Novinky
Je to líbivé, trochu to posunuje původní koncept. Diodové měsíčky ve světlometech jsou dokonce roztomilé. Jen mě opravdu mrzí, že VW v interiéru dokonale rezignoval na jakoukoliv originalitu a udělal z něj jen směsku všeho co se válelo po regálech ve skladu koncernových dílů. Vázička s kopretinkou prostě byla vyhozena a rozšlápnuta 😒 ...jistě kvalitní, ale ta duše se někam vytratila.
tonny.p2
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jde vidět, že Porsche teď patří pod VW a hned tady máme první vlaštovku :yes:
Mne sa páči, taká malá 911-ka >😒]
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Velmi lehke k montovani jenze aby ti to auto nekdo vyklidil za par sekund dopoledne zatimco jsi v praci...
Ale ted vazne horni cast interieru je pekna pokud je v barve toho auta, pusobi velmi povedene...
U spodni stredove casti palubni desky bylo videt, ze se opravdu auto stavi s co nejvetsi marzi ... Nevadilo by mi to, pokud by Brouk byl to co vzdy byl levny a dostupny vuz pro sproste obycejne lidi... jenze pokud toto porad ma ji marketingove proti MINI jez je pod kridlem BMW jez ma jine renome po motorove strance nez VW a proto nikdy nemuze konkurovat Mini. Alespon z meho pohledu...
Musim pochvali za krasna prekrasny vyber kol v konfiguraci na webu. :yes:
Ale ted vazne horni cast interieru je pekna pokud je v barve toho auta, pusobi velmi povedene...
U spodni stredove casti palubni desky bylo videt, ze se opravdu auto stavi s co nejvetsi marzi ... Nevadilo by mi to, pokud by Brouk byl to co vzdy byl levny a dostupny vuz pro sproste obycejne lidi... jenze pokud toto porad ma ji marketingove proti MINI jez je pod kridlem BMW jez ma jine renome po motorove strance nez VW a proto nikdy nemuze konkurovat Mini. Alespon z meho pohledu...
Musim pochvali za krasna prekrasny vyber kol v konfiguraci na webu. :yes:
jen ta zpětná zrcátka nemuseli brát ze Scirroca či Passatu nebo kde jsem je viděl a mohli si dát práci s orginálem, tyto tam moc nepasují.
Včera jsem se shodou okolností kousek svezl s New Beetle. Zvenčí bych nový Beetle zatím nehodnotil, nicméně na fotkách se mi zdá až moc "bojový" a z některých úhlů na mě úplně pozitivně nepůsobí ani v třetinách zalomený nárazník, řešení obdobné u současných VW. V interiéru postrádám tu jednoduchost a jedinečnost NB. Je to zřejmě daň za množství funkcí potřebných pro moderní vůz, přesto mi chybí nějaké unikátní řešení, určené jen pro Beetle. I ta vázička, kterou by určitě ocenil i designerský hipík Chris Bangle.
Ako som značne potešený týmto počinom chlapcov z vlkohradu. Vyzerá to krásne. Troška sklamania ale nebudem skrývať. Po koncepte ragster som čakal, že tú strechu "useknú" trocha odvážnejšie. Takto je to stále dobre, ale možno mohlo byť lepšie 😉
Druhá výčitka ide smerom k interiéru- zase, nie je to zlé, ale niečo mi tu smrdí. Kombinácia "vážnych" prvkov z iných modelov VW mi absolútne nesedí k "retro" lakovaným dielom prístrojovky. To je ako mať iPhone vykladaný koreňovým drevom..
A samozrejme, vo vzduchu visí ťaživá otázka ceny. Je jasné, že koľko VW vypýta, zatoľko sa to bude (aspoň zo začiatku) sypať. Tak len dúfať, že štartovacia cena bude pod 20 000 eur. Rád by som beetla III vídaval aj v tunajších končinách 😄
Druhá výčitka ide smerom k interiéru- zase, nie je to zlé, ale niečo mi tu smrdí. Kombinácia "vážnych" prvkov z iných modelov VW mi absolútne nesedí k "retro" lakovaným dielom prístrojovky. To je ako mať iPhone vykladaný koreňovým drevom..
A samozrejme, vo vzduchu visí ťaživá otázka ceny. Je jasné, že koľko VW vypýta, zatoľko sa to bude (aspoň zo začiatku) sypať. Tak len dúfať, že štartovacia cena bude pod 20 000 eur. Rád by som beetla III vídaval aj v tunajších končinách 😄
Beetle se mi moc líbí. Dokonce jsem byl na něj hodně zvědavý, jak se s jeho designem VW vypořádá. Myslím, že se mu to povedlo a pokud nasadí rozumnější cenovou politiku, tak by jej ani úspěch neměl minout. Co mě ale zarazilo je velikost. Jasně, New Beetle byl na podvozku GIV, ale u Beetla jsem očekával spíše základ od Pola (pokud teda podle vnějších rozměrů správně dedukuji použití podvozku GVI). Použití menší podvozkové platformy a tím pádem i velikosti a hmotnosti auta jsem dost předpokládal kvůli dnešní ekománii, kde lze dělat věší zázraky s hodnotami CO2 u menších aut. Ruku v ruce jde i cena samozřejmě. A taky těch funny derivátů Golfu je už zdá se mi dost- Rocco, Eos, G cabrio... Myslím si, že na podvozku Polo s délkou kolem čtyř metrů a s cenou na úrovní Fiatu 500 by dával větší smysl v dnešní době.
ALE tohle je jen můj názor a teorie. Auto se mi líbí a s tímhle designem bude určitě úspěšnější než předchůdce. Fandím mu a celému VW, že se nenechal odradit :yes:
ALE tohle je jen můj názor a teorie. Auto se mi líbí a s tímhle designem bude určitě úspěšnější než předchůdce. Fandím mu a celému VW, že se nenechal odradit :yes:
Musim s tebou souhlasit to auto z prvopocatku melo byt mensi a okolo bezny masovych aut do 300 papiru.
Auto je zase zbytecne velke a s nyni okolo 300litru kufru.... nic pro Ceskou kotlinu. Na auto do mesta jiz zbytecne siroke...
Stylovka, ale konkurencne stale minula terc...Mini je uz uplne jinde se svyma zakaznikama.
Auto je zase zbytecne velke a s nyni okolo 300litru kufru.... nic pro Ceskou kotlinu. Na auto do mesta jiz zbytecne siroke...
Stylovka, ale konkurencne stale minula terc...Mini je uz uplne jinde se svyma zakaznikama.
Přesně... Myslím, že i v ČR se najde poměrně dost lidí ochotno koupit stylovku, ale když už tak velikostně něco jako F500 nebo Mini. Co má dost přes 4 metry a praktické to není začíná dost zavánět a taky i cena bude jinde než u výše jmenovaných. Takže v ČR určitě nic, uvidíme jak si povede v západní Evropě. Ale pořadníky jako u F500 moc čekat nelze...
Tak jsem chtěl napsat příspěvek a najednou vidím, že to někdo udělal za mě. Také je to jenom můj názor, ale naprosto koresponduje s Tvým.
Stylové retro auto v B segmentu takřka nemá konkurenci (jen MiTo a DS3, předchozí generace Micry již asi k dostání není). Proč se s tím VW cpe do "C" absolutně nechápu, i s přihlédnutím k v Evropě ne zcela úspěšné předchozí generaci.
