Úspěch Fusionu je dán souběhem několika faktorů.
1) Cena - slevy přišly včas.
2) užitný prostor - velký kufr, pohodlné nastupování, dost místa i pro lidi vzadu..
2) Značka Ford není u nás vnímána jako low-end, taky není z Asie... Navíc má pověst vozu s dobře laděnými podvozky (což se reálně týká spíš Focusu).
3) Tvary sice žádná nádhera, ale neurazí. Žádné extravagance.
Nástupce v tom nejspíš velkou roli nehraje - toho většina lidí zatím neviděla ani na
obrázku. Spíš jsou v tom další akční slevy.
Suhlasim. Fusion mal uspech, lebo to bolo take male "svalnate" SUV, ktore asi nemalo konkurenciu. Teraz z SUV spravili MPV bmax.
Snad Ford vie, co robi, ale ja mam pocit, ze MPV sa predava horsie, nez SUV. Napriklad Yeti a Roomster alebo novy Mercedes A uz bude hatchback a nie MPV, asi podla vzoru A3 a 1ky.
A tiez kedysi ked bola A2 take nejake MPV, tak sa to dobre nepredavalo, aj ked tam mozno bolo viac pricin. Zrazu tu mame nove A1 a uz je to hatchback
Tak je pravda, že to auto je vzhledově konzervativní, určitě nenadchne, ale rozhodně ani neurazí a nevyvolává smíšené dojmy. Navíc jsem ho viděl i celkem dost zastoupeného ve fleetech (Poděbradka, Heineken a další), což může jednorázově zvednout prodeje (registrace) a s ohledem právě na cenu bych se tomu nedivil.
Za úspechem Fusionu nemusi stat jen cena, ale i fakt, ze mnoho lidi cekajicich na jeho nastupce dostala sok z B-maxu (ani se jim nedivim) a zamirili co nejrychleji pro Fusiona >:D Me osobne je "SUV-design" Fusionu milejsi, nez nektera jina rádoby moderni auta.