Ekonomika
...uzasne rendliky? >😒] >😒] >😒]
To je volba pro fajnšmekry. Jak by to vypadalo, kdyby strejc s padacím mostem a borovou šiškou jezdil v takovém klenotu.
Srejc s padacím mostem do frantíka nebo taliána nepůjde, freistaat Audin a bavoráků je jim i zaslíben, i když snad nikde jsem neviděl takovou koncentraci Tiguánů jako v bavorské části Alp. Na druhou stranu, čím blíže k francouzským a belgickým hranicím, tím více francouzských aut....vytrácejí se taliáni, fakt, že v první padesátce je pouze Punto naznačuje ledacos - třeba to, že Němci, kteří v rozporu s představami leckterých zdejších "jedinců" docela drželi italské značky se orientují jiným směrem.....
Jinak k Ádově překvapení - renaulty patřily tradičně k nejprodávanějším zahraničním autům v Německu odjakživa. že jsou jejich prodeje nyní nižší může být pouze časově omezená anomálie a rozhodně mají francouzská auta v Německu daleko lepší pověst a vyšší image než auta italská, zejména pak Fiaty.
Jinak k Ádově překvapení - renaulty patřily tradičně k nejprodávanějším zahraničním autům v Německu odjakživa. že jsou jejich prodeje nyní nižší může být pouze časově omezená anomálie a rozhodně mají francouzská auta v Německu daleko lepší pověst a vyšší image než auta italská, zejména pak Fiaty.
Ano, rebdliky skutecne patrily k nejprodavanejsim zahranicnim vozum v Nemecku. Ale to bylo, uz to neni a nikdy nebude! Casova anomalie to jiste neni. Na snizeny dovoz rebdliku si stezuji predevsim opravarenske firmy. Nemaji totiz praci. Nove nemecke, japonske a korejske vozy jsou proste radove spolehlivejsi :-!
bravo nissan :yes: