Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Marchionne: Hodnota Ferrari je 123 miliard korun

Ferrari zatím není na prodej. Pokud byste si legendární značku ale chtěli přece jen koupit, museli byste si připravit nejméně 123 miliard korun.
Zpět na článek
20. 4. 2011 10:42
20. 4. 2011 18:44
20. 4. 2011 19:21
20. 4. 2011 19:37
20. 4. 2011 10:43
20. 4. 2011 13:50
20. 4. 2011 21:53
20. 4. 2011 21:26
20. 4. 2011 21:55
20. 4. 2011 22:05
20. 4. 2011 22:17
21. 4. 2011 10:14
21. 4. 2011 08:02
21. 4. 2011 10:44
21. 4. 2011 11:01
21. 4. 2011 11:04
21. 4. 2011 10:44
20. 4. 2011 10:24
Hlavní důvod burza...
Hlavně, aby s tim ferrari Marchione brzo nejezdil na servis k VW. Že si nekoupil lancii 300c?! :-O
Rozbalit vlákno
0
20. 4. 2011 10:42
hmm
No pokud vím, tak Sergio má Maserati Qporte. Mimoto, toho moc nenajezdí, žije v švajcu a do rpáce většinou lítá helikoptérou, případně letadlem.. Tak asi tak...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ronault.
20. 4. 2011 18:44
Re: hmm
Co bezne snida a jakou mel vcera stolici nahodou nevis?
Avatar - Andromeda
20. 4. 2011 19:21
Re: hmm
Ptáš se kvůli cholesterolu vrchního účetního ? >:-[]
Avatar - Ronault.
20. 4. 2011 19:37
Re: hmm
Job by to nemusel byt spatny, ne? >:-[]
Avatar - abacus
20. 4. 2011 10:43
Sľúbili....
Nič sa nedá robiť. Sergio musel s kožou na trh. Napísať niečo také pred mesiacom, tak ma tu funclub ukameňuje. Nie Alfa, ale rodinný poklad Ferrari je na predaj. Nie celý, ale peniaze musíme nejako získať. Nasľubovali sme, čo sme mohli, ale za Chrysler už je potrebné platiť. Teraz je to v rukách akciového trhu.
Cca 50% zisku Fiat group vytvorilo Ferrari. No ten Fiat je skutočne „silný“ hráč. Nad vodou ho drží Ferrari a brazílsky trh.

Heslo Talianov naďalej platí: Nikto Vám nemôže dať toľko, koľko Vám môžem ja sľúbiť.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - gld
20. 4. 2011 13:50
Re: Sľúbili....
Niečo je na predaj? Sranda, ja že článok bol o hodnote ferrari..a zrazu sa predáva..sú mi veci
Avatar - abacus
20. 4. 2011 16:23
Re: Sľúbili....
Si tak blbý, alebo si robíš srandu?
Čo asi rozumieme pod pojmom "vstúpiť na burzu"?
V Taliansku sa o tom "šepká" už mesiac. Hospodárske noviny dokonca uvádzajú odpredaj väčšinového balíka, čiže 51%. [odkaz]
20. 4. 2011 20:21
Re: Sľúbili....
jasně, Sergio prodá Alfu, protože prodělává. Pak prodá Ferrari, protože vydělává. Mezitím věcně zruší Lancii a Fiatu zakáže nové modely. A pak už jenom nějak sestřelí Chrysler a má splněno ;-)
Avatar - gld
20. 4. 2011 21:53
Re: Sľúbili....
Ešte sa nič nepredáva tak kroť hormón..v HN to majú "podľa niektorých zdrojov" a tu sa v samotnom článku píše, že "Ferrari zatím není na prodej"

