Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Chrysler 300S: Osmistupňová převodovka je tu

29 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
spolu se špičkovým motorem 3,6 V6 Pentastar je to kombinace, která je na úrovni prémie.
Špičkový motor, špičková převodovka co víc si přát. :yes😒br />
Jsem zvědav, jaké budou parametry zrychlení a spotřeby, se ZF musí být výrazně lepší, než se starou W5A580.
Je škoda, že ta ZF nebude i pro HEMI, ale snad časem.....
Navtech
Co víc si přát? Mercedes...
webpaja
Jsi přízemní!
Navtech
Dobře, tak hundaj
wolff
Co to?
webpaja
Konečně jsi střelec jaksepatří! Podle počtu článků bych se ale učil skloňovat názvy jako Žu-žlej apod 😉
Avatar - Anonym
Anonym
...
Navtech
Asi článků s autosalónovou tématikou o Šunt-čong-bong
webpaja
Přesně těch, už mi to leze krkem 😉
wolff
Tak ten Hyundai tady tak nějak máme už pár let..., těch Žužlejů se snad za svého života v nějakém masovějším měřítku nedočkám (a autosalon v Číně na tom snad nic nemění)...

P.S. Napsat správně hyundai od vys...y formátu Navtecha bych tak nějak považoval za běžné..., když už ho má teda potřebu rvát do článku o Chrysleru... 😉

Ale jako je fakt, že taková značka je pod rozlišovací schopnosti jeho velkoosoby a každý se někdy utne.
webpaja
Já s Navtechem rozhodně problém nemám, naopak 😉

Občas víc nadhledu, rozhledu a míň upjatosti neškodí 😄
Avatar - Anonym
Anonym
od toho to má podvozek (i když teda výrazně přepracovaný nyní) 😄)
Navtech
Hvězdu na čele máš vidíš hvězdu na čele máš
má Ester,kdo se na tě podívá
Avatar - Anonym
Anonym
neříkaj ti Mr. Poet man? >😒] 😄
karlos.89
A k čemu by proboha bylo 8 stupňů o obrovského osmiválce? Už na ten šestivál je to naprostá zbytečnost. Osobně fakt nemám rád, když auto v jednom kuse řadí, tak 5 stupňů je ideál, cokoliv navíc je jen marketing typu "Mám další stupeň, kdo dá víc?". To už tam můžou rovnou montovat CVTčko >😒] Jinak tohle auto je fakt ultimátní kousek, ještě že amíci nepodléhají té módě downsizingu a prostě se s tím nese*ou :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Snížení spotřeby, lepší zrychlení.
S 8st by to žralo méně a lepší to zrychlovalo. V tom je celé kouzlo.

Jinak já sem ten poslední kdo by byl pro přehnanou modernu a downsizing považuju za ptimost, ale nová převodovka? Proč ne, všichni jí maj dneska.
karlos.89
Ale no ták, snížení spotřeby? Pokud budu chtít jezdit levně, tak si nebudu kupovat takovýhle motor nebo jo, ale nechám ho překopat na LPG, nějakých půl litru fakt nikoho nevytrhne. Stejně tak to zrychlení, jestli na 100ku zrychlí za 6,4 nebo 6,2 je naprosto jedno... teda možná ne katalogovým honičům, ale v praxi jo. Navíc si spíš užiju, když mi to při zrychlení potáhne až do stovky na dvojku, než když to tam nahází za tu chvilku tři různé rychlosti.
Samozřejmě je to věc názoru, mně přijde u automatu 5 stupňů ideál a 6 jako maximum. U manuálu už bych 6 asi nepřežil, přitom většina kvedlačkářů by jich tam nejradši narvala třeba 8 >😁
Avatar - petr164
petr164
Pánovi optimální režim motoru zjevně nic neříká. Držet se volantu a šlapat na pedály ještě neznamená chovat se k technice tak, aby se i technika chovala slušně k člověku. Já spíš vidím jistý problém v mechanickém limitu při zvyšování počtu řadicích stupňů u klasického manuálu, u automatu je to trochu složitější...
xpaja
A proc ne. Kdyz muze mit CVT Lexus LS.
Stacilo by u toho CVT predvolit 8 pevnych stupnu a vyslo by to mozna lip. 😉
Moderni CVT s retezem maji ztraty jak klasicky manualy, utahnou i velky tocivy moment a konstrukcne sou daleko jednodussi nez tradicni automaty nebo dvojspojky.
Navic by takhle chrysler usetril za vyvoj novych prevodovek. Bo komu by osm stupnu nevonelo, moh by si jich nechat nastavit softwarove 6, 7 nebo treba 9 (rovnou v konfiguratoru pri koupi auta). 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Tak co říkáte na tohle? To je ještě vyšší liga.
[odkaz]
webpaja
Dobrá, přiznám se....na mě 300C působí jako Hummer sedan 😉

Nemůžu za to, ale napsat jsem to už musel 😄
Avatar - Anonym
Anonym
A Audi A6 a A8 taky jo? >😁
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Na mě sice ne, ale executive si představuji jinak.
Avatar - Anonym
Anonym
A můžeš nám říct jak?
Co ti tam chybí? Masážní seddačky?
Já sem teda na nic jiného nepřišel. Co by manažerskému sedanu mělo chybět.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Máš smysl pro ironii...
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Mohl by mi někdo vysvětlit, v čem je 8st. lepší než dvojspojkových 7st.? 😄
Avatar - Anonym
Anonym
No a von má někdo z prémie u RWD sedanu s pětimetry dvojspojku jo?
Kdo prosímtě?
Nemaj náhodou všichni tu samou 8.st almaru od ZF?
A ostatní mimo prémii nějakých 6 stupnů?

Jinak Chrysler bude mít taky dvojspojky, resp. on už je i měl pro E😜ortní Dodge Journey a Chrysler Sebring (dvojspojka Getrag); nyní budou nové 9ti st. pro FWD modely.
Takže vývoj nespí....

Takže možná by to chtělo otázku v čem je 7st. dvojspojka horší než 9ti st dvojspojka 😄
Avatar - petr164
petr164
DSG má tragickou hmotnost a zástavbové parametry. Proto se rozšiřuje pomalu a spíš z marketingových než technických důvodů...
Avatar - petr164
petr164
Už mě to nebaví neustále oponovat tvrzení, že skoro dvoutunový sedan je sportovní vůz. Navíc tu u 300C nehraje ani převod řízení ani aerodynamika... Ale když si někteří pánové rádi hrají na to čím nejsou...