Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Dixik2
0
Máte v příplatkových položkách chybu.Podle fotek je to navigace CD500,ale v příplatcích máte DVD800.Pozná se to podle ovladače s tlačítky vedle elektromechanické brzdy.
Vladdo
0
celá príplatková je chybna. Najprv tam je priplatok za metalicky lak a potom priplatok za ziarivu cervenu ;)
Ondrej Lanik, Auto.cz
0
Díky za připomínku, již by to mělo být v pořádku.
Mike_C
Docela by mě ale zajímalo, o kolik jsou přímí konkurenti lepší ve spotřebě? Mě naměřená přijde luxusní na 5ti metrový kombajn s náhonem na všechna kolesa. A co se týče zavazadelníku, myslím, že ustavení jeho hodnoty do záporů auta je také poněkud zavádějící, jelikož 540 nebo 580l už nikdo prakticky nepozná...
Jinak škoda, že tohle auto je relativně lenochod. Chce to šestiválec :-|
Jinak škoda, že tohle auto je relativně lenochod. Chce to šestiválec :-|
Neviem preco Opel do insignie nedava aspon 2L biturbo (140 KW) ktory sa montuje do saabu 9-5. Co sa tyka toho kufra tiez by som to nebral ako minus. Tych par litrov hore dole v realnom pouziti moc nepocitia ludia. Horsie je to s tym mega naraznikom. Na tej fotke naozaj moc trci po otvoreni kufra. Inac je to pekne auto a v 4x4 by som si ho aj vedel predstavit mat doma.
Co vím, Legacy 2.0D strčí spotřebou a vnitřním prostorem Insignii do kapsy. Mimo jiné i cenou. Na té spotřebě a jízdích vlastnostech se nejspíš podepíše o víc než 300 kg nižší hmotnost Legacy >:D >:-[]
Hmotnosti Opelů a jejich poměr rozměry/prostor jsou tragikomicky směšné 8-s :no:
Hmotnosti Opelů a jejich poměr rozměry/prostor jsou tragikomicky směšné 8-s :no:
Má to len jednu chybu- legacy je škaredé ako noc >:D
Legacy žádný vyložený krasavec sice není, ale proti "podivným" zadním partiím Insignie kombi je to ještě mistrovské dílo. Nechápu, jak vedle fantastické tříprostorové Insignie dokázali vyprodukovat tuhle příšeru 8-s ... ale věc je to čistě subjektivní >:-[]
zrejme sa inspirovali audi Q7 a Q5, tie maju ten zadny naraznik podobne. ale suhlasim ze to nie je najstastnejsie riesenie..
Přesně na těhle 2 audinách mě to taky hrozně irituje ;-\ . Asi mám alergii na "víko zavazadelníku s horizontálním prolisem a ušima" >:D
Je pravda, že zadní partie je trochu podivná.. Ale za cenu praktičnosti a bezpečnosti. Podle mě to je dobrá věc, nemůže se všechno podbízet designu jako je to vidět všude jinde...
A co je na víku Insignie kombi praktického a bezpečného? Že nebýt přídavných skrytých světel, nebudeš vidět v noci, a že si o "uši" víka kufru sem tam rozčísneš pěšinku nebo lebku? 8-s
Jde o deformační zony, při nárazu při nižších rychlostech většinu deformací pohltí víko kufru a neměla by se přenášet do rámu vozu.
Tak to jsem nevěděl :-! ... upřímně řečeno ale budu mít raději trochu nabořenou kastli, než lebku vejpůl ;-)
Tak co si budeme povídat.. pokud budeš tele, rozčísneš si pěšinku o jakékoliv víko, u Opelu máš jen trochu větší pravděpodobnost..
A nejde jen o kastli, ale spíše o rám. Je pravda, že v tomhle ohledu má Opel poměrně slušně propracovanou konstrukci, nevýhodou byl nárůst hmotnosti. Stejné konstrukční řešení je i na předku vozu. Astra je v tom tuším ještě trochu dál, co se týče předku. Při malých nárazech(vznikajících v městech) ti většinu deformací pohltí nárazník a do kapoty se nepřenáší "nic".
A nejde jen o kastli, ale spíše o rám. Je pravda, že v tomhle ohledu má Opel poměrně slušně propracovanou konstrukci, nevýhodou byl nárůst hmotnosti. Stejné konstrukční řešení je i na předku vozu. Astra je v tom tuším ještě trochu dál, co se týče předku. Při malých nárazech(vznikajících v městech) ti většinu deformací pohltí nárazník a do kapoty se nepřenáší "nic".
