Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda se vrací mezi nejlevnější malá auta modelem Fabia Start (219.900,- Kč)

Škoda bude v segmentu malých aut opět bojovat levnou verzí Fabie. Tentokrát nese název Fabia Start a stojí 219.900,- Kč, v nabídce je jediný motor, a to 1,2 HTP o výkonu 44 kW.
Zpět na článek
12. 10. 2009 06:37
13. 10. 2009 09:46
12. 10. 2009 08:10
neregistrovaný "misiak"
12. 10. 2009 08:47
neregistrovaný "VaclavII"
12. 10. 2009 18:30
neregistrovaný "tomi1289"
12. 10. 2009 07:37
12. 10. 2009 08:12
neregistrovaný "misiak"
12. 10. 2009 09:50
12. 10. 2009 10:25
12. 10. 2009 19:12
12. 10. 2009 23:15
13. 10. 2009 19:04
12. 10. 2009 23:18
12. 10. 2009 11:08
neregistrovaný "misiak"
12. 10. 2009 13:42
12. 10. 2009 13:52
neregistrovaný "misiak"
12. 10. 2009 14:16
12. 10. 2009 23:17
12. 10. 2009 23:53
13. 10. 2009 20:12
12. 10. 2009 23:21
13. 10. 2009 09:21
12. 10. 2009 13:54
12. 10. 2009 15:29
12. 10. 2009 15:48
12. 10. 2009 20:13
12. 10. 2009 18:50
neregistrovaný "tomi1289"
12. 10. 2009 11:21
neregistrovaný "Tento"
12. 10. 2009 08:33
12. 10. 2009 08:53
12. 10. 2009 08:55
13. 10. 2009 09:55
12. 10. 2009 19:00
neregistrovaný "tomi1289"
12. 10. 2009 09:18
12. 10. 2009 09:22
12. 10. 2009 09:46
12. 10. 2009 09:48
neregistrovaný "kubiii"
12. 10. 2009 09:57
neregistrovaný "kubiii"
12. 10. 2009 09:34
neregistrovaný "Tento"
12. 10. 2009 10:21
neregistrovaný "misiak"
12. 10. 2009 11:39
12. 10. 2009 11:48
12. 10. 2009 11:56
neregistrovaný "misiak"
12. 10. 2009 13:19
12. 10. 2009 12:04
neregistrovaný "Tento"
12. 10. 2009 13:46
12. 10. 2009 12:16
12. 10. 2009 12:39
neregistrovaný "misiak"
12. 10. 2009 15:15
12. 10. 2009 23:06
13. 10. 2009 08:16
13. 10. 2009 13:03
13. 10. 2009 15:39
13. 10. 2009 13:02
12. 10. 2009 10:03
neregistrovaný "misiak"
12. 10. 2009 18:07
12. 10. 2009 10:27
neregistrovaný "misiak"
12. 10. 2009 10:40
neregistrovaný "kubiii"
12. 10. 2009 10:52
neregistrovaný "misiak"
12. 10. 2009 11:04
neregistrovaný "Tento"
12. 10. 2009 11:24
neregistrovaný "misiak"
12. 10. 2009 12:14
neregistrovaný "Tento"
12. 10. 2009 10:58
neregistrovaný "Tento"
12. 10. 2009 12:07
neregistrovaný "Tento"
12. 10. 2009 10:44
neregistrovaný "kubiii"
12. 10. 2009 10:55
neregistrovaný "kubiii"
12. 10. 2009 11:20
neregistrovaný "kubiii"
12. 10. 2009 14:09
neregistrovaný "kubiii"
12. 10. 2009 12:00
neregistrovaný "misiak"
12. 10. 2009 12:48
12. 10. 2009 13:41
12. 10. 2009 14:16
12. 10. 2009 18:57
12. 10. 2009 22:30
neregistrovaný "kubiii"
12. 10. 2009 14:04
12. 10. 2009 14:54
12. 10. 2009 22:20
neregistrovaný "kubiii"
12. 10. 2009 14:00
neregistrovaný "misiak"
12. 10. 2009 22:57
neregistrovaný "kubiii"
12. 10. 2009 11:23
neregistrovaný "kubiii"
12. 10. 2009 12:12
neregistrovaný "kubiii"
12. 10. 2009 12:03
neregistrovaný "misiak"
12. 10. 2009 12:32
12. 10. 2009 12:49
neregistrovaný "misiak"
12. 10. 2009 13:00
neregistrovaný "ke"
12. 10. 2009 13:49
12. 10. 2009 14:34
neregistrovaný "ke"
12. 10. 2009 15:03
12. 10. 2009 14:04
neregistrovaný "misiak"
12. 10. 2009 15:19
12. 10. 2009 15:38
13. 10. 2009 12:39
12. 10. 2009 23:29
13. 10. 2009 09:02
13. 10. 2009 09:09
13. 10. 2009 09:14
13. 10. 2009 11:29
13. 10. 2009 12:50
13. 10. 2009 13:25
13. 10. 2009 23:26
15. 10. 2009 22:39
12. 10. 2009 06:37
Dobrý krok.
Najbližšia méta bude staihnuť cenu pod 200 tisíc? :-) To je už konkurent pre Daciu.
Rozbalit vlákno
5
12. 10. 2009 09:19
Re: Dobrý krok.
Tyhle dvě auta si nikdy nekonkurovali.
12. 10. 2009 09:46
Re: Dobrý krok.
by si sa divil, ale aj hej. Ak niekto potrebuje auto na bežné jazdenie, a má obmedzené prostriedky, tak môže kľudne uvažovať, či lacná Fabia alebo Dacia. Či solídne pevné auto, ale menšie, s chudobnejšou výbavou a slabším motorom, alebo lowendovejšiu značku s väčšou karosériou, viac koníkmi a lacnejším interiérom. teraz, keď aj relatívne kompletnú Fabiu (nič podstatné nechýba) dostaneš za nízku cenu, tak sa s Daciou ešte viac priblížia. Ja by som ich zas ako diamtrálne odlišné voľby nebral.
12. 10. 2009 11:28
Re: Dobrý krok.
Presne tak. Ze lidi kupujou auta podle trid, to si mysli jen GTI. Vetsina lidi ve skutecnosti vybira mezi auty, na ktera dosahnou. A to napric tridami.
13. 10. 2009 09:46
Re: Dobrý krok.
Ona je Fabie konkurent pro Dacii? Mozna novinari to tak vidi.
13. 10. 2009 12:46
Re: Dobrý krok.
najprv čítaj, potom sa čuduj. Už sa tu o tom písalo.
12. 10. 2009 07:23
kto si toto kupi????
to co je 1.2 HTP???? to je akoze motor??? 44kW????? 16,5 s z 0 na 100????? tak to je uz moc nie???? naozaj je to hodne skratky HTP (* to pojde)...... u nas sa napriklad hyundai i 20 predava najlacnejsi za 8 999€ ma 6x airbag motor ma 57 kW a ma 4- valce..... z 0 na 100 12,9..... tak naozaj neviem preco by som si kupil skodu.... a navyse skodka je z vnutra uplny grc..... fuuuuuuuuuuj ;-) PAPA ;-)
Rozbalit vlákno
36
12. 10. 2009 08:01
Re: kto si toto kupi????
co si zhuleny? HTP naozaj nie je ziadna hviezda, ale tie otazniky... su skor otaznikmi za tvoj zdravotny stav.
12. 10. 2009 08:31
Re: kto si toto kupi????
ty mas asi HTP vsak ;-) CMUK :-)
12. 10. 2009 09:04
Re: kto si toto kupi????
no tak to teda nemam.
12. 10. 2009 09:05
Re: kto si toto kupi????
ale ty klamar jeden :-)
12. 10. 2009 09:11
Re: kto si toto kupi????
To ako myslis?
Ano, pred niekolkymi X rokmi som s jazdil s HTP, mam voci tomu motoru velke vyhrady. Este vacsie /vyhrady/ mam ale k tebe - a o tom bol moj prispevok, ak si si nevsimol.
12. 10. 2009 09:23
Re: kto si toto kupi????
a uz to tu mame....
12. 10. 2009 10:26
Re: kto si toto kupi????
Ste dobri >:D
neregistrovaný "misiak"
12. 10. 2009 08:10
Re: kto si toto kupi????
brzdi, brzdi kámo.....čecháčci ťa tu roznesú na kopytách .....tu nejde o výkon, výbavu, design, atď.....ale tu ide o to, že urážaš ich národnú značku. Oni totiž môžu hromadne v diskusiách urážať všetky značky sveta, ovšem ak sa pripojí jedna negatívna na škodu, tak sú schopní vyvolať vojnu. Už minule som to písal, že k akémukoľvek modelu škody nájdem za lepšiu cenu model inej značky, takže súhlasím s tvojím príspevkom.
A ak by už nebol za výhodnejšiu cenu, tak bude určite kvalitnejší.

Dnes som pozrel čerstvé štatistiky predaja Škody a momentálne má na trhu 11,9% ....kde sú tie časy, keď mala 48% ???
Myslím, že v ČR jej podiel klesá taktiež.
12. 10. 2009 08:26
Re: kto si toto kupi????
to je len dokaz ze ludia zacinaju dostavat rozum a konecne vidia ze vzdy je aj lepsia..... a z pravidla aj lacnejsia alternativa ako skoda :-) co ma samozrejme nadmieru tesi.... a dalsia vec co ma tesi ked vidim ako sa cesi hnevaju ked im niekto povie pravdu z toho mam najvacsiu radost :-) a tomu sulinovi co tu ma pochybnosti o mojom zdravotnom stave mozem odpisat iba...... CMUK! :-)
neregistrovaný "VaclavII"
12. 10. 2009 08:47
Re: kto si toto kupi????
