Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Škoda Rapid – A-Entry přistižen v Indii

V Indii zachytili prototyp nové levné Škodovky. Bude to liftback nebo sedan?
Zpět na článek
28. 4. 2011 13:12
28. 4. 2011 23:40
29. 4. 2011 09:19
28. 4. 2011 13:17
28. 4. 2011 13:41
28. 4. 2011 15:22
28. 4. 2011 15:43
28. 4. 2011 13:33
28. 4. 2011 13:50
28. 4. 2011 14:15
28. 4. 2011 14:52
28. 4. 2011 14:07
28. 4. 2011 17:19
28. 4. 2011 15:00
28. 4. 2011 16:28
28. 4. 2011 20:58
28. 4. 2011 21:03
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
28. 4. 2011 13:07
Tady
je i nějaká vizualizace: [odkaz]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - kari.laz
28. 4. 2011 13:12
Re: Tady
Tak pokud by to vapadalo takhle tak by to bylo super. Ale mám pocit, že se tam objeví více prvků ze součastných modelů. Už kvůli ceně. Ale nechci předbíhat.
28. 4. 2011 23:40
Re: Tady
No tak ta vizualizace mě rozdrtila, to škodovka musí pořád dělat disproporční auta, buď úzká, nebo moc velký rozvor. Zrovna tohle, krátký čumák, kufr jak přilepený batoh, auto zavalité na malých kolech, nevím, ale Superb (mohl by také být širší - vizuálně) a Yeti jsou ještě v pořádku, Octavia taky, Fabia je prostě moc úzká, udělali chybu, ale nevyřešili, Roomster se mi také nelíbí, i když to asi není špatné auto. Nově představené logo a jejich nový koncept mi dali ránu, že se z ní asi nevzpamatuji. Pokud se teď nevzpamatují...ale oni si to stejně lidi koupí, tak co.
Avatar - kari.laz
29. 4. 2011 09:19
Re: Tady
jaké to bude mít proporce si počkám na oficiální info. Z maskovaného prototipu to odhadovat nebudu.
28. 4. 2011 13:08
Facelift staré oktávky?
Nemůžu si pomoci, ale tvarem mi připomíná Oktávku I :-) Viděl bych to na lehce pozměněné tvary, novou palubku, horší použité materiály v iteriéru a zcela nové auto je hotovo. >:-[] :yes: Jestli vyjedou s dobrou cenou, lidi jim utrhaji ruce...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kari.laz
28. 4. 2011 13:11
nechme se překvapit
Těžko dělat nějaké závěry, nebo konečné závěry z takto maskovaného auta, ale přijde mi, že záď bude hodně podobná Octavii, ne-li stejná a v detailní pohled na příď mi připomíná přední masku Fabie.

[odkaz]

[odkaz]

Jinak to působí docela vysokým dojmem. Zdá se i, že to nebude žádný prcek.
Tak uvidíme, jak to bue doopravdy vypadat a jaké to bude mít parametry.
Rozbalit vlákno
8
28. 4. 2011 14:24
Re: nechme se překvapit
A co si čekal? Že vytvoří zcela nový auto s revolučně novým designem? Děláš jako bys neznal jakým způsobem koncern postupuje... ;-)

A pár příspěvků výše.. ano, určitě tam bude velká spousta částí ze stávajících modelů...
28. 4. 2011 14:43
Re: nechme se překvapit
A já bych zase Lůďo čekal, že nás aspoň tady ušetříš svých pubertálních vystoupení. Varieté FIAT se řeší jinde. "Podobným" způsobem postupují všechny "koncerny", které jsou úspěšné - VW počínaje a Hyundai/KIA konče (viz. sesterské modely i30/C´eed, i35/Sportage nebo ix20/Venga...).

