Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW M GmbH: Nová M5 bude o 25 % úspornější, M3 GTS sedan přijde ještě letos

Sportovní divize BMW zažívá v dubnu 2011 novinkové žně.
Zpět na článek
Avatar - Dinar
6. 4. 2011 10:19
Nová M5 bude o 25 % úspornější
To jsou přesně ta prohlášení, ze kterých se mi chce... Koho z fanoušků nebo potenc. kupců zajímá, jestli nová M5 žere o 24,33333% míň než předchozí. Všichni víme, co je normovaný cyklus, jakou vypovídací hodnotu mají tahle čísla. Jen tu v rámci EU šaškárny děláme jeden z druhého vola. Kam jsme došli? Představujeme sportovní auto a první informace není ve stylu, má o x% tužší kastli než předchůdce nebo o x% strmější řízení, ale že bude o 25% úspornější. A nic, nikdo neřve, přijde nám to normální. Už nás EUdruzi mají, všechny pěkně znormované... a úspornější. :'-(
Rozbalit vlákno
2
Avatar - KANKUNEN
6. 4. 2011 11:45
Re: Nová M5 bude o 25 % úspornější
Když se párek kazí, tak taky zelená jako naše ekoEU.
Už jsem to psal, ti co schválili výpočet spotřeby, by měli mít pro své služební vozy příděl dle normované spotřeby a kdyby to nestačilo tak by museli tlačit.
Avatar - white label
7. 4. 2011 15:04
Re: Nová M5 bude o 25 % úspornější
Souhlas...
Mě by zase pro změnu zajímalo, jaký smysl dává sedan zrovna u verze M3 GTS, když už existuje v provedení coupé, jehož limit. edice byla dost rychle rozprodána. Kdo proboha potřebuje, u tak ultimativní verze, lepší přístup na zadní sedadla? 8-s

P.S. Nemluvě o něco vyšší tuhosti při menší hmotnosti karoserie coupé vs sedan...
Avatar - Arnie J
6. 4. 2011 12:26
vysokootáčkové
To slovo "vysokootáčkové" vám uteklo od V10 k V8, ne? Takhle je to poněkud nesmysl...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Dinar
6. 4. 2011 13:05
Re: vysokootáčkové
Zdá se, že v turbověku budeme slovem vysokootáčkový označovat cokoliv, co se dokáže podívat k sedmičce. ;-)
Avatar - dicky
6. 4. 2011 17:57
Re: vysokootáčkové
docela by me zajimalo kdyz do toho chteji dat v bmw start stop system jak bude reseno chlazeni obou turb jestli pobezi nustale nejaky system dochlazovani nebo tak neco .
Jinak tytulek ze bude M5 o tretinu uspornejsi no nevim vzdy se cekalo jaky bude zas vykon s cim opet pridou kolik koni a otacek motor vyda..
Asi uz to neni dulezite ..aspon v eu..
Avatar - white label
7. 4. 2011 14:57
Re: vysokootáčkové
Od kdy je 25% třetina, dicky?!? :*) ;-)

P.S. Že by na té pověstné "vzdělanosti a inteligenci" amerických farmářů něco opravdu bylo... >:-[]