To je všechno moc pěkný, ale nárůst hmotnosti kolem 20% oproti přímým konkurentům mi za to opravdu nestojí. Co ta hmotnost dělá s jízdními vlastnostmi a třeba i spotřebou je zřejmé :no:
To je pravda, ale asi měli dobrý důvod zvolit tuhle variantu. Také bych byl radši za nějaký kompromis těch dvou řešení. Ale zase takový problem v tom nevidím, i přes velkou hmotnost mají Opely výborné jízdní vlastnosti.
Narust hmotnosti je ale zasadni nevyhoda pri solonarazu (o vlivu na jizdni vlastnosti a spotrebe paliva neni treba diskutovat). Bohuzel s levnymi materialy a technologii to jinak nepujde. Tady me celkem zaujalo Audi s jejich hlinikovymi ramy.
To je to víko tak nízko? To mi při obhlídce nepřipadlo (přišlo mi to jako u jiných aut). Zvlášť když při nájezdech zezadu přední i zadní auto brzdí, což má za následek potopení předku a nadzvednutí zadku... Zákonitě trefíš nárazník, ne víko. Podle mě to je pouze módní trend á la Audi (to se mi zezadu taky fakt nelíbí), aby na zadní partii nebyly vidět pokud možno žádné spáry. Víko trefí možná tak náklaďák, ale ten ti to zezadu stejně sroluje až po kapotu.
Když čelně narazíš, tak ti náraz taky nejde do kapoty, ale kapota se zkroutí.
Ale kapota se prakticky nepodílí na absorpci energie nárazu. Ta se akorát deformuje tak, aby co nejméně škodila. Pro pohlcení energie jsou programovatelně deformovatelné nosníky v motorovém prostoru.
Programovatelně deformovatelné nosníky? 8-s
jo vidiš, má bejt programově deformovatelné
A mohl by si mi vysvětlit co tim jako myslíš?
Tys začal o deformačních zónách, takže bych čekal, že to víš ;-)
Programově deformovatelná zóna je označení pro konstrukci, která se pod určitým zatížením hroutí přesně definovaným způsobem.
Programově deformovatelná zóna je označení pro konstrukci, která se pod určitým zatížením hroutí přesně definovaným způsobem.
Tak pokud nejsi jen teoretik, tak víš, že přesně definovaným způsobem se ti žádná konstrukce hroutit nebude. Jistě narážíš na fem analýzy.
Už slovíčkaříš ;-) Jistěže úplně přesně to neni, ale je to kvalitativně stejné (tzn. když by se měla zbortit do sebe, tak se zbortí do sebe, když by se měla zlomit dolů, tak se zlomí dolů apod.). To, že i při nárazu ze 100kilometrové rychlosti (samozřejmě do vhodné překážky) zůstane kabina pasažérů zpravidla prakticky netknutá je dost značný úspěch.
Neslovíčkařím, nemám to zapotřebí ;-) Pod pojmem programově deformovatelné si bohužel nepředstavím výpočtové analýzy... Jinak mi to nemusíš vysvětlovat, trochu s tim zkušenost mam.
To je správně, že si pod tím nepředstavíš výpočtové analýzy. Je to technický výraz, jímž se označují konstrukce s výše popsanými vlastnostmi.
Asi počítaj s tím, že do tebe zezadu ve městě s velkou pravděpodobností naboří blondýna v obrovském SUV, která si zrovna maluje pusu v kosmetickém zrcátku >:-[]
Když jsem tuhle "ulovil do kufru" Saaba 9000, můj nárazník byl skoro netkunutý - za to jsem měl zapáčený výfuk pod auto. On měl ale v pytli kapotu do půlky její délky. Ten pokles a zdvih aut při brzdění dělá divy. O to víc se řešení Oplu jeví jako nesmyslné.
Když jsem tuhle "ulovil do kufru" Saaba 9000, můj nárazník byl skoro netkunutý - za to jsem měl zapáčený výfuk pod auto. On měl ale v pytli kapotu do půlky její délky. Ten pokles a zdvih aut při brzdění dělá divy. O to víc se řešení Oplu jeví jako nesmyslné.
Je to prostě módní výstřelek, stejně jako ty SUV, kerý se na to víko maji chytat >:-[]
Kdyby to udělali normálně, tak nebudou potřeba žádný sekundární svítílny.
Kdyby to udělali normálně, tak nebudou potřeba žádný sekundární svítílny.
Se sestivalcem? To bych rad videl tu pohotovostni hmotnost. Uz se ctyrvalcem je to brutalnich 1850kg 8-s
Váhu by pak popisovalo asi dost vysoké číslo, ale motor by na to aspoň měl výkon. Já obecně nejsem zastáncem čtyřválcových dieselů ve velikých autech...
Tohle má dynamiku srovnatelnou s 15 let starými vrcholnými dieselovými motorizacemi... :-(
Tohle má dynamiku srovnatelnou s 15 let starými vrcholnými dieselovými motorizacemi... :-(
iudex
Nechcem nanovo otvárať debatu o prehnanej hmotnosti Insignie; len malý povzdych: stredná trieda a 1850 kg... 8-s
Niet divu, že ani s relatívne slušným výkonom 160k nedá stovku pod desať sekúnd. Ak sa teda zmierim s vysokou hmotnosťou Insignie ako s faktom, daným rozmermi auta (do 5 metrov chýba necelých 10 cm) a pohonom 4x4, riešením mohla a mala byť montáž silnejšieho motora. Je fajn, že Insignia má konkurenčnú výhodu voči Mondeu a spol. v pohone 4x4, s vyššou hmotnosťou a väčšími mechanickými stratami štvorkolky však ešte viac vynikne slabá dynamika aj pri najvýkonnejšom dízli. Rozmerovo najväčšie auto triedy, ponúkajúce naviac trakciu 4x4 by si rozhodne zaslúžilo silnejší dízel, ktorý by sa k luxusnému charakteru auta hodil viac. Obzvlášť keď konkurencia podstatne výkonnejšie dízle ponúka (Modeo 147 kW, 508 150 kW).
Niet divu, že ani s relatívne slušným výkonom 160k nedá stovku pod desať sekúnd. Ak sa teda zmierim s vysokou hmotnosťou Insignie ako s faktom, daným rozmermi auta (do 5 metrov chýba necelých 10 cm) a pohonom 4x4, riešením mohla a mala byť montáž silnejšieho motora. Je fajn, že Insignia má konkurenčnú výhodu voči Mondeu a spol. v pohone 4x4, s vyššou hmotnosťou a väčšími mechanickými stratami štvorkolky však ešte viac vynikne slabá dynamika aj pri najvýkonnejšom dízli. Rozmerovo najväčšie auto triedy, ponúkajúce naviac trakciu 4x4 by si rozhodne zaslúžilo silnejší dízel, ktorý by sa k luxusnému charakteru auta hodil viac. Obzvlášť keď konkurencia podstatne výkonnejšie dízle ponúka (Modeo 147 kW, 508 150 kW).
Silnejší diesel by si rozhodne zaslúžila, ale:
-stovka okolo 10 nie je zlé číslo, na normálne jazdenie stačí v pohode
-stredná trieda síce, ale pozri jak veľké to auto je
-stovka okolo 10 nie je zlé číslo, na normálne jazdenie stačí v pohode
-stredná trieda síce, ale pozri jak veľké to auto je
Máš pravdu, stovka za desať nie je zlé, je tu ale malé ale: je to top motorizácia (dízlová) a v kontexte konkurencie je to nedostačujúce. Ak najlepšia dízlová konfigurácia nevlezie pod 10, nie je to na pochvalu.
Ale v kontexte najpredávanejšieho konkurenta v triede (Passat 2,0TDI 4motion) je to obdobné. Škoda, že tí, čo ponúkajú dízle okolo 200k, nemajú zase 4x4, to by bolo ideálne.
Ale v kontexte najpredávanejšieho konkurenta v triede (Passat 2,0TDI 4motion) je to obdobné. Škoda, že tí, čo ponúkajú dízle okolo 200k, nemajú zase 4x4, to by bolo ideálne.
Suhlas. Mam toto auto doma, kombi, motor, 4x4 + lepsia vybava, a dynamika nic moc. Papierovo je 9,8 - 0-100.
Spotreba po 20 tis. km je 6,8, jazdi to dialnice a mesto na 85%.
Najvacsou vyhodou je ale vynikajuci komfort. Je to proste auto na dlhe vzdialenosti.
Inak koncom tohto roka ma pribudnut cca 200k diesel. Ten by mohol byt dostacujuci uz :-).
Spotreba po 20 tis. km je 6,8, jazdi to dialnice a mesto na 85%.
Najvacsou vyhodou je ale vynikajuci komfort. Je to proste auto na dlhe vzdialenosti.
Inak koncom tohto roka ma pribudnut cca 200k diesel. Ten by mohol byt dostacujuci uz :-).
Ten motor to je dobrá zpráva. :yes: Jinak na podzim bude ještě ACC,bezklíčové odemykání a Start-Stop systém. :-! Koncem roku by měl být facelift Insignie.
Viem z fóra, do čoho si prestúpil. ;-) Inak máš pravdu, na účely komfortného presunu na dlhé trasy to je ako stvorené. Tu vidím Insigniu ako ideového konkurenta C5 skôr ako Mondea.
Zdravím, o této verzi jsem také uvažoval design, vnitřní provedení a posed nádhera, ale jsem spíše na vyšší auta a měl jsem problém se z něj "vyplazit". No hlavně pak dej časem vědět jak je to se spolehlivostí atd.
Ak ta este zaujima spolahlivost. Auto ma dnes cca 40tis. km a zavada zatial ziadna. Resp. ked mam byt presny tak sa nejake drobnosti sa vyskytly:
- zadna chromova lista na veku kufra- vytvorili sa tam bublinky - vymenena v ramci zaruky pri garancke (cca v 30tis. km)
- park. senzory zacali divne fungovat - zavada bola v tom, ze niekto sa oprel o auto spredu, praskol plastvoy drziak SPZ a zacal vycinievat kusok viac od naraznika a hned vedla to ovplyvnovalo senzor a preto blbol. Cize sa vymenil plastovy ramcek pod spz za novy a je to o.k.
- raz sa stalo, ze sa "zblaznila" jednotka ovladania klimatizacie a kurenia (este na jar) - stale kurila naplno - bez ohladu na nastavenie. Po tel. konzultacii so servisom stacilo na 5 min odpojit bateriu (akumulator) a vsetko funguje ako ma
- momentalne sa obcas (1x tyzdenne?) pri toceni volantom na mieste (nikdy nie za jazdy) pri parkovani objavi taky divny zvuk od riadenia - toto bude riesene pri najblizsej navsteve servisu
- zadna chromova lista na veku kufra- vytvorili sa tam bublinky - vymenena v ramci zaruky pri garancke (cca v 30tis. km)
- park. senzory zacali divne fungovat - zavada bola v tom, ze niekto sa oprel o auto spredu, praskol plastvoy drziak SPZ a zacal vycinievat kusok viac od naraznika a hned vedla to ovplyvnovalo senzor a preto blbol. Cize sa vymenil plastovy ramcek pod spz za novy a je to o.k.
- raz sa stalo, ze sa "zblaznila" jednotka ovladania klimatizacie a kurenia (este na jar) - stale kurila naplno - bez ohladu na nastavenie. Po tel. konzultacii so servisom stacilo na 5 min odpojit bateriu (akumulator) a vsetko funguje ako ma
- momentalne sa obcas (1x tyzdenne?) pri toceni volantom na mieste (nikdy nie za jazdy) pri parkovani objavi taky divny zvuk od riadenia - toto bude riesene pri najblizsej navsteve servisu
GTI
Mistrovství testu, mistrovství textu spočívá nejen v tom vědět a znát, nýbrž i v tom, umět zkoncentrovat rozhodnou informaci, která se má ke čtenáři dostat, do nějaké absolutní významové zkratky, takříkajíc sloganu. Já sedím a žasnu, jedna kraťoulinká větička a ona dokáže do sebe pojmout vše, co mám o tom voze vědět - Jistota za emoce. Já smekám před mistrem slova :yes:
Těžko teď vůbec něco psát, vždyť každý příspěvek tu bude vedle testu vypadat jako lejno ve výloze klenotníctví...
Avšak (jak vraví Mistr Rytmus) mám-li si něco (z auta) vypíchnout, nebude to voko, ale jistá skutečnost, která mě doslova zastavila na fleku. Jedná se o zadní víko kufru. Já už pár kombi vík viděl, a pár kombi vík i otevíral... No, jak se píše na závěr testu, cituji: "...zbytek řeknou kupující." Zde tedy pro mne místa není...
