Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes E 63 AMG: Nový motor, je to biturbo (557 k)

Z atmosférických 6,2 litru na 5,5 litru a dvě turba – změna pod kapotou E 63 AMG proběhne nečekaně brzy.
Zpět na článek
18. 4. 2011 12:10
neregistrovaný "C-bullit"
18. 4. 2011 12:55
18. 4. 2011 17:17
18. 4. 2011 18:28
18. 4. 2011 20:44
20. 4. 2011 20:44
19. 4. 2011 08:21
neregistrovaný "C-bullit"
18. 4. 2011 12:10
E 63
Biturbo 5.5l sa dalo ocakavat ako reakcia na novu M5, aj ked atmosfera ma podla mna vyraznejsi, agresivnejsi zvuk. 4.2 s na 100 km/h je ale naozaj fantasticka hodnota na dvojtonovy kolos.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - positivemind
18. 4. 2011 12:55
Re: E 63
To rozhodně :yes: na atmosféru tu zůstává SLS nebo C63 :-)

Jsou tu 2 sbohem:
1) sbohem atmosféro
2) sbohem pneumatiky >:D
Avatar - CHerokee
18. 4. 2011 17:17
Re: E 63
Je to škoda, občas si od táty vyzkouším současné 63 AMG a je to prostě parádní atmosféra. 4,2s je fajn, ale není to zas tak velký rozdíl...63 současný s AMG Perf. má tuším 4,4.
18. 4. 2011 18:28
Re: E 63
Mě se líbil starší 55 AMG (atmosférický i přeplňovaný kompresorem), takže to nevnímám nutně negativně. Spíš mě zaráží, že tomu pořád říkají 63.
Avatar - positivemind
18. 4. 2011 20:44
Re: E 63
Osobně mám ke kompresorovým motorům taky bližší vztah než k turbo - líbí se mi třeba úžasný 5.0 SC od Jaguaru/Land Roveru. 375kw je úžasná hodnota
20. 4. 2011 20:44
Re: E 63
Turbo má své místo u menších motorů. U velkého osmiválce se mi víc líbí kompresor. Kompresory jsem si oblíbil nejspíš nejvíc kvůli Mercedesu, 55 AMG na tom měla určitě nemalý podíl. Byly to bestie. Nemluvě o nutnosti použít víc dmychadel, jelikož jedno by na osm válců fungovalo velmi problematicky.

5.0 SC má ex a souhlasím, že je to skvělý motor. Rád jsem se s tím projel, ale neměnil bych.
Avatar - iudex
18. 4. 2011 13:05
Downsizing. Downsizing?
Je celkom zaujímavé, že v dobe downsizingu, kde sa veľkoobjemové atmosféry nahrádzajú maloobjemovými turbami, Mercedes nahradí veľkoobjemovú atmosféru veľkoobjemovým biturbom. Lebo či má V8 6,2 litra, alebo o sedem deci menej, stále je to obrovský motor a keď to fúkajú dve dúchadlá, ďakujem pekne. Tam by som aplikoval konkurenčné heslo Freude am Fahren. >:D
Rozbalit vlákno
0
19. 4. 2011 08:21
Ciste
porno >:D
Rozbalit vlákno
0