Jinak exteriér velice pěkný, jen záď se mmi líbila vice u předchozího New Beetlu a zrcátka by měli okamžitě vyměnit (jsou z Passatu, Rocca, nebo obou?). Interiér fuj.
Ale i přes tyto nářky mírně a zvolna - :yes:
Stylové retro auto v B segmentu takřka nemá konkurenci (jen MiTo a DS3, předchozí generace Micry již asi k dostání není). Proč se s tím VW cpe do "C" absolutně nechápu, i s přihlédnutím k v Evropě ne zcela úspěšné předchozí generaci.
Jinak exteriér velice pěkný, jen záď se mmi líbila vice u předchozího New Beetlu a zrcátka by měli okamžitě vyměnit (jsou z Passatu, Rocca, nebo obou?). Interiér fuj.
Ale i přes tyto nářky mírně a zvolna - :yes:
Nelíbí se mi, to už jsem spíš ochoten skousnout druhou generaci... Z tohoto auta příliš čiší křečovitá snaha navázat na legendu. Vypadá moc sportovně, navíc ty LEDky jsou vyloženě nevkusné. Proč nepoužijí neonové trubice jako měla Z8 a nová A6?
Ale něžné pohlaví je z Beetla hotové, takže se o prodeje nebojím. 😄
Ale něžné pohlaví je z Beetla hotové, takže se o prodeje nebojím. 😄
Nepochopim , ako sa z auta vyvijaneho nacistami mohlo stat hippie car , ale nedbam, som zvedavy, ci to bude taky "trhak" ako doterajsi beatlle
1. nacisti s tim nemaji nic spolecneho ...
To same by jsi mohl rict o Japoncich a jejich dobiti USA trhu...
Musis vice do historie takove veci se ani nedaji vysvetlit v par slovech.
To same by jsi mohl rict o Japoncich a jejich dobiti USA trhu...
Musis vice do historie takove veci se ani nedaji vysvetlit v par slovech.
jen pro úplnost (wikipedia: [odkaz]
In 1933, Adolf Hitler gave the order to Ferdinand Porsche to develop a Volkswagen (literally, "people's car" in German, pronounced [ČfTlksvaĐaYn]). The epithet Volks- literally, "people's-" was also applied to other Nazi sponsored consumer goods such as the Volksempfänger ("people's radio"). Hitler required a basic vehicle capable of transporting two adults and three children at 100 km/h (62 mph). The "People's Car" would be available to citizens of the Third Reich through a savings scheme, or Sparkarte (savings booklet),[9] at 990 Reichsmark, about the price of a small motorcycle (an average income being around 32RM a week).[10]
😉
In 1933, Adolf Hitler gave the order to Ferdinand Porsche to develop a Volkswagen (literally, "people's car" in German, pronounced [ČfTlksvaĐaYn]). The epithet Volks- literally, "people's-" was also applied to other Nazi sponsored consumer goods such as the Volksempfänger ("people's radio"). Hitler required a basic vehicle capable of transporting two adults and three children at 100 km/h (62 mph). The "People's Car" would be available to citizens of the Third Reich through a savings scheme, or Sparkarte (savings booklet),[9] at 990 Reichsmark, about the price of a small motorcycle (an average income being around 32RM a week).[10]
😉
Mas 100% pravdu, ale kolega si stejne bude muset vice si otom precist ...co stalo za uspecham Brouka v USA a jeho reklamni kampani...etc.. :yes:
Najprv mi napises, ze nacisti s tym nemali nic spolocneho a potom , ze si o tom budem musiet este precitat...
[odkaz]
A ja som vobec nespochybnoval , ze bolo uspesne, ani aka kampan stala za uspechom, ale ze je paradoxne ,ze s povodneho nazi-car sa vyklulo hippie-car
[odkaz]
A ja som vobec nespochybnoval , ze bolo uspesne, ani aka kampan stala za uspechom, ale ze je paradoxne ,ze s povodneho nazi-car sa vyklulo hippie-car
Ano, boom Brouka byl hlavne kolem letech 1960 jiz uplne jiny a modifikovany to z nacisty a jeho uspechem nema vubec nic spolecneho. Nebo snad ano 15 let po valce?
No a ja si myslim, ze s nimi ma spolocne, pretoze keby nebolo hitlera, jeho poziadavky a jeho schvalenia v roku 1933 , tak by beetle nikdy nevznikol . A uplne modifikovany ? Ved vyzeral stale takmer tak isto, a to bol zaklad uspechu.
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
No, jak se na to dívám kolem a kolem, VW se nepoučil z předchozího propadáku a stvořil to samé v bleděmodrém. Nový Beetle možná bude uživatelsky trochu příjemnější, ale jinak to je opět jen Golf v jiném kabátě. Chybí tomu šmrnc, nemá to žádný styl, jakoby si při cestě k retru někdo vzpomněl, že VW je přece konzerva a svázal celé dílo strohým eurodesignem. Mini a Pětistovka mají švih a na každém jejich kousku je vidět ta rozpustilost a retroodkaz. Můj názor je, že tohle se holkám líbit nebude... Navíc to je moc velké.. Anketa sice vypadá lichotivé, ale počkejme si.
Dle mého skromného názoru tady máme propadák č. 2. :-!
Dle mého skromného názoru tady máme propadák č. 2. :-!
Na rozdíl od Miníka se mi Brouk jako retro nikdy nelíbil. Nelíbí se mi ani tenhle nový model, i když uznávám, že je méně ošklivý než předchůdce. Interiér se ale celkem povedl, zejména v té černo-červené variantě...
Z mrtvýchvstání (starej už byl fakt mrtvej) se povedlo 😄 design vypadá úchvatně! :yes😒br />
Jediné, čeho je zase škoda (ale to obecně u všeho od VW) je interiér - tohle má být ultra stylovka, ne zase ten uni interiér z kombinace dodávky, Tigiho a Šíra. Na to poletí hodně ženskejch a jak říká třeba ta moje "mně se tam líbí ta kytička"
Jediné, čeho je zase škoda (ale to obecně u všeho od VW) je interiér - tohle má být ultra stylovka, ne zase ten uni interiér z kombinace dodávky, Tigiho a Šíra. Na to poletí hodně ženskejch a jak říká třeba ta moje "mně se tam líbí ta kytička"
exterier vyzera vyborne,ale ten interier.... hlavne pristrojova doska vyzera biedne.
od budikov,cez panel klimatizacie atd... ako lacna cinska kopia. na prezentacnom snimku ten interier vyzera ako tak dobre,ale tie live fotky...hroza. ;-\
od budikov,cez panel klimatizacie atd... ako lacna cinska kopia. na prezentacnom snimku ten interier vyzera ako tak dobre,ale tie live fotky...hroza. ;-\
přátelé obvykle se k produktům VW nevyjadřuji, protože nechci zapadnout v davu skandujícím "šeď, nuda, drahé", ale tentorkát si nemůžu pomoct 😉
Zvenčí je to auto moc pěkné. Krásně odkazuje na to, že Beatle je vlastně předchůdcem Porsche a celkově (snad až na "příliš koncernové" provedení zadních světel) se mi to moc líbí.... Mám s vnějškem ale jeden zásadní problém - proč to auto proboha měří 4,3 metru a kufr má větší než nový Ford Focus??? To v tom jako mají jezdit 4 lidi nebo o co jde? Brouk je přece malé vozítko a takový by měl zůstat i při "oživení" - jasně, doba se změnila, ať je bezpečný, nadupaný výbavou, ať jede 200, ale proč by měl být velký jako VW Golf??? 8-s Jinak jak už se tak u prezentačních fotek říká, chci to auto vidět na menších kolech než jsou tyhle 19" 😉
Čili zvenku paráda, ale prostě ta velikost je absurdní....