I když jsou i koncerny, kde co auto, to platforma, stačí si připomenout, jak to šokovalo chudáka Marchionneho, když nastoupil do funkce.
28. 4. 2011 15:48
Re: nechme se překvapit
Beránku, klidni hormon. Na webu seš tvrdej až běda ;-)

Varieté Fiat je mi víceméně ukradené. Věř, že mam uplně jinou automobilku, za kterou si stojím a italská to není.
29. 4. 2011 22:18
Re: nechme se překvapit
Burago, co?
Avatar - Ji/Ri
28. 4. 2011 21:23
Re: nechme se překvapit
jsi ale blb :no: co dokážou komplexy s beranem...
29. 4. 2011 22:17
Re: nechme se překvapit
Vod tebe to sedí, ty umolousaný hovádko.....
Avatar - Trábošík
29. 4. 2011 08:26
Re: nechme se překvapit
Jak tak na to déle koukám a co tu pročítám ty příspěvky, tak začínám souhlasit s tím porovonáním s Fabií. Maska mi přijde stejná, výdechy v předním nárazníku také. I ta silueta čumáku a tvar světel by mohl odpovídat Fabii. Takže mi z toho plyne, že to bude polo sedan s čumákem Fabie a bude to pro východní trhy (možná i náš, ale zde se Fabie sedan moc neprodávala).
24. 5. 2011 10:48
Re: nechme se překvapit
Takže fabie s baťohem, něco jako bylo u fabie první generace?
Avatar - Trábošík
28. 4. 2011 13:12
Přeznačkované polo sedan?
Mám trochu strach, aby to nebylo jen přeznačkované polo sedan se znaky škody (maska, přední a zadní světla). Koukal jsem se na foto aktuální verze pola v sedanu a některé detaily, které jsou pod maskováním rozeznatelné mi ji připomínají. Uvidíme, co se z toho vyklube.
Rozbalit vlákno
3
28. 4. 2011 15:34
Re: Přeznačkované polo sedan?
Nejspíš to tak je - srovnje křivky: [odkaz]
Podle mě to na škodu není, Polo sedan se mi moc líbí.
Avatar - Choochoo
28. 4. 2011 17:39
Re: Přeznačkované polo sedan?
Souhlas :yes: :no: >:D
Avatar - Trábošík
28. 4. 2011 21:56
Re: Přeznačkované polo sedan?
Já jsem to právě porovnával, takže mi to tak přišlo. Například okénko na zadních dveřích - ten plastový roh vzadu, to je jak u pola sedan. Dále třeba podobné umístění víčka nádrže, stejně olemovaná boční okna, podobný celkový tvar, atd...

Polo sedan se mi také líbí, nic bych proti tomu neměl, ale já osobně nemám rád, když několik automobilek vyrábí jedno auto jen s jinou maskou. Vím, že je to ekonomičtější, ale podle mě tak pak ty značky ztrácejí svou identitu. V případě Škody toto ještě nikdy nenastalo (pokud pomineme dobu, kdy se vyráběla felicia pick up pár let se znakem VW), ale teď toto bohužel přichází i u Škody - viz městský prcek a teď tohle. No uvidíme no.