tak neviem, kto je tu blbý
Avatar - abacus
21. 4. 2011 10:32
Re: Sľúbili....
Svet nezačína a nekončí na auto.cz. Niečo o Ferrari si môžeš prečítať v AutoTipe č.8. Tam bola zrejme prvotná informácia na česko-slovenskom mediálnom trhu o snahe odpredať podiel Ferrari. ( teda ja som to postrehol) Inak vo svete, teda konkrétne v Taliansku tieto informácie presakujú už od jesene minulého roka. Ono niet sa čo čudovať. Každý finančný analitik si rýchlo spočíta, že Fiat na kúpu Chrysleru musí rýchlo schrastiť nejaké doláriky - a preto sa riešil už i možný odpredaj AR. Ale výnosným obchodom bude skôr odpredaj toho Ferrari. No je zrejme, že po tých množstvách sľubov, ktoré Fiat "doma" dal, mu talianska vláda už žiadne peniaze na sanáciu stratového Fiatu domácich fabrík nedá ani cent.
Takže odkiaľ vziať na kúpu Chrysleru?

Ťažko sa mi hľadá niečo, čo som čítal pred tromi mesiacmi, ale tu sú kusé info:
[odkaz]
[odkaz]
toto je zrejme posledná informácia, ktorú prevzali i skrátene naše média:[odkaz]
20. 4. 2011 21:26
VWIAT
Kdo to kdy viděl, aby koncernová matka měla sama se sebou starostí nad hlavu a její dcera dokonale prosperovala. Tohle se může stát opravdu jen v zemi, kde dnes znamená až zítra...

Tak burza... nikoli však kvůli Ferrari jako takovému, nýbrž jen a než kvůlivá penězům, penězům pro matku. Nejde tedy vůbec o to, že by Ferrari vstupem na burzu generoval finanční zdroje pro sebe (přes zvyšování základního kapitálu) nýbrž jde o to, že ten, kdo akcie Ferrari drží s nimi bude na té burze... obchodovat. Tedy akcie bude prodávat, bude se zbavovat jistého procenta akcií. Jak bude velké to procento, no to se jistě časem dozvíme. Neboť VWlci jsou za humny. Ale tak to chodí všude, nejen v automobilové branži. Jsou ti co nakupovat mohou, a ti co prodávat... musí.

P.S. Potřebuje Ferrari Fiata? Ferrari potřebuje především silné, zdravé zázemí, potřebuje silnou zdravou matku, matku jako je dnes například automobilka VOLKSWAGEN, na tom se jistě shodneme všichni. Odpověď je tedy zcela zřejmá... Koneckonců, ALVWA ROMEO, tam myslím by to měl Volkswagen vlastnit komplet. Není samozřejmě od věci, aby si na té burze Volkswagen pořídil slušný akciový balík ještě ve Ferrari. Holt bude kočírovat vedle Lamborghini i Ferrari, dohromady kolem sedmi osmi tisíc exklusivních kousků ročně. VW? Levou zadní.

Aby nakonec... je to sice zatím předčasné, ale... no mrkni na to sám - VWIAT, docela dobrý, ne?

BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - gld
20. 4. 2011 21:55
Re: VWIAT
Najsamlepšie by podľa tvojej chorej logiky bolo, keby VW vlastnil všetko, ni?

ein volk, ein automobil, ein... ale však to poznáš
20. 4. 2011 22:05
Re: VWIAT
Nemyslím, že bys to nyní trefil. Ty snad máš problém s tím, že Volkswagen vlastní Lamborghini? Podle mého přesvědčení je tu stále ještě silný potenciál na koncentraci předmětných automobilek pod silná křídla. Jistě, že by Ferrari mohl kontrolovat například i Mercedes-Benz či BMW. O tom ovšem ta akciová hra není. Jakmile fiat vypouští burzovního krakena, je jasné, kam to bude celé směřovat. Je to jen do času, než se v nějakých rukách namixuje rozhodný balík akcií. Jistě chápeš, že nejde o to, aby si nějakej diskuzní prosťáček koupil jednu akcii Ferrari, a už vůbec si doufám nepředstavuješ, že to Fiat udělá z lásky k Ferrari... Konečně, Fiat si zachová tvář, a i (i) o to jde...

