Jasně, vysvětluj to mým bez centimetru rovným dvěma metrům >:D Jestli je nějaká škodovka fajn jako taxík, tak je to bez debat Superb. Tam je to vzadu paráda a kufr se u drožky taky může hodit. Fabia je motokára pro dva lidi, kam někdo nedopatřením domontoval zadní lavici pro beznohé.
Vyklidil klíčové evropské kategorie a založil si kategorii novou. Výsledek je to, že jako jedna z mála automobilek v Evropě stabilně roste. Qashqai se v Evropě dostal s 216 000 prodanými auty na celkové 13. místo. Taková Mazda pozice nevyklízí. V katalogu dál figuruje 3 a 6, jen je nikdo nekupuje a o číslech Qashqaie si mohou nechat zdát - dohromady je dají jen s pomocí 2 a 5. >:-[]
Tak ono jak se to vezme. Já jezdím taxikem často a převážně sám, vyjimečně s přítelkyní. Jenže jezdím v noci z barů. hospod a tak, kdy všichni jedem někam jinam. A tak to asi má většina.
Zatímco přes den vídám taxiky obsazené plně a to jsou většinou turisti nebo třeba kolegové co jedou někam společně.
Každopádně v Praze jezdí více taxiku jako odvoz opilců v noci, tak v NY je to spíš pohodlnější MHD i přes den, takže velikost auta pro víc lidí je rozhodující, zatimco tady by se některé Superby mohli nahradit třeba Pandama >:D
Z mého pohledu ideální taxík, kde bych se vzadu konečně pořádně natáhnul. V Čechách jsem naposledy jel v Laguně, kde jsem musel mít skloněnou hlavu nebo třeba v jedničkové ochcávce, což je taky tragédie sama o sobě. Takže pro nás nadměrné moc sympatická kára. Spotřebu mít nijak závratnou nebude, ale jestli ti přijde ideální, aby taxi služba jezdila ve Smartech, můžeš si u nás založit firmu "Smart taxi" a dej brzy vědět, jaká je úspěšnost >:D
Myslím, že tahle poměrně malá dodávka s dvoulitrovým motorem, což je v USA downsizing, je mnohem úspornější než třeba staré klasické Crown Victorie s rámem a V8, které tam jezdili dřív a možná i pořád jezdí. A ty jezdíš v taxi sám? Já teda pokaždé jel v taxi s partijí domu v plném obsazení auta. A přece nemůžeš chtít po američanech, aby tam jako taxíky jezdilo něco ještě menšího, než je tohle.
To má být nějaký vtip? Ne, už vidím, oblíbená auta GT-R a FX... no, uvědom si, že Nissan po Primeře P11 a Almeře N15 postupně vyklidil klíčové evropské kategorie a žije vlastně jen z Qashqaie (+okrajových sportovních modelů a crossoverů).
v usa možná honda vyrábí hodně aut,ale je smutné,že v evropě nemá co nabídnout (oproti nissanu) a to že je v taxíku šedý interiér je podružný,hlavně že mě doveze v klidu a pohodě kam budu chtít ;-)
Jo, vypadá hrozně, zvenku ze všech úhlů, zevnitř je ta šedá plastová spoušť taky tragická, ale když se podívám na to místo vzadu, na ten přístup k sedačkám, určitě velký kufr, tak my vychází ideální taxikářské auto z pohledu cestujícího. Ovšem řídit tuhle obludku bych nechtěl ;-)
To sice ano, ale smutný je, že takový automobilový gigant, jako je USA, bude prostřednictvím taxi prezentovat japonce. I když mohlo být ještě hůř, mohl tam lítat fiat...