Pánové Slováčci, neházejte nás všechny do jednoho pytle společně s GTIm a jeho kamarády, určitě to hodně lidí uráží . :no: Nicméně i Škoda Auto začíná konečně zvyšovat výbavy, což zřejmě bude muset a ikdyž se považuji za vlastence, tak značku Škodu bych si v dnešní době nekoupil, ani žádné jiné koncernové auto, protože poměr ceny / užitná hodnota není jejich doména. :-!
12. 10. 2009 08:56
Re: kto si toto kupi????
presne tak s tym sa da len suhlasit :yes:
12. 10. 2009 09:19
Re: kto si toto kupi????
Vím, že už jsem mimo kategorii "holátek již od...", ale v pátek jsem se díval na ceny Renault Clio diesel. (Máme ho totiž v předchozí generaci doma a mimochodem je absolutně spolehlivý.) A pětidvéřové auto je v porovnání s Fábií o 44 tisíc levnější. A to už je docela nášup, protože tu nemluvím o žádném Korejci vyráběném v Indii (nic osobního :-) ).
A například stejně starý Superb si může nechat o kultivovanosti a hluku motoru v interiéru našeho Clia nechat jen zdát - to mám vyzkoušené.
Avatar - theolli
12. 10. 2009 11:14
Re: kto si toto kupi????
>:D >:D >:D :yes: :yes: :yes: :yes:
12. 10. 2009 10:28
Re: kto si toto kupi????
Tak to urcite nie je pravda, minimalne nie na tychto strankach.
Skor sa mi zda, ze na SK je kazdy posr* zo Skodovky a neviem neviem, ci percentualny podiel Skody nie je vyssi na SK.
neregistrovaný "tomi1289"
12. 10. 2009 18:30
Re: kto si toto kupi????
Myslím že nieje vyšší - vyšší bol maximálne počas šrotovného, tu je zas každý pokakaný z KIE Ceed lebo podla novej reklamy na model po facelifte to už nieje len auto vyrobené na slovensku ale aj auto po ktorom každý vodič túži...
Avatar - twistedTSD
12. 10. 2009 23:00
Re: kto si toto kupi????
co meles? ja tady vubec nerozlisuju jestli je nekdo cech nebo slovak, ale nechapu tuto nenavist ke skode, a prave ze v CR je takovych idiotu hodne...a tobe jeho prispevek pripada jako naprosto objektivni hodnoceni auta, jo? mne teda rozhodne ne!
Avatar - iudex
12. 10. 2009 09:05
Re: kto si toto kupi????
Ak si vlastníkom GTB 599 Fiorano, ako más v nicku, mozes ohŕnat nos nad Fabiou HTP. Na Slovensku sa zatial nepredalo ani jedno, takze asi to tak nebude a skor ho zhavís na PS2. Ale ani vlastníctvo takéhoto auta by neospravedlnilo absolútnu primitívnost Tvojho príspevku. Dúfam, ze tu diskusie nebudes zapĺnat svojimi dusevnými exkrementmi.
12. 10. 2009 09:13
Re: kto si toto kupi????
dalsie vlastnik HTP???? ale no tak.... zase to iste daky rozumny argument mame alebo len frustracie? ;-)
Avatar - Plautus
12. 10. 2009 09:26
Re: kto si toto kupi????
rozumne sa dá väčšinou reagovať iba na rozumné argumenty...takže to, že Škoda sa ti nepáči (mne príliš tiež "nevonia"), sa dá povedať i inak...chcelo by to ukľudniť hormóny, pretože v tvojom prípade bude to HTP znamenať niečo v zmysle: Hormóny Ti Poskakujú alebo Hormóny Ťa Premáhajú.
Bacha na to...žiadny z extrémov nie je dobrý.
12. 10. 2009 09:14
Re: kto si toto kupi????
a pise sa exkrementami ;-)
Avatar - Plautus
12. 10. 2009 09:20
Re: kto si toto kupi????
Fiorano sa možno na Slovensku nepredalo ani jedno, ale registrovaných ich tu pár je ;-) ...a je to viac než úžasné auto...
s ostatným samozrejme súhlas...žiaľ, je potrebné poznamenať, že nielen mladí chlapci od nás tu hrotia názory a situáciu, nechcem sa ich vôbec zastávať, ale vietor začal fúkať "zo západu"...už nejeden raz sme boli poslaní do všelijakých častí tela a na slovenské portály...všetko sa to akosi začína radikalizovať, a s čím som musel skutočne súhlasiť i s GTI-im, že to tak vyzerá už i na cestách...ak to bude takto pokračovať, tak sa ešte len "máme na čo tešiť"...
;-\ :-|
Avatar - iudex
12. 10. 2009 09:27
Re: kto si toto kupi????
