Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
jozephko
Kde sú tie časy, keď BMW ponúkal ako jeden z mála výrobcov dvojlitrový šesťvalec! Onedlho z toho bude dvojlitrový trojvalec.
jo,
jen jeden 6ti valec, a 3valcovy 1.5ky lol.. co to je?? To si snad nemuze nikdo koupit kdo chce BMW, to je degradace… takovy motory patri do jiny skupiny aut..
jen jeden 6ti valec, a 3valcovy 1.5ky lol.. co to je?? To si snad nemuze nikdo koupit kdo chce BMW, to je degradace… takovy motory patri do jiny skupiny aut..
Tak si to nekupuj, nikdo tě nenutí. Když vás bude více, BMW je nebude třeba nabízet a po pár letech nebude BMW... protože bez nasazení takových motorů další emisní normy zkrátka nesplní.
no co rict je to tragedie kam to tady u vas v eu dospelo v autech...
Nevim proc jako v jinych zemich se nenabizeji new motory ve stejnem obsahu ale s vetsim vykonem a mensi spotrebou..
To by byl skutecny pokrok.a treba pro nejakeho specialistu i to turbo dobre..
Ale vyrabet 3valec dopovanym turbem a spotrebou no nevim o 1 liter mensi kdyz se na nej neslapne......
To si vazne nekdo mysli ze ty emise u aut to vse zachrani ?
Jako rada 3 BMW trivalec to je vazne uz smesne
TO snad bohuzel dojde na moje slova a pridou i dvouvalce v premiovych znackach >😁
samozrejme biturbo >😁
Nevim proc jako v jinych zemich se nenabizeji new motory ve stejnem obsahu ale s vetsim vykonem a mensi spotrebou..
To by byl skutecny pokrok.a treba pro nejakeho specialistu i to turbo dobre..
Ale vyrabet 3valec dopovanym turbem a spotrebou no nevim o 1 liter mensi kdyz se na nej neslapne......
To si vazne nekdo mysli ze ty emise u aut to vse zachrani ?
Jako rada 3 BMW trivalec to je vazne uz smesne
TO snad bohuzel dojde na moje slova a pridou i dvouvalce v premiovych znackach >😁
samozrejme biturbo >😁
Souhlas, v 3 řadě BMW 3 válec zní opravdu hrozně. Pochopil bych to možná u jedničkové řady, ale u trojkové.... Myslím, že třeba u MB by to konzervativnější majitelé a příznivci značky nezkousli.
podla mna BMW k tomu tlacia dve veci.
- chcu lovit vo vodach lacnejsich aut a tam s R6 nevlezete. R3 bude cenou blizsie.
- Emisne dohovory. Podla nich totiz musia dodrziavat prisne emisne priemery pre celu produkciu automobilky a za kazdu 745i, M3, M5 ci 535i musia na znizenie priemernych emisii predat dva trojvalce s hodnotami pod 100g CO2. Naproti tomu ze je to BMW, pochybujem ze americania R3 motory prijmu a budu aj nadalej kupovat R6. (a to si musi niekde BMW vykompenzovat)
Aj tak je to divne. Uz teraz mam pocit ze som nejako mimo, kedze mam "len" R4 a pritom maju tak krasne R6.
- chcu lovit vo vodach lacnejsich aut a tam s R6 nevlezete. R3 bude cenou blizsie.
- Emisne dohovory. Podla nich totiz musia dodrziavat prisne emisne priemery pre celu produkciu automobilky a za kazdu 745i, M3, M5 ci 535i musia na znizenie priemernych emisii predat dva trojvalce s hodnotami pod 100g CO2. Naproti tomu ze je to BMW, pochybujem ze americania R3 motory prijmu a budu aj nadalej kupovat R6. (a to si musi niekde BMW vykompenzovat)
Aj tak je to divne. Uz teraz mam pocit ze som nejako mimo, kedze mam "len" R4 a pritom maju tak krasne R6.
Franke
Kdo z vás má doma nové auto s výkonným atmosférickým motorem? Pozor, zmiňuji dvě slova, nové a výkonný, majitelé "ekonomických" motorů v nových škodovkách a renaultech pohov. Jako zákazníci si za to můžeme sami, těch pár promile opravdových nadšenců to nezachrání ...
no ja mam new 3 měs. V8 6.2 benzin 400 ps 590 nm a nemenil bych jezdim u vas na E85.
