Novinky
U ktereho se kreatury firmy Rendlik a syn nedostanou mezi prvnich 30 modelu. :yes: :yes: :yes:
jestli tím myslíš i NISSAN,tak ten je na bedně a JUKE je před jetym >😁 :-! >😒] :yes: :yes:
ano ano Ádiků, 5 milionové Finsko je pro přežití Rencka nejzásadnější trh 😉 Díky němu je stále Nr.2 mezi výrobci v Evropě a díky němu taky prodá ročně přes mega aut.
Mám pro tebe tip - co tak se odstěhovat do Finska? Nebudeš potkávat ty kreatury na cestách v takové frekvenci jak tady a ohledně jazykové bariéry si nic nedělej, tvoje bláboly zůstanou bláboly pořád, takže je ani nebudeš muset překládat 😉
Mám pro tebe tip - co tak se odstěhovat do Finska? Nebudeš potkávat ty kreatury na cestách v takové frekvenci jak tady a ohledně jazykové bariéry si nic nedělej, tvoje bláboly zůstanou bláboly pořád, takže je ani nebudeš muset překládat 😉
Scandinavia je specificky trh, ..a k autam sa tu stavaju trochu inak. Aby bolo mozne pochopit predajnost Toyoty a Skody ..musite sa na to pozriet ich ocami. Servis na auta je velmi draha vec, ..napr. Toyota v Norsku ma zakldadnu hodinovu zadzbu 900,-Nok , prepocet na nach na kazdeho (asi 120,-eur), no a prave preto Toyota.. !
Skoda je na opacnom konci uhla pohladu, ide tu o najlacnejci nemecky produkt, a nemecke auta su popularne hlavne z dovodu : all drive, a to je v krajine kde je zima 7.mesiacov a viac silny aurgumet. Takze najlepsie meno ma audi, a skoda je najpristupnejsia z tohoto nemeceho mecha.
Pokial mi je zname, vo finsku sa vyraba Think, VW, bude sa Fisker a nieco ako vlastna automobilka SISU. Nasli by sa aj ine, ..ono ide hlavne o to ze je najlepsia testovacia trat..resp.poligon ..kde skusaju skoro vsetky automobilky ako i vyrobcovia pneu.
Skoda je na opacnom konci uhla pohladu, ide tu o najlacnejci nemecky produkt, a nemecke auta su popularne hlavne z dovodu : all drive, a to je v krajine kde je zima 7.mesiacov a viac silny aurgumet. Takze najlepsie meno ma audi, a skoda je najpristupnejsia z tohoto nemeceho mecha.
Pokial mi je zname, vo finsku sa vyraba Think, VW, bude sa Fisker a nieco ako vlastna automobilka SISU. Nasli by sa aj ine, ..ono ide hlavne o to ze je najlepsia testovacia trat..resp.poligon ..kde skusaju skoro vsetky automobilky ako i vyrobcovia pneu.
Jen pro upřesnění😒br />
Ve Finsku se vyrábí v závodě Valmet Automotive ve městě Uusikaupunki Porsche Boxter, Think City, golfová vozítka Garia a od nedávna Fisker Karma. Dále tu máme domácí automobilku Sisu (něco jako naše Tatra) a traktory Valtra. Toť asi vše.
Jinak potvrzuji, že Škoda je tu velmi populární. Někdy mám pocit, že je to tu nejvíce inzerující automobilka. Důvodem popularity bude asi poziřovací cena a dobrá image. Jak to je s cenami servicu to nevím. Také velikost kufru se tu cení podobně jako v ČR. Superb Combi je tu mnohem častěji vidět než sedano-liftback.
Výhoda náhonu 4x4 je určitě pravda, ale řekl bych, že většina aut náhon všechny čtyři stejně nemá. To samé si myslím platí o Norsku (samozřejmě čím víc na sever tím více čtyřkolek). To, že se většina škodovek tímto typem náhonu sehnat dá jistě ale image značky podporuje.
