Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Fiat 500C: Malý kabriolet uveden v USA

38 komentářů

Avatar - gld
gld
Inak, to nie sú práve fazuľky, čo fiat pýta..aj na európske pomery relatívne pálka
Schnitzel
za tu cenu sa v USA da kupit novy RAM >😁 ta cenovka tomu zaruci istu exkluzivitu. 500ky su vo vseobecnosti drahe, na druhej strane je to asi jedine pekne male auto na trhu
Avatar - gld
gld
Aby to s tým "ladením do exkluzívna" neprehnali..
_MT_
Podívej se na ceny bytů v New Yorku... Za cenu garsonky v NY si můžeš koupit zámek ve Švýcarsku. Nebo menší ostrov v Karibiku. Pokud je to myšleno jako exkluzivnější zboží, peníze by neměly být problém.
Schnitzel
To si este nebol vo svajciarsku ked nieco take tvrdis >😁 >😁 >😁 >😁 3 izby stoja bezne cez 1.mil CHF a pocitam predmestie Zurichu a nie centrum..... Za cenu baraku pri Jazere si mozes kupit 2 penthousy na 5th avenue :-! A za cenu zamecku pol new-yorku >😁
Pre porovnanie😒br /> Penthouse v Zurichu 320 qm - 5.8mil chf - cca 6.5mil usd
Penthouse v Manhattan 800qm - 11 mil usd >😁
Mr.Murphy
myslím že to byla metafora, netřeba se chytat za slovíčko a dělat tady realitní analýzy..... 😉
BeranK
Fakta v souvislosti s FIATem a spol. se nehodí nikdy, nikde a v ničem, co, kecálku....
Mr.Murphy
ježišmarja, začíná ti z toho Fiatu malinko hrabat, ne? 😉
Avatar - ethicon
ethicon
jeho diagnóza je jasná..fiatofóbia...
Schnitzel
Velmi nepodarena 😉 zil som 11 rokov v CH takze som sa toho musel chytit >😒] inac drzim fiatu palce 😄 od kedy sa spojil s chryslerom zacinam tu znacku mat rad >😁
_MT_
Já nejen tvrdím, já i vím. Ty jsi zase asi zámek nikdy neviděl. Hrady a zámky jsou levné, protože jsou strašně drahé na údržbu. Za milion euro klidně koupíš menší zámek. I pod milionem se dá nakupovat (hodně záleží na stavu, historické význačnosti atd.), ale zase Švýcarsko konkrétně nemá tolik zámků, aby si mohl člověk moc vybírat. Tohle je po pravdě věta mého známého, člověka, který se specializuje na prodeje hradů a zámků v Evropě. Škádlívá tak své známé - prodejte jeden byt v New Yorku nebo Londýně a kupte si místo toho zámek v Alpách.
BeranK
Á, pán je znalec. Zámek ano, ve Švýcarsku taky, ale leda tak visací 😄
Avatar - Righ
Righ
>😁 >😁 Malokdy se doctu na auto.cz takovy hlod jako tento, skoda, ze tentokrat je to "z pera" jinak fundovanyho diskutera. Do reality NY versus CH te uz dobre namiril kolega Schnitzel vyse, za sebe jeste dodam, ze nemovitosti jsou obecne v USA podstatne levnejsi nez v zap. Evrope (plati pro mesto i venkov), a to zvlast po soucasny realitni krizi, ktera na USA dolehla nekonecne vic nez kdekoliv jinde. Vrele doporucuju projet si par realitnich serveru v US a garantuju ti, ze budes z cen nemovitosti takrka ve vsech statech na vetvi. NY se mimochodem znacne vymyka, ten je zcela mimoradne drahej. Jen tak pro srandu davam link na jeden z tisicu volnejch baraku na Floride, kterej se prodava za cenu prazskyho panelakovyho dvoupokojaku - [odkaz] .
Cara Binieri
Za tenhle papírák je i 130 tisíc dolarů moc.
U nás jsou domy dražší zejména kvůli kvalitnějšímu a trvanlivějšímu provedení (centrální topení, cihly atd.)
Podívej se na ceny na severu, kde už jsou trochu jiné podmínky 😉
_MT_
A proč myslíš, že jsem zvolil New York? Náhoda to určitě nebyla. Jen ukazuji, že v USA existuje značný trh, který dokáže spolknout i sebevědomou cenu Fiatu. NY je právě oblast, kam 500 míří. Vzhledem k ceně nemovitostí jsou to drobné. Byla to taková glosa pro zasmátí. Pro úplnost bych musel započítat, kolik lidí tam nakupuje na hypotéky a kolik jich na to bydlení skutečně má atd. Nechtěl jsem z toho dělat slohovou práci na téma přiměřenost cenové politiky Fiatu.

Je mi jasné, že na Côte d'Azur můžeš za vilu dát i několik miliard korun, ale trh běžných nemovitostí a historických objektů je diametrálně odlišný. U zámku se ti spíš projeví poloha než rozloha. Zámek v chladném podnebí je levnější, protože roční náklady na provoz a údržbu se razantně blíží jeho pořizovací ceně. Je to záležitost nadšenců, kteří to chtějí a mohou si to dovolit.
BeranK
Už jsem si včera myslel, že na podobnou bomba zprávu budu muset čekat až do příštího týdne a dočkal jsme se ještě dnes....jen tak dál, a co příště třeba popsat kryty kol nebo barvu koberečků u tohodle vozítka, které jako by z oka vypadlo těm modifikacím evropských (a často i velmi renomovaných) značek v podání čínských tvůrců na autosalonu v Šangaji?
Avatar - ethicon
ethicon
a ktorý model "modifikuje" 500ka? pokial viem tie čínske kreácie kopírujú konkrétne modely...alebo sa mýlim? ak niečo napíšeš aspoň si to po sebe pred odkliknutím prečítaj ...
BeranK
Je mi jasné, že pro tebe je to těžké pochopit, ale ta "nová" 500 je "čínskou" kreací na tu původní z padesátých let? Zrůdička napodobující starší vzor. Složité, no, co se dá dělat.....
Avatar - ethicon
ethicon
mnohé ocenenia či tie stovky tisíc nových majiteľov tejto "zrudičky" robia tvoje "nezaujaté" komentáre tu, len trápnymi žvástamy..nič viac nič menej...
BeranK
Co znamená "žvástamy"? Je zřejmé, že se klepeš vzteky a píšeš podobné blbosti, co? Tím oceněním myslíš to trapné Auto roku? Pokud vím, skutečně reprezentativní cenu za design zrůdička (jsEm rád, že jsi tohle označení přijal..aspoň se ukázalo že podvědomně "novou" pětistovku takhle taky vnímáš 😃 nedostala, no a ty statisíce mně až zas tak za srdce nechytají, v Itálii je devizou velikost auta a tohle je jenom o něco větší než Smart (kterých je tam vidět taky hodně). A když najednou házíš statisíci aut, od kdy platí, že kvalita auta se odvozuje od množství prodaných kusů? Zrovna ty jsi jeden z těch, co třeba u Golfa je množství prodaných aut (mimochodem mnohonásobně vyšší než u té tvé "zrůdičky, jak sám píšeš) ukázkou tuposti kupců, zatímco u FIATu je to ukázka kvality, skvělého designu a "imidžovosti". Mimochodem, třeba takové Priory od Lady se vyrobí a prodá ročně víc, než tohodle tebou tak oslavovaného zázraku....

No stejně jako zejména vámi fanatickými italofily tak pohrdaný Hyundai a KIA vymazaly pomalu Bravo, tak to čeká i ta fiatí miniauta, notabene, když se do hry ještě vloží VW se škodovku a SEATem, Ona pak ta "imidžovost" bude na nic a budete si muset najít nové "modly"....

Skutečných a objektivních fandů FIATu, ale zejména AR a Lancie je mi líto - na rozdíl od trapáčků tvého střihu a tvých spřízněných duší typu wolffa tady takoví jsou a dá se s nima diskutovat, ale nedá se nic dělat, nakonec mně je taky třeba osobních tatrovek líto. Čas se nedá zastavit a holt - někdo na to má a někdo ne....Italové umějí na všechno, ale jenom hubou a hlupáčci jim to žerou a bijou se za ně - naštěstí jenom na internetu a už vůbec ne třeba nákupem - viz prodejní čísla a ono úžasné Bravo. 😄
Avatar - ethicon
ethicon
prosím ta čo to ti trepeš...jediné čo vieš je urážať a písať tu primitívne elaboráty...s tebou sa diskutovať dá? ak je tu nejaký článok o Fiate , Lancii či Alfe absolútne strácaš súdnosť...napíš mi napríklad v sukromnej správe na akom aute sa vozíš a ja ti kludne pošlem to moje aj na fotke, aby sme si ujasnili kto tu pláca prázdne kydy a tipujem, ze ani nemá na nové auto...čakám...ak to nepošleš si obyčajný klamár a chudá, ktorý si tu rieši tak akurát nejaké komplexy a vozí sa v aute z AAA...teším sa na fotky...
LudaBaxa
Italové umí jen hubou, tzn. Lambo je křáp(nevim proč ho VW kupovalo tedy), Ferrari je křáp, Maserati totéž, Brembo nedodává do všech automobilek, Sparco, OZ Racing je to samé.. štěstí, že ty italy automobilky nepotřebujou 😉

A proč chce VW zakaždou cenu koupit Alfu? Protože sami nejsou schopni vyvinout takový vůz. Jednodušší je to odkoupit 😉

Tipuju tě na věk tak do 17-ti let.
Avatar - ethicon
ethicon
ja stále tvrdím, že povinne by sa tu malo udávať kto aké auto vlastní..hneď by sa to tu vyčistilo...on tu anonymne uráža vlastníkov niektorých značiek a pritom možno nemá ani na ten malý fiat..o alfe či lancii ani nehovorím...
Avatar - Krispos
Krispos
Kdo čím jezdí je irelevantní.... třeba takovej Baxa by si v reálu s Beranem pokecali u pivka, prootže jsou v podstatě stejní.... akorát jeden pro italskou produkci, druhej pro německou...
LudaBaxa
Pořád nechápu, kde bereš, že sem pro italskou produkci? Už sem ti psal, že mam doma němce, tak co to pořád plácáš 😉
BeranK
Dal jsem před chvílí tvé texty přečíst své přítelkyni a ta s úsměvem konstatovala, že podle tvých vyjádření se jedná o nezralého jedince s absencí nadhledu a odstupu od daného tématu. Kadence tvé zloby projevující se mimo jiné tou plamennou výzvou k uveřejnění vlastnictví auta, nadávky do lhářů (nevím co je chudá...) a zoufalá snaha si něco dokázat dalšími a dalšími nadávkami je zábavná. Snaha někoho vyprovokovat tak ubohými argumenty o jeho chudobě je zábavná, s AAA máš asi taky své zkušenosti, že tě to hned napadlo.

Asi tě zklamu, mohl bych si nafotit cokoliv a dát si to do profilu, nicméně ti prozradím dvě věci - nikdy jsem si nekoupil ojeté auto a s AAA jsem přišel do styku jen jednou v životě a to před osmi lety - po velkých problémech jsem tam za pouhých 195 tisíc našich korun prodal Alfu Romeo 156 1.8 TSI v červené barvě s nájezdem necelých sto tisíc kilometrů a byl to okamžik maximál ního blaha, že jsem se po necelých pěti letech toho křápu zbavil. Jinak o AAA nevím nic, vím jen, že se tam asi prodá cokoliv, jen když člověk nekouká na cenu a lituju toho chudáka, co si případně ten můj bývalý skvost koupil....

Takže Etykone, u vás na chotárech je asi taky hezké počasí, tak se svlíkni do trenek, běž se proběhnout a když ani to nepomůže, tak si vezmi něco pro uklidnění. Prostě si nějak vyčisti hlavu, určitě se ti uleví - ze srdce ti to přeji.
Avatar - ethicon
ethicon
myslím, že by si svojej priatelkyni mal dať prečítať aj svoje príspevky samozrejme hlavne pod článkami o talianskych autách, pretože sú plné nadhľadu a samozrejme odstupu od danej témy...neviem čo je na tom zlé uverejniť vlastníctvo toho, ktorého modelu auta..viaceré postoje by sa tu objasnili.... ty s tým ale máš evidentný problém ..neviem o akých chotároch píšeš...myslel som, že je to tu diskusia o autách a nie debata v krčme IV. cenovej skupiny na akú si pravdepodobne zvyknutý...
Avatar - Krispos
Krispos
Však ho ignorujte, jeden bývalý majitel Alfy, co se o ni neuměl postarat... >😒] Když nejde o Italy píše občas i celkem v klidu...
BeranK
Vážený Krisposi, to ale oni neumějí (však ho ignorujte) a mně docela baví, jak se znovu a znovu vytáčejí. Tuhle jsme na téma Fiat diskutoval s nickem italo a bez problémů, protože byl normální fanda. Lůďa, Tykon, Enzo a wolff jsou poněkud jiná kategorie. Chtěl jsem si vyzkoušet, jestli mám vytrvalost White Labela, ale na něj nemám. Ten vydrží mnohem víc a má asi i víc času. JInak o Alfu jsem se staral, jenom opravy mně stály několikanásobně víc než u těch tří zbylých aut, co jsem vlastnil dohromady. Bohužel jsem ten italský zázrak používal na ježdění standartním způsobem, stejně jako Civica před ním a Mazdu 6 po něm. A jak to, že Mazda má s větším projezdem všechno původní (jednou se měnily brzdové destičky) a na Alfě se po 70 tisících měnily ramena, tlumiče a prodal jsme ji dřív, než mně chtěli měnit sedla ventilů. Myslíš, že odešlá lambda sonda se dá z pozice řidiče a uživatele nějak ovlivnit? Navíc když k tomu přidám mizernej servis včetně socialistických manýrů (snaha dost primitivně okrást zákazníka) a arogance typu - tohle je alfa a ne nějaká škodovka, pak jediná moje chyba a blbost byla, že jsem si přes varování ze všech stran italský auto vůbec pořídil. A mohu tě ubezpečit, že jsem nebyl sám, kdo podobnou zkušenost udělal. No, nicméně, chybu může udělat každej, blbec jí udělá dvakrát.....znám resp. znal jsme několik majitelů alf a fiatů v posledních deseti letech, všichni od nich odešli. Je to náhoda?
BeranK
Debatu IV. cenový skupiny sem zavádiš ty, Etykone. Hlavně když vy jstte všichni tak objektivní, když se jedná o škodovku nebo VW. Je dost snadné vás dostat na vaše primitivní kecy, které není problém obrátit proti vám. Jaké auto máš, mně vůbec nezajímá, co mně baví, jsou hysterické reakce známých adres.....Je zajímavé, jak fandové všech ostatních značek a aut (až na dvě tři vyjímky) jsou nad věcí, ale zrovna značná část fandů FIATu a spol. je úplně hysterická, když se napíše o těch jejich značkách pravda. Až přestaneš ty a tobě podbní opruzovat u ostatních aut - a není to zdaleka VW - viz. diskuze u DS5 a Lancie, tak si dám pohov. Na druhou stranu mně vytáčení takových jako ty docela baví, je to prostě relax....
LudaBaxa
Zrovna Alfu, to je mi ale náhoda >😁
BeranK
No vidíš Lůďo, zase si nám tady projevil - proč sem taháš Ferrari, Lambo nebo i výrobce dílů a příslušentsví. Co to má společného s Fiatem?

A že VW chce koupit Alfu, protože nic takového samo není schopné vyvinout? Přidej pár smajlíků, třeba ti to dodá pocit jistoty, nicméně VW by muselo Alfu pořádně předělat a přeorganizovat, aby z ní byla slušná automobilka. Jinak tvrdit, že VW není schopná vyvinout taková auta jako Alfa je úsměvné - ani jedno z nich třeba nemá na Eos nebo hlavně Scirocco. A Audi sem ani není třeba tahat, to jsou prémiovky, ty už se v Itálii nedělají vůbec.