P.S. Jako jo, dobrý,. ale na můj chlapskej apetit to má příliš naivistickou pusinku, a tak nějak bych rád už konečně zase spatřil od Opelu auto emoční síly Calibry, a vůbec... tohle není můj šálek, ale to jste jistě poznali.
Těžko teď vůbec něco psát, vždyť každý příspěvek tu bude vedle testu vypadat jako lejno ve výloze klenotníctví...
Avšak (jak vraví Mistr Rytmus) mám-li si něco (z auta) vypíchnout, nebude to voko, ale jistá skutečnost, která mě doslova zastavila na fleku. Jedná se o zadní víko kufru. Já už pár kombi vík viděl, a pár kombi vík i otevíral... No, jak se píše na závěr testu, cituji: "...zbytek řeknou kupující." Zde tedy pro mne místa není...
P.S. Jako jo, dobrý,. ale na můj chlapskej apetit to má příliš naivistickou pusinku, a tak nějak bych rád už konečně zase spatřil od Opelu auto emoční síly Calibry, a vůbec... tohle není můj šálek, ale to jste jistě poznali.
Mno, ten slogan sa mi javí plne prenosný na Passata. Tam to sadne ako povestný šerbeľ... ;-)
No jo, ale objevil se zde. Osobně bych to u Passatu však viděl jen v rovině - jistota. Právě ten význam sloganu u Opelu, ta zmíňka o výměně (akcentuji právě tu výměnu) emocí, to je přesně to, co odlišuje Passat od těch druhých, tam nic za nic neměníš, jen získáváš... získáváš jistotu, jistotu násobné jistoty, abych byl přesný ;-)
Přesně tak, tou zadní partií, (kde to vypadá jaksi naroubovaně), (jak by řekl Mr. Rytmus) "zabili." Pro mně by bylo jasnou volbou Legacy, (kdybych mohl mít manuál). Vzhledem k nižší hmotnosti a AWD, nedělám si iluze o tom, že co se týká interiéru bude Insignia lepší o Passatu nemluvě. Nicméně, opět se opakuji, ale u mně vedou jízdní vlastnosti Suba.
Passat a emoce? nedaj sa vysmiat, VW davno ziadne emocie okrem R-rady neponuka, ponuka cistu prakticnost a konzervativny dizajn. Passat ma tiez iba tu "jistotu: kiezto insignia je co sa tyka dizajnu aspon o emociach. Passat je cisty konzervativizmus. Tym ho nehanim ale hovorit pri passate o emociach je scestne.
Tak je to jasne, GTI pozera Superstar. Ze Mistr Ryrmus >:D >:D >:D >:D
Ty máš ale postřeh... :-) No to si piš. Všechna prémiová kola, včera jsem měl kvůli tomu mladému klukovi dokonce slzy v očích, to když ho porota vrátila zpět do hry. Jestli mě někdo velmi překvapil, pak to byl právě Rytmus (přiznám se, jsem už trochu delší dobu po záruce, tak hudební trendy nesleduji, neznal jsem ho) . Jednak je to velký fešák, jednak, když to tam rozbalil na pódiu, zíral jsem, co v něm všechno je, co všechno výborně umí. Ne že bych tento typ hudby snad vyhledával, ale on umí.
Je tam letos jasná hvězda (hlasová) a tou je ta menší, v postavě plnější holka, to je eso, no a pak ta G.G., s tou bych si rád zazpíval jednou někde o samotě i já... ;-) žádná faleš, jen pěkný ostrý horký hrdelní tóny...
Je tam letos jasná hvězda (hlasová) a tou je ta menší, v postavě plnější holka, to je eso, no a pak ta G.G., s tou bych si rád zazpíval jednou někde o samotě i já... ;-) žádná faleš, jen pěkný ostrý horký hrdelní tóny...
Tak ted nevim, zda to neni nejaka recese.
