Ekonomika
Ronault.
0
Prodává, před faceliftem byl v nabídce nermálně, teď po facelitu ještě asi není umístěný na jejich stránkách, ale najdeš ho v cenníku. DO konfigurátoru ho asi ještě teprve přidají.
Přejít do diskuze
Jak jsem psal - sere se jakékoliv auto. Záleží jaký chytíš kus. Já měl 407, která už by dle ostatních měla být mrtvá - a hle, ona stále jezdí. Otec měl různá francouzská auta a nikdy s žádným nebyl extra problém.
Jak se chováš k autu, tak se chová k tobě. (ale to nevylučuje vážně špatně postavený kus)
Jak se chováš k autu, tak se chová k tobě. (ale to nevylučuje vážně špatně postavený kus)
Klise by to bolo, keby som nebol jeden z majitelov 307. Zoznam zavad, ktore moje auto malo, nehovori o tom, ze sa im niektore auta kazia, skor o tom, ze chyba je "v systeme". Inak povedane, podla mojho nazoru sa Francuzi v pripade tohoto modelu na kvalitu vyflakli, nejako to zbuchali dohromady a so stastim to aj vacsine majitelov drzi pohromade.
Preto som napisal, ze dufam, ze novi majitelia novej verzie Pjuzotu na tom budu lepsie. Ak by mali chodit do servisu ako na klavir, s niektorymi zavadami opakovane, neboli by z Pjuzotu nadseni, podobne ako nadseny nie som ja.
Ale proti gustu ziaden disputat, ked sa ti P308 paci a nemas obavy o kvalitu, smelo do toho. Ja som sa uz poucil na vlastnej kozi a penazenke.
Preto som napisal, ze dufam, ze novi majitelia novej verzie Pjuzotu na tom budu lepsie. Ak by mali chodit do servisu ako na klavir, s niektorymi zavadami opakovane, neboli by z Pjuzotu nadseni, podobne ako nadseny nie som ja.
Ale proti gustu ziaden disputat, ked sa ti P308 paci a nemas obavy o kvalitu, smelo do toho. Ja som sa uz poucil na vlastnej kozi a penazenke.
Ono jak se do toho začteš, tak zjistíš, že problémy byly hlavně s prvními kusy, po faceliftu si většina majitelů nestěžuje, alespoň co jsem prolezl různá fora
Je tak náročné popri palubnom počítači či hmlovkách uviesť aj ESP? Je to dosť dôležitá informácia, ktorej absencia robí článok neúplným. Prítomnosť ESP ešte stále niekedy nebýva v najlacnejších verziách štandardom, preto by bolo vhodné vyzdvihnúť jeho prítomnosť...
Tak 307 bola prototypom kazivosti, to sa Peugeotu skutočne nevydarilo (ako sa vydarila dizajnovo, tak bola technicky a výrobne nezvládnutá). Z mojich skúseností vedie P 307 poruchovosťou široko-ďaleko (pred Passatom 2,0 TDI). 😉
Priam by som povedal, že bezkonkurenčná. Neviem nájsť porovnateľný warm-hatch s 200k za takú cenu. :yes:
Jeden malý problém verzie THP 115 kW je ten, že THP 147 kW v GTI je len o 50t drahší (plus detaily výbavy ako 18´´ v GTI vs. 17´´ v Allure a pod.). Paradoxne kto by pozeral po THP, oveľa výhodnejšie tak vychádza GTI.
To môže byť, keď logicky porovnáš technickú komplikovanosť motora THP (priamy vstrek, twin-scroll turbo) so starými pežoťáckymi motormi (jednoduché 16v atmo s nepriamym vstrekom), je logické očakávať, že komplikovanejší motor sa skôr pokazí, ako jednoduchý. Ale napriek tomu by som radšej bral turbo od BMW-PSA, ako atmosféru od PSA. 😉
Máš recht. I když je pravdou, že 307 před faceliftem byla prý zrádná, to mi potvrdil i v Peugeotu, po faceliftu byl už klid. 308 prý nějaké opakované či nezvyklé potíže nemá.
Aha 😄 ukaž nějakou automobilku, které se auta nekazí. BMW? Známému shořela 5 a trojce upadlo jen tak kolo. Jaguar? Elektronika. Jdi si na jakékoliv fórum o autech a zjistíš, že se něco sere na všech 😄 taková fóra, kde se auta jen chválí, totiž neexistují.
Trošku klišé, nemyslíš?
Trošku klišé, nemyslíš?
nebo adaptivní podvozek, supermainstreamovou image a patřit k 12,584,671 párům, kteří se v něm poprvé milovali >😒]
Mám info přímo z Peugeotu, že motory s BMW mají častější poruchy než staré Peugeoťácké. Věř, nevěř, každý si chválí své, já to beru s rezervou. Jisté je, že turbobenzín se spotřebou nehodí pro ty co rádi šlapou na plyn.
Je tu hodne testu, Perunuv blog. Jel jsem jen naftu a 1,6 vti. Podvozek naladeny mekceji, ale z meho pohledu nezaludny, hlavne dobre odhlucneny, takze idel na nase cesty, pokud nejsi zavodnik. Jinak interier paradni po vsech strankach. A me boduje, pokud nechces dsg nebo 4x4 >😒]
Facelift vylozene pomohl. S motorem 1,6 THP a vybave active to vypada na papirovou trefu (proste nema co se tyce motorovych vlastnosti konkurenci) otazka je jestli to tak funguje i v realu?
Ma nekdo nejake zkusenosti (osobne jsem nejel)?
Ma nekdo nejake zkusenosti (osobne jsem nejel)?
Me spis udivuje ten neustaly priplatek za hlavove airbagy :no: ... tusim, ze jen Peugeot a Toyota maji v zakladu 4x ABG... mozna se pletu, kazdopadne vetsina vozu nizsi stredni ma 6 kousku a nekteri umi i kolenni...