Slovná agresivita na anonymných diskusiách bola vzdy, ja som ale presvedcený, ze cas vela vyriesi. Ak si niekto zalozí úcet s nickom a v prvých patnástich príspevkoch preukáze úroven, na akej sa mieni pohybovat (obmedzenost a agresia, výsmech a vymedzovanie sa proti vsetkým), tak tu dlhú zivotnost mat nebude.
12. 10. 2009 09:35
Re: kto si toto kupi????
silne slova! ;-)
12. 10. 2009 09:40
Re: kto si toto kupi????
Ale pravdivé.
12. 10. 2009 09:57
Re: kto si toto kupi????
to ano
Avatar - Plautus
12. 10. 2009 09:45
Re: kto si toto kupi????
s týmto by som rád súhlasil, ale stále tu človek natrafí i na "matadorov" s 5 až 20 tisíckami príspevkov a z toho počtu bude častokrát i 60% príspevkov iba svinením do diskusií, či dokonca na užívateľov...hlúposti sa málo čo dotkne, a preto súhlas s ER a výrokom Flauberta, ktorý sem "hodil"...
12. 10. 2009 09:49
Re: kto si toto kupi????
Kokso, tak tam už spadám aj ja... >:D
Avatar - Plautus
12. 10. 2009 10:01
Re: kto si toto kupi????
>:D ;-) ale však Ty isto dobre vieš, koho som myslel...nepovažujem ani tých dotyčných za blbcov, no niekedy by mali krotiť hormóny, ako tento junák...
Avatar - euro89
12. 10. 2009 09:51
Re: kto si toto kupi????
Nekoupí si to nikdo, ale někteří jedinci na Auto.cz budou moc nad její cenovkou onanovat tak dlouho, dokud to VW netrumfne nějakou super mega akcí třeba na veleúspěšnou lišku >:D >:D >:D >:D
Avatar - centr19
12. 10. 2009 16:05
Re: kto si toto kupi????
uvědom si že tuto auto si nebude kupovat nekdo kdo chce zavodit protože na to HTP fakt neni takze nebude koukat jaky to ma zrychleni apod... ten motor mi prijde tak pro ňákýho důchodce kterej si jede výletnickym tempem a nejvejš tak 80-90 km/h.. kdyz si nekdo bude chtit koupit skodovku ktera slusne jede tak at si veme octavku 2.0 FSI, tady uz bude zakaznika zajimat vykon, zrychleni atd.
Avatar - twistedTSD
12. 10. 2009 23:15
Re: kto si toto kupi????
:yes: to je vystizny - to ze nekdo kdo jezdi v petilitru si nekoupi HTP je uplne jasny, to je uplne pro jinou skupinu zakazniku
12. 10. 2009 22:49
Re: kto si toto kupi????
To je nová slovenská moda?Přijít domu a přepnout ze zoznam.sk na seznam.cz a začít hanit cokoliv českého?

Neříkám že je fabia terno, s tímhle motorem už vůbec ne, ale když chci říct na něco svůj názor tak ho píšu tak aby byl slušný a dal se normálně číst.Nebo si snad myslíš že jsou všichni nakloněny tvému stylu psaní alá Hloupý Jurko ze salaše, kterému tam zavedli internet?A to platí pro všechny tvé spoluobčany...
Avatar - twistedTSD
12. 10. 2009 23:13
Re: kto si toto kupi????
tvuj prispevek je plny odporu ke skode...HTP je zakladni motor, tzn. levny, s malou spotrebou, tak nedelej jako by byl jediny motor v nabidce, a stejne silny ma treba i Corsa...hlavne ze me nedelejte cecha-skodovkare, nedelam z HTP skvely motor, jenze tobe jde jen o to, aby sis zanadaval na skodu, a tvuj prispevek je jak od 5letyho ditete
Avatar - Ronault.
12. 10. 2009 23:14
Re: kto si toto kupi????
Ve vyučování informační technologie na základce bys měl dávat pozor a ne bloumat po serverech, jinak dostaneš poznámku do žákovské knížky
Avatar - white label
12. 10. 2009 23:44
Re: kto si toto kupi????
Ale na "angličáky" nemá špatný vkus, aspoň podle nicku... >:-[]
13. 10. 2009 09:48
Re: kto si toto kupi????
1,2HTP je motor, který je určený pro nenáročného řidiče. A tomu stačí. Proč si všichni mysli, že fabča musi mit v zakladu 1,4 s klimou?? Starší pán, který najezdí 10tis.ročně víc nepotřebuje. A navíc ani NECHCE! Chce nejlevnější škodovku. A tomu škodovka přizpůsobuje nabídku >:D
Avatar - theolli
12. 10. 2009 07:37
Nojo
VŠE CO NABÍZÍ jako výbavu počítám za standard,nevím proč by výškově stavitelné pásy či volant mělo být něco extra,tak ve skutečnosti je to naprostý "holátko".
