Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Range Rover Evoque: Oficiální prolog

16 komentářů

Dixik2
To umí jenom podélné parkovaní nebo i příčné ?
Avatar - dicky
dicky
elektronika a elektronika a range rover ...
po zkusenostech s touto firmou bych spis 4 roky pockal nez u toho vychytaji detske nemoci a tez nez se mistni servisove sluzby nauci s vozem v dilne patricne pracovat.
Ty tlumice hm dobra vec ale jestli na tom budou 18-19 palcove kola na 35-45 mm slupičkou gumy je to vse pak jen usmevne cereni vody na zdejsich silnicich.
Elektronika i v tlumicich je zajimava vec a snad to zakazniky uchvati..
HLAVNE ABY SE JIM TO NEW EVOQUE PODARILO UZ S KVALITOU AUTO JE HEZKE BYLO BY SKODA ODRADIT ZAKAZNIKY JAKO V MINULOSTI..
BeranK
No, a kromě tý kvality produktu je třeba připomenout kvalitu "lokálního" personálu a to nejenom těch automechyniků, tam ten problém byl možná měnší než u těch "ostatních"....
pinkys
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - positivemind
positivemind
To je ale ošklivý způsob dělání reklamy ;)
Avatar - CHerokee
CHerokee
Taky se mi líbí. Originální.
_MT_
Jak SUV kategoricky nemám rád, tak tohle auto se mi sakra líbí. Počkám si až na osobní kontakt, nicméně je to horký kandidát na porušení mého slova - že SUV nikdy nekoupím. Doufám, že mu zůstane pořádný kus terénní DNA.
Avatar - positivemind
positivemind
Je to SUV Range Rover - bude spíš na silnici. Vzduchový podvozek a terrain response asi nebude...
Anonym2811
Terrain response tam je, vzduch už nikoliv, proto taky dostal adaptivní tlumiče. Podstatné je, co mu zůstalo z Freelandera, ze kterého vychází a který je v podstatě jedním z nejterénnějších SUV na trhu... ;-)
Avatar - positivemind
positivemind
Aha, tak to mi uniklo. Ale např. větší bratříčci mají jak adaptivní tlumiče, tak vzduch (nebo je to nějaká kombinace? Je to standardem u 5.0 SC a níže za příplatek).
_MT_
Přesně jak říká Anonym... Je tam Terrain Response a tlumiče MagneRide s příplatkovým režimem Adaptive Dynamics. A i vzhledem k řadě publikovaných údajů o prostupnosti terénem předpokládám, že bude dost schopný. 90% Freelandera bych považoval za velký úspěch (to by mělo stačit na všechny terénní překážky, které zdolávám) a opravdu bych ho zvažoval jako praktické auto - protože pro mě je praktické až dost. Kufr to má větší než A7.

Ty terénní schopnosti jsou pro mě klíčové, protože dávají tomu autu (v mých očích) právo na život. V téhle kategorii si nekupuji podle líbí/nelíbí, ale podle skutečného přínosu. A podle dostupných údajů zaplatím celkem malou daň za rozšířené schopnosti v terénu. Jedinou otázkou je, jestli jsou dostatečné pro to, abych se zbavil terénního auta. To bude rozhodující pro to, jestli ho budu zvažovat, nebo nebudu.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Změnilo se toho mnohem víc než 10 %, později upřesníme co všechno ;-)
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - positivemind
positivemind
Absence pořádnýho TDi, navigace u kolen :no:
Avatar - Glaukos
Glaukos
>:D
Lio
pekne auticko. Zaujimave osviezenie Rover-u