Novinky
Tak co říkáte na tohle? To je ještě vyšší liga.
[odkaz]
[odkaz]
Dobrá, přiznám se....na mě 300C působí jako Hummer sedan 😉
Nemůžu za to, ale napsat jsem to už musel 😄
Nemůžu za to, ale napsat jsem to už musel 😄
Mohl by mi někdo vysvětlit, v čem je 8st. lepší než dvojspojkových 7st.? 😄
No a von má někdo z prémie u RWD sedanu s pětimetry dvojspojku jo?
Kdo prosímtě?
Nemaj náhodou všichni tu samou 8.st almaru od ZF?
A ostatní mimo prémii nějakých 6 stupnů?
Jinak Chrysler bude mít taky dvojspojky, resp. on už je i měl pro E😜ortní Dodge Journey a Chrysler Sebring (dvojspojka Getrag); nyní budou nové 9ti st. pro FWD modely.
Takže vývoj nespí....
Takže možná by to chtělo otázku v čem je 7st. dvojspojka horší než 9ti st dvojspojka 😄
Kdo prosímtě?
Nemaj náhodou všichni tu samou 8.st almaru od ZF?
A ostatní mimo prémii nějakých 6 stupnů?
Jinak Chrysler bude mít taky dvojspojky, resp. on už je i měl pro E😜ortní Dodge Journey a Chrysler Sebring (dvojspojka Getrag); nyní budou nové 9ti st. pro FWD modely.
Takže vývoj nespí....
Takže možná by to chtělo otázku v čem je 7st. dvojspojka horší než 9ti st dvojspojka 😄
Už mě to nebaví neustále oponovat tvrzení, že skoro dvoutunový sedan je sportovní vůz. Navíc tu u 300C nehraje ani převod řízení ani aerodynamika... Ale když si někteří pánové rádi hrají na to čím nejsou...
Špičkový motor, špičková převodovka co víc si přát. :yes😒br />
Jsem zvědav, jaké budou parametry zrychlení a spotřeby, se ZF musí být výrazně lepší, než se starou W5A580.
Je škoda, že ta ZF nebude i pro HEMI, ale snad časem.....
P.S. Napsat správně hyundai od vys...y formátu Navtecha bych tak nějak považoval za běžné..., když už ho má teda potřebu rvát do článku o Chrysleru... 😉
Ale jako je fakt, že taková značka je pod rozlišovací schopnosti jeho velkoosoby a každý se někdy utne.
Občas víc nadhledu, rozhledu a míň upjatosti neškodí 😄
má Ester,kdo se na tě podívá
S 8st by to žralo méně a lepší to zrychlovalo. V tom je celé kouzlo.
Jinak já sem ten poslední kdo by byl pro přehnanou modernu a downsizing považuju za ptimost, ale nová převodovka? Proč ne, všichni jí maj dneska.
Samozřejmě je to věc názoru, mně přijde u automatu 5 stupňů ideál a 6 jako maximum. U manuálu už bych 6 asi nepřežil, přitom většina kvedlačkářů by jich tam nejradši narvala třeba 8 >😁
Stacilo by u toho CVT predvolit 8 pevnych stupnu a vyslo by to mozna lip. 😉
Moderni CVT s retezem maji ztraty jak klasicky manualy, utahnou i velky tocivy moment a konstrukcne sou daleko jednodussi nez tradicni automaty nebo dvojspojky.
Navic by takhle chrysler usetril za vyvoj novych prevodovek. Bo komu by osm stupnu nevonelo, moh by si jich nechat nastavit softwarove 6, 7 nebo treba 9 (rovnou v konfiguratoru pri koupi auta). 😄