Pamatuj, na tyhle koupě je tu v Evropě jeden jako dělanej... Jenom jeden.
Avatar - gld
20. 4. 2011 22:17
Re: VWIAT
S lamborghini problém nemám..možno by som začal, ak by tá istá spoločnosť vlastnila ešte aj ferrari.
21. 4. 2011 10:14
Re: VWIAT
No nevím Lambo s klíčkem od fábie.Nemyslím že je to ta pravá cesta.
Nebo Jaguár býval s komponenty od Fordu.
21. 4. 2011 08:02
Re: VWIAT
já myslím že Ferrari pod VW by se líbilo úplně všem :yes:
Servis na každým rohu, zamakalo by se na spolehlivosti, díky sdílení komponent s Lambem a třeba lepšíma Audinama by to bylo jednodušší na servis :yes:
Navíc VW je mistr v oboru velkých dieselů a velkých SUV, takže i v tomto směru by Ferko mělo umetenou cestičku k vyšším prodejům, tím pádem vyšší rentabilitě a vyšším příjmům pro další vývoj :yes:
Avatar - abacus
21. 4. 2011 10:44
Re: VWIAT
Čo asi bude čakať Ferrari v budúcnosti, ak svoju kožu dá na akciové trhy? Akcionár investuje - kupuje, aby zarábal. Aby sa náhodou nestalo, že nepísané hranice exkluzivity sa posunú na 25-30 tis. kusov ročne. Už teraz má Ferrari plán, že zvýši výrobu na 8tis. kusov ročne.
Čo tak offroadová verzia Ferrari pre čínskeho, či indického akcionára? Píše a počúva sa to zle, ale ľudská chtivosť po peniazoch nepozná hraníc. Marcionne nie je výnimka. O nič viac a o nič menej nejde.
Cuore sportivo a pod... ... sú už len prázne frázy dobré ta akurát ako reklamný slogan.
21. 4. 2011 11:01
Re: VWIAT
však to píšu. Naftové SUV a euráče se jenom pohrnou.... Už aby VW to Ferko měl :yes:
Porsche bylo taky furt nedostupné a teď si ho konečně může (zejména s příchodem chystaného Cayunu) koupit každý, kdo aspoň trošku vydělává. A to je dobře, proč by nějaké značky aut měly být nedostupné? Však se to dělá pro lidi, ne? :yes:
21. 4. 2011 11:04
Re: VWIAT
Copak boháči nejsou lidi?
21. 4. 2011 10:44
Re: VWIAT
Pravdu máš v tom, že Fiat potřebuje Ferarri, nikoliv naopak. Ovšem nesouhlasím, že Ferarri potřebuje nějakou silnou zdravou matku. Ferarri může jako jediná luxusní manufakturní automobilka fungovat v pohodě sama, což vlastně i tak dnes dělá. Ona to totiž není ani tak úplně automobilka, ale spíš taková továrna na styl a zábavu, kde automobily tvoří jen část produkce.
21. 4. 2011 16:15
Automobilky na burzách
Pro zajímavost nabízím přehled toho, akcie kterých automobilek se na světových burzách obchodují. Jsou to například:
Audi, AvtoVAZ, BMW, Brilliance Auto, BYD, Daihatsu, Daimler (tj. Mercedes), Ford, Honda, Hyundai, Isuzu, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Peugeot, Porsche, Renault, Rolls-Royce, Spyker, Suzuki, Toyota, vw, Volvo
...čili většina (a to v tom přehledu ještě nemusí být všechny a neuváděl jsem výrobce nákladních aut).

Viz:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - gld
21. 4. 2011 17:18
Re: Automobilky na burzách
Ono "byť na burze" sa v tunajších diskusných podmienkach veľmi populárne vysvetľuje ako "byť na predaj" ;-\
Avatar - Pekelná Micinka
21. 4. 2011 18:53
Chce to AudiT
Volal jsem Kalouskovi. Prý na to teď v rozpočtu není, ale zamaká na tom a něco by snad šlo pumpnout i z EU. Máme vydržet! >:-[]
Rozbalit vlákno
0