A souhlasím s gtb599 že výrazně lepší alternativa je i20
Rozbalit vlákno
26
neregistrovaný "misiak"
12. 10. 2009 08:12
Re: Nojo
"výrazne lepšia alternatíva" .....tých je omnoho viac!
12. 10. 2009 09:50
Re: Nojo
Konkretizuj, ty mudrlant a skús napísať aj to, prečo je dané auto lepšie, nech sa poučíme.
12. 10. 2009 10:25
Re: Nojo
co takto 5 rocna zaruka pri i20? lepsia vybava, pri vybavach aj lepsia cena.... lepsi motor, silnejsi, kultivovanejsi, s nizsou spotrebou.... ale ja viem ze pre majitela HTP slabe argumenty ved SKODA JE BEST!!! ;-)
12. 10. 2009 19:12
Re: Nojo
A hlavně že Hjundaj í dvacet je úžasnej veď??...Souhlasím s tim že škoda nic dobrého neni....poměr cen a výbav je směšný...nicméně si myslím že pracuješ pro Hyundaye a nechceš přiznat že fábija se s ním může srovnávat...
Avatar - Ronault.
12. 10. 2009 23:15
Re: Nojo
Jestli pracuje pro huyndai, tak doufám, že maximálně na vrátnici, protože jestli je i skládá, tak bych si jej nikdy nekoupil 8-s
Avatar - twistedTSD
12. 10. 2009 23:18
Re: Nojo
uklidni se, NIKDO TU NIKDY NEREKL ZE ,,SKODA JE BEST" tak premysli co pises, stejne tak muzu napsat to samy o tobe a o tom tvym slavnym hyundaii
neregistrovaný "misiak"
12. 10. 2009 11:08
Re: Nojo
to naozaj nie si schopny si pozriet cenniky inych znaciek?
CO tak Citroen C4, ktory ma stokonovu 1,4, tempomat, klimu a kopec inych veci za 9900 EUR? Viem, tato Fabia stoji v prepocte 8500 EUR. .....no je vela preiplatit 1500 EUR za auto vyssej triedy s vyssou vybavou?

Alebo mam tu vymenovat ine vozidla v jej triede?
Fiesta s vybavou Ambiente za 234 000 CZ a pod?
12. 10. 2009 13:42
Re: Nojo
Prečo by som to robil, lepšie voľby tu uvádzaš ty, nie je.
C4 je síce o triedu väčšie auto, ale generačne aj staršie, a má vyššie prevádzkové náklady ako Fabia. Nemusí vyhovovať aj pre podstatne väčšie rozmery. Ostaň v triede malých áut, dobre?
V prepočte necelých 40 tisíc Kč je veľký a podstatný rozdiel pre každého, kto chce minúť práve iba tých osem a pol litra. Asi ešte nezarábaš, keď je pre teba 1500-eurový rozdiel malý.

Fiesta je len jedno auto. Voliť medzi Fiestou a Fabiou, tak beriem Fabiu. Zájdi k nejakému predajcovi Fordu a Škody, a zistíš rozdiel. A posaď sa do tých áut, vyskúšaj si ich (ak už náhodou máš vodičák, čo si nemyslím), a zistíš, prečo sa mi zdá Fabka lepšia.

A čo ďalej? Spomínal si OMNOHO VIAC LEPŠÍCH ALTERNATÍV, a zmohol si sa v rámci triedy na jednu...
neregistrovaný "misiak"
12. 10. 2009 13:52
Re: Nojo
Sorry kamos...tvoj prispevok je plny komplexov....si zakomplexovany skodovak a nie si objektivny. 40 000 CZ nie je malo, ale zase kupa auta nie je denna zalezitost, ako napr. nakup chleba, ci mlieka. To je ako postavit dom bez zateplenia, lebo so zateplenim je drahsi ;-)
Ach jaj, s tebou radsej nemat nic spolocne!
Zmohol si sa akurat na osocovanie typu "nezarabam", "nemam vodicak" ....nuz, tak radsej si hladaj ineho diskutera.
Vsetko dobre prajem!
Avatar - pumpkin
12. 10. 2009 14:16
Re: Nojo
Jasné. A preto "zakomplexovaný škodovák" jazdí na francúzskom aute, že?

Ďalej sa mi to už ani nechcelo čítať. 8-s
Avatar - Ronault.
12. 10. 2009 23:17
Re: Nojo
Klaudius zakomplexovaný škodovák >:D Těch 26 příspěvků tě omlouvá
Avatar - white label
12. 10. 2009 23:53
Re: Nojo
Neblbni, "misiak" je "světák" (on je samá "misia"), mrkni na ten jeho region..., žádné běžné Slovensko..., ale "Slovakia"! ...slyšíš
ten "rozdíl", tu exotickou vůni dálek...,ten anglo-americký styl..., nemít tam přesně ten region, tipoval bych ho spíš tak někde na L.A., nebo N.Y.
