Novinky
Pojem SUPERMAINSTREAM je v odborné i poučené veřejnosti velmi frekventovaným výrazem. Užívá se jej ve spojitosti s kvalifikací produkce automobilky Volkswagen. Pozor, pro lehce motoristicky retardované jedince (zde Beaumont např.) upozorňuji - nezaměňovat v aktuálním kontextu automobilku VW za Koncern VW, neboť ten, jak snad ostatním zde známo pod sebou zahrnuje značky jak mainstreamové, prémiové, lux i exklusiv.
Tedy zpět k pojmu SUPERMAINSTREAM - Vyjadřuje kvalitativní i kvantitativní evropskou originalitu automobilky, která jako jediná naplňuje představu o pojmu - plnoformátovost. Tyto ambice nemá žádná jiná automobilka v Evropě a v celosvětovém kontextu lze paralelu hledat jen u japonské Toyoty. Ale zpět do Evropy.
Supermainstream tedy vyjadřuje aktuální stav automobilky. Vyrábí auta již nikoliv mainstreamová, tedy ten pověstný hlavní proud, to zejména ve velikostních třídách, nýbrž supermainstreamová. V tom se právě odráží postavení Volkswagenu, jako nezpochybnitelné evropské produkční jedničky (pětina trhu) a světové dvojky.
Vedle toho se tohoto pojmu užívá i přeneseně - vyjadřuje u konkrétních modelů technologický, technický a koneckonců i designový náskok před ostatnímu automobilkami.
V kategorizaci automobilek tak rozlišujeme dnes Exklusiv, lux, prémii, subprémii (Alfa Romeo) supermainstreram (VW) mainstream (klasická evropská produkce - Renault, Citroen, Škoda...) a lowend (doplň si tiše sám, ať tě nerozpláču).
Závěrem snad ještě zmíňka o subprémii. Na rozdíl od supermainstreamu, který je automobilkou sledovaný, chtěný a žádoucí, je subprémie stavem přechodným, vynuceným okolnostmi. Automobilka aspiruje na prémiovost, avšek nenaplňuje klasické znaky prémiovosti (viz můj blog a lekce od Marka), je tedy řazena v hierarchii nížeji, pod prémii, tedy de facto v jistém (ovšem redukovaném) směru pohledu dokonce až po bok supermainstreamu.
Tolik o obecně známem pojmu SUPERMAINSTREAM.
Tedy zpět k pojmu SUPERMAINSTREAM - Vyjadřuje kvalitativní i kvantitativní evropskou originalitu automobilky, která jako jediná naplňuje představu o pojmu - plnoformátovost. Tyto ambice nemá žádná jiná automobilka v Evropě a v celosvětovém kontextu lze paralelu hledat jen u japonské Toyoty. Ale zpět do Evropy.
Supermainstream tedy vyjadřuje aktuální stav automobilky. Vyrábí auta již nikoliv mainstreamová, tedy ten pověstný hlavní proud, to zejména ve velikostních třídách, nýbrž supermainstreamová. V tom se právě odráží postavení Volkswagenu, jako nezpochybnitelné evropské produkční jedničky (pětina trhu) a světové dvojky.
Vedle toho se tohoto pojmu užívá i přeneseně - vyjadřuje u konkrétních modelů technologický, technický a koneckonců i designový náskok před ostatnímu automobilkami.
V kategorizaci automobilek tak rozlišujeme dnes Exklusiv, lux, prémii, subprémii (Alfa Romeo) supermainstreram (VW) mainstream (klasická evropská produkce - Renault, Citroen, Škoda...) a lowend (doplň si tiše sám, ať tě nerozpláču).
Závěrem snad ještě zmíňka o subprémii. Na rozdíl od supermainstreamu, který je automobilkou sledovaný, chtěný a žádoucí, je subprémie stavem přechodným, vynuceným okolnostmi. Automobilka aspiruje na prémiovost, avšek nenaplňuje klasické znaky prémiovosti (viz můj blog a lekce od Marka), je tedy řazena v hierarchii nížeji, pod prémii, tedy de facto v jistém (ovšem redukovaném) směru pohledu dokonce až po bok supermainstreamu.
Tolik o obecně známem pojmu SUPERMAINSTREAM.
Dokaž to...
Stačí jeden odkaz mimo auto.cz, jedna stránka z časopisu, z autokatalogu...
Tedy mimo ten "Sex Sound" >😁
Dokud to neuděláš, jsi pro mě pořád jen KECAL...
Ke zbytku těch nesmyslů se vyjadřovat nebudu.
Stačí jeden odkaz mimo auto.cz, jedna stránka z časopisu, z autokatalogu...
Tedy mimo ten "Sex Sound" >😁
Dokud to neuděláš, jsi pro mě pořád jen KECAL...
Ke zbytku těch nesmyslů se vyjadřovat nebudu.
ty jsi oslík, fakt. GTI tě stále provokuje, a ty mu na to skáčeš znovu a znovu a znovu .. 😄
Všimni si, že já už to odbývám třemi zkopírovanými větami... Jestli jeho baví ty fantasmagorie pořád znova vypisovat, ať si to užije.
