Novinky
"Na druhé a třetí místo tak vytlačila i domácí konkurenty z kategorie malých vozů - Opel Corsa a Volkswagen Polo."
Chápu, že Polo musí být na bedně za každou cenu a tak Fiestu zařadili asi do nižší střední >😁
Chápu, že Polo musí být na bedně za každou cenu a tak Fiestu zařadili asi do nižší střední >😁
No nějak se to napsat musí.. Když už se místní AUTOR ztrapnil, při psaní o novém POLU, tak musí tu lživou línii vést za každou cenu... Vivat auto.cz :yes😒br />
leeeeddddddddddddaaaaaaaaaaaa, že by byla Fiesta americká...,a le to je v podstatě i Corsa... nebo že ta by byla italská, či ruská, či kanadská?
leeeeddddddddddddaaaaaaaaaaaa, že by byla Fiesta americká...,a le to je v podstatě i Corsa... nebo že ta by byla italská, či ruská, či kanadská?
Autor článku chtěl napsat jednu věc, že Fabia je prodávanější než domácí produkce. Nic víc nic míň. Pokud to váš mozek chlapci nebere, možná byste se neměli pouštět do žádnejch větších akcí. >😁 :-!
LOL. Ještěže jsi nám to vysvětlil. V tom případě tam měli dát tabulku s top 25 auty vyráběných jen v Česku a Německu. Takhle je to matoucí a ne každý dosahuje inteligence tvých hodnot 😉
Já za tvoji inteligenci nemohu, zkus si stěžovat u maminky a tatínka. 😉
Koukám, že jsi to s tou inteligencí moc nepochopil, takže jak jsem psal poprvé, tvá hodnota inteligence bude nevalná :-!
Určitě bude. Už jen proto, že dovedu naproprvé pochopit psaný článek. :-!
"Škoda Fabia se stala v září na německém trhu nejprodávanějším modelem v kategorii malých vozů."
"Na druhé a třetí místo tak vytlačila i domácí konkurenty z kategorie malých vozů - Opel Corsa a Volkswagen Polo."
I průměrně inteligentní člověk pochopí, že takto napsané to vyzní jako pořadí všech značek.
"Na druhé a třetí místo tak vytlačila i domácí konkurenty z kategorie malých vozů - Opel Corsa a Volkswagen Polo."
I průměrně inteligentní člověk pochopí, že takto napsané to vyzní jako pořadí všech značek.
Wolff má pořád problém s nacisty, když už mu dojdou argumenty, vytáhne v alespoň náznaku Hitlera. Myslíš, že ví, že Hitlerův učitel a velký vzor Mussolini se dostal k moci v Itílii o 10 let dřív než Hitler v Německu? Z autohlediska je jistě zajímavé, že i idea lidového auta je z fašistické Itálie. Bohužel pro wolffa a jemu podobné (jinak je to zcela jedno...) fiatí Ballila na rozdíl od Brouka nic nového nepřinesla a na svůj volkswagen si Italové museli počkat dalších čytřicet let.
A kurna taky nekdy pracuj... tvůj pracovní výkon musí být hrozný... Nech taky těm očím někdy od toho počítače odpočnout a běž dělat něco ven smysluplného... >😒]
Auto o 20 % lacnejšiu musí byť v tejto triede predávanejšie hlavne keď je z toho istého koncernu.
Netreba v tom hľadať žiadnu vedu.
Netreba v tom hľadať žiadnu vedu.
Me nejvic zaujal obrovskej rozdil mezi ceckem od MB a A4. Ze by nemci narozdil od postkomunistickych zemi meli vkus? 😄
uveřejní takovouhle zprávu zrovínka v sobotu, aby wolffovi zkazilo celý víkend. Fuj, to se přece nedělá, vždyť on si zadře během soboty a neděle všechny (tedy obě dvě mozkové buňky), aby dokázal, že nejlepší je stejně fiat.
Pravda je ovšem taková, že Němci berou na rozdíl od některých zakomplexovaných a zapšklých Čecháčků (neplést si s normálními Čechy a Moraváky, těch je díky bohu mnohonásobně víc...) zcela vážně a berou ji jako plnohodnotnou konkurenci i pro Polo. V autopořadu na DSF byl jeden díl věnován celý prezentaci nového Pola a jako hlavní konkurenti byli uvedeni Fabie, Corsa a Fiesta. Nikdo jiný. Na druhou stranu uznávám, že německý trh je deformovaný (příliš kupují německá auta, potažmo i auta od škodovky, málo kupují fiaty a renaulty a tím kazí prodejní statistiky) a Němci jsou hloupí a tupí (měli Hitlera a zavinili druhou světovou válku a navíc příliš kupují německá auta, potažmo i auta od škodovky, málo kupují fiaty a renaulty a tím kazí prodejní statistiky).
Přitom, kdyby Němci nekupovali Fiaty a francouze v množstvích, v jakých je kupují, měli by hoši v těchto zemích ještě větší problémy, než mají.
Pravda je ovšem taková, že Němci berou na rozdíl od některých zakomplexovaných a zapšklých Čecháčků (neplést si s normálními Čechy a Moraváky, těch je díky bohu mnohonásobně víc...) zcela vážně a berou ji jako plnohodnotnou konkurenci i pro Polo. V autopořadu na DSF byl jeden díl věnován celý prezentaci nového Pola a jako hlavní konkurenti byli uvedeni Fabie, Corsa a Fiesta. Nikdo jiný. Na druhou stranu uznávám, že německý trh je deformovaný (příliš kupují německá auta, potažmo i auta od škodovky, málo kupují fiaty a renaulty a tím kazí prodejní statistiky) a Němci jsou hloupí a tupí (měli Hitlera a zavinili druhou světovou válku a navíc příliš kupují německá auta, potažmo i auta od škodovky, málo kupují fiaty a renaulty a tím kazí prodejní statistiky).
Přitom, kdyby Němci nekupovali Fiaty a francouze v množstvích, v jakých je kupují, měli by hoši v těchto zemích ještě větší problémy, než mají.
Bravo Grande.. to je úspěch... jen o zanedbatelný počet míň něž na domácí půdě VW... :yes:
P.S. Komu tak asi jdou do "kapsy" zisky z prodeje Fabie? Nenapadlo tě, že koncernu VW může být celkem jedno v jakém poměru se prodává např. POLO a Fabia, podstatné je, že se právě na německém trhu prodávají obě koncernové značky celkově velmi dobře, a to i samostatně lépe, než třeba to GP od Fiatu...