V tom případě ale nastává otázka, co bylo pod plachtou viz [odkaz]
Jednalo se tedy pravděpodobně o novou generaci Octavie. Neboť u vyfoceného zamaskovaného modelu je podle přechodu víka kufru a zadního skla karoserie sedan. Navíc spoustu detailů tedy napovídá přeznačkovanému polu. Uvidíme tedy, co nám Škoda ukáže.
Avatar - jazva
28. 4. 2011 13:17
Veľa plechu
Mám taký pocit, že tá masa plechu nad zadným kolesom, nepridá tomu autu moc na kráse. No uvidíme ako to "zamaskujú". Len dúfam, že to nedopadne ako Fabia - že sa na to bude dať pozerať iba na 16 a viac palcových kolesách... ;-\
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
28. 4. 2011 13:38
Re: Veľa plechu
Ale stejně byla fabia sedan asi nejhezčí naroubovaný malý sedan ve své době....
Avatar - jazva
28. 4. 2011 13:41
Re: Veľa plechu
na toto mám presne opačný názor ako ty... ;-)
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
28. 4. 2011 13:53
Re: Veľa plechu
Já neříkám, že to byla bůhvíjaká hitparáda, ale tehdejšími konkurenty bylo extrémně ošklivé clio (tedy Thalia), dacia solenza a později logan, polo classic... snad jen Cordoba byla k světu :yes:
28. 4. 2011 14:00
Re: Veľa plechu
...ja se priklanim spis jak pise jazva, stejny hnus jako u tech co pises ;-\
Avatar - iudex
28. 4. 2011 15:22
Re: Veľa plechu
Ako sa hovorí: Cigán ako černoch, alebo pre politicky korektných: prašť jako uhoď. >:D
Avatar - jazva
28. 4. 2011 15:43
Re: Veľa plechu
choď niekam aj s politickou korektnosťou! ;-)
28. 4. 2011 13:33
Aveo II.
Už na první pohled to působí úzce jako Fabia, ale podobá se to spíše Chevroletu Aveo sedan.
Rozbalit vlákno
3
28. 4. 2011 13:50
Re: Aveo II.
jj, kdyby to bylo jako studie vision D s kufrem byla by to parada.
Ale todle jako takovy uzky obly ocucany bonbon :no:
Doufejme, ze nebudou platit ty neskodovacka zadni svetla co naznacuje maskovani, resp. ta vizualizace na idnesu. Jinak to bude jak nepovedeny VW polo sedan.
Skoda po vision D se zacinal verit, ze design skodovek se posune k lepsimu, ale podle tohoto to nevypada.
Ale trochu se utesuju tim, ze maskovani prednich i zadnich svetel spis ma vytvaret takovy tvar svetel, ktery tam neni (i v te vizualizaci). aspon na me to tak pusobi.
28. 4. 2011 14:15
Re: Aveo II.
Zadní světla podle zamaskování vypadají podobně jako u Superbu combi tzn.oblouk nahoru.
Ale to, že to bude úzké, je zaručená věc, tedy jestli se opravdu jedná o škodovku.
Avatar - rohYpnol
28. 4. 2011 14:52
Re: Aveo II.
Škoda není nikdy úzká, jen metr příliš dlouhý >:-[]
Avatar - iudex
28. 4. 2011 13:53
Liftback vs. sedan
Hoci u Škody by mi prišlo logickejšie, aby išlo o liftback, z tvarov karosérie to skôr vyzerá na sedan: ten kufor je už dosť dlhý, v podstate ako u Jetty a ak by šlo o lift, tak zadné dvere i s oknom by tvorili obrovský kus.
A-entry: [odkaz]
Jetta: [odkaz]
Octavia: [odkaz]
Rozbalit vlákno
4
28. 4. 2011 13:57
Re: Liftback vs. sedan
naopak liftback by byl zcela nelogicky. Ma jit o auto pro rozvojove trhy (indie, cina , rusko) a tam chteji sedany. To ze to v CZ a SK vidime jinak skodovku se zdejsima prodejema nemusi trapit.
28. 4. 2011 14:53
Re: Liftback vs. sedan
Možná to auto na obrázku je liftback. Maskovací folie je nalepená na boku auta a potom je pruh vedle zadního okna. Proč by ho tam lepili, kdyby to nebyl lift a okno by bylo napevno? Zřejmě implementují nějakou levnější mechanickou verzi twindoor - auto to moc neprodraží a budou mít něco co ostatní nemají.
Samozřejmě všechno je jen spekulace, uvidíme jak bude vypadat výsledná užovka...
28. 4. 2011 14:54
Re: Liftback vs. sedan
V Číně a v Rusku je Oktávie nejprodávanější z portfolia škodovky, v Číně i v Rusku ji jako sedan berou, v porovnání s klasickými hatchi tak přece vypadá. O oktávce v Číně tady byl přece článek docela nedávno....Rui Ming, či jak se to jmenovalo.
28. 4. 2011 14:52
Re: Liftback vs. sedan
Já mám pocit, že to pod maskováním je polo sedan - Jetta je podvozek Golfa/Oktávie. Lift by mohl být zajímavý už proto, že v téhle kategorii ho nikdo nedělá a přitom oktávie tenhle hendikep na trzích v Číně a v Rusku nijak neznevýhodňuje. Jak v Číně, tak v Rusku je oktávie nejprodávanější model škodovky. Onen hatch s kufrem vzadu jako první, pokud si to dobře pamatuji začal dělat Ford s escortem tak někdy v osmdesátých letech a držel ho až do nástupu Focusu. Podobně byl řešen Nissan Sunny.

