Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche Panamera Diesel: Vznětový šestiválec, Tiptronic a pohon zadních kol

Porsche v letošním roce rozšiřuje nabídku verzí modelu Panamera vedle provedení S Hybrid a Turbo S o Diesel s přeplňovaným vznětovým šestiválcem o objemu 3,0 litru.
Zpět na článek
2. 5. 2011 14:36
Tak to půjde na odbyt
jak rohlíky. Porsche dýzl. Brrr. Jakýkoliv dýz. Brrr :no:
Je blbý mít auto masírku za 2 mega a muset cvakat zubama abych ušetřil...
Rozbalit vlákno
22
Avatar - dicky
2. 5. 2011 15:05
Re: Tak to půjde na odbyt
A co tam dat rovnou 4 valec 2.0 BITURBO NAFTA??
fujtabl naftove porsche pokrizovat se a odplivnout si..EU SPECIALITA PRO CHUDE MANAZERY KTERI UTRATILI POSLEDNI PENIZE A NEMAJI NA PROVOZ?
JINAK SE TO ANI ODUVODNIT NEDA TATO ODPORNA SILENOST ..
jeste ze rolls royce si jeste zachoval tvar a nedela tyto naftove bastardy evropske
2. 5. 2011 15:09
Re: Tak to půjde na odbyt
Dyť vás nikdo nenutí si to kupovat. Chápu, že někoho může naštvat zúžení nabídky, ale rozšíření nabídky o něco úspornějšího a provozně a ekologicky rozumnějšího může naštvat jen veleblba.
2. 5. 2011 15:23
Re: Tak to půjde na odbyt
Jen veleblb si myslí, že dýzl je ekologický... Se divím, když už umíš číst, že jsi něco nečetl o NOx a sazích.
2. 5. 2011 15:45
Re: Tak to půjde na odbyt
1. Ty jsi asi nečetl o normě Euro 6. Ona to asi nebude předkomůrková atmosféra.
2. Nikde netvrdím, že to auto je "ekologický", ale teda určitě je "ekologičtější" než 8válec, který si bez problémů vezme 20 litrů.
3. Nevíš co je ekologie. Ekologie je nauka o ekosystémech. Z hlediska ekosystémů jsou saze vypouštěné z velké části ve městech zcela marginální záležitost, významná nanejvýš lokálně, takže je to spíš zdravotnický problém. Ekosystémy negativně ovlivňuje především:
a) celkový objem exhalací dvouatomových plynů
b) celkový objem těžby fosilního paliva, jeho přeprava a rafinace.
2. 5. 2011 17:03
Re: Tak to půjde na odbyt
Stačilo napsat, že čuchat saze v malých dávkách neškodí v jakémkoliv množství.
2. 5. 2011 17:58
Re: Tak to půjde na odbyt
1. Saze samy o sobě významně neškodí, škodí látky, které se na ně vážou a na těch sazích se pak dopravujou do plic a tam se usazujou.
2. I tak to ale ve srovnání s emisemi dvouatomových plynů to není velký ekologický problém, spíš zdravotnický nebo hygienický.
3. Jenom mezi normama Euro3 (rok 2000) a Euro 6 se povolený obsah pevných částic snížil desetkrát.
4. Do města je kvůli horším emisím dieselu samozřejmě vhodnější maloobjemový benzínový než maloobjemový dieselový motor. Pokud jde ale o takové "krávy" jako se montují do Porsche, tak je diesel vhodnější, protože benzínový motor neumí běžet efektivně při malé zátěži a vyprodukuje fakticky daleko víc škodlivin než moderní velkoobjemový diesel.
Avatar - Slavek-TDM
3. 5. 2011 07:17
Re: Tak to půjde na odbyt
"vyprodukuje fakticky daleko víc škodlivin než moderní velkoobjemový diesel"
Jake skodliviny mas presne na mysli?
3. 5. 2011 08:56
Re: Tak to půjde na odbyt
Veškeré dvouatomové plyny
Avatar - Slavek-TDM
3. 5. 2011 09:49
Re: Tak to půjde na odbyt
Tak nevahej a rozepis se - nejlepe s udaji z tabulek vyrobcu, protoze samotna norma Euro5 urcuje emise v g/km a at koukam jak koukam, vyssi limit ma benzin jen pro CO (a pro nespalene uhlovodiky). Jinak to "veskere dvouatomové plyny" znamena oxid uhelnaty a oxit dusnaty, rekl bych.
