Design
Je škoda, že za tímhle nestojí Škodovka, ale časopis, který si jen tak o své vůli zadal designové cvičení. Proto z toho zřejmě nelze usuzovat nic o skutečných plánech Škody v motorsportu. Každopádně ale držím palce...
Plány jasné docela jsou, Škoda-> IRC a klientská auta, VW-> WRC. Bohužel... 😐
Je to tak. Pro VW je to obrovská reklama, vždyť jen návštěvy na Německou rallye pod půl milionu diváků nejdou (což z rallye dělá nejnavštěvovanější motorsport). Navíc po "úspěších" Škody ve WRC by bylo bláhové se myslet, že dostane druhou šanci
EDIT: bohužel pro Škodu, ale pro samotné rallye je to dobře. Potřebuje silné značky, navíc VW do vývoje vlastní značky dá mnohem více peněz než by dala Škodovce, takže je zde předpoklad větší konkurenceschopnosti
EDIT: bohužel pro Škodu, ale pro samotné rallye je to dobře. Potřebuje silné značky, navíc VW do vývoje vlastní značky dá mnohem více peněz než by dala Škodovce, takže je zde předpoklad větší konkurenceschopnosti
Dle infa z SDA si Škoda nechala homologovat verzi Fabie s benzinovým motorem 1,6 (159😄 o výkonu 132 kW, manuálem a 2 místy, takže těžko říct, jestli to může být ono...
Tihle novodobí "zkrašlovači" si myslí, že když u auta namalují obludně velká kola, že je hned hezčí? U 80% dnešních aut je příliš velká kola jen hyzdí. :no:
"mladoboleslavský motorsport letos slaví už 110 let." také nesmysl. :no😒br />
Laurin & Klement není Škoda.
Vývoj Pola WRC už jede na plné obrátky, šéfem týmu by měl být Carlos Sainz.