Zevnitř ovšem vidím opravdu tu koncernovou nudu a sdílené komponenty. Ani na sekundu člověk neváhá a vidí prostě moderní, konfekční Volkswagen (a nepomůže tomu ani červeně lakovaná přístrojovka, ba naopak, jenom podtrhne, v jaké schíze se designéři ocitli: "musíme udělat retro a zároveň to musí držet lajnu s našima jinýma moderníma autama"). Čili vnitřek absolutně zabíjí dojem z auta a nezlobte se na mě, ve finále se zase bavíme o překarosovaném VW Golf.... Sice hezky překarosovaném, ale furt je to jenom Golf.... :😉
Tenhle nový Beatle pro mě dokonale vystihuje, čím je současný VW. Je to špičkový výrobce, u kterého si vždycky rád koupím jeho výrobek! Pokud by tedy vyráběl televize, ledničky nebo pračky. Pokud se ovšem bavíme o autech (a obzvlášť o autech pro radost) tak VW prostě jaksi nemá moc co nabídnout a tenhle Beatle je toho jasným důkazem.....
Když to srovnáme s F500, tak zvenku je to asi remíza (nebo i klidně těsná výhra pro VW), ovšem zevnitř je Fiat dokonalý a autentický, zatímco VW je jen..... VW.... Fiat navíc pro F500 nabídl relativně autentický motor Twin-air, který se prostě k charakteru toho auta dokonale hodí.... U VW dostaneš obligátní TSI a TDI.... Nic ve zlým, ale je to nuda....
Ani bych se s tím nepsal, kdyby se nám tady (některými) furt nevtloukalo do hlavy, že VW by měl schlamstnout moji oblíbenou Alfu Romeo. Tenhle Beatle názorně ukazuje, jak by velmi pravděpodobně dopadly i ALVWY - použilo by se pár designových markant zvenku, aby to jako vypadalo. Zevnitř by se použily koncernové díly, menší volant a aby to jako byla "Alfa", patrně bychom si mohli připlatit za prošití červenou nití....
Takže šeWče, drž se svého kopyta, dělej kvalitní auta a prodávej je po miliónech, ale nepouštěj se na tenký led malých aut pro radost a zábavu, která se snaží zaujmout něčím jiným, než technickými parametry a provedením.... Tam ti to opravdu nejde (viz starší Beatle, současná A1 atd.)....
Neříkám, že se ten nový Beatle nebude prodávat.... možná bude, možná ne.... Ale nechytí za srdce, pořád je to jen DAS PRODUKT.... :😉
Zvenčí je to auto moc pěkné. Krásně odkazuje na to, že Beatle je vlastně předchůdcem Porsche a celkově (snad až na "příliš koncernové" provedení zadních světel) se mi to moc líbí.... Mám s vnějškem ale jeden zásadní problém - proč to auto proboha měří 4,3 metru a kufr má větší než nový Ford Focus??? To v tom jako mají jezdit 4 lidi nebo o co jde? Brouk je přece malé vozítko a takový by měl zůstat i při "oživení" - jasně, doba se změnila, ať je bezpečný, nadupaný výbavou, ať jede 200, ale proč by měl být velký jako VW Golf??? 8-s Jinak jak už se tak u prezentačních fotek říká, chci to auto vidět na menších kolech než jsou tyhle 19" 😉
Čili zvenku paráda, ale prostě ta velikost je absurdní....
Zevnitř ovšem vidím opravdu tu koncernovou nudu a sdílené komponenty. Ani na sekundu člověk neváhá a vidí prostě moderní, konfekční Volkswagen (a nepomůže tomu ani červeně lakovaná přístrojovka, ba naopak, jenom podtrhne, v jaké schíze se designéři ocitli: "musíme udělat retro a zároveň to musí držet lajnu s našima jinýma moderníma autama"). Čili vnitřek absolutně zabíjí dojem z auta a nezlobte se na mě, ve finále se zase bavíme o překarosovaném VW Golf.... Sice hezky překarosovaném, ale furt je to jenom Golf.... :😉
Tenhle nový Beatle pro mě dokonale vystihuje, čím je současný VW. Je to špičkový výrobce, u kterého si vždycky rád koupím jeho výrobek! Pokud by tedy vyráběl televize, ledničky nebo pračky. Pokud se ovšem bavíme o autech (a obzvlášť o autech pro radost) tak VW prostě jaksi nemá moc co nabídnout a tenhle Beatle je toho jasným důkazem.....
Když to srovnáme s F500, tak zvenku je to asi remíza (nebo i klidně těsná výhra pro VW), ovšem zevnitř je Fiat dokonalý a autentický, zatímco VW je jen..... VW.... Fiat navíc pro F500 nabídl relativně autentický motor Twin-air, který se prostě k charakteru toho auta dokonale hodí.... U VW dostaneš obligátní TSI a TDI.... Nic ve zlým, ale je to nuda....
Ani bych se s tím nepsal, kdyby se nám tady (některými) furt nevtloukalo do hlavy, že VW by měl schlamstnout moji oblíbenou Alfu Romeo. Tenhle Beatle názorně ukazuje, jak by velmi pravděpodobně dopadly i ALVWY - použilo by se pár designových markant zvenku, aby to jako vypadalo. Zevnitř by se použily koncernové díly, menší volant a aby to jako byla "Alfa", patrně bychom si mohli připlatit za prošití červenou nití....
Takže šeWče, drž se svého kopyta, dělej kvalitní auta a prodávej je po miliónech, ale nepouštěj se na tenký led malých aut pro radost a zábavu, která se snaží zaujmout něčím jiným, než technickými parametry a provedením.... Tam ti to opravdu nejde (viz starší Beatle, současná A1 atd.)....
Neříkám, že se ten nový Beatle nebude prodávat.... možná bude, možná ne.... Ale nechytí za srdce, pořád je to jen DAS PRODUKT.... :😉
S tím se dá souhlasit.. zvenku povedené, "seříznutá" střecha tomu dodala sportovní šmrnc.... VW naštěstí nezopakoval chybu minulé generace, která díky velkým vnějším rozměrům působila jako poněkud přefouknutá bublina. Lepší by bylo udělat to auto menší, ale když už má přes 4 metry, tak takhle je to v pořádku. Stejně tak se připojuji ke kritice interiéru - sedadla jsou ok, ale palubní deska si zasloužila více hravosti, v tomhle mi na první pohled přišla lepší i dvojka.
Jediné s čím nesouhlasím jsou motorizace... relativně autentický twinair proti obligátnímu TSI jsou pro mě prázdné pojmy, s 1.4TSI bych byl spokojený a s 2.0 nadšený.
Jediné s čím nesouhlasím jsou motorizace... relativně autentický twinair proti obligátnímu TSI jsou pro mě prázdné pojmy, s 1.4TSI bych byl spokojený a s 2.0 nadšený.
Dovolím si trošku súhlasiť a trošku oponovať.