Ak dobre chapem pisany text,tak automobilka VW je supermainstream a teda aj VW Phaeton je supermainstream a napriklad taka Alfa Romeo 8C je subremie.Dakujem za vysvetlenie. >😁
Chápeš to (asi) špatně, resp. nějak příliš redukovaně. VW je supermainstream. Tedy automobilka jako celek je v branži takto zatřiďovaná (jako Alfa- subprémie, atd.) Vedle toho existují klasifikace aut (nikoliv automobilek) velikostní, resp. s odkazem na účel užití auta (dle velikosti - subkompakt, kompakt střední třída, podle účelu užití - SUV, supersport, GT atd.) Tys to ovšem spatlal všechno dohromady.
Tedy například ten Phaeton je produktem supermainstreamové automobilky, velikostně zařazen do třídy Lux (vedle A8, BMW 7 M-B S). Rovněž tak, například BMW 1 je produkt prémiové automobilky, patřící ovšem do velikostní třídy - kompakt.
Za domácí úkol zde prosím zatřiď správně tu Alfu 8C 😄 😉 :yes:
Tedy například ten Phaeton je produktem supermainstreamové automobilky, velikostně zařazen do třídy Lux (vedle A8, BMW 7 M-B S). Rovněž tak, například BMW 1 je produkt prémiové automobilky, patřící ovšem do velikostní třídy - kompakt.
Za domácí úkol zde prosím zatřiď správně tu Alfu 8C 😄 😉 :yes:
no kažý máme svoje - někdo propaguje toyotu(mimochodem si myslím, že mnohem lepší technika než vlčáci z hradu) a někdo zase super hlavní potok nebo proud kakraholte....
GTího občas moc nemusím - občas jsem z jeho příspěvku - sick - ale jedno mu nelze upřít - styl psaní - to je to proč ho čtu, byť se to musí filtrovat.
A nelze mu upřít jediné - odhadl českou náturu - sklon k ikonizaci čehokoliv, co kdokoliv prohlásí za éňo ňéňo..... no a k zjednodušení celého procesu nastavuje pojem - supermainstream - nepochybuji o tom, že když ve svém křížovém tažení vytrvá - chytne se to a za pár let to bude i na Goooooogggggluuuuu. Lidé milují zjednodušení a slůvka jako super - main - to má přece váhu ne?
GTího občas moc nemusím - občas jsem z jeho příspěvku - sick - ale jedno mu nelze upřít - styl psaní - to je to proč ho čtu, byť se to musí filtrovat.
A nelze mu upřít jediné - odhadl českou náturu - sklon k ikonizaci čehokoliv, co kdokoliv prohlásí za éňo ňéňo..... no a k zjednodušení celého procesu nastavuje pojem - supermainstream - nepochybuji o tom, že když ve svém křížovém tažení vytrvá - chytne se to a za pár let to bude i na Goooooogggggluuuuu. Lidé milují zjednodušení a slůvka jako super - main - to má přece váhu ne?
Bryan Ferry... jo, jestli tam střihnul nějaký svůj song, to muselo klapnout. Do toho J.Stewart... no, každému holt přijde popřát otevření nové prodejny jiná liga. A tohle je extra... liga. Jo, jo, prémiová stavba, prémiová auta, prémioví lidé a prémiová... konta.
BRAVO AUDI :yes:
8. místo Toyota
12. místo MB
15. místo BMW
18. místo Honda
49. místo Ford
55. místo VW
a nyní přichází náš "prémiový" představitel
65. místo AUDI.
To jen tak na okraj, k té prémiovosti.
Kdo vy co je na tom pravdy?
Kazdopadne "uplny" pristup k zakaznikum maji snad jen v bordelech 😄
A co je na tom pravdy?
S tvým nickem působí tato "kritika" opravdu "objektivně a nezaujatě", navíc s "argumenty" typu: "Jedna paní (co žije v L.A.) povídala..." >😒]
a) Prave jsem se vratil z LA se svym milencem Rickem a pujcovali jsme si Audi v jednom Showroomu u pobrezi...
b) Muje teta co emigrovala pred rokem 1968 a zije v Texasu, o prazdninach mne pozvala na dovolenou...
Cokoliv kdo napise se da otocit o 180%...
Tak si vyber sam a mozna vyhrajes...
Pro ostatní: Je to jednoduché - zkuste si zadat “supermainstream” do Google…
PS: Už to sem jen kopíruju odjinud, psát o tom nesmyslu pořád dokola už mě nebaví, divím se, že GTIho ano.
A nemusíš se hned čertit. Mne samotného to pořadí (myslím automobilek) překvapilo.
"Cennost" značky a "prémiovost" jejich produktů jsou podobné termíny jako nebe a dudy...
Podle té "tvé teorie" jsou mapř. produkty se značkou Coca-Cola (která se v tomto hodnocení dostala dokonce na "bednu") mnohem prémiovější, než produkty MB a BMW...
Mimochodem, kam ti utekl takový Lexus..., že by se nedostal "ani" před to Audi... 😉
Moje sousedka, už je v důchodu, mě nedávno dávala školení o kapitálovém propojení automobilových obchodních značek a dopadu takových propojení na hodnocení jejich "cennosti" a schopnosti generovat budoucí příjmy (povídala něco o "future earnings" - takový divný termín, že jo?), což je jeden z faktorů, který prý byl zahrnut i do mnou uvedeného průzkumu, no a jako napotvoru zmiňovala dvojice jako Toyota-Lexus, Nissan-Infinity, Acura-Honda, atd.
Ale, ona už je v postarší osoba, má jen základku, tak si povídám, co mi to tady říkáš.
Asi mě jen "lakovala".
Takže tak.