Ekonomika
Vývoj prodeje Dusteru očekávám podobný, jako to bylo v případě Loganu. Tedy v prvních dvou letech nasycení cílové skupiny a poté strmý pád. Jen pro připomenutí čísla registrací Loganu (chronologicky za sebou od roku 2005 do 2010): 2542, 1534, 481, 447, 142, 151 ks.
Možno nie. Na Loganovi bolo príliš vidieť, že je lacný. Duster je tvarovaný modernejšie.
Je to od každého trochu. Přibyla konkurence vlastní a jiné značky taky poslaly ceny dolů. Duster dopadne stejně pokud někdo pošle ceny 4x4 do téhle výše.
Zajímavý je také podíl ctyrkolek 😒br />
z 317 Dasteru je 301 s pohonem 4x4 (ca 95😖
z 325 Yetiku je 175 s pohonem 4x4 (ca 55😖
Kdyby Skoda nabízela motor 1,4 i s pohonem 4x4, tak by jiste její podil ctyrkolek byl vyssi!
z 317 Dasteru je 301 s pohonem 4x4 (ca 95😖
z 325 Yetiku je 175 s pohonem 4x4 (ca 55😖
Kdyby Skoda nabízela motor 1,4 i s pohonem 4x4, tak by jiste její podil ctyrkolek byl vyssi!
Proč je na tom Duster a Yeti stejně? Možná proto, že ten kdo chce auto do terénu, někdy až tak moc nehledí na úroveň vnitřního zpracování, dvouzónovou klimatizaci nebo pohodlí (i když toho zrovna nabízí Duster díky měkčímu odpružení asi trochu víc.)
Dnes byly na SDA-CIA zverejneny vysledky za mesic brezen 😒br />
1. Skoda Yeti 362 ks
2. Dacia Duster 266 ks
3. Hyundai iX 35 196 ks
1. Skoda Yeti 362 ks
2. Dacia Duster 266 ks
3. Hyundai iX 35 196 ks
Vždy som mal predstavu, že ten Duster sa uchytí skôr u nás ako v Čechách.
Jinak jízda s ním není žádný zážitek. Na dálnici by jsem s ním denně jezdit nechtěl. V terénu to je v pohodě. Na normální posouvání taky. Interier je jak z dob prvního favorita. Tam je snaha ušetřit hodně vidět.
JInak mě drtí ty dost ubohé reklamy Renaultu na jeho nejvíc lowendový auta. Z Fluence dělají konkurenci pro RR Phantom a z dustera dělají konkurenta Cayene Turbo. Je pravda, že pro méně bystré to je lákadlo a koupí to jen díky tý reklamně. Za ty prachy jsou ty auta dobrý, ale nemusí z nich dělat to co nejsou.
A pokud jde o Kia pak sportage si určitě užívá "domácího" hřiště podobně jako Škoda u nás, alespoň mám ze zdejších diskusí pocit, že jste korejce pomalu adoptovali. 😉
[odkaz]
Inak na dialnici sa to sprava ako? Povedzme pri 140kmh?
A dalsia vec - ludia sa boja aj toho, ze to bude hrdzaviet, kedze to nie je pozink.
Cakacia doba v Bratislave je 2 - 2,5 mesiacov.
Na dálnici je to nepříjmně hlučné. Není to dělané na dálniční přesuny. Ale předpokládám, že člověk jezdící hlavně po dálnici bude mít dost soudnosti aby si koupil dustera, respektive podobné auto. Měli jsme ho na testování v práci. Chtěli s ním nahradit stávající auta a ušetřit tak.