>:D
Avatar - twistedTSD
12. 10. 2009 23:21
Re: Nojo
tak jestli ty jsi objektivni tak ja jsem papez!! >:D :no:
13. 10. 2009 09:21
Re: Nojo
O tých peniazoch sa porozprávame, keď začneš žiť zo svojho platu. Teraz si frajer, lebo o tom nemáš šajn. A to nie je osočovanie, to je fakt.
A to, že asi nemáš vodičák, je tiež zrejme fakt. Kto jazdí, obvykle sa pozreá na auto trochu inými očami, než ako píšeš ty. Časom (snáď) tiež pochopíš. Bez ohľadu na to, že teraz cudzie názory neberieš, pretože sám to vieš najlepšie - chce to kľud, v puberte sme takí boli všetci. :-)
Avatar - Plautus
12. 10. 2009 13:54
Re: Nojo
C4 nič moc, to uznávam...ale to, že je to generačne staršie auto od Fabie, no neviem neviem...do FII toho moc nového nedali, šasi, interiér, to áno, ale ide na podvozku predošlej Fabie a tiež, zatiaľ, na tých istých motoroch...u mňa by to Fiesta nad Fabiou vyhrala na celej čiare, i keď ani dizajn Fiesty nie je pre mňa to naj naj, ale Fabku u mňa jednoznačne poráža...ale chápem, že u Teba víťazí snáď "rodinnejšie" naladený podvozok...u mňa zase istejšie správanie Fiesty...
12. 10. 2009 15:29
Re: Nojo
C4 je jasne morálne staršie auto, cítiť to z každého centimetra, aj keď ja by som ho možno zvolil skôr ako Fabiu - ale to je vec priorít. navyše sa bavíme o malých autách, nie o nižšej strednej.
Nová Fiesta mi je vyslovene protivná, za volantom stiesnenejšia ako Fabia, plasty čo sa tvaru aj pocitu týka ako z Číny. Vzadu ma chytá klaustrofóbia a celkovo tvary sú príšerné. Podvozok je na môj vkus pritvrdý u oboch áut, a tak aj keď pre Fabiu palec nezdvihnem, predsa len ju považujem za prijateľnejšiu voľbu ako novú Fiestu. :-)
Avatar - Plautus
12. 10. 2009 15:48
Re: Nojo
osobne som sa necítil dobre ani v jednom z áut, o ktorých sme sa tu bavili, ale ak by na svete existovali iba tieto tri autá, tak bych sa momentálne utiekal k tomu Fordíku, aj keď láskou k Fordom nehorím...jasné, C4 je o triedu vyššie, ale z uvedených áut je pre mňa najviac "húpavá" a to mi fakt nevoňalo...tak ako si napísal, je to vecou priorít.
12. 10. 2009 20:13
Re: Nojo
Tak tak, mne zase "húpavé" autá neprekážajú, ale asi je to zvyk na fakt plavnú a nešportovú pohodlnú jazdu s rodinou... ;-)
neregistrovaný "tomi1289"
12. 10. 2009 18:50
Re: Nojo
Fabia je s výbavou Ambiente Plus za 244.900kč je tam klíma, centrál na DO, el.okná a zrkadlá 4x Airbag a veľa ďalšieho, to my nepríde ako dramatický rozdiel, navyše majú rovnako výkonné motory 1,25 duratec 44kw - 1,2 HTP 44kw - ja by som bral radšej HTP, dokonca sa my Fabia páči viac než to vesmírne čudo zvané Fiesta jej minulá generácia my bola designom bližšie ;-\
neregistrovaný "Tento"
12. 10. 2009 11:21
Re: Nojo
tak napr. Škodovka jazdí na 9 ročnej platforme. V ponuke má za vysokú základnú cenu motory HTP, 1,4 MPI, 1,4 TDI, 1,9 TDI, čo sú motory na technickej úrovni 70,80,90-tych rokoch 20-teho storočia. Drvivá väčšina konkurencie už dávno nepoužíva podobné motory, myslím, že len ruská lada a rumunská dacia, ale aj tu sú porovnateľné len benzínové. Turbo diesel dacie je podstatne modernejší. V základe má škoda okrem airbagov a abs len volant, sedačky, klaksón, predprípravu na rádio a elektrické stierače (tým myslím, že ich poháňa elektromotor, nemusí ich prevádzkovať ručne spolujazdec ako vo V3S ;-). Zabudnime na postaršiu techniku, podvozok je stále viac ako konkurencieschopný, motory na bežné jazdenie postačujú, priestor je ok. Do očí však bije netrafený dizajn a vysoká cena základu a príplatkovej výbavy. Daj si do fabky štandard dnešnej doby - klimatizáciu (stačí manuál), diaľkový centrál, rádio s cd a mp3, el. okná + el. zrkadlá a za tú cenu kúpiš u konkurencie auto o triedu väčšie s rovnakou výbavou, lepšou zárukou a nie s výrazne ženským dizajnom. Fabiu 2 by som si ja osobne ako chlap nekúpil. Podľa môjho vkusu je to ženská imidžofka.
