Bohužel neláká, Ulrich Hackenberg (šéf vývoje a výzkumu VW) to zhruba před měsícem okomentoval tak, že "F1 nebo Nascar nikdy nebylo nás".
Vývoj Pola WRC už jede na plné obrátky, šéfem týmu by měl být Carlos Sainz.
Nesmysl to sice je, ale automobilky se rády hlásí i k historii, která k nim vlastně nepatří. Typickým příkladem toho je dnešní Daimler AG a jeho značka Mercedes-Benz.
Je škoda, že za tímhle nestojí Škodovka, ale časopis, který si jen tak o své vůli zadal designové cvičení. Proto z toho zřejmě nelze usuzovat nic o skutečných plánech Škody v motorsportu. Každopádně ale držím palce...
Je to tak. Pro VW je to obrovská reklama, vždyť jen návštěvy na Německou rallye pod půl milionu diváků nejdou (což z rallye dělá nejnavštěvovanější motorsport). Navíc po "úspěších" Škody ve WRC by bylo bláhové se myslet, že dostane druhou šanci
EDIT: bohužel pro Škodu, ale pro samotné rallye je to dobře. Potřebuje silné značky, navíc VW do vývoje vlastní značky dá mnohem více peněz než by dala Škodovce, takže je zde předpoklad větší konkurenceschopnosti
Dle infa z SDA si Škoda nechala homologovat verzi Fabie s benzinovým motorem 1,6 (1598) o výkonu 132 kW, manuálem a 2 místy, takže těžko říct, jestli to může být ono...
VW nemá v WRC podle mě vůbec co dělat. Škoda do rally šampionátů patří a přesto že Laurin&Klement není Škoda, tak ta převzala tradici a většinou si vedla naprosto skvěle.
Tihle novodobí "zkrašlovači" si myslí, že když u auta namalují obludně velká kola, že je hned hezčí? U 80% dnešních aut je příliš velká kola jen hyzdí. :no: