Jsem plný rozpaků z těchto kroků BMW. Novou 1er se čtyřválci (krom špičkové 135i) bych ještě snesl, ale nová generace tříválců v benzínu, tak i v naftě (!) a přední pohon je i na mě moc... Jasně, BMW asi špatný motor nepustí, takže i ty tříválce pojedou, ale jít do showroomu BMW s vědomím, že svých 800 000Kč utratím za BMW s tříválcem je teda dost nepříjemné...
Díky eurobřídilové v Bruselu! A viva USA, kde si vesele šlechtí své špičkové V8.
Nicco
0
OMG zase stiznost na Brusel. Trapne
Dinar
0
Jistěže to nemá s Bruselem co dělat, automobilky, tady jmenovitě BMW, samy a s gustem odhazují léta šlechtěné šestiválce, které mají reálnou spotřebu pod úrovní svých turbených (výkonostně srovnatelných) tří nebo čtyřválců. Je to jasné a logické, prostě si řekli, dost bylo mnohoválců, tři musejí stačit. Logicky tím vycházejí poptávce trhu vstříc, zákazníci už ty jejich šestihrnky nechtějí. Nebo že by to bylo jinak? Že by EU se svou CO2 modlou?
Pozn. Žes ještě neslyšel o prakticky hotovém tříválci od mercedesu nebo nové generaci 1,2 turbo připravované pro příští A4ku je jen otázkou přístupu k informacím a faktu, že bmw bude prostě v reálu připraveno první.
iudex
0
S tou poznámkou je to isté? Vieš niečo viac?
Inak rovnako M5ka zahodí špičkový a draho vyvinutý desaťvalec a nahradí ho V8 turbom, lebo si povedali, že nepotrebujú vrátiť investície do formulového motora a jedna generácia M5 s pár tisíc kusmi im nákladný vývoj V10 iste vrátila. >😒] ;-\ 😒
Dinar
0
😄 Přesně tak, ten motor V10 mohl dostat evoluční prvky za mnohem méně, než co stála překopávka V8ky. Nemluvě o věcech, kterým se u atmo vyhneš jaksi z podstaty, jako je snaha o minimalizaci turboefektu, a vůbec předělávat cestovní motor na sportovní je vždycky zgruntu práce. K dokonalosti nové M5 s V10kou by stačilo vyměnit smg za novou dvojspojku a všichni by vrněli blahem. Takto se bmw samo o své vůli (jak to vidí mudrlanti) zříká svých vypiplaných klenotů. Nejhorší je, že pak tihle joudové u voleb zhusta volí strany mávající vlajkou eurosocialismu. 😉
A k tomu MB a audi, info, které mám je od marketingu bmw, zatím byl na to vždycky spoleh.
webpaja
0
Ten kdo si chce dopřát šestiválec BMW v naftě a nemuset přitom platit za 530d si musí pospíšit, od podzimu končí 525d jako podladěná verze 530 a nastupuje nová verze 2,0 biturbo.
Dtto v řadách nižších.
Parda71 (BMWfans)
0
:yes: Někomu to hold nedochází. Díky za info k Audi a MB, o tom se nepíše 😉
Díky eurobřídilové v Bruselu! A viva USA, kde si vesele šlechtí své špičkové V8.
Pozn. Žes ještě neslyšel o prakticky hotovém tříválci od mercedesu nebo nové generaci 1,2 turbo připravované pro příští A4ku je jen otázkou přístupu k informacím a faktu, že bmw bude prostě v reálu připraveno první.
Inak rovnako M5ka zahodí špičkový a draho vyvinutý desaťvalec a nahradí ho V8 turbom, lebo si povedali, že nepotrebujú vrátiť investície do formulového motora a jedna generácia M5 s pár tisíc kusmi im nákladný vývoj V10 iste vrátila. >😒] ;-\ 😒
A k tomu MB a audi, info, které mám je od marketingu bmw, zatím byl na to vždycky spoleh.
Dtto v řadách nižších.