsem už i spekulace o možném nákupu nového motoru od Fiatu (VM Motori nebo jak se to jmenuje). Ale nic konkrétního není potvrzeno. Určitě by se šikla i do nové 9-4X.
Bylo by to logické, Švédi už mají dobré zkuenosti s Fiatskými čtyřválci (a naopak VELMI špatné s šestiválci od Isuzu). A Fiatu/VM by to naopak pomohlo zaplatit nemalé náklady na vývoj...
[odkaz]