Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda se vrací mezi nejlevnější malá auta modelem Fabia Start (219.900,- Kč)

12. 10. 2009 • 03:36
242
Škoda bude v segmentu malých aut opět bojovat levnou verzí Fabie. Tentokrát nese název Fabia Start a stojí 219.900,- Kč, v nabídce je jediný motor, a to 1,2 HTP o výkonu 44 kW.

Škoda Fabia Start dává svojí cenovkou vzpomenout na Junior nabízený v minulé generaci, ve skutečností je ale do jisté míry obdobou základního provedení Fabia, které bylo v nabídce při uvedení na trh v roce 2007. Tehdy tato verze stála 249.900,- Kč, ve srovnání s ní ale Fabia Start vedle nižší ceny nabízí i bohatší výbavu.

Obsah výbavy Start se totiž prakticky shoduje se základním provedením aktuální běžné nabídky, Fabií Classic. Za 219.900,- Kč zákazníci dostanou společně se šestiventilovým HTP čtyři airbagy, ABS, dva úchyty Isofix, výškově stavitelné pásy vpředu, volant nastavitelný ve dvou osách, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, dělená zadní sedadla a přípravu na rádio se 4 reproduktory. Ocelová kola obouvají pneumatiky 165/70 R14.

Škoda ale současně s tím nabízí akční výbavu Classic Plus, která za příplatek 10 tisíc Kč k výše jmenovanému přidává klimatizaci a centrální zamykání. Provedení Classic Plus je navíc možné objednávat i s výkonnějšími motory nebo karoserií kombi (zvýhodněný příplatek jen 5 tisíc Kč).

Kromě toho jsou v nabídce tři další akční modely – Ambiente Plus, tedy výbava Ambiente rozšířená o některé prvky, Magic a Sportline.

Škoda Fabia Start - srovnání s dalšími akčními modely
Zážehové motory1,2 HTP1,2 HTP1,4 16V1,6 16V1,4 TDI1,4 TDI1,9 TDI
Převodovka5M5M5M5M5M5M5M
Zdvihový objem [cm3]1198119813901598142214221896
Válce/ventily3/23/44/44/43/23/24/4
Největší výkon [kW/min-1]44/520051/540063/500077/560051/400059/400077/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]108/3000112/3000132/3800153/3800155/1600195/2200240/1800
Max. rychlost [km/h]155163174190163172190
Zrychlení 0-100 km/h [s]16,514,912,310,114,813,210,8
Komb. spotřeba [l/100 km]5,95,96,56,94,84,64,9
Cena Start [Kč]219.900,-------
Cena Classic Plus [Kč]229.900,-244.900,-274.900,-299.900,-324.900,-339.900,-359.900,-
Cena Ambiente Plus [Kč]244.900,-259.900,-289.900,-314.900,-339.900,-354.900,-374.900,-
Cena Magic [Kč]249.800,-264.800,-294.800,-319.800,-344.800,-359.800,-379.900,-
Cena Sport [Kč]279.900,-294.900,-324.900,-349.900,-374.900,-389.900,-409.900,-
Cena Sportline [Kč]--329.900,-354.900,--394.900,-414.900,-
Cena Elegance [Kč]-309.900,-339.900,-364.900,-389.900,-404.900,-424.900,-

Související články

Témata
24. 10. 2009 21:50
Schopná cena
Fabia sice není hezká a HTP je motor o ničem, ale za tu cenu už je o čem uvažovat. Přece jenom tato akce není zacílená na skupinu řidičů co jezdí stále po dálnici a jak před sebou uvidí auto, musí ho hned předjet. Pro vyklidněné řidiče, kteří nejezdí často po dálnicích tato Fabia úplně stačí. Když dáme bokem motor a divný vzhled, zbyde nám kvalitní robustní auto. Za minimální příplatek kombi, za dalších pár korun klima. Já si myslím že za tuhle cenu se Fabia prodávat bude.
19. 10. 2009 23:07
Re: CHjo, další holátko
Podívej se prosím tě nejdřív jakou Panda má výbavu než začneš psát jak je naložená jenom proto že jaros napsal že není :no: . Jinak Panda a 206+ nejsou s Fabií srovnatelná auta ANI VE SNU - tím nechci chválit fabii, stačí jen trocha soudnosti ;-)
15. 10. 2009 22:39
Nesmysly
Staci clanek o nejlevnejsi skodovce a je tu hned diskuse roku >:D
Ja si myslim,ze je to priprava na srotovny,vymena za felicie.Skodovka ma silnou pozici na trhu,vi to firma,my to vime,vsichni to vi a taky vi,ze se to nezmeni. Takze,kdyz bych vlastnil feldu a mel par kacek nazbyt, urcite bych si s touhle fabkou polepsil(mel jsem moznost nedavno felicii ridit a reknu Vam,to radej favorita). Takze,kdyz prijde srotovny, uvidite,kolik se jich proda. A toho adrenalinu,co si jeste ridici uzijou pri predjizdeni, no jeje. Lepsi,nez ridit Ferrari.
Muzete si tu hanit skodovky a koncern celkove,ale stejne s tim nic neudelate,muzete si to akorat tak koupit :-)
13. 10. 2009 23:26
to je sila
mikeshi
a) já jezdím (a jak vidíš, docela dost..) jen s kombíkem a netroufnul bych si aplikovat jeho jízdní vlastnosti na lift aniž bych se s ním svezl (jezdil) a ať už se dá očekávat, že mezi mezi těmihle tvary nemůže být při totožném podvozku velký rozdíl, co se týče jízdních vlastností

b) to odskakování můžu kdykoliv komukoliv předvést

c) každý jsme nějaký strojník. Stejně jako jakýkoliv smyk, tohle chování cítí strojník nejdříve a hlavně v tělesné partii jsoucí ve styku se sedákem, případně opěrákem sedadla. Nemůže být náhodou problém ve Tvém strojníkovi, kterýžto může být v dotčených partiích obdařen podprůměrným počtem nervových zakončení a takto necitlivý jisté situace, které právě jeho stroj koná, prostě nevnímá? Jsi ochoten připustit tuto eventualitu, nebo vidíš problém hlavně v druhých?
Avatar - Ronault.
13. 10. 2009 20:12
Re: Nojo
Je to frajer :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud