To jsou přesně ta prohlášení, ze kterých se mi chce... Koho z fanoušků nebo potenc. kupců zajímá, jestli nová M5 žere o 24,33333% míň než předchozí. Všichni víme, co je normovaný cyklus, jakou vypovídací hodnotu mají tahle čísla. Jen tu v rámci EU šaškárny děláme jeden z druhého vola. Kam jsme došli? Představujeme sportovní auto a první informace není ve stylu, má o x% tužší kastli než předchůdce nebo o x% strmější řízení, ale že bude o 25% úspornější. A nic, nikdo neřve, přijde nám to normální. Už nás EUdruzi mají, všechny pěkně znormované... a úspornější. :'-(
Když se párek kazí, tak taky zelená jako naše ekoEU.
Už jsem to psal, ti co schválili výpočet spotřeby, by měli mít pro své služební vozy příděl dle normované spotřeby a kdyby to nestačilo tak by museli tlačit.
Souhlas...
Mě by zase pro změnu zajímalo, jaký smysl dává sedan zrovna u verze M3 GTS, když už existuje v provedení coupé, jehož limit. edice byla dost rychle rozprodána. Kdo proboha potřebuje, u tak ultimativní verze, lepší přístup na zadní sedadla? 8-s
P.S. Nemluvě o něco vyšší tuhosti při menší hmotnosti karoserie coupé vs sedan...
docela by me zajimalo kdyz do toho chteji dat v bmw start stop system jak bude reseno chlazeni obou turb jestli pobezi nustale nejaky system dochlazovani nebo tak neco .
Jinak tytulek ze bude M5 o tretinu uspornejsi no nevim vzdy se cekalo jaky bude zas vykon s cim opet pridou kolik koni a otacek motor vyda..
Asi uz to neni dulezite ..aspon v eu..