Ve Finsku se vyrábí v závodě Valmet Automotive ve městě Uusikaupunki Porsche Boxter, Think City, golfová vozítka Garia a od nedávna Fisker Karma. Dále tu máme domácí automobilku Sisu (něco jako naše Tatra) a traktory Valtra. Toť asi vše.
Jinak potvrzuji, že Škoda je tu velmi populární. Někdy mám pocit, že je to tu nejvíce inzerující automobilka. Důvodem popularity bude asi poziřovací cena a dobrá image. Jak to je s cenami servicu to nevím. Také velikost kufru se tu cení podobně jako v ČR. Superb Combi je tu mnohem častěji vidět než sedano-liftback.
Výhoda náhonu 4x4 je určitě pravda, ale řekl bych, že většina aut náhon všechny čtyři stejně nemá. To samé si myslím platí o Norsku (samozřejmě čím víc na sever tím více čtyřkolek). To, že se většina škodovek tímto typem náhonu sehnat dá jistě ale image značky podporuje.
Já bych ještě jednou upřesnil i tebe. Boxster se ve Finsku vyráběl v první generaci, dvojka se dělá v Německu. Aspoň tohle se píše v Auto Tipu, ale taky jsem to nevěděl a myslel si, že ho tam dělají pořád 😉
Zdá sa, že krajiny, ktoré nemajú vlastnú automobilku, či aspoň montážny závod opäť nevedia, čo sa má kupovať.
Je vidieť, že Škoda i celý koncern nastavil model Octavie dokonale, tak aby ho akceptovala celá Európa. Nestačí, keď automobil viniká len v jednom alebo dvoch parametroch. Je vidieť, že koncern vie namiešať ingrediencie na získanie vyvážených parametrov vlastností automobilu dokonale, tak, aby ich akceptovalo väčšie množstvo zákazníkov.
Nicmene je tam Toyota na japonskou znacku dost uspesna...
Som potešený, že sa staráš o moje sexuálne zdravie ale musím ťa upozorniť, že tvoje vyjadrovacie prostriedky poukazujú na problém, ktorý môže prerásť do ešte závažnejších rozmerov.
Pre všetkých, ktorý úspech Octávie nemôžu prehltnúť. Za marec bola najpredávanejšia ešte v Chorvátsku. A celkovo za minulý rok to bol najpredávanejší model strednej a východnej Európy.
Typické myslenie Čecho-slováka. Úspech sa neodpúšťa. Budeme mávať vlajkou súpera a obzvlášť, najlepšie spoza iného kontinentu.
Jenom totální hlupák si myslí, že pro nějaký trh se vyrábí jiná výbava než pro jiný. Navíc při výrobě ani není jasné, kam které auto půjde. Jo, ale pro tebe - vyjímka, do teritorií jako je třeba Velká Británie, Irsko nebo i Kypr, se montuje volat na opačnou stranu, než je tomu u nás - včetně palubky a všeho ostatního co k tomu patří včetně pedálů. Teriotoriem je Evropa, Čína, Indie atp....abys nezačal tahat moudra, že v Austrálii je to jiné. Ale v Rusku je to to samé jako kdekoliv v Evropě.
Při jedné diskuzi o superlevných škodovkách v Německu, Anglii, Itálii, Francii jsme si našel fakta přímo na jejich stránkách a podobné žvásty, jako tady šíří tobě podobní byly zcela mimo mísu.
Holt jsou lidi, co se se škodovkou srovnat nemůžou, racionální zdůvodnění nemají, tak opakují bludy a nesmysly. Pokud ti tatík vykládal, jak se za socíku dělalo jedno a to samé zboží do SSSR a na západ v jiném provedení a jiné kvalitě, tak jsi mimo - to už se v automobilovém průmyslu (ale nejen tam) už dvacet let nenosí.