Jinak co se týká designu, držel bych se zcela stranou, jestli na tom budou prvky onoho konceptu z Ženevy je otázka, to auto se vyvíjí určitě déle, než byl dělán ten koncept. Kabaň mluvil o pár měsícíh před Ženevou.
Avatar - R32
28. 4. 2011 14:07
Zlepenec...
Ak sa jedná o Škodu lowend tak by som veľké prekvapenia nečakal. Bude to skrátka auto ktoré bude poskladané z dielov ktoré sú na koncernovom regále a nakoľko to má byť láca tak asi to budú diely staršieho dátumu. Podvozok natiahnuté Polo (Golf s viacprvkom už kvôli cene vylučujem, ledatak z Jetty pre USA, tá má v zadu skrutnú tyč), kastňa preklepaná Octavia I. možno Bora, motorizácia bude koncernová old-klasika ešte k tomu priškrtená kvôli EURO5... Ale nechajme sa prekvapiť, v každom prípade to nieje zlý recept ako dokazujú výsledky Dacie aj v krajinách kde pred pár rokmi o Dacii ani vtáci neštebotali. U nás má úspech zaistený už teraz. :-)
Rozbalit vlákno
3
28. 4. 2011 15:33
Re: Zlepenec...
Platforma shodná s budoucím Toledem, v EU zastaralé motory 1.2 TSI, 1.4 TSI a 1.6 TDI CR, automatické převodovky DSG se sedmi stupni... no holt to bude jen koncernový odpad. ;-)
Avatar - R32
28. 4. 2011 17:19
Re: Zlepenec...
Ja to auto nehanobím (nakoniec ešte o ňom nič nevieme) práve naopak, veď aj Logan či Duster majú svojich kupcov... a za cca rovnakú cenu by som bral radšej škodu ako daciu, tu nieje o čom. Ale aby som reagoval na tvoj príspevok, platforma s budúcim toledom , OK, ale čo o tej platforme vieš? Keď to bude niečo v zmysle Seat Exeo tak neviem o akej "novinke" je reč. DSG a TSI možno v ponuke budú ako top verzie no cenovo to už taká láca nebude, takže motory by som videl tak na klasickú atmosferu 1,4 a 1,6 nafta 1,6TDI CR no určite s 5 kvaltom... A osobne staršie veci koncernu za odpad nepovažujem, skrátka keď to má kupcov prečo to neponúkať.
28. 4. 2011 19:25
Re: Zlepenec...
Že z toho "novináři" dělají logana neznamená, že to bude něco ultralevného. Prostě model nad fábií a pod octávií, které v příští generaci dost vyroste. Tohle si velikostně představ +- jako první oktávku, ale s daleko větším rozvorem a aktuální technikou (napovím - bude to větší než fabia, tak budou motory začínat výkonově trochu výš než u ní. Fabia má od 63 kW nahoru jen TSI - s výjimkou doprodejů 1.4 16V ;-) )
Avatar - strýček BOB
28. 4. 2011 14:34
Levný kompaktní model...?
Proč se všichni novináři chytají toho spojení "levný kompaktní model"? Každý novinář hned vidi Logana od Škody, Škodovka potřebuje mezistupeň mezi Fabii a Octavii III, která se pravděpodobně trošku přifoukne, tedy nastupuje A-entry. Ale klidně si dál smolte - levný kompaktní model... >:D >:D :no:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - iudex
28. 4. 2011 15:20
Re: Levný kompaktní model...?
Samozrejme máš pravdu, nebude dôvod to označovať ako lacný model, veď to iste bude mať všetku up-to-date koncernovú techniku, 4x4, dvojspojku, motory TSI, mutlilink... Alebo žeby to bolo všetko inak a žiadny Haldex, dvojspojka ani TSI, ale predohrab, vlečený zadok, atmo 16v? A tí zlí škaredí nepriaznivci škody majú tú drzosť nazvať takúto konfiguráciu lacnou? ;-)
28. 4. 2011 16:51
Re: Levný kompaktní model...?
Já se obávám, že tohle není mezistupeň mezi Oktávkou a Fábií. Těžko by z toho byla taková loď. Jde o dostatečně velký model pro chudší trhy a nebo pro pragmaticky smýšlející, kteří hledají co nejvíce železa za svoje peníze. Viděl bych to jako vstupenku do nadcházející low - end éry Škodovky. Z designem se nijak moc nepohráli.
29. 4. 2011 11:37
Re: Levný kompaktní model...?
Je to mezistupeň. Stačí se podívat na mezigenerační skok Jetty a vzít do úvahy, že může být OIII ještě o něco větší. Ostatně Superb bude mít rozměrově i tak pořád ještě velkou rezervu..
Avatar - rohYpnol
28. 4. 2011 14:50
Skvělá startovní pozice
Myslím, že Škoda má skvěle našlápnuto:
1) hůř než Fabia 2 to snad ani dopadnout nemůže
2) pěkných malých sedanů je jak šafránu
3) Škoda nemá co ztratit. Nic horšího, než že se to bude prodávat, se nemůže stát. A náklady na vykradení různých již vyvinutých dílů koncernu a sesmolení dohromady nebudou jistě nijak dramatické.