Jinak tvé tipování stran mého věku mimoděk prozrazuje, co je tvůj problém - asi tě často titulují jako puberťáka, cítíš to jako velkou pohanu a myslíš si, že druhého se tím dotkneš. Neboj se, Lůďo. ono tě to přejde a už se ti potom nikdo (snad) smát nebude....
LudaBaxa
Tak mi řekni jediný důvod, proč chce VW koupit Alfu. Ano, jen kvůli tomu, že odkoupit automobilku je levnější, než vysolit peníze na vývoj konkurenčního výrobku. O tom se chceš hádat?

A věř, že mým problemem puberta není... Já nemam potřebu předvádět to co ty tady 😉
BeranK
A co tady předvádíš ty, Lůďo? řekni si to sám a víckrát, že puberta není tvůj problém, nahlas, třeba padesátkrát a taky ti to pomůže. A když nemáš potřebu, tak proč pořád píšeš další a další nesmysly? No nic, přidej další smajlíky, to je taková berlička, to ti taky pomůže, nezapomeň na ty vztyčené prsty - teď ještě kdy dát ten nahoru a kdy ten dolů, co?
LudaBaxa
Škoda, že nejsi schopný odpovědět ani na položenou otázku. Tim si mi dokázal víc, než jsem chtěl.
Avatar - Enzo
Enzo
A Beran nám tu vytek jako chladič jeho Mazdy, čéče polkni prášek, přečti si to tu tady, klidně i s celou famílií a pak se radši někam nech zavřít. Doktoři už ti poradí.
Nechápu, jak v jednom příspěvku můžeš napsat, že kupec Fiatu je blbec s pak lituješ skalních fandů italský produkce. Se nám oteplilo a tobě to leze do hlavy co?
BeranK
A moh bys mi ukázat, kde jsme napsal, že kupec Fiatu je blbec? Další moula, kterými jsme s chutí šláp na kuří oko....a kde máte svého guru wolffa? A oteplilo? Jestli jsi si nevšim, tak teplota dneska slezla dolů oproti včerejšku....no, úroveň se nezapře.
Avatar - abacus
abacus
To by som rád vedel, čo asi z dnešnej produkcie AR konkurečne ohrozuje VW?
Nárast predaja o 60% percent? Pred rokom sa predávalo mesačne 9 tis. AR a dnes 14 tis. V roku 2007 bol vyhlásený plán predaja na rok 2010: 300tis. kusov. Kde sú? Teraz máme nový plán. V roku 2014 predaj 500tis. kusov. Jedine čomu VW konkuruje sú sľuby.
A čo by spravilo VW s Alfou? Využilo by históriu a meno značky, aby na svojich platformách postavilo modely, ktoré akosi chýbajú. Brera, Spider, kde sú? Veľká Alfa sa stále odsúva. VW by nespravilo nič iné, čo plánuje Sergio.
Využiť (zneužiť) platformy Chrysleru, pretože samotná skupina Fiat nemá na čom stavať. Nie Fiat zachraňuje Chrysler, ale Chrysler zachraňuje Fiat.
nový Spider na podvozku 300C, dve nové SUV - platforma Jeep Comander. Čo ďalšie prinesie AR? Sľubované MiTo 5d odložené na r.2013... Giulia odložená... Zrejme málo americká.....
A v neposlednej miere "úspech" Giulietty. Ako fanúšik AR by som chcel vidieť predaje výkonných benzínových verzií. Veď to Cuore sportivo má základ vo výkonných vysokootáčkových benzínových motoroch s jaderným zvukom. Je zaujímavé, že AR funs na to akosi zabúdajú. Predaje Giuliety v Taliansku vedie nafta. Inde to nie je iné.

A ten Fiat má len jednú chybu. Mal by mať jedno veľké sedadlo uprostred, aby sa doň správny amík vošiel. 😄