Preju Mazde hodne stesti, hlavne ten venkovni design se musi zmenit a ceny a pote bude snad vse vporadku.
Musim jinak auto.cz pochvalit za pekny napad, kdy u posledni fotky je sipka nahoru a automaticky mne vraci k zakladnimu textu. Alespon az dneska jsem si toho vsimnul, je to prijemne zlepseni. :yes:
Design je dobrý u všech modelů kromě nové pětky. Cena konkrétně u Mazdy 3 je taky v normě, pokud chce člověk plně vybavené auto s motorem kolem 150 koní. To vyjde aktuálně na 433 900 Kč. Holoty bez motoru za 270 je potřeba hledat jinde.
Uznavam, ze Subaru se nema v ramci designu cim chlubit po teto strance... Ale ty usmevave narazniky ja proste nemusim, promin.
Nemuzu se dockat az konecne Mazda nasadi Shinari a Minagi designovy smer (ci jak se to jmenuje) ve svem portfoliu.
Pokud narazis na auta do 300 tak samosebou Mazda 2 je v teto kategorii, a Ja ji preji aby delala vice takovych velkoseriovych malych aut. Jak jsem jiz jednou rekl, smejici se narazniky A-la Peugeot ne dekuji.
Konečně dobrá zpráva :yes::yes:
Teď to ještě začít prodávat v Evropě, nasadit tomu slušné ceny (alespoň ty akční, co jsou teď u mazdy) a mohlo by to trochu zvýšit prodeje a můj zájem >:D Hlavně konečně sladili taky barvu těch vnitřních displayů.
Moc pekny. Pod kapotou zadna utahana 1,4 nebo 1,6 v manualu, ale pekne 2,0 v automatu. V americe hold vedi co je nejlepsi volba. Ne jako tupi Cesi co kupuji pokud mozno nejmesi mozny objem motoru aby pry usetrily. Jak smesne a naivni ! Skutecnost je vsak takova, ze ten 2,0 automat bude mit mensi spotrebu nez pojebana 1,4 v manualu. ;-)