To sice ano, ale smutný je, že takový automobilový gigant, jako je USA, bude prostřednictvím taxi prezentovat japonce. I když mohlo být ještě hůř, mohl tam lítat fiat...
Jo, vypadá hrozně, zvenku ze všech úhlů, zevnitř je ta šedá plastová spoušť taky tragická, ale když se podívám na to místo vzadu, na ten přístup k sedačkám, určitě velký kufr, tak my vychází ideální taxikářské auto z pohledu cestujícího. Ovšem řídit tuhle obludku bych nechtěl ;-)
v usa možná honda vyrábí hodně aut,ale je smutné,že v evropě nemá co nabídnout (oproti nissanu) a to že je v taxíku šedý interiér je podružný,hlavně že mě doveze v klidu a pohodě kam budu chtít ;-)
To má být nějaký vtip? Ne, už vidím, oblíbená auta GT-R a FX... no, uvědom si, že Nissan po Primeře P11 a Almeře N15 postupně vyklidil klíčové evropské kategorie a žije vlastně jen z Qashqaie (+okrajových sportovních modelů a crossoverů).
Vyklidil klíčové evropské kategorie a založil si kategorii novou. Výsledek je to, že jako jedna z mála automobilek v Evropě stabilně roste. Qashqai se v Evropě dostal s 216 000 prodanými auty na celkové 13. místo. Taková Mazda pozice nevyklízí. V katalogu dál figuruje 3 a 6, jen je nikdo nekupuje a o číslech Qashqaie si mohou nechat zdát - dohromady je dají jen s pomocí 2 a 5. >:-[]
Myslím, že tahle poměrně malá dodávka s dvoulitrovým motorem, což je v USA downsizing, je mnohem úspornější než třeba staré klasické Crown Victorie s rámem a V8, které tam jezdili dřív a možná i pořád jezdí. A ty jezdíš v taxi sám? Já teda pokaždé jel v taxi s partijí domu v plném obsazení auta. A přece nemůžeš chtít po američanech, aby tam jako taxíky jezdilo něco ještě menšího, než je tohle.
Z mého pohledu ideální taxík, kde bych se vzadu konečně pořádně natáhnul. V Čechách jsem naposledy jel v Laguně, kde jsem musel mít skloněnou hlavu nebo třeba v jedničkové ochcávce, což je taky tragédie sama o sobě. Takže pro nás nadměrné moc sympatická kára. Spotřebu mít nijak závratnou nebude, ale jestli ti přijde ideální, aby taxi služba jezdila ve Smartech, můžeš si u nás založit firmu "Smart taxi" a dej brzy vědět, jaká je úspěšnost >:D
Jasně, vysvětluj to mým bez centimetru rovným dvěma metrům >:D Jestli je nějaká škodovka fajn jako taxík, tak je to bez debat Superb. Tam je to vzadu paráda a kufr se u drožky taky může hodit. Fabia je motokára pro dva lidi, kam někdo nedopatřením domontoval zadní lavici pro beznohé.
Tak ono jak se to vezme. Já jezdím taxikem často a převážně sám, vyjimečně s přítelkyní. Jenže jezdím v noci z barů. hospod a tak, kdy všichni jedem někam jinam. A tak to asi má většina.
Zatímco přes den vídám taxiky obsazené plně a to jsou většinou turisti nebo třeba kolegové co jedou někam společně.
Každopádně v Praze jezdí více taxiku jako odvoz opilců v noci, tak v NY je to spíš pohodlnější MHD i přes den, takže velikost auta pro víc lidí je rozhodující, zatimco tady by se některé Superby mohli nahradit třeba Pandama >:D