Navic obecne rozsirenej nesvar - odstraneni filtru pevnych castic - s emisema pevnych castic zacvici az nechutne. Jinak mi neni jasny, jak muze auto timto kurvitkem vybaveny tak straslive kourit pri zmene zatizeni... Toto snad ale nebude pripad majitelu Porsche >:D
3. 5. 2011 11:53
Re: Tak to půjde na odbyt
K dvouatomovým plynům patří samozřejmě taky CO2. Motor Porsche nepochybně bude splňovat Euro6 - tentýž motor ve VW je pro Euro6 vyřešený a Porsche tento model pravděpodobně rádo využije, aby si šplhlo v eko-tabulkách. Odstraňování filtru p.č.u Porsche asi nehrozí. Jinak, z mých příspěvků výše je doufám dostatečně patrné, že já tady nezastávám pozici, že diesel je nějak zvlášť čistý způsob pohonu. Ale ve srovnání s tříapůllitrovým benzínovým šestiválcem, který v městském provozu jede na minimální zátěž a je zoufale neefektivní, je i třílitrový diesel ekologičtější. Osobně považuji provozování jakéhokoli třílitrového motoru v osobním autě v převážně městském provozu za debilitu. Pokud člověk nejezdí jako idiot, tak mu ve městě musí stačit 1.6 v nižší střední, 2.0 nebo max 2.2 ve vyšší.
Avatar - Slavek-TDM
3. 5. 2011 12:05
Re: Tak to půjde na odbyt
Nerad bych se hadal, ale podle toho co si pamatuju ze skoly, je dvouatomovy plyn molekula o dvou atomech, coz CO2 neni. Nehlede k tomu, ze ja osobne oxid uhlicity nepovazuju za takovou hrozbu, jak se nam snazi vladci z Bruselu a ruzni jini ekologove vtlouci do hlavy.
Co se tyce provozu trilitru ve meste, tak s tim vicemene souhlasim. Hromadna doprava a jednostopy prostredky by 99% pripadu nutnosti pohybu urcite zvladly lip nez jakykoliv auto.
Avatar - dicky
2. 5. 2011 15:25
Re: Tak to půjde na odbyt
tak si jsi koupit ford mondeo a budes mit usporny ekologicky vuz
Ale ne porsche to se pro tyto vlastnosti nikdy nekupovalo a mimo eu nekupuje >:D
nechtel bys maybach s naftovym trivalcem??
bylo by to usporne >:-[]
2. 5. 2011 15:49
Re: Tak to půjde na odbyt
Dobrá volba, Ford Mondeo je fajn auto, mě úplně vyhovuje. Ale někomu třeba nevyhovuje a je ochoten utratit za auto, který mu vyhovovat bude, třeba pětinásobnou částku. Předsudek některých čtenářů Auto.cz, že Porsche má mít benzínový motor, a žádné Porsche nesmí mít žádný jiný, mi připadá jako příliš slabý argument, aby někomu byla tato volba odpírána. Vždyť kdo chce benzínové Porsche a má na něj, může si ho koupit. Tak proč to někoho vytáčí? Nepřipadá vám to hloupé? Mě jo.
2. 5. 2011 16:39
Re: Tak to půjde na odbyt
Souhlas! :-)
2. 5. 2011 15:32
Re: Tak to půjde na odbyt
Porsche mě nepřekvapilo příchodem dieslu do Panaremy (přece jen to není divočárna á la 911), ale podle mě docela nízkým výkonem. Příjemné mety 200 kW dosáhnout mohli. BMW montuje řadový V6 diesel 220 kW do v porovnání "obyčejné" 5-ky.
Avatar - WinDiesel
2. 5. 2011 17:05
Re: Tak to půjde na odbyt
Oni chtěli nabídku doplnit. Výkon je zcela dostatečný. Kdyby tam dali hodně silný diesel, šly by jim prodeje benzínů hodně dolů a to oni nechtějí, benzíny jsou od Porsche a diesely od VW.......... ;-)
2. 5. 2011 17:55
Re: Tak to půjde na odbyt
Hm to bude asi ono omezení. Na druhou stranu takhle ten diesel alespoň pro mě deklasuje model.
Avatar - MAP2009
2. 5. 2011 19:08
Re: Tak to půjde na odbyt
Nesmysl. Ne každej pohlíží na auto tak jako my. Pro někoho je auto bílý a černý a je mu úplně jedno jakej je v tom motor. Hlavně když to pohodlně jede.
Avatar - dicky
2. 5. 2011 19:35
Re: Tak to půjde na odbyt
aha hm hlavne ze je to porsche a ma to ten napis panamera na zadi vid to je nejdulezitejsi nekde..
Leda tak ve vychodni evrope
Tam kde hodnoty jeste nevzali za sve by ses hambou propad s tim pred nekoho predjet.
Ale chapu nekde je uspech ze vubec mas to porsche..
JAK RIKAM VISE JESTE ZE rolls royce NEBO maybach stavi na tech spravnych hodnotach jak se slusi a patri TY JSTE JESTE V EU NESTACILI ZPRZNIT SVOU NAFTOMANII ALIAS ME TO ZERE O 4 LITRY MIN.
Proti tomu je jedinna odpoved nemas na provoz ??
Tak si to nekupuj..
Jinak to uz neni o exkluziv znacce ale o motoru z nejakeho audi..
A to si nemusi kupovat pak panameru
Avatar - positivemind
2. 5. 2011 20:34
Re: Tak to půjde na odbyt
Jenže ten diesel dává smysl, tohle není 911, ale presitžní cesťák. Buď si za 2m koupíš S-Class nebo tohle.

S-Class ti přijde v naftě taky jako hloupost?
2. 5. 2011 20:57
Re: Tak to půjde na odbyt
To si kupia presne ty blbci co kupuju aj A5 TDI a ine fail auta...
2. 5. 2011 21:24
Re: Tak to půjde na odbyt
To si kupia presni ty blbci co kupuju aj A5 TDI a ine fail auta...
Avatar - zdravy rozum
2. 5. 2011 21:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
2. 5. 2011 23:34
spotřeba jak má být
Na pneumatikách s nízkým valivým odporem má Panamera Diesel spotřebu 6,3 l benzinu na100 km paliva podle cyklu NEFZ a emise CO2 167 g/km.
Holt diesel má vždycky nižší spotřebu benzínu!?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Slavek-TDM
3. 5. 2011 07:12
Had pozirajici svuj vlastni ocas
To je pripad Porsche. Znacka s puncem vyjimecnosti, drive jen pro nejvyssi spolecnost, vyzadujici byt stredem pozornosti. Nafta s cenovkou, ktera se jiz blizi vyssi stredni tride, jiste podpori pocty prodeju, ale exkluzivita pujde postupne do haje. Dobre pro akcionare, spatne pro majitele. Aby se za par let nerikalo - ja mam Porsche. No a co, ja mam Renault (se stejnym motorem).... ;-\
Rozbalit vlákno
0
3. 5. 2011 10:14
Diskuze opravdových fajnšmekrů
Neuvěřitelné, co jsem se tu vše dozvěděl. V autě bude majitel cvakat zubama z rachotu dieselu. Auto za 2 mega v základu je pro chudé EU manažery. V západní Evropě by se člověk musel propadnout hanbou, kdyby s tím někam přijel. Koupí si to jen blbci, co kupují A5. Jen tak namátkou..

Proberte se prosím ze svých vlhkých snů. S autem za 2 mega v dieselu si nikdo, nikde a nikdy ostudu neudělá. Možná tak na sjezdu ropných magnátů. Ti ale nikam nejezdí, protože evidentně všichni diskutují tady na Auto.cz. Navíc nikdo nikoho nenutí to auto koupit, je to jen volba. A jestli se někdo ohání odkazem a pošlapáváním značky Porsche - ať si o panu Porsche a jeho značce místo plkání v diskuzích něco přečte. V jejich historii bylo tolik směšných vozíků, (můžeme začít třeba hned od hitlerwagenu) že Panamera mu opravdu ostudu dělat nemůže.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Slavek-TDM
3. 5. 2011 10:27
Re: Diskuze opravdových fajnšmekrů
Na druhou stranu nemuzes poprit, ze Porsche proste smeruje ke konfekci - asi je to nutnost v dnesnim prostredi (ne ze by to driv nezkouseli - napriklad se zakladni 924). Blizi se doba (IMHO), kdy nebude zalezet na tom, jaky auto mas, protoze naprosta vetsina z nich budou temer identicky elektricky kusovky.