Hyundai Accent. To mi napadlo ako prvé pri pohľade na novú Imprezu. Klasický malý sedan, dizajnovo ladený pre americký trh, nie pre Európu. Veľké krídlo a kolesá, spojlery a optický tuning tomu (vo verziách WRX či STI) iste pomôžu, základ je ale zúfalo nezaujímavý. :no:
Jo, v modré s křídlem a velkými koly to bude vypadat povědomě, pro fandy, v obyč verzi jako každá dosavadní impreza, designově hrubě podprůměrné... a ano přesně, dojem korejce za pár šupů pro us. trh.
Ma to byt sedan, a nie coupe, na to tam budu mat to auto spolocne vyvijane s Toyotou. Ak by to malo zostat ako v tom koncepte, tak by to bolo auto pre dvoch ludi + dve deti... teraz je to plnohodnotny sedan pre minimalne 4 osoby. Zakladna Impreza nikdy nemala az tak sportovy design, ani teraz nebude mat, ale na druhu stranu aspon nebude vypadat ako zhulena zaba...
Chcelo by to len trosku kvalitnejsi interier, a bude sa to dobre predavat nie len v USA, ale aj u nas...
O profil (klesani strechy) az tak nejde, je jasne ze impreza je auto pro 4 lidi. Mensi kola jsou dani za kratsi rozvor, taky jasna vec.. Ale design pride a zade se mohl konceptu jiste blizit daleko vic.
jenze kombinace tech veci, ktere i podle tebe jsou logicke, a pride a zade z konceptu by mozna vyustilo do grotestkniho vysledku. Takze, ja bych pockal na vysledek, a podival se na celek, jak ze predu, ze zadu a take na interier... jestli bude kvalita interieru na vysoke urovni, myslim si, ze to bude jedna z nejuspesnejsich Imprez, co se prodeju tyce.
V USA to iste pôjde, tie základné proporcie a dizajnové prvky, čo z fotky idú rozoznať, konvenujú plne americkému vkusu. Európe to až tak po chuti nebude, tipujem to na predajné čísla na úrovni Exea a spol. :-!
Když jsem v Ženevě viděl concept, radoval jsem se, že po dvou ne zrovna hezkejch generacích bude zase pěkná Impreza. Ale tahle sériová podoba mě hodně zklamala. Aspoň pro mě se zatim Subaru nepovedlo ani vzdáleně překovat design úplně první Imprezy, která je pro mě dodnes nejhezčim autem od FHI (hlavně ve dvoudvéřový verzi). Vim, že Subaru si stejně nikdo nekupuje pro krásu, ale to neznamená, že by pěknej design nemohli dávat jako bonus k výborný technice.
Tak si predstavuji sedan v nizsi stredni. Sedan, ktery vzdy predci ocekavani kazdeho, kdo do nej usedne.
Subaru chvalim za to, ze se drzi sve koncepce. Zatimco zde v Evrope je vyber automobilu na bazi "mensi zlo", tedy zakaznik hleda kompromis dobrych vlastnosti, neboli "nenadchne / neurazi" (vzhled / technika), Subaru jde cestou "neurazi / nadchne". Zatimco evropske znacky nabidnou prumernou, nebo lehce podprumernou spolehlivost, Subaru slape jako hodinky a v nakladech je zapsan pouze planovany servis.
Ja davam Subaru :yes:
Chvala? Niet za co chvalit. Mohli prekrocit svoj tien skaredych/dobrych aut na krasne/dobre auta. Vidno, Toyota sa nezaprie.
Takto zase vzniklo jedno vizualne priemerne auto ktore sa v konfekcii beznej premavky strati. Kam sa podeli designeri predchadzajucej generacie Legacy?