Motor na věky
Motor na věky
Ano, to je taky důležitý argument, jde o to, že např. u zde probíraného BMW 3er prodeje méně výkonných šestiválcových verzí mají posledních patnáct let velmi sestupnou tendenci, myslím tím motory R6 2,0 , 2,2 , 2,5 , nebo aktuální utlumené verze třílitru. Dobře, relativně, se prodávají pouze výkonné varianty, tedy ty vrcholné. Malé šestiválce neodepsaly emise, ale zákazníci sami, stačí se podívat na nepoměr prodaných 2,0d motorizací oproti 320i nebo 325i už od dob E46 a je to celkem jasné. A samo se to netýká jen BMW, je to obecný jev související s commonrailovou ofenzívou dýzlů (mluvíme o Evropě), maloobjemové šestiválcové vectry, mondea nebo passaty jsou minulostí, dvoulitrový dýzl je motorizací minulého desetiletí.
Souvisí to také s pseudoekologickým nadržováním EU naftě v podobě nestejných emisních norem a nestejného zdanění u nafty a benzínu..
Jo, to je taky fakt, ale zákazníky to nezajímá, dýzly preferovali čistě kvůli podobné dynamice se spotřebou o tři litry nižší.
No ja mam doma Subaru Outback 3,6R a za oturbený tříválec bych to neměnil ani náhodou 😄 Je mi smutno za BMW - R6 má (měl..) krásný zvuk...
salatos
mozno sa nam blizia casy, ked oznacenie M3 nebude znamenat kralovsky vykon, agilitu a radost, ale pocet valcov 8-s
krultheking
hlavne at konecne udelaji neco s vnitrnim prostorem, opravdu nelze ve stredni tride (navic "premiove") tolerovat, aby se za ridice mohl posadit jen meresjev
"tak ja ti nevim Karle" , mam 185cm, pohodlny posed a ked si sadnem do zadnej rady, mam normalne dost miesta na nohy. Iste, jediny problem je ze ak vodic ma sedak v najnizsej polohe, miesto na chodidla je obmedzene, ale inak, no problem. Iste, 3er nie je 7er... ale na normalne zvezenie to staci.
Problem asi bude v "majstroch" co soferuju v polohe leziaceho strelca s hlavou na urovni B-stlpika a tak daleko, ze nedociahnu ani na budiky vynulovat BC, ci pedale stlacaju v lufte s vystretou spickou. Potom za nimi ozaj nie je plac ani na kabelku.
Problem asi bude v "majstroch" co soferuju v polohe leziaceho strelca s hlavou na urovni B-stlpika a tak daleko, ze nedociahnu ani na budiky vynulovat BC, ci pedale stlacaju v lufte s vystretou spickou. Potom za nimi ozaj nie je plac ani na kabelku.
janodespota
Podla mna predaj 3valcovych 3er BMW bude minimalny. Maju to v ponuke len skrz tie emisne normy. Ale je to hanba, to uznavam. Bmw celkovo ide nejakou divnou cestou, v dnesnej dobe su tusim sportovejsie mercedesy...
zlysoused
Docela by mě zajímalo, s jakými motorizacemi se prodávají BMW v USA. Je otázka, jestli by třeba nestálo za to zachovat atmo R6 i kvůli tamnějšímu trhu.
A teraz vážnejšie: štvorvalcové turbá nebudú (okrem 2,0 - 180 kW)? A čo spomínané štvorvalce 1,6? >😒]
Včera mi jeden majitel říkal, že atmo R6 se snad dočká kvůli zájmu klientů snad ještě nasazení. Ale těžko říci, jestli je to opravdu tak.
X1 28i R6 - 9,4/219g
X1 28i R4T - 7,9/183g
Planeta je zas o něco zachráněnější. :-!
P.S. přístup MB se mi také líbí více, byť řešení BMW chápu, 3,5V6 jde možná strčit ještě
do céčka, ale 2,0turbo nastrkáš všude, od jedničky po pětku vč. esúvéček, prostě větší rozsah použitelnosti. Každopádně MB má :yes:
Co se týká hybridů, tak o těch jsem já vždy tvrdil, že to jsou nesmysly. Ale byl jsem vždycky za to haněn. Co si myslím, že má budoucnost je automobil typu Ampera/Volt, tj elektromobil s range extenderem. Neb parodie na auto typu Leaf s dojezdem tři metry opravdu na úspěch nemá.
K BMW. Taky jsem rád, že ty tříválce přijdou až později a bude k nim alternativa alespoň ve čtyřválcích. Atmo. šestiválce jsem už pohřbil ;-\
Tak snad novou 3er udělají dobře jako auto, tj. hezké, dobře udělané a hlavně ne přerostlé.