Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v září 2009: První triumf Škody Yeti mezi malými SUV

Nejvýznamnější změnou ve všech třech kategoriích terénních vozů byl v září první triumf Škody Yeti, která porazila veškerou konkurenci v menší třídě.
Zpět na článek
22. 10. 2009 02:42
22. 10. 2009 06:31
22. 10. 2009 07:34
22. 10. 2009 08:44
22. 10. 2009 09:24
22. 10. 2009 12:16
23. 10. 2009 14:26
23. 10. 2009 18:15
23. 10. 2009 19:58
22. 10. 2009 09:45
22. 10. 2009 10:59
22. 10. 2009 11:03
22. 10. 2009 12:30
22. 10. 2009 12:20
22. 10. 2009 12:35
22. 10. 2009 12:40
22. 10. 2009 12:46
22. 10. 2009 12:23
22. 10. 2009 08:10
22. 10. 2009 14:58
neregistrovaný "kubiii"
22. 10. 2009 18:03
22. 10. 2009 08:41
22. 10. 2009 11:20
22. 10. 2009 12:28
neregistrovaný "kubiii"
22. 10. 2009 12:37
22. 10. 2009 15:29
22. 10. 2009 16:17
22. 10. 2009 16:19
22. 10. 2009 18:01
22. 10. 2009 18:28
22. 10. 2009 16:25
22. 10. 2009 16:53
22. 10. 2009 17:26
22. 10. 2009 18:00
23. 10. 2009 09:45
23. 10. 2009 01:03
neregistrovaný "kubiii"
22. 10. 2009 16:11
neregistrovaný "naivni"
22. 10. 2009 16:28
22. 10. 2009 16:32
22. 10. 2009 17:02
22. 10. 2009 17:45
22. 10. 2009 18:48
22. 10. 2009 19:00
23. 10. 2009 01:06
neregistrovaný "kubiii"
23. 10. 2009 20:04
23. 10. 2009 21:08
23. 10. 2009 21:09
22. 10. 2009 16:58
22. 10. 2009 17:05
22. 10. 2009 17:58
22. 10. 2009 17:57
22. 10. 2009 19:05
22. 10. 2009 18:53
22. 10. 2009 19:28
23. 10. 2009 22:34
23. 10. 2009 23:18
22. 10. 2009 18:00
23. 10. 2009 09:21
Avatar - white label
22. 10. 2009 02:42
Jé, ty....
...Yeti je a bude (ve "své" třídě) prostě "pecka"! :yes: ;-)

P.S. nejlépe v hnědé Mato metalíze...
Rozbalit vlákno
22
22. 10. 2009 06:31
Re: Jé, ty....
Zrovna včera som v jednom Yetíku sedel. Negatívum som našiel iba jedno-jediné, ale napríklad pre mňa dosť zásadné: To auto je vnútri proste úzke. Široký stredový panel vytláča sedadlá vodiča a spolujazdca ďaleko do strán. Môjmu lakťu, tak ako vo Fabii, výrazne prekážala výplň dverí, mal som chuť odtlačiť ju o kus ďalej. To isté je možné povedať o vzájomnom vzťahu kolena so stredovým panelom palubky. Vzadu je to podobné - na dĺžku a výšku priestoru na rozdávanie, na šírku bieda. Pre troch to nie je ani náhodou, jedine že by počas jazdy mali záujem navzájom poznávať svoju anatómiu. Dvaja sú relatívne v pohode, aj keď aj ich sa tvarovanie sedadiel snaží natlačiť na dvere - po sklopení strednej časti ako opierky na ruky a držiaky nápojov je životný priestor na zadných sedadlách skutočne stiesnený.
Inak vzhľadovo je O.K., aj keď väčšia šírka by mu určite pristala. Dosť hrubo sú vpredu zasadené kruhové svetlá, za to vyhotovenie by sa nemusel hanbiť žiadny čínsky výrobca hračiek... na umiernené zadné partie sa dá zvyknúť, ale ako sa tu už často písalo, svetlá na štúdii boli podstatne lepšie.
Avatar - pelikoš
22. 10. 2009 07:34
Re: Jé, ty....
prostě bouře ve sklenici vody :-!myslím ten jety
Avatar - jazva
22. 10. 2009 08:44
Re: Jé, ty....
toto isté sa dá povedať aj o RAV-ke... ;-\
22. 10. 2009 09:24
Re: Jé, ty....
no vitaj, kde sa poflakuješ? nenapíšeš, nezavoláš a pritom si určitě zase popreháňal pár dobrých kúskov. Tak sa nehanbi a pochvál sa! ;-)
22. 10. 2009 12:16
Re: Jé, ty....
Neviem, neskúšal som, tento typ auta nebol nikdy pre mňa zaujímavý. Yeti preto, že je to Škoda, a tiež sa mi natískalo porovnanie so Soulom. Ale tie dve autá sú úplne odlišné.
23. 10. 2009 14:26
Re: Jé, ty....
Obě auta jsou naprosto zbytečná a nevkusná.Může se vést polemika,které víc.Jinak nic.
23. 10. 2009 18:15
Re: Jé, ty....
Radikálny a nesprávny názor.
Avatar - pelikoš
23. 10. 2009 19:58
Re: Jé, ty....
taky mě neoslovuje ani jedno,takže souhlas
22. 10. 2009 09:45
Re: Jé, ty....
S Yetim jsem najel asi 300km s motorem 2,0TDI 103kw, ze začátku mi to taky vadilo, ale po 150km na dálnici jsem to kvitoval, protože jsem si o ten středový panel opřel koleno (bylo třeba najít si vhodnější pozici za volantem) a byla to těžká pohoda. Na druhou stranu je pravda, že levý loket je v nepřirozené poloze (opět je potřeba déle hledat vhodnou polohu), ale nakonec jsem polohu našel-sedadlo muselo více dozadu. Prostě při své postavě 186/90 jsem si ten prostor našel.
22. 10. 2009 10:59
Re: Jé, ty....
Při stacionárním hodnocení z kategorie těhle malých SUVéček je dost místa pouze v Tiguanu, mně zase šokoval tvar a poloha loketní opěrky ve dveřích Kugy. Ale jízdní zkušenosti mám pouze s RAVkou a ta je při jízdě v pohodě. Prostě, polohu si člověk musí najít při jízdě a ne při nasednutí v autosalonu. Myslím, že bych se nakonec usadil i v té Kuze. Jediné auto, co mi nesedělo byl překvapivě QQ, který je podle mně zevnitř mnohem menší, než zvenku vypadá. Jinak ve třech (jak píše výše Klaudius) se snad už dneska vzadu nejezdí, to by byla hrůza i ve větších autech, než jsou tahle....maximálně tak tři děti do deseti let.
Avatar - iudex
22. 10. 2009 11:03
Re: Jé, ty....
Ja by som to este zospodu obmedzil na 3+, lebo najmensí prckovia jazdia v autosedackách a tie tam tri takisto nedás. Summa summarum: v prevaznej vacsine dnesných áut sa 3 ludia vzadu pohodlne odvezú, iba ak ide o deti od 3 do 10 rokov.
22. 10. 2009 12:30
Re: Jé, ty....
Sú autá, kde sa pohodlne vlezú dozadu aj traja, aj keď celkom bez uskromnenia sa to proste nejde. Ja vozím vzadu 3 detské sedačky, a na ne skrátka potrebuješ solídnu vnútornú šírku. Výrobcovia autosedačiek si z vnútornej šírky áut ťažkú hlavu nerobia, taká sedačka zaberie často viac miesta jak dospelý človek.
Tá zmienka "maximálně tak tři děti do deseti let" sa už nezakladá na realite, dnes tieto deti musia sedieť v autosedačkách, a tie do Yetíka tri nenapcháš ani náhodou.
22. 10. 2009 12:20
Re: Jé, ty....
Časom si vždy zvykneš, a nájdeš tú "svoju polohu", je to trochu o kompromisoch. Ja som sa naučil "obchádzať" roh stredového panelu na Fabii (služobná) tým, že si sedadlo spúšťam do najnižšej polohy a viac dozadu, takže mám nohy viac natiahnuté a viac "ležím". Ovšem potom si za mňa, aj keď meriam sotva 180 cm, už dospelý človek nesadne.
Avatar - radhro
22. 10. 2009 12:35
Re: Jé, ty....
já měřím 194 a jediné auto které jsem měl a kde si za mne někdo sedl byl Safrane , ve své OctII sedím tak , že když se podívám vlevo do okénka , tak se dívám ven napůl zadním na sloupek a kousek předního :-)
Avatar - iudex
22. 10. 2009 12:40
Re: Jé, ty....
No ja mám len o centimeter menej, ale sadnút si za volant v O II viem bez pocitu obmedzenia. Mozno je to tým, ze jazdím na "dlhé nohy a krátke ruky", t.j. sedadlo vzadu, ale dost kolmé operadlo. Ked jazdís talianskym stýlom "lezím az na zadnom sedadle", moze sa stat to, co spomínas. ;-)
Avatar - radhro
22. 10. 2009 12:46
Re: Jé, ty....
jo jo řešení to je ,ale nevyhovuje mi to kolmé sedlo . Nicméně i tak si za tebe stejně nikdo nesedne >:D
Avatar - Katikakus
22. 10. 2009 11:01
Re: Jé, ty....
Z Yetiho mam naprosto stejne pocity. Nejvic mi vadi stredovy tunel tlacici do kolena. Btw. v Superbu to neni o moc lepsi.
22. 10. 2009 12:23
Re: Jé, ty....
Nerozumiem tomu trendu stále širších a širších stredových panelov. Pritom nie sú nijak extra využité, dosť veľkú časť šírky zaberajú hladké prázdne plochy. Interiér ako taký by na šírku stačil, ale zrejme u Škody ešte majú v pamäti starú bolesť škodoviek, keď sa vodič so spolujazdcom sácali ramenami - akurát to už trochu preháňajú, sedadlá síce ďaleko od seba, ale zas príliš natlačené na dvere dobrým riešením nie sú.
Avatar - iudex
22. 10. 2009 08:10
Re: Jé, ty....
No ja skor súhlasím s Kabanom, ze najlepsie vynikne v bledsích odtienoch, najma aqua modrá. :-)
neregistrovaný "kubiii"
22. 10. 2009 14:58
Re: Jé, ty....
Livě jsem měl možnost porovnat tu hnědou metlu, světle modrou metlu a stříbrnou nebo šedou a ta