Nie, asi nie, pretože to musel pozerať. Ja som bol nútený včera počúvať Superstar v jednom podniku (čašníčky to museli vidieť) a potvrdzujem jeho údaje o nejakej divokej karte a pod. >:D
taky je to velký fanda do hodinek, což ty jako znalec bys mohl ocenit: [odkaz]
kolotočář hadr >:-[] 8-s
kolotočář hadr >:-[] 8-s
pan rytmus je obycajny vulgarny trtko zapredany ale samozrejme tym, ze ho tu verejne ohovaram mu urcite zavidim uspech a peniaze (tak ako to naucil vsetky svoje ovecky, ze ho maju branit tymto).. >:D
Michal Stehnij
Tato motorizace vypadá jako vskutku zajímavá, nicméně hmotnostní rozdíl vůči výše zmiňovanému Subaru je až propastný 260 resp. 286kg, to je opravdu hodně. I když ve světle toho, že Opel má 1843 kg, mi zrychlení 0 - 100 km/h za 10.1 nepřijde jako něco, co by stálo za oslavu, nicméně není to žádná hrůza. Pro Subaru mluví AWD a nižší hmotnost, nicméně asi bych šel do Insignie, protože je zde možnost automatu a já automat mít musím, jsem tělesně postižený, kdybych nebyl, Subaru vyhrává všemi 20. Tím nechci říct, že by mi automat vadil, jen mně mrzí, že ho Subaru k dieselům nenabízí.
kari.laz
Celkově to zní hodně slušně. Silný diesel, dobrá výbava, 4x4, velké auto. Ale pak zrychlení přes deset sekund, hmotnost přes 1800 kilo. Jedno s druhým ukazuje na to, jak moc se u opelu soustředily na design na úkor použitelnosti.
Když se zvedne zadní víko kufru, tak to vypadá, jak když se otevřele třetina auta a zbyl tam jen nárazník jak z tramvaje.
Je to škoda, protože podobné věci moc jiných aut v meinstreemu nabídnout neumí.
Když se zvedne zadní víko kufru, tak to vypadá, jak když se otevřele třetina auta a zbyl tam jen nárazník jak z tramvaje.
Je to škoda, protože podobné věci moc jiných aut v meinstreemu nabídnout neumí.
baround
Sepne ta haldex i při couvání nebo jen při jízdě dopředu?
Přiznávám: tohle jsme nezkoušeli.
Ale vycházíme z toho, že vyjma první generace Haldexu (například v Octaviích I) už je pohon zadní nápravy připojitelný i při couvání.
Osobně jsem naposledy couvání s nutností pohonu všech kol (sníh a svah) zkoušel před před rokem a půl s Yetim (4.generace Haldexu) a tam to pochopitelně fungovalo.
Ale vycházíme z toho, že vyjma první generace Haldexu (například v Octaviích I) už je pohon zadní nápravy připojitelný i při couvání.
Osobně jsem naposledy couvání s nutností pohonu všech kol (sníh a svah) zkoušel před před rokem a půl s Yetim (4.generace Haldexu) a tam to pochopitelně fungovalo.
Jak je to s tím couváním s haldexem obecne. Dosud jsem si myslel, ze pohon 4x4 je dopredu byl neduh u VW starsího systému syncro (tusím ze s mech. viskozni spojkou) a ze haldex to uz od prvni generace resil. Ale parkrat jsem narazil na dohad ze ani prvni generace to neumi. Tak jak to je? Máte nekdo osobni zkusenost napr. ze stare octavie 4x4 jak to s tim couváním je?
Lio
Zaujimalo by ma ci je aj podla Vas ten interier, resp. palubna doska taka lowendova, vrzgajuca ako pisu vo viacerych testoch. :*)
motla
By ma zaujimalo aky "trpazlik" robil hodnotenie na vnutorny priestor. Ja mam 192 cm no vzadu nemozem sediet lebo sa tam nezmestim na vysku.
drrr. OPEL
Auto je to hezké, ale kvalita velmi špatná. Vlastním Insignii 2,5 roku (najeto 61000 km) a mám s ní samé problémy. Auto při rychlosti nad 100 km/h značně vibruje. Vibrace jdou do volantu a pedálů - "radost z jízdy" OPEL INSIGNIA. To není vše, po roce odešly brzdy, které mi v rámci záruky vyměnili. Celá sada pneumatik byla zničena (pravděpodobně vibracemi), tlumiče jsou již pouze na 70%! Vrže přístrojová deska (to už asi všichni ví), v zimě vrže pedál plynu. Ostravský servis si s tím neví rady, zástupce importéra nechce moc komunikovat a pomoci. Všechny zájemce o (stále hezkou) Insignii varuji, INSIGNII NE!
×
Sdílení komentáře
×