Testy
dicky
0
Vcelku by me zajimalo jak to ma ford resene s turbem. Ma to dochlazovani ?
Redakcia: kto je autor testu? Namiesto obvyklého mena autora je uvedené len "DR". 8-s
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ne, ne, autor se nestydí podepsat a za tím co napsal si stojí. Ale publikování pod “pseudonymem“ DR si vynutily okolnosti pár let nazpět. Ty sice již pominuly, ale tak nějak mi to přirostlo k srdci, že jsem u DR zůstal. Berte to třeba jako začáteční písmena jména a příjmení 😉
mozte pls davat aj fotky podvozku, mozno sa vam to nezda dolezite ale podla mna je podvozok e😜onovana a dolezita cast, ktora sa celkom zacina prejavovat uz aj u novych aut...
Viz tento ford focus😒br />
[odkaz]
Viz tento ford focus😒br />
[odkaz]
prosim vas pekne, ako môzete prezentovat mpv za takuto cenu ako rodinne auto?? kolko ceskych a slovenskych rodin si ho kupi?? to je presne to, co som pisal davnejsie. testujete auta s motorom a vybavou absolutne nezodpovedajucej penazenke najväcsej kupnej sile. ako chce ford zarobit? na com? na kom? a nakoniec este raz by som poprosil objasnit pozadie testov, tzn. proces ziskavania aut na testovanie vasou redakciou. 😄
ty co tu riesis? Mna ten test zaujima a chcem aj taketo testy lebo mozno si raz take auto budem musiet kupit ked raz budem mat dve deti. niektori ludia maju na to maju.
No pro dvě děti je podle mě tohle trochu zbytečné, dvě děti narveš i do normálního kombi nižší střední, v pohodě střední třídy. 😉
ked si raz budes taketo auto kupit ( budes mat tolko lowe ) o nejaku predrazenu skarniclu menom ford ani nezakopnes a navstivis rovno bmw, audi, atd., atd., atd...ved predsa chces pre svoju rodinu len to najlepsie :-!
jazdim bmw, konkretne 5 sedan, kufor je super ale na maratony bohuzial jazdim s kamaratmi lebo bike sa mi skladat nechce. Ani BMW ani AUDI nema zatial ziadne MPV. Mozno este poskulovat o 5 GT ktore ma naozaj variabilny batozinovy priestor. Ale ako vravim, idealne pre mna osobne bude mta nieco na styl S-maxu a k tomu 3er coupe 😄
nema, pravda, ale napr. taka x3 bohate postacuje na sportove vyzitie v lete alebo v zime s celou rodinou a v danej cenovej relacii ponukne nepomerne viac.
s tym by som moc nesuhlasil, X3 je mensia ako moja 5 vo vnutri. Ma lepsie vyuzitelny kufor ale nikdy to nebude MPV. miesto X3 naozaj radsej 5Gt aj ked to je uz oproti X3 zase vyssia cenova kategoria. X3 je fajn ale nie moc pre rodinu.
Vážený komunisto, že ty nemáš, neznamená, že nemají jiní. Je mi zle z toho, že se někdo rozčiluje nad jinými, když se umí zabezpečit a ne nad sebou, pokud toho z různých příčin není schopen.
Ford S-Max je stále rodinné auto, ať má pod kapotou jakýkoliv motor – je to přeci MPV primárně zaměřené na rodinu. A tak jsme k němu přistupovali i v testu. Cenu jsme okomentovali několika slovy o mdlobách, nemá cenu to více řešit.
V sekci Jake.auto.cz najdete testy S-Maxů s několika turbodiesely, takže když přijde na český trh nový moderní benzínový turbomotor, je naší „povinností“ jej otestovat.Díky za přízeň
V sekci Jake.auto.cz najdete testy S-Maxů s několika turbodiesely, takže když přijde na český trh nový moderní benzínový turbomotor, je naší „povinností“ jej otestovat.Díky za přízeň
skus napisat nieco k testu a k sanmotnemu automobilu. Riesit socialnu situaciu buducich kupujucich v tejto diskusii je uplne mimo
Nevím čeho se děšíš, je tu víc MPC co stojí nad milion.
A co se týče motoru?
No někdo má otrubený benzín, jinej zase atmosféru V6 co dává i větší výkon, každý má něco.
Jsou různá MPV, každý si může vybrat co se mu líbí a co potřebuje.
A co se týče motoru?
No někdo má otrubený benzín, jinej zase atmosféru V6 co dává i větší výkon, každý má něco.
Jsou různá MPV, každý si může vybrat co se mu líbí a co potřebuje.
Tohle je naopak velmi relevantní článek. Je totiž především o tom motoru a ne už o výbavě (protože jinak je na A.CZ S-Max testován snad 100x)
1. S-Max je v ČR nejprodávanější vůz ve své kategorii (s reálnou cenovkou 650-900 tis. Kč, vozů nad milion se asi moc neprodá)
2. 174kW Ecoboost je skoro identický motor jako 149kW Ecoboost (jen turbo táhne namísto do 4500 otáček až do 6000 otáček). Takže informace ohledně dynamiky a spotřeby za běžného provozu se víceméně neliší.
3. Dle současného ceníku 149 kW Ecoboost stojí prakticky totéž co nejprodávanější varianta - 103kW 2.0 diesel (ale s manuálem a automat (který MPV sluší) je za 40 tis. Kč doplatek)
Takže pokud uvažujete o S-Maxu (nebo o něm budte uvažovat jako o ojetině), tak Vám tento test může doplnit obrázek a pomoci se rozhodnout v dilematu benzín vs. diesel.
1. S-Max je v ČR nejprodávanější vůz ve své kategorii (s reálnou cenovkou 650-900 tis. Kč, vozů nad milion se asi moc neprodá)
2. 174kW Ecoboost je skoro identický motor jako 149kW Ecoboost (jen turbo táhne namísto do 4500 otáček až do 6000 otáček). Takže informace ohledně dynamiky a spotřeby za běžného provozu se víceméně neliší.
3. Dle současného ceníku 149 kW Ecoboost stojí prakticky totéž co nejprodávanější varianta - 103kW 2.0 diesel (ale s manuálem a automat (který MPV sluší) je za 40 tis. Kč doplatek)
Takže pokud uvažujete o S-Maxu (nebo o něm budte uvažovat jako o ojetině), tak Vám tento test může doplnit obrázek a pomoci se rozhodnout v dilematu benzín vs. diesel.