Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

West London Audi: Největší showroom Audi na světě není v Německu, ale v Anglii

Diskuze (37)
Největším showroomem Audi na světě se stalo anglické West London Audi. Budova o celkové ploše 17 tisíc m2 vznikla za šest let díky investici ve výši 45 milionů liber.

Pětipatrová budova stojí na západním okraji Londýna u dálnice M4. Samotná prodejní plocha je rozdělená do tří pater, která dohromady poskytují prostor 116 vozidel, součástí showroomu jsou i dvě oddělené plochy věnované výhradně vozům Audi quattro. Pět nadzemních podlaží má celkovou výměru 8300 m2, vedle aut se zde nachází také umělecké předměty a informační tabule mapující historii automobilky a kancelářské prostory.

Pod budovou se nacházejí další dvě podzemní podlaží. 9300 m2 podzemní podlahové plochy pojme 32 servisních stání a podzemní garáže se 178 místy (dalších 69 parkovacích míst je na venkovních plochách). Technickou zajímavostí je, že suterén se nachází pod hladinou spodní vody i nedaleké řeky Temže.

Slavnostního otevření se o tomto víkendu zúčastnily známé osobnosti jako Bryan Ferry, Gordon Ramsay, Ronan Kratiny nebo automobilový závodník Sir Jackie Stewart. Součástí programu byla i britská premiéra Audi R8 Spyder. Veřejnosti se budova, ve které pracuje 100 zaměstnanců, otevře příští pondělí 19. října. Předpokládaný počet návštěvníků je 30 tisíc za rok.

Moderní showroom je dílem studia Wilkinson Eyre Architects. Inspirací pro architekty byl tvar křídla letounu B2 Stealth. Budova o vnějších rozměrech 56 x 55 x 24 metrů se dále vyznačuje mimo jiné 22 m vysokou prosklenou čelní stěnou s negativním sklonem 12° a střechou složenou z až 40 metrů dlouhých hliníkových plátů. Celková prosklená plocha je 2000 m2.

Velká Británie je pro Audi klíčovým trhem, s ročním odbytem 100 tisíc vozů představuje zhruba desetinu celkových prodejů automobilky.

Diskuze (37)
Avatar - jurajos
14. 10. 2009 16:00
Re: OT - SUPERMAINSTREAM
Jeho to baví vypisovať, ale Ty si tuším jediny, koho to ešte baví čitať.
Ale ok, beriem Ťa ako posledný maják zdravého rozumu ktorý má chuť s tým niečo robiť.
14. 10. 2009 09:07
Supermainstream a Ti druzí....
no kažý máme svoje - někdo propaguje toyotu(mimochodem si myslím, že mnohem lepší technika než vlčáci z hradu) a někdo zase super hlavní potok nebo proud kakraholte....
GTího občas moc nemusím - občas jsem z jeho příspěvku - sick - ale jedno mu nelze upřít - styl psaní - to je to proč ho čtu, byť se to musí filtrovat.
A nelze mu upřít jediné - odhadl českou náturu - sklon k ikonizaci čehokoliv, co kdokoliv prohlásí za éňo ňéňo..... no a k zjednodušení celého procesu nastavuje pojem - supermainstream - nepochybuji o tom, že když ve svém křížovém tažení vytrvá - chytne se to a za pár let to bude i na Goooooogggggluuuuu. Lidé milují zjednodušení a slůvka jako super - main - to má přece váhu ne?
14. 10. 2009 08:48
Re: SPOJENÉ KRÁLOVSTVÍ AUDI
Vážený White Labele. Děkuji ta Tvou starost o mé školní vzdělání. Osobně bych necharakterizoval chápání "cennosti" značky a její "prémiovosti" jako vztah mezi "nebem a dudami", protože byť jsou tyto pojmy různé, jsou obvykle vzájemně propojeny a to mnohdy těsně. A k tomu, že Lexus se podle Tebe "ani nedostal před to Audi" Ti něco povím.
Moje sousedka, už je v důchodu, mě nedávno dávala školení o kapitálovém propojení automobilových obchodních značek a dopadu takových propojení na hodnocení jejich "cennosti" a schopnosti generovat budoucí příjmy (povídala něco o "future earnings" - takový divný termín, že jo?), což je jeden z faktorů, který prý byl zahrnut i do mnou uvedeného průzkumu, no a jako napotvoru zmiňovala dvojice jako Toyota-Lexus, Nissan-Infinity, Acura-Honda, atd.
Ale, ona už je v postarší osoba, má jen základku, tak si povídám, co mi to tady říkáš.
Asi mě jen "lakovala".
Takže tak.
14. 10. 2009 00:21
Re: SPOJENÉ KRÁLOVSTVÍ AUDI
Vážený GTI. Tou tabulkou jsem chtěl naznačit, že "cennost" značky mj. znamená její image u veřejnosti, povědomí, které kupující o značce mají, ale i to, jakou cenu by případný kupující byl za určitou značku ochoten zaplatit, což zcela jistě zahrnuje (do určité úrovně) i její prémiovost. Hledisek je tam však více a záleží, jaké faktory byly vzaty v úvahu při posuzování. Stanovení "cennosti" značky je určitě složitější a zřejmě přesahuje rámec tohoto fóra, ale to, že Toyota je osmá a Audi 65 je minimálně zajímavé, nebo snad ne?
A nemusíš se hned čertit. Mne samotného to pořadí (myslím automobilek) překvapilo.
14. 10. 2009 00:20
Re: OT - SUPERMAINSTREAM
Za pět >:D ;-)