Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Fiat 500C: Malý kabriolet uveden v USA

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 23. 4. 2011 • 02:38
34
38
Zobrazit náhledy (34)
Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500
Autosalon v New Yorku se stal místem pro premiéru severoamerické verze Fiatu 500C, který bude druhým zástupcem italské značky nabízeným v USA.

Oficiální návrat značky Fiat na severoamerický trh oznámila prezidentka Fiat North America Laura Soave v červenci loňského roku na setkání klubu Fiat-Lancia Unlimited. V září již byla prostřednictvím internetu nabídnuta první zaváděcí série Fiatu 500 s uzavřenou karoserií a označením Prima Edizione.

Úvodní edice byla nabízena výhradně prostřednictvím webové stránky fiatusa.com. Zájemci se mohli registrovat prostřednictvím internetového formuláře a odesláním zálohy 500 dolarů z platební karty. Kvóta 500 kusů byla vyčerpána během 100 minut.

První vozy z limitované série s uzavřenou karoserií vyrobené v mexické továrně Toluca zamířily ke svým novým majitelům 11. března 2011. Druhým Fiatem, který míří k severoamerickým zákazníkům je pětistovka s plátěnou střechou.

Prodej tohoto modelu na severoamerické půdě Fiat nebude zahajovat speciální limitovanou edicí, ale rovnou jej nabídne v běžných verzích určených pro USA. Již nyní je na webových stránkách fiatusa.com možné prostřednictvím konfigurátoru volit jeden ze dvou stupňů výbavy s označeními Pop a Lounge. Paleta laků karoserie nabízí čtrnáct různých odstínů, plátěna střecha je k dispozici ve třech barevných provedeních a interiér nabízí dvě základní kombinace barev.

Stejně jako provedení s uzavřenou karoserií je i 500C v USA nabízenou s jedinou motorizací, kterou je čtyřválec 1,4 MultiAir. Ten poskytuje maximální výkon 75 kW při 6500 min-1 a točivý moment 133 Nm při 4000 min-1.

Základní provedení Pop má v USA ve výbavě mimo jiné 7 airbagů, manuální klimatizaci, autorádio s CD i MP3 přehrávačem, systém Blue&Me s USB portem, kůží obšitý volant, dálkové ovládání centrálního zamykání, elektrické stahování předních oken, elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka s vyhříváním v barvě karoserie, tempomat, systém sledování tlaku v pneumatikách, chromovanou koncovku výfuku, manuální pětistupňovou převodovkou a 15palcová ocelová kola.

Provedení Lounge obohacuje seznam standardních položek především o šestistupňovou automatickou převodovku, 15palcová litá kola, chromované doplňky na karoserii, mlhová světla, automatickou klimatizaci, satelitní rádio Sirius, audio systém BOSE s šesti reproduktory a subwooferem a alarm.

Fiat má i pro severoamerické zájemce o 500C připravenu bohatou nabídku příplatkové výbavy. Standardem je záruka na čtyři roky nebo ujetí 50.000 mil ( km). Ceny Fiatu 500C v USA začínají na 19.500 amerických dolarů (zhruba 330.000,- Kč) za Pop a na 23.500 amerických dolarů (okolo 400.000,- Kč) za Lounge, v obou případech bez daně a místních poplatků.

Související články

Témata
25. 4. 2011 23:02
Re: No sláva
Vážený Krisposi, to ale oni neumějí (však ho ignorujte) a mně docela baví, jak se znovu a znovu vytáčejí. Tuhle jsme na téma Fiat diskutoval s nickem italo a bez problémů, protože byl normální fanda. Lůďa, Tykon, Enzo a wolff jsou poněkud jiná kategorie. Chtěl jsem si vyzkoušet, jestli mám vytrvalost White Labela, ale na něj nemám. Ten vydrží mnohem víc a má asi i víc času. JInak o Alfu jsem se staral, jenom opravy mně stály několikanásobně víc než u těch tří zbylých aut, co jsem vlastnil dohromady. Bohužel jsem ten italský zázrak používal na ježdění standartním způsobem, stejně jako Civica před ním a Mazdu 6 po něm. A jak to, že Mazda má s větším projezdem všechno původní (jednou se měnily brzdové destičky) a na Alfě se po 70 tisících měnily ramena, tlumiče a prodal jsme ji dřív, než mně chtěli měnit sedla ventilů. Myslíš, že odešlá lambda sonda se dá z pozice řidiče a uživatele nějak ovlivnit? Navíc když k tomu přidám mizernej servis včetně socialistických manýrů (snaha dost primitivně okrást zákazníka) a arogance typu - tohle je alfa a ne nějaká škodovka, pak jediná moje chyba a blbost byla, že jsem si přes varování ze všech stran italský auto vůbec pořídil. A mohu tě ubezpečit, že jsem nebyl sám, kdo podobnou zkušenost udělal. No, nicméně, chybu může udělat každej, blbec jí udělá dvakrát.....znám resp. znal jsme několik majitelů alf a fiatů v posledních deseti letech, všichni od nich odešli. Je to náhoda?

25. 4. 2011 22:44
Re: No sláva
Debatu IV. cenový skupiny sem zavádiš ty, Etykone. Hlavně když vy jstte všichni tak objektivní, když se jedná o škodovku nebo VW. Je dost snadné vás dostat na vaše primitivní kecy, které není problém obrátit proti vám. Jaké auto máš, mně vůbec nezajímá, co mně baví, jsou hysterické reakce známých adres.....Je zajímavé, jak fandové všech ostatních značek a aut (až na dvě tři vyjímky) jsou nad věcí, ale zrovna značná část fandů FIATu a spol. je úplně hysterická, když se napíše o těch jejich značkách pravda. Až přestaneš ty a tobě podbní opruzovat u ostatních aut - a není to zdaleka VW - viz. diskuze u DS5 a Lancie, tak si dám pohov. Na druhou stranu mně vytáčení takových jako ty docela baví, je to prostě relax....
25. 4. 2011 22:36
Re: No sláva
A moh bys mi ukázat, kde jsme napsal, že kupec Fiatu je blbec? Další moula, kterými jsme s chutí šláp na kuří oko....a kde máte svého guru wolffa? A oteplilo? Jestli jsi si nevšim, tak teplota dneska slezla dolů oproti včerejšku....no, úroveň se nezapře.
Avatar - abacus
25. 4. 2011 06:48
Re: No sláva
To by som rád vedel, čo asi z dnešnej produkcie AR konkurečne ohrozuje VW?
Nárast predaja o 60% percent? Pred rokom sa predávalo mesačne 9 tis. AR a dnes 14 tis. V roku 2007 bol vyhlásený plán predaja na rok 2010: 300tis. kusov. Kde sú? Teraz máme nový plán. V roku 2014 predaj 500tis. kusov. Jedine čomu VW konkuruje sú sľuby.
A čo by spravilo VW s Alfou? Využilo by históriu a meno značky, aby na svojich platformách postavilo modely, ktoré akosi chýbajú. Brera, Spider, kde sú? Veľká Alfa sa stále odsúva. VW by nespravilo nič iné, čo plánuje Sergio.
Využiť (zneužiť) platformy Chrysleru, pretože samotná skupina Fiat nemá na čom stavať. Nie Fiat zachraňuje Chrysler, ale Chrysler zachraňuje Fiat.
nový Spider na podvozku 300C, dve nové SUV - platforma Jeep Comander. Čo ďalšie prinesie AR? Sľubované MiTo 5d odložené na r.2013... Giulia odložená... Zrejme málo americká.....
A v neposlednej miere "úspech" Giulietty. Ako fanúšik AR by som chcel vidieť predaje výkonných benzínových verzií. Veď to Cuore sportivo má základ vo výkonných vysokootáčkových benzínových motoroch s jaderným zvukom. Je zaujímavé, že AR funs na to akosi zabúdajú. Predaje Giuliety v Taliansku vedie nafta. Inde to nie je iné.

A ten Fiat má len jednú chybu. Mal by mať jedno veľké sedadlo uprostred, aby sa doň správny amík vošiel. :-)
24. 4. 2011 19:03
Re: No sláva
Zrovna Alfu, to je mi ale náhoda >:D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku