Novinky
To slovo "vysokootáčkové" vám uteklo od V10 k V8, ne? Takhle je to poněkud nesmysl...
Zdá se, že v turbověku budeme slovem vysokootáčkový označovat cokoliv, co se dokáže podívat k sedmičce. 😉
docela by me zajimalo kdyz do toho chteji dat v bmw start stop system jak bude reseno chlazeni obou turb jestli pobezi nustale nejaky system dochlazovani nebo tak neco .
Jinak tytulek ze bude M5 o tretinu uspornejsi no nevim vzdy se cekalo jaky bude zas vykon s cim opet pridou kolik koni a otacek motor vyda..
Asi uz to neni dulezite ..aspon v eu..
Jinak tytulek ze bude M5 o tretinu uspornejsi no nevim vzdy se cekalo jaky bude zas vykon s cim opet pridou kolik koni a otacek motor vyda..
Asi uz to neni dulezite ..aspon v eu..
Už jsem to psal, ti co schválili výpočet spotřeby, by měli mít pro své služební vozy příděl dle normované spotřeby a kdyby to nestačilo tak by museli tlačit.
Mě by zase pro změnu zajímalo, jaký smysl dává sedan zrovna u verze M3 GTS, když už existuje v provedení coupé, jehož limit. edice byla dost rychle rozprodána. Kdo proboha potřebuje, u tak ultimativní verze, lepší přístup na zadní sedadla? 8-s
P.S. Nemluvě o něco vyšší tuhosti při menší hmotnosti karoserie coupé vs sedan...