Musím taky uznat, že to hoši dobře oblepili. Ale profil vozu je vidět i tak a myslím, že jezevec Superb může jen závidět.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
28. 4. 2011 15:21
Re: Skvělá startovní pozice
Ad 1: >:D :yes:
28. 4. 2011 17:57
Re: Skvělá startovní pozice
>:D
28. 4. 2011 15:00
Je to jasne
je to prelepenej stodvacias :-!
Rozbalit vlákno
0
28. 4. 2011 15:50
Máme v tom zmatek
Už začínám v těch koncernových platformách a názvech modelů mít trochu zmatek. Linie (a asi rozměry) to má stejné jako Polo Sedan představené v Rusku. Před 10ti lety měl v této třídě koncern tři malé sedany: Cordobu, v Evropě výběhové Polo Classic (dvojče Cordoby) a Fabii sedan (která sdílela platformu s poslední generací Cordoby). Loni neměl žádné, Polo bylo jen krátké, od Ibizy je ST a od Fabie II. dělané na starší platformě je Combi. Takže jestli to chápu správně, s novým Polem Sedan loni přišla nová platforma (odolnější, určená pro rozvojové trhy), na které budou i sedanoví sourozenci od Škody (tenhle tajný Rapid) a od Seatu (Toledo, ač je to o třídu níž než předcházející Toleda na platformě Golfa II./Jetty a Golfa IV./Bory/Octavie I.). Pro ještě větší zmatek to někde pojmenují Vento, které bylo od Golfa III.
Rozbalit vlákno
2
28. 4. 2011 16:24
Re: Máme v tom zmatek
Ber, že naprostá většina zákazníků (vč. mne) kupuje auto podle líbí/nelíbí, cena, parametry, jak splňuje představy atd...Určitě neřeším, na jaké platformě to je. Příkladem je např. Mitsu ASX, které je na podvozku Outlandera
[odkaz]
Nevěřím, že to kupující moc vnímají, pokud to vůbec ví.
Jasně, např. O III bude na stejné platformě jako nová Jetta - a musím uznat, že podvozek,ovladatelnost,jízd.vlastnosti, směrová stabilita (dělal jsem vyhýbací manéver ve 160 a přibité k vozovce) Jetty atd, atd. velice solidní.Octa 3 bude mít větší kufr, bude kombi, Jetta sedan.Dá se vybrat.
K sedanu této Šáde: možná se bude víc prodávat v Asii a hl. Číně. Tam vidíš tolik sedanů,o kterých se tu ani netuší, např. Mazda2 sedan, Fiesta sedan.Uznávám, že to mělo slušné proporce, žádné roubování....takže proč ne? Zde asi neprodejné, tam přesný opak. Bral bych to z tohoto pohledu,nic víc.
28. 4. 2011 17:09
Re: Máme v tom zmatek
To beru. Je to určené pro rozvojové trhy, na západ od nás se možná ani nenabídne (podobně jako Thalia). Ale nerozumim tomu, že když je to zřejmě na platformě Pola sedan, tak by to mělo stejně velké jako např. Fabia Combi nebo Ibiza ST. Když od toho odvodí kombi, tak bude rozměrově podobné Fabii Combi či Ibize ST? Jedině, že by Polo sedan mělo delší rozvor...
28. 4. 2011 16:28
karoserie
Co jsem mel moznost zjistit, melo by se skutecne jednat o model mezi fabii a octavii. Jiste jsou i dve karosarske verze, hatchback a sedan/liftback (jestli jedno nebo druhe jsem bohuzel stihnul zapomenout, ale nabizi se ten sedan)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jenik1
28. 4. 2011 17:31
Sedan na 13 palcových kolech
Podle obrázku to bude malý sedan na 13 palcových kolech, jako se dělá nebo dělala Fábia sedan.
Rozbalit vlákno
1
28. 4. 2011 19:07
Re: Sedan na 13 palcových kolech
Fabia sedan první generace neměla 13 palcová kola, minimum bylo 14 palců. Leda by někdo použil kola z holátka fabia junior, ta na třináctkách jezdila.
28. 4. 2011 20:58
Všichni
co auto viděli ví, že ta vizualizace nemá s reálem nic společného. Realita nemá nic společného ani s Polem sedan. Nechodil jsem kolem toho auta s metrem v ruce, ale každopádně nebylo malé a velikostí připomínalo Oct I. Rozhodně to není žádný slepenec a rozhodně to nevypadá na levné auto. Pokud bude skutečně cenovka pod 300tis, tak z toho bude prodejní trhák, jen se obávám, že způsobí do příchodu OIII problémy s prodejem OII.
Rozbalit vlákno
0
28. 4. 2011 21:03
He
Doufám že se o nebude jmenovat rapid, protože by to sprosté parazitování na známém jméně.Rapid ať si nechají pro sportovní kupé, protože to jméno evokuje rychlost, prudkost a dravost a nehodí se k podobně zaměřenému typu vozidla.Jsem schválně zvědav jak by takové kupé nazvali...

Jinak spojení slov levný a škoda vždy ve mě vyloudí záchvat smíchu.To co jiné automobilky nabízejí jako základ tak to škodovka dává jako prémiovou výbavu a ješte z toho dělají božský počin.Netřeba říct že vždy o 1/3 dražší než konkurence s totožnou kvalitou vzhledem ke konkurenci.Tohle auto bude pro zákazníky, kteří neznají nic jiného než škodovku a myslí si že jakoukoliv škodovkou udělají kauf.Jakoby škodovka v této cenové relaci byla vzhledem ke konkurenci, která nabízi stejně zaměřená vozidla levnější, z nezničitelného materiálu, používala mimozemské technologie, nebyla dělaná sériově a každé kolo obsluhoval otrok, který dokáže nejlépe zvládnout nerovnosti.

Možná že v Indii bude stát méně, ale u nás je to předražený modýlek.
Rozbalit vlákno
0
28. 4. 2011 21:54
Toto není evropské A-Entry !
Auto, které je na fotkách, je model speciálně vyvinutý jen pro indický trh, který bude spřízněný s VW Polo sedan (Vento) a současnou Fabií.

S evropskou a čínskou verzí A-Entry bude mít společné jen některé díly platformy. A-Entry pro Evropu a Čínu bude mít jiný rozvor a zcela jiný design exterieru i interieru ve stylu nové tváře představené v Ženevě ...
Rozbalit vlákno
0
28. 4. 2011 22:04
Vidím to tak, že to bude Polo sedan ve škodováckém kabátku,
a nikde není psáno, že se bude prodávat u nás nebo vůbec v EU. Liftback to nebude kvůli nákladůna dostatečně tuhý skelet, sedan vchází vždy lépe a levněji. A že Škoda potřebuje něco mezi Fabkou a Oktávkou? To je jen doměnka, protože i když OIII bude větší nšž OII, nová Fabka III bude také zřejmě o něco větší a cenově mezi FII/III a OII/III není zrovna moc prostoru. Ani bych se nedivil, kdyby se s TSI u A-Entry vůbec nepočítalo, bude stačit 1.4 V16 MPI (Rapid Family >:D )
Jinak chápu nadšení všech škudkařů, že Česana konečně něco vyplodila (a nebo to navrhli celý v Indii?) 8-s
Rozbalit vlákno
0
Avatar - shamal
24. 5. 2011 15:26
Bude to vypadat asi nějak takhle:
Měl jsem to štěstí vidět prototzp tohohle auta. Uklidněte se, bude to větší než fábie! Bude to mít hodně společného se Seatem Toledo příští generace, lišit se budou obě auta jen zepředu a ze zadu, z boku je to téměř jedna ku jedné. Jestli se od prototypu nezmění interiér tak to s designem vnitřku žádný superzázrak není. A předpokádaná cena je pravda nižší než u Octavie, ale je vzdálená Daciím, spíš je to konkurence Chevroletu Cruze. A nejblíž se s podobou trefil tenhle počítačový grafik: [odkaz]
Rozbalit vlákno
0