Je to športovejšie - ale vďaka hrubým A-sĺpikom a masívnej streche, nízkym oknám a vysokým bokom vyzerá pre mňa dosť ťažkopádne. Ľahkosť pôvodného chrobáka je ta-tam. Voči nemu je to mastodont. A moje citlivé oko uráža ostrý prelis po obvode bočných okien, ten tam fakt nemá čo robiť, podobne ostré ťahy okolo výrezov kolies, na tretích dverách...to už nie je Chrobák. Podobne nezdravo na mňa pôsobí vodorovné ukončenie prednej kapoty a dverí do kufra, aj ostro rezané čelné sklo. Zadné svetlá, to je vrchol gýča.
Interiér - teda nie som veľkým obdivovateľom Fiatov, ale vedľa interiéru Fiatu500 vyzerá toto ako nemiestny žart.
Bolo by to znesiteľné, zaujímavé auto (z pohľadu dizajnu, pravdaže) - pokiaľ by neodkazovalo na na legendu, pokiaľ by sa neoháňalo retrom. V spätosti s pôvodným modelom ide podľa mňa o komerčný gýč.
Je to športovejšie - ale vďaka hrubým A-sĺpikom a masívnej streche, nízkym oknám a vysokým bokom vyzerá pre mňa dosť ťažkopádne. Ľahkosť pôvodného chrobáka je ta-tam. Voči nemu je to mastodont. A moje citlivé oko uráža ostrý prelis po obvode bočných okien, ten tam fakt nemá čo robiť, podobne ostré ťahy okolo výrezov kolies, na tretích dverách...to už nie je Chrobák. Podobne nezdravo na mňa pôsobí vodorovné ukončenie prednej kapoty a dverí do kufra, aj ostro rezané čelné sklo. Zadné svetlá, to je vrchol gýča.
Interiér - teda nie som veľkým obdivovateľom Fiatov, ale vedľa interiéru Fiatu500 vyzerá toto ako nemiestny žart.
Bolo by to znesiteľné, zaujímavé auto (z pohľadu dizajnu, pravdaže) - pokiaľ by neodkazovalo na na legendu, pokiaľ by sa neoháňalo retrom. V spätosti s pôvodným modelom ide podľa mňa o komerčný gýč.
Nemohu souhlasit s představou výsledku při převzetí Alfy VW. Beatle je jaký je právě proto, že je to VW a více či méně musí zapadat do současného stylu VW. Opravdu si myslíš, že je VW tak hloupé a začalo by prodávat auta stylu VW pod značkou Alfy ? To je pomalu za hranicí naivity. To, že koncern umí nakládat s tradicí a silou jména se velmi silně ukazuje u Lamborghini a také Bugatti.
hele nevím, jestli stagnující Lambo a dotované Bugatti jsou nějakým dobrým příkladem....
Co bylo Lambo a Bugatti těsně před vstupem VW? Lambo skoro mrtvé a Bugatti mrtvé... A máš snad pocit, že si spleteš Aventador, nebo Veyron s produkcí se znakem VW? Kéž by každá slavná automobilová značka "po smrti", nebo těsně před ní, dopadla podobně, jako tyhle dvě, které jsi zrovna uvedl...
Stagnující Lambo... >😁 (ano, v prodejích 2010). Stav před/po VW (Audi) nebe a dudy. Bugatti dotované, ale od začátku s tím bylo počítáno. Žádné překvapení ze ztrátovosti z důvodu neprodejnosti produkce. Pointa ale byla jinde a to v otázce přetransformování produktů silných značek do stylu VW a to se právě na příkladu Lamborghini a Bugatti, jako nejsilnějších značek koncernu (minulost, exkluzivita) ukazuje, že se nestalo. Ze stejného důvodu bych se vůbec nebál ani o Alfu. Osobně bych Alfě přál (v případě "pádu" pod křídla VW), aby byla založena italská větev koncernu s vedením v podobě Stephana Winkelmanna, který se ukázal jako výborná volba a jako člověk s citem pro italskou tradici a styl (taky je to prakticky více ital než němec).
I když se u VW "malinko" poučili z předchozího neúspěchu s New Beetle a "nakoukli přes rameno ..." (Ti co znají historii původního Brouka ví, kam mířím ...) ke konkurenci (F500 a Mini), stále je to poněkud přerostlé a v nové generaci jaksi nafouklé ... a v interiéru postrádající eleganci zmíněných retro autíček.
PS.: Otázka nakonec: Kdy konečně Tatra udělá reinkarnaci ideového přechůdce Brouka - Tatry V570 resp. Tatry 97?
PS.: Otázka nakonec: Kdy konečně Tatra udělá reinkarnaci ideového přechůdce Brouka - Tatry V570 resp. Tatry 97?
keď praga spraví retro verziu vetriesky..
Nástupce V3S-ky už je na světě, jmenuje se Tatra 810 ...
nie nástupcu, retro verziu
Nástupca bol už pred dlhými rokmi, a T815 v teréne prekonával. Volal sa Devín, k videniu v bratislavskom Múzeu dopravy.
Retro ešte nebolo. >😒]
Retro ešte nebolo. >😒]
Škoda, že nemám čas na delší komentář, takže v rychlosti paráda, krása, super a bomba :yes:
Mám new beetla příjde mi, že má větší styl než tento nový beetle. Nelíbí se mi tolik. Jen pár prvků bych si vzal do předešlého new beetle a taky bych nový motor 2.0 abych měl zase 0 najeto >😁 😜
....chcou už dneska dodělat? To je auto! Pane jo! Já, příznivce cituji jednoho kolegu: "Příznivce uskákaných pekáčů, dotovaných od francouzské vlády", jsem nikdy netušil, že budu toužit po VW, ale tohle mi vyrazilo dech........ Až na ta kola na promo foto. Má konfigurace: kola 17" Circle a barva Deep Black perleffekt...... V této kombinaci je to nejhezčí auto za poslední měsíc, které jsem viděl! Prostě vedle všech italských, amerických a francouzských aut si po dnešku přidávám do svého seznamu aut, která musím jednou mít i toto! Prostě za to náleží VW absolutorium! :yes: :yes: :yes: :yes: Ovšem můj názor na koncern to nemění.... >😁 >😒]
Edit: barva Tornadorot, ne černá 😁
PS: Jsem sám, komu to auto z určitého úhlu připomíná Porsche 911? >😁 😉
Edit: barva Tornadorot, ne černá 😁
PS: Jsem sám, komu to auto z určitého úhlu připomíná Porsche 911? >😁 😉
Tak určitě, koneckonců původní Brouk zkonstruoval Porsche, takže ještě, aby tam podoba nebyla. Ne nadarmo Jeremy Poršákům nadává do lepších VW Brouků >😁 Je to párek
Těžko hledat nějaké výrazné slabiny tohoto designu. Možná až příliš nízká střecha, zbytečně velká kola, trochu necitlivé zadní skupinové svítilny a zejména nepříliš podařené "vetknutí" rádia do palubní desky, jinak citlivě designově vedené v retro stylu.
Pochválit je nutno sdružené palubní přístroje bez kelímků a bez čísel, otočených "vzůru nohama".
Otázkou zůstává, zda bude k dispozici klasický šíbr, nebo zda bude k dispozici jen nepraktický skleník.
Pochválit je nutno sdružené palubní přístroje bez kelímků a bez čísel, otočených "vzůru nohama".
Otázkou zůstává, zda bude k dispozici klasický šíbr, nebo zda bude k dispozici jen nepraktický skleník.
Tak ho tu máme v celé jeho ošklivé... kráse. Volkswagen dokázal nemožné, vstoupil podruhé do stejné garáže, ovšem poučen minulými nezdary stvořil nyní doslovného garážového boha. Abychom si dobře rozuměli, tenhle brouk není žádnej mazel pro postpubertální holky, je to opět po více než padesáti letech ko-neč-ně přesně ten brouk, přesně to auto, které Volkswagen nejen má, nýbrž i musí vyrábět.
Mimoděk přirozené, mimoděk stylové auto. Žádné bazalkové úsměvnosti, konfigurační záměr dopadl na výbornou.
Co tedy cenit? No především to broučí zhrubnutí, to zdospělení brouka. Podepsaná na tom je především střecha, její zploštělý tvar, ovšem za mistrovskou parádičku nutno považovat i všechny hrany, a to jak hrany lemů blatníků tak zezřetelnění masy plechu v lini pod bočními okny.
Brouk má dnes fantastický koule - [odkaz] Je absolutně esteticky a stylotvorně nepřijatelné tu v tento čas dávat za pozitivní příklad kýč desetiletí, Fiat 500. Kdo dnes nevidí tu broučí silniční potenci, nemá šanci, neb nový Brouk je doslova fantastický.
Pokud má někdo problém s kabinou - [odkaz] pak nelze než doporučit silnější brejle. Cos jako čekal, že ti v třetím tisíciletí Volkswagen nadělí bakelitovou kuchyňskou linku? Vždyť kabina je přesně taková, jaká být má - velmi uměřená, pohledově bez jediného estetického kazu, přístrojovka je krásně vyvážená, volant dokonalý, ty tři budíky nahoře skvostné a sedadla, no to je mistrovství v přímém přenosu.
Brouk je dnes tím, čím ho potřebujeme mít, autem i pro chlapa, zejména na správných dvěstě dvacet pětkách a na dvoulitru je brouk jistě přitažlivý pro každého chlapa, kterej si potřebnou koncentraci hormonů nemusí dodávat vitaminovejma čípkama do zadku. Stačí mu jeden Brouk v garáži, to ostatní zařídí obdivné pohledy okolí.
Ještě se musím vrátit k diskuzní konfrontaci nového Brouka s pětistovkou... >😁 jako jo, také jsem kdysi chodil do mateřský školky, a ledacos dokážu uznat, ale pochop, svět marcipánu a cingrlátkovejch kýčů sem dnes nezatahuj, neb utrpět tu můžeš jen KO.
Konečně velebme Volkswagen za ten jemný opar, opar minulosti evokující nejen číslovku 911, ale výrazněji samozřejmě číslovku... 356. Mám vorosený voči... končím.
Dnes velmi velmi zřetelně - BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes: :yes:
Mimoděk přirozené, mimoděk stylové auto. Žádné bazalkové úsměvnosti, konfigurační záměr dopadl na výbornou.
Co tedy cenit? No především to broučí zhrubnutí, to zdospělení brouka. Podepsaná na tom je především střecha, její zploštělý tvar, ovšem za mistrovskou parádičku nutno považovat i všechny hrany, a to jak hrany lemů blatníků tak zezřetelnění masy plechu v lini pod bočními okny.
Brouk má dnes fantastický koule - [odkaz] Je absolutně esteticky a stylotvorně nepřijatelné tu v tento čas dávat za pozitivní příklad kýč desetiletí, Fiat 500. Kdo dnes nevidí tu broučí silniční potenci, nemá šanci, neb nový Brouk je doslova fantastický.
Pokud má někdo problém s kabinou - [odkaz] pak nelze než doporučit silnější brejle. Cos jako čekal, že ti v třetím tisíciletí Volkswagen nadělí bakelitovou kuchyňskou linku? Vždyť kabina je přesně taková, jaká být má - velmi uměřená, pohledově bez jediného estetického kazu, přístrojovka je krásně vyvážená, volant dokonalý, ty tři budíky nahoře skvostné a sedadla, no to je mistrovství v přímém přenosu.
Brouk je dnes tím, čím ho potřebujeme mít, autem i pro chlapa, zejména na správných dvěstě dvacet pětkách a na dvoulitru je brouk jistě přitažlivý pro každého chlapa, kterej si potřebnou koncentraci hormonů nemusí dodávat vitaminovejma čípkama do zadku. Stačí mu jeden Brouk v garáži, to ostatní zařídí obdivné pohledy okolí.
Ještě se musím vrátit k diskuzní konfrontaci nového Brouka s pětistovkou... >😁 jako jo, také jsem kdysi chodil do mateřský školky, a ledacos dokážu uznat, ale pochop, svět marcipánu a cingrlátkovejch kýčů sem dnes nezatahuj, neb utrpět tu můžeš jen KO.
Konečně velebme Volkswagen za ten jemný opar, opar minulosti evokující nejen číslovku 911, ale výrazněji samozřejmě číslovku... 356. Mám vorosený voči... končím.
Dnes velmi velmi zřetelně - BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes: :yes:
Nesúhlasím.
Exteriér sa podaril a na VW to dopadlo nečakane dobre, kolegovia tam vidia krivky Porsche a to je určite len na prospech tohoto autíčka.
Interiér je paródiou na tému VW robí moderné auto, sorry, ale toto sa nedá ani pri najlepšej vôli označiť inak.
Komerčný úspech? Vidím to na ľahké vzkriesenie predajov oproti New Beetle, štýlovka, ale trhák tabuliek to naďalej nebude, to je jasné aj tomu najzarytejšiemu fanatikovwi.
A prečo vlastne reagujem pod Tvojím prípevkom? Lebo sa pripájam k bravo Volkswagen -Porsche, ovšem nie tak výrazné písmenká, tie sú naozaj iba pre vwyvolených 😄
Interiér je paródiou na tému VW robí moderné auto, sorry, ale toto sa nedá ani pri najlepšej vôli označiť inak.
Komerčný úspech? Vidím to na ľahké vzkriesenie predajov oproti New Beetle, štýlovka, ale trhák tabuliek to naďalej nebude, to je jasné aj tomu najzarytejšiemu fanatikovwi.
A prečo vlastne reagujem pod Tvojím prípevkom? Lebo sa pripájam k bravo Volkswagen -Porsche, ovšem nie tak výrazné písmenká, tie sú naozaj iba pre vwyvolených 😄
Včera mě mile potěšilo svezení se v New Beetle. Možná zrovna ty by si ocenil bohatý prostor nad hlavou, vpředu pochopitelně. Myslím že nový Beetle na tom tak dobře v tomto směru nebude. 😉 PS. pochopil jsem dobře, že tobě vázička na kopretinu chybět nebude?
Vázičku si tam můžeme dát. osobně by mě tam větší radost dělal ten dvoulitr 😄 Vpíjím se do snímků, uvidíš, že ho vezmeš na milost, je to fakt hodně dobrý - [odkaz] to není - [odkaz] 😄
Nerozuměj mi špatně, zdaleka se mi nejeví nikterak tragický, jak by se mohlo z mého příspěvku výše zdát. Interiér je pěkný, jen jsem očekával něco více hravějšího a... vyměklého. Možná právě nějaký nezvyklý detail jako byla ta vázička, třeba i něco serióznějšího. Každopádně i plně vybavený NB (byl to 2.0 16V 😉 ), působí oproti tomuto docela spartánsky. Srovnání s F500 není asi úplně na místě, Beetle se zdá větší, konkurenta, vlastně jediného, bych viděl v DS3.
Tak tohel si musím zapamatovat! >😁 Poprvé v historii, co jsem zde přihlášen (je to už nějakej ten pátek) musím souhlasit s GTI..... >😁 Nemyslel jsem si, že se toho dožiju, ale je to tak! Nicméně, souhlasím se vším co si řekl o Broukovi, ale F500 z toho vynech. Určitě je to nejhezčí auto dneška v segmentu A.... 😉 Navíc srovnávat Brouka, kterej bude rozměrově, výbavově či cenově asi někde malilinko jinde s F500 je nesmysl...... Ale designově jou na tom tak stejně.... Kruci, ze mě se stane ještě příznivce VW a to nechci, takže závěrem jak píše kolega GTI: "BRAVWO VW BEETLE" Doufám, že ti nebude vadit, že jsem použil tvou větu! Autům ZDAR!
Ano, je to nádhereně vybalancované, jak z hlediska designu, tak techniky. Vázičky a voňavky patří do Citroenu, tohle je VW, a zdá se, že při svém druhém retro servisu, to u folcvágnů pochopili, právě to zdrsnění, přesah k funkčnosti a zpřístupnění novodobého brouka chlapům, je to, co new beetlu zcela chybělo. Pro brouka to bude znamenat úspěch, prototože stále zůstane atraktivní i pro hezčí polovinu lidstva, postačí jen stylistické zjemnění, menší kola, pastelová barva. Od VW je tohle parádní tah bítlem. 😉 :yes😒br />
Ale nesouhlasím s kýčovitostí pětistovky, jeho cílení je jasné, mladá holka nebo sentimentální důchodkyně 😉 pro chlapa to není, ale to neznamená, že je 500 nutně kýč. Městská holčičí stylovka, povedené retro, aspoň pro mě. 😉
Ale nesouhlasím s kýčovitostí pětistovky, jeho cílení je jasné, mladá holka nebo sentimentální důchodkyně 😉 pro chlapa to není, ale to neznamená, že je 500 nutně kýč. Městská holčičí stylovka, povedené retro, aspoň pro mě. 😉
Teď mě napadlo, že jak F500, tak Mini, tak i Beatle, ale i Scirocco jsou velmi povedené novodobé stylovky s odkazem na původní modely. Zároveň velmi dobře zasazené do dnešní doby. Vedle toho mě mrzí eko-křeč u CZ-R, když to šlo udělat "tak jednoduše". To auto není špatné, ale vedle lehkosti a samozřejmosti (postavení na trhu, cílení na zákazníky) výše zmíněných jak kdyby CZ-R bylo z vesmíru a pro mimozemšťany.
Moje řeč a tu pětistovku vidím také velmi podobně, pětistovka je na svou třídu hodně povedené retro, povedenější, než první pokus s "ňúbítlem"...
:yes: Já tu pětistovku trochu vyhrotil v kontextu diskuze. Jasně, že je rozdíl mezi tím, když někdo udělá elegantní (retro)radost dámě ve středním věku dejme tomu slonovinovou pětistovkou, a tím, kdo považuje horko těžko usmlouvanou a předváděčkově umulousanou pětistovku za svůj životní zenit... 😉 Neboť jak známo, na kýč musí být vždy dva...
Jinak s tím Broukem, souhlas, je to dotažený do každého šroubku.
Jinak s tím Broukem, souhlas, je to dotažený do každého šroubku.
No, mohl bych napsat příspěvek podobného rozsahu, ale asi to nemá cenu.
Takže za mě - Nesouhlasím s tvým názorem.
Jen poznámka - zajímalo by mě, jak bys reagoval, kdyby na F500 bylo logo VW. Ale chápu - je to jeden z vozů, u něhož tvá prognóza ohledně úspěšnosti dokonale nevyšla.
Jak F500 tak Mini vyjadřují úctu a respekt k originálu, z něhož vycházejí. Majitel původního vozu si dnes velmi rád koupí jeho retro variantu a jeho úsměv bude stejný, jako když si před lety s čerstvým řidičákem v kapse kupoval ojetý, lehce obouchaný originál. U Beetla toto prostě absolutně necítím. Přijde mi, že základní koncept dávali dohromady "mladí, úspěšní odborníci na marketing", kteří v originále nejeli ani na místě spolujezdce, neb ničím jiným než svou fleetovou Audinou nikdy nejezdí...
Přes tohle všechno se mi Beetle jako auto líbí. Ale jako odkaz na fantastický originál to není dobré. Sakra být to na fantastickém podvozku Pola GTI,s větším důrazem na roztomilost (sportovního ducha samozřejmně zachovat), s cenou mezi MiTo a Mini (ne, VW stále ještě není BMW) a úplně jiným interiérem, tak je to naprosto fantastické auto, dokonalá pocta původní legendě. Ale to už hovořím o úplně jiném voze :😉 😉
Takže za mě - Nesouhlasím s tvým názorem.
Jen poznámka - zajímalo by mě, jak bys reagoval, kdyby na F500 bylo logo VW. Ale chápu - je to jeden z vozů, u něhož tvá prognóza ohledně úspěšnosti dokonale nevyšla.
Jak F500 tak Mini vyjadřují úctu a respekt k originálu, z něhož vycházejí. Majitel původního vozu si dnes velmi rád koupí jeho retro variantu a jeho úsměv bude stejný, jako když si před lety s čerstvým řidičákem v kapse kupoval ojetý, lehce obouchaný originál. U Beetla toto prostě absolutně necítím. Přijde mi, že základní koncept dávali dohromady "mladí, úspěšní odborníci na marketing", kteří v originále nejeli ani na místě spolujezdce, neb ničím jiným než svou fleetovou Audinou nikdy nejezdí...
Přes tohle všechno se mi Beetle jako auto líbí. Ale jako odkaz na fantastický originál to není dobré. Sakra být to na fantastickém podvozku Pola GTI,s větším důrazem na roztomilost (sportovního ducha samozřejmně zachovat), s cenou mezi MiTo a Mini (ne, VW stále ještě není BMW) a úplně jiným interiérem, tak je to naprosto fantastické auto, dokonalá pocta původní legendě. Ale to už hovořím o úplně jiném voze :😉 😉
S tou pětistovkou souhlasím..., ale nevidím důvod proč by měl být Brouk zrovna na podvozku Pola GTI? Vězší podvozek někde na úrovni Golfu je mnohem vhodnější, myslím že těch malých retrovariací je na trhu už dost.
Taky nevím, proč by měly mít všechny brouky sprotovněji odladěný, tvrdší podvozek, to by přece mělo být vyhrazeno ostřejším verzím, stejně jako u toho Pola/Golfu (GTI/R).
Taky nevím, proč by měly mít všechny brouky sprotovněji odladěný, tvrdší podvozek, to by přece mělo být vyhrazeno ostřejším verzím, stejně jako u toho Pola/Golfu (GTI/R).
V podstatě jsem do svého předchozího příspěvku měl vsunout větu ve stylu "když už se nový Beetle přiklání k větší sportovnosti". Pak by dle mého mohl mít ten sportovní podvozek logiku, i vzhledem k tomu, že takové retrovozítko by patrně bylo výrazně dražší než POLO. Např. MINI má velice sportovní podvozek již v základu.
Ale jinak s tebou souhlasím, sportovně odladěný podvozek u retro vozů jako nutnost rozhodně nevnímám.
Ohledně velikosti - za prvé původní New Beetle byl také na podvozku tehdejšího Golfa a z ekonomického hlediska to žádný zázrak nebyl (naštěstí ho částečně zachránil americký trh). Zdá se mi to jako opakování téže chyby, ale třeba se pletu. Za druhé mi prostě přijde, že takto velký vůz již nectí ducha původního Brouka - jde o čistě můj subjektivní názor, ale mě to prostě vadí. Pokud by žádný původní Brouk nikdy nebyl a s tímto nový Beetlem by VW vyjel jako s moderní stylovkou, tleskám ve stoje. Ale takhle to prostě nevnímám jako poctu vozu, který celou automobilku "udělal" a který patří mezi největší legendy světa aut - vidím v tom pouze chladný marketingový kalkul. A to si původní Beetle nezaslouží.
Ale jinak s tebou souhlasím, sportovně odladěný podvozek u retro vozů jako nutnost rozhodně nevnímám.
Ohledně velikosti - za prvé původní New Beetle byl také na podvozku tehdejšího Golfa a z ekonomického hlediska to žádný zázrak nebyl (naštěstí ho částečně zachránil americký trh). Zdá se mi to jako opakování téže chyby, ale třeba se pletu. Za druhé mi prostě přijde, že takto velký vůz již nectí ducha původního Brouka - jde o čistě můj subjektivní názor, ale mě to prostě vadí. Pokud by žádný původní Brouk nikdy nebyl a s tímto nový Beetlem by VW vyjel jako s moderní stylovkou, tleskám ve stoje. Ale takhle to prostě nevnímám jako poctu vozu, který celou automobilku "udělal" a který patří mezi největší legendy světa aut - vidím v tom pouze chladný marketingový kalkul. A to si původní Beetle nezaslouží.
No z NB ta amerika tryskala na všechny strany, mám ten pocit, že byl stvořen právě pro NA trh a do Evropy se dostal až záhy. Beetle se mi jeví jako více euroatlantický.
Ale ten původní New Beetle vyjel na podvozku G IV, což byla v podstatě jen modifikovaná verze G III s většími koly, které vnitřní prostornosti logicky ubíraly, přičemž rozvor byl zvětšen jen symbolicky a nekompenzoval ani to vzpomínané zvětšení obvodu kol. Prostornost (a rozvor) G IV byla na svou dobu spíš zřetelně podprůměrná, o čemž ví své i majitelé O1, která byla na podobném podvozku postavena také. Kdyby byl NB postaven na podvozku tehdejšího Pola, bylo by to ještě horší a podobné by to bylo i teď. Brouk byl vždy znatelně větší, než F500, nebo MINI, které ovšem také narostly...
Ohledně platforem máš samozřejmně pravdu, o tom žádná. Nicméně o prostornosti nového Brouka (vzadu) si nedělám žádné iluze (viz. foto interiéru).
Jde mi o celkévé pojetí. Mě by prostě retro Brouk více seděl v B segmentu.
Jde mi o celkévé pojetí. Mě by prostě retro Brouk více seděl v B segmentu.
Právě, že i to výraznější omezení prostornosti vzadu (tvarem karoseriie), volá ještě víc po částečné kompenzaci formou většího "základu"... 😄
OK 😉
Teď se možná maličko shodím, ale vzpomínám si, že zhruba v době, kdy byl předchozí New Beetle novinkou, vyjela také předchozí generace Nissanu Micra. Už tehdy mě napadlo, že tak nějak měl VW pojmout nového Brouka. Mimochodem má přítelkyně, řešící auta způsobem "líbí - nelíbí", má tyto vozy ve stejné skupině (ta skupina se jmenuje "to bych chtěla mít") 😉
Každopádně tvému názoru rozumím, beru ho, ale můj názor se tím nemění. 😉
Teď se možná maličko shodím, ale vzpomínám si, že zhruba v době, kdy byl předchozí New Beetle novinkou, vyjela také předchozí generace Nissanu Micra. Už tehdy mě napadlo, že tak nějak měl VW pojmout nového Brouka. Mimochodem má přítelkyně, řešící auta způsobem "líbí - nelíbí", má tyto vozy ve stejné skupině (ta skupina se jmenuje "to bych chtěla mít") 😉
Každopádně tvému názoru rozumím, beru ho, ale můj názor se tím nemění. 😉
Nevím proč by ses tím měl "shodit", jen moc nerozumím tomu, co si chtěl naznačit tím, že se přítelkyni líbí jak předchozí generace Micry, tak New Beetle. Napadá mě jen částečná podobnost designu těch aut, ale nevím, co to má říct k tématu větší/menší základ pro nového Brouka?
Tvůj názor ti samo neberu, jen se snažím podpořit argumenty ten můj...
P.S. Myslím si, že většina chlapů (včetně mě) si dovede představit i sebe za volantem tohoto Brouka (pod kterým píšeme), právě i pro jeho dospělejší velikost a (hlavně vyšším) ženám asi nebude příliš vadit, že jejich děti mají vzadu více místa na nohy a mají podstatně více místa v kufru, než ve F500, nebo MINI, ale i A1 apod. ...
Tvůj názor ti samo neberu, jen se snažím podpořit argumenty ten můj...
P.S. Myslím si, že většina chlapů (včetně mě) si dovede představit i sebe za volantem tohoto Brouka (pod kterým píšeme), právě i pro jeho dospělejší velikost a (hlavně vyšším) ženám asi nebude příliš vadit, že jejich děti mají vzadu více místa na nohy a mají podstatně více místa v kufru, než ve F500, nebo MINI, ale i A1 apod. ...
"Shodit" ve smyslu že porovnávám dva tak odlišné vozy. Ohledně přítelkyně - jen jsem chtěl popsat vnímání jisté významné skupiny kupců tohoto druhu aut, kteří opravdu nerozlišují velikost, platformy apod. S druhým odstavcem lze jen souhlasit, i když "více místa vzadu" je v tomto případě velice relativní pojem...
To, že se přítelkyni líbí nejen minulá Micra, ale i NB postavený na podvozku o třídu větším, spíš dokazuje, že ani ženám zřejmě nebude o něco větší velikost vadit.
Jak jsem psal, vzadu bude více místa na nohy a v kufru, v oblasti hlavy to nebude ideální nikdy...
Jinak další důvod, proč nedělat tohle auto na velikosti podvozku Pola, je koncernová přítomnost A1, které stojí právě na něm.
A taky i ta A1 s podobnou siluetou zadní partie dokazuje, že je to málo, viz kufr do kterého nevlezou ani některé golfové hole (myslím kočárek), nebo prostor na nohy, případně dětskou sedačku vzadu... :no:
Jak jsem psal, vzadu bude více místa na nohy a v kufru, v oblasti hlavy to nebude ideální nikdy...
Jinak další důvod, proč nedělat tohle auto na velikosti podvozku Pola, je koncernová přítomnost A1, které stojí právě na něm.
A taky i ta A1 s podobnou siluetou zadní partie dokazuje, že je to málo, viz kufr do kterého nevlezou ani některé golfové hole (myslím kočárek), nebo prostor na nohy, případně dětskou sedačku vzadu... :no:
Designové pojetí, ta kotva k minulosti, to dokonale zvládl MINI, samozřejmě vytěžuje i z toho, že je to nyní jaksi... prémiovka, ale i tak, čistě karosářsky vzato, MINI je retrobůh. F500 to už je přeci jenom trochu designovej vořech. Nahoře to píši - Pětistovku dělala baculatá příď s vystouplejma vočima (ty bohužel nová verze postrádá) a dokonalej bobek na zádi, ten také chybí. Tedy v porovnání k MINI je to druhá, třetí liga. Ale abys mě dobře pochopil, své kouzlo pětistovka stále má, dnes víceméně ovšem uvnitř.
No a nyní je tu nový brouk. Zásadně nesouhlasím se zmenšováním brouka, vždyť v tomhle je brouk velmi praktický - čtyřmístný (retro)kompakt. Dokonalá kára, která bude jen a jen získávat časem. Uvidíš.
No a nyní je tu nový brouk. Zásadně nesouhlasím se zmenšováním brouka, vždyť v tomhle je brouk velmi praktický - čtyřmístný (retro)kompakt. Dokonalá kára, která bude jen a jen získávat časem. Uvidíš.
Co se MINI týče, naprosto se shodneme - je to retrobůh. F500 vnímáme absolutně odlišně, ale to je naprosto v pořádku - to autíčko má vzbuzovat emoce 😉 Každopádně v testu v Autosalónu mě naprosto dostal zvuk toho oturbeného dvojválce - "retromotor" (v dobrém myšleno) v retro autě, to je bomba - okamžitě mě napadlo - "nasraná beruška". Jen škoda, že si Fiat za technicky famózní MultiAiry účtuje nehorázné ceny.
Ohledně velikosti Brouka - přečti si, prosím, mou odpověď "white labelovi", tam píši, proč s velikostí nového Beetla nesouhlasím - prostě mám originál hodně pod kůží 😉 Na podvozek Golfu patří druhá nádherná retrostylovka VW - Rocco.
Jen ještě jedna poznámka - první New Beetle, také na podvozku tehdejšího Golfa byl rozhodně 2+2, nikoli čtyřmístný. Jak jsem tak koukal na fotky pod článkem, historie se patrně opakuje. Není to tak patrné, ale zase to vypadá na 2+2. A upřímně - dva dospělí se v pohodě vejdou i do MINI.
Tvou předposlední větou si nejsem úplně jistý, ale nevidím důvod proč VW nepopřát, abys měl pravdu.
Možná bych se, být manager VW/AUDI, obával, aby nový Beetle nebyl kladivem na A1, která má už tak docela problém. Vím, je to větší, ale to v případě stylovek nehraje takovou roli.
Ohledně velikosti Brouka - přečti si, prosím, mou odpověď "white labelovi", tam píši, proč s velikostí nového Beetla nesouhlasím - prostě mám originál hodně pod kůží 😉 Na podvozek Golfu patří druhá nádherná retrostylovka VW - Rocco.
Jen ještě jedna poznámka - první New Beetle, také na podvozku tehdejšího Golfa byl rozhodně 2+2, nikoli čtyřmístný. Jak jsem tak koukal na fotky pod článkem, historie se patrně opakuje. Není to tak patrné, ale zase to vypadá na 2+2. A upřímně - dva dospělí se v pohodě vejdou i do MINI.
Tvou předposlední větou si nejsem úplně jistý, ale nevidím důvod proč VW nepopřát, abys měl pravdu.
Možná bych se, být manager VW/AUDI, obával, aby nový Beetle nebyl kladivem na A1, která má už tak docela problém. Vím, je to větší, ale to v případě stylovek nehraje takovou roli.
Jako za starých časů Brouk a Beruška brázdí silnice.
VW se konečně povedlo to, co Fiatu s "pětistovkou". Retroneretro v nejaktuálnější možné podobě, tady navíc s poršézním závanem.
Opravdu nádherný :yes:
VW se konečně povedlo to, co Fiatu s "pětistovkou". Retroneretro v nejaktuálnější možné podobě, tady navíc s poršézním závanem.
Opravdu nádherný :yes:
Mohli jsi s tim dát větčí práci a nalakovat ho k představení do originálnějších odstínů..
Ale jinak je pěkný.. :yes: :yes:
Ale jinak je pěkný.. :yes: :yes:
Mě se nový brouk subjektivně dost líbí, jedinou výhradu mám snad k zadním světlům... palubka nenadchne, ale ani neurazí, prostě pro mě by to bylo ideální auto. To, že nám auta rozměrově bobtnaj, je bohužel trend dnešní doby. V jiný než červený barvě bych ho klidně bral, ovšem jsem zvědavý na dodací lhůty, které dnes u VW atakují i 6 měsíců...
Celkově musím napat, že z prvních fotek to vypadá na slušnou práci :yes:
K zadní části mám tak trchu výhrady, oblast zadních světel a jejich přechod v 3. dveře... no uvidíme naživo. Naopak skvěle zalomená linie u A-sloupku.
Co mi ale schází, je provedení detailů - vně i uvnitř. Zrcátka jak z Passatu, přední zalomení nárazníku jak na Polu nebo Passatu, ovládací prvky jak kterýkoliv jiný koncernový vůz, sedadla taktéž.
Zkrátka nedotažené. Nebo možná přibržděné koncernovou politikou. I tak za mě dobrý.
K zadní části mám tak trchu výhrady, oblast zadních světel a jejich přechod v 3. dveře... no uvidíme naživo. Naopak skvěle zalomená linie u A-sloupku.
Co mi ale schází, je provedení detailů - vně i uvnitř. Zrcátka jak z Passatu, přední zalomení nárazníku jak na Polu nebo Passatu, ovládací prvky jak kterýkoliv jiný koncernový vůz, sedadla taktéž.
Zkrátka nedotažené. Nebo možná přibržděné koncernovou politikou. I tak za mě dobrý.
nemal ten beetle vyzerat takto???
[odkaz]
>😁
[odkaz]
>😁
vypadá jako brouk. Ještě že budoou existovat takovéhle vozy, zářící v šedi doby zdeptané baterkář, dávající vzpomenout, jak vlastně ten benzín vlastně kdysi voněl. Díky VW, ješte není nic ztraceno.
skúste si trochu predlžiť predok a zadok auta na skicári....úplne Porsche 911
To bolo v druhom pláne iste cieľom. Ja i mnohí vyššie v tom tie dizajnové črty starších 911tiek vidia a to je z hľadiska imidžu zrejme žiadúce a správne.
[odkaz]%3Fq%3Dporsch… />
[odkaz]
Len ten interiér, to má od štýlového a imidžového retra na míle ďaleko: [odkaz] 8-s
[odkaz]%3Fq%3Dporsch… />
[odkaz]
Len ten interiér, to má od štýlového a imidžového retra na míle ďaleko: [odkaz] 8-s
Zajimalo by me, jestli budou pouzitelny. Jestli jo, tak by to par lidi navic mohlo zlakat.
Libi se mi tenhle pohled. Jako by rikalo, ze az bude jednou velky, bude z nej porsche
[odkaz]
Libi se mi tenhle pohled. Jako by rikalo, ze az bude jednou velky, bude z nej porsche
[odkaz]
A s 2,0 TSI to nandá široku 😄
Pěkně jste to chlapci poladili :yes😒br />
Konečně lepší volba než A1, alespoň pro mě. Snad se cena udrží na rozumnější úrovni než zmiňovaná A1
Ale nemůžu říct, že by mě vysloveně urazil.