A kecy o ceně? Prodává se za tolik, za kolik je na daném trhu prodejná a přitom se prodávajícímu její prodej přiměřeně vyplatí. Že tě to tak s..e ve Finsku a se škodovkou a nevadí ti, že Renaulty jsou u nás levnější než ve Francii (a nejen ony).
Takže si příště podobné nesmysly ušetři, najdi si to na internetu (máš-li překladač nebudeš mít ani problém se základními výrazy ve finštině) fakta a pak tady něco vykládej. Jo a nezapoměň si zjistit i další podstatná fakta - pojistky a daně a třeba taky cenu servisní hodiny. Uznávám, to je práce, vyžadující určitou úroven myšlení - ale plácat blbosti, to zvládne každý a jeho to ani v tý hlavě nazabolí - nemá ho tam nakonec zabolet ani co.....
Tempomat: 180€ v nemecku, a v CR 11100Kc
Klima: 1130€ (DE), 35300Kc (CZ)
No nic, pozeram ze "rovnaky nazov vybavy = rovnaka vybava" je povest, ktorej tu poniektori stale veria...
BeranK ti to vysvetlil, cena je taká akú akceptuje trh. V akých cenových reláciach sa pohybujú konkurenti daného modelu v danej krajine?
Čo povedia na ceny áut Dáni, ktoré ich majú najdrahšie v celej únii? Vyberieme si pre porovnanie ich cenníky?
Celé je to o tom, že Český národ / teda ten, ktorého životným úspechom bolo vôbec zamestnať sa/ požaduje, aby Škoda predávala doma autá za babku, pretože je to jej morálnou povinnosťou. Vlastník nového automobilu je pre nich zlodej, vlastník dvoch je zlodej-podnikateľ a vlastník troch už mal černieť v base okamžite čo podpíše kúpno predajnú zmluvu na tretie auto.
V postkomunistických krajinách niet väčšej modly ako automobil. No ešte áno - druhou modlou sú mobily. Čím nižšie myslenie - tým vyššia kategória manager-skeho mobilu. Ale to sme už mimo.
Ty si len vyber auto aké bude tebe vyhovovať. A nezabúdajme kúpou auta to nekončí, kúpou to ešte len začína.
Ja som mal potrebu zablahoželať Škode. K okrúhlemu jubileu - 20 rokov po tom, čo škodu prevzalo VW. Pamätám sa na to ešte dnes. Pred 20-timi rokmi v skorú jar v PNS-ke na námestí SNP v Bratislave som si kúpil The Times, kde palcovými titulkami stálo - Škoda pod krídlami VW.
16.4.1991 vložil VW do štátneho podniku 620 mil. mariek, čo sa považuje sa spoločný začiatok existencie Škody po VW.
Takže BRAVO ŠKODA.
p.s. namiesto tejto udalosti na týchto stránkach čítame ako Fiat prevezme Chrysler. To aby sme vytiahli talianske vlajky. Len neviem, či by nepostačovalo na pol žrde.
Až pochopíš rozdíl mezi standartní výbavou a volitenou výbavou, tak zase začni něco psát. Ale ty chápat nebudeš, protože se ti to nehodí do krámu. No, co se dá dělat.
A netýká se to samozřejmě jen Škodovky, ale všech značek
Cena ve Finsku patří mezi příznivý argument, zrovna jako cena Škodovek třeba v té Francii a nechápu tu narážku na Rencka tady -> doma prostě uplatňuje jinou cenovou politiku.Co se týče těch "žvástů" ohledně cen Škody v zahraničí (často zde tyto příměry publikuje Pogo), tak se směle do střetu a utluč ho číselnými argumenty, rád se něco dozvím -> nyní má Škoda výpadek serveru.
Více o důvodech úspěchu ve Skandinávii rozumně píší Norge a Jay - přímo od pramene.
Jinak samozřejmě Škodě gratulace.
Tahle oktávka je skutečně už be chyby, dobrá je i pozice Superbu, jenom doufám, že nová Fabie naváže na jedničku a ne na dvojku.
Každý trh má svá specifika.