12. 10. 2009 08:33
Re: Nojo
proste skodovce tece do bot a to poradne, zjistila ze uz neni pupek sveta jak si poslednich 10 let myslela a dostala na frak a jeste dostane pokud nezmeni cenovou politiku jeste vic, je moc fayn pozorovat jak trh obcas sam vyresi nabubrely nafoukance typu Skoda... osobne cekam na Tour za 249 a fobii s klimou za 199, verim ze do pul roku jsme tam
Avatar - m.z.
12. 10. 2009 08:53
Re: Nojo
Škodovka si hlavně dala sama na frak dizajnem Fábie,ted to neumí prodat.Krásný příklad,jak zmršit úspěšné auto.
13. 10. 2009 09:55
Re: Nojo
No, spousta lidí škodovce vytýkala nudné tvary, ted, když je změnila zase lidi říkají, že je to špatně. spíš bude problém tom, že Ti, kteří kritizují, budou kritizovat vždy >:-[]
12. 10. 2009 09:03
Sekta jménem Škoda
U téměř každé diskuze o Škodě se najde pár jedinců, kteří ke Škodě přistupují jako k něčemu "nutnému" co se vlastně "musí" koupit, i když je to "hrozně nevýhodné". Jak kdyby se jednalo o sektu, která za použití všemožných nefér taktik a černé magie ovládá své věrné stádečko a vůbec nepotřebuje sledovat, co se děje kolem.
Ještě jsem si nevšiml, že by u každého zastoupení Škodovky fungovala "donucovací" bezpečnostní služba, která by za pomoci mučení, vydírání a jiných nátlakových metod nutila hokoliv koupit ta naprosto "tragická" auta. Je ale také možné, že se mýlím.
Vlastně se asi opravdu mýlím, protože se skoro vždy najde docela dost "bílích rytířů" bojujících proti zlému společenství z vlkohradu a jeho nohsledům, kteří šíří dobro a snaží se zachránit všechny omámené temnými kouzly. Každý kdo prohlédne, bude spasen a objeví novou, čistou dimenzi, kde může pokojně žít.
Rozbalit vlákno
10
12. 10. 2009 09:06
Re: Sekta jménem Škoda
To si vystihol docela dobre. ;-) :yes:
Nie som zástancom škodováckych praktík, ani zástancom Fabie II, ale tie pokriky vyššie na adresu Škody a jej modelov sú tragické...
Avatar - iudex
12. 10. 2009 09:07
Re: Sekta jménem Škoda
Tak tak, blahoslavení chudobní duchom, lebo ich je královstvo motoristické... ;-)
12. 10. 2009 09:15
Re: Sekta jménem Škoda
a rozpravky je koniec....
Avatar - Dinar
12. 10. 2009 09:27
Re: Sekta jménem Škoda
Tak si utři bradu a šupej do školy. Hlavně buď hodný a nezlob maminku, ať může nevystresovaná u pásu podávat slušné výkony, a až zaplatí všechny splátky za PC, co ti pořídila, bude moct začít spořit na tu fabii. Tak držíme palce ať se to povede, abys nemusel denně mrznout na autobusové zastávce v Horných Drnovcách, evidentně to má vliv na tvé duševní zdraví. ;-)
12. 10. 2009 11:15
Re: Sekta jménem Škoda
:yes:
neregistrovaný "tomi1289"
12. 10. 2009 19:00
Re: Sekta jménem Škoda
>:D :yes:
12. 10. 2009 09:29
Re: Sekta jménem Škoda
ono pokud nejake auto melo jeste nedavno temer 50 procentni podil prodeju na trhu tak zvyseny zajem o deni je tak nejak pochopitelny, s tim souvisi i vysoke procento lidi kteri postupne "vystrizlivuji" z mozneho drivejsiho "vyhodneho" nakupu... auta maji kvalitni, proti tomu ani slovo, ale hezky se pozoruje jak je konkurence u nas valcuje v poslednich letech cim dal vic a pada jim hrebinek...
Avatar - Ronault.
13. 10. 2009 00:09
Re: Sekta jménem Škoda
:yes: :yes:
13. 10. 2009 09:52
Re: Sekta jménem Škoda
Mám stejný názor :yes: :yes: . Mimochodem, včera jsem jel kolem Jarova a odpadla mi jedna schůzka, tak jsem se chtel svézt 1,2htp. Nechápu, proč jsou tyto motory tak haněny ???? Na popojíždění po městě ideální. Pravda v rychlosti nad 120 padá dynamika(ale kdo z běžných řidičů jezdí takto rychle ten si koupí jiný motor), takže řekl, bych že není důvod k nenáviděným reakcím. Zkrátka každý motor, každý auto má svého zákazníka. Tak když mi vadí 1,2 koupím si 1,4 a dám pokoj. Nemusím tady přece nadávat :*)
12. 10. 2009 09:18
Dobrá cena
Fábie se mi nelibí...ale čím více možností, t.j vejbava od holobytu po plnou nálož zvyšuje šance zisku dalších zákazníků.O tom to celé je.Holt doba se změnila.Pro zákazniky je to jen a jen dobře.Nakonec když pominu vzhled(můj osobní pohled), tak na Fábii není nic špatně.Skvělé,kvalitní auto s moderní technikou, zpracovaním.Kdo chce tak si ji koupí a teď pominula i poslední věc proč nekoupit a to je cena.Takže kritizovat není co... :yes:
Rozbalit vlákno
0
12. 10. 2009 09:22
hloupost
Tento příspěvek není určen gtb599 a misiak a jim podobným individuím. Pro Vás ostatní jedno malé doporučení od Flauberta:

Hloupost je něco neochvějného. Všechno, co na ni zaútočí, také na ní ztroskotá.
Rozbalit vlákno
1
12. 10. 2009 09:30
Honím Tři Písty
Musím nerad přiznat, že tento model nepostrádá racionální prvky... Byl jsem před 2 lety nucen měsíc sedlat Fabii Junior Horko Těžko Popojede a od té doby se občas budím zpocen hrůzou, že bych tomu mohl být ještě vystaven. To byla totiž Social Edition - volant nestavitelný, sedačka jen dopředu dozadu, bez posilovače řízení, 1 vzdušný sáček, ABS jen proto, že to vyžadoval zákon, bez rádia, bez plata přes kufr, bez zavíratelné schránky... prostě trochu olízaný ještě sociálnější Fáčko. Navíc jsem s tím jednou vzal díru, kterých se svým autem vymetám desítky a vyrobil jsem rozbíhavost 8 stupňů... V servisu mi řekli "co chcete, Junior má jiné díly na podvozku"...

Tohle je proti tomu rozumně vybavené auto, které si jako základní pohybovadlo do firmy pro určité pozice dovedu představit... A tam ani nevadí, že je to hnusný, jak p--el. Na škodovku až neobvykle rozumné, vč. příplatku za klímu a kentrál.
Rozbalit vlákno
23
neregistrovaný "kubiii"
12. 10. 2009 09:48
Re: Honím Tři Písty
Junioru chyběly tuším stabilizátory na přední nápravě, navíc ty třináctipalcová kola s těma galuskama...

No, trh to tehdy škodě dovoloval, ale i tak to pro škodu nebyl IMHO šťastný tah :no:
Avatar - marek.g
12. 10. 2009 09:54
Re: Honím Tři Písty
nejvíc mě tehdy fascinovalo,když jsem viděl Juniora s příplatkovou! metalízou...hlavně,že měl černé nárazníky... >:-[] nad uvažováním některých lidí zůstává rozum stát :-!
12. 10. 2009 09:57
Re: Honím Tři Písty
Ešteže vtedy nerobili aj bielu strechu... ;-)
neregistrovaný "kubiii"
12. 10. 2009 09:57
Re: Honím Tři Písty
"kdo chce kam...," řekl si dealer a zakroutil hlavou >:D
Avatar - Plautus
12. 10. 2009 10:09
Re: Honím Tři Písty
také šťastie som nemal...juniora som načastejšie stretával v modrej, bielej, zelenej a červenej farbe...v poradí ako som ich menoval...a zase až tak veľa ich nebolo, čo svedčí o tom, že ľudia až tak na tieto "akciové" modely neletia...každý si už dobre zváži, za čo dá svoje peniaze...
12. 10. 2009 10:28
Re: Honím Tři Písty
chlapci opatrne lebo budete v nemilosti ;-)
12. 10. 2009 13:45
Re: Honím Tři Písty
nemaj strach, my si to môžeme dovoliť
Avatar - marek.g
12. 10. 2009 10:32
Re: Honím Tři Písty
no já ho tenkrát potkával v Ostravě ve stříbrné metle...měl jsem kolikrát sto chutí počkat na majitele a zeptat se ho co ho vedlo k tomu,že si u Juniora zaplatil metalízu místo toho aby si koupil výbavu classik byť s "obyč" barvou :-!
Avatar - T613
12. 10. 2009 11:04
Re: Honím Tři Písty
a potkával jsi ho vždy, když ses vracel v noci ze Stodolní. Boha jeho nehul tolik >:-[]
Avatar - marek.g
12. 10. 2009 11:10
Re: Honím Tři Písty
>:-[] Stodolní ta už stojí za starou bačkoru...já se vyřádím v Koruně s mládežníkama >:D a nebo jdu na Pustkovec do Taty tam zas chodí nadržené baby >:-[]
Ale toho Juniora sem fakt vídal.Parkoval u Duhy :-!
p.s kam chodíš kalit ty?a nebo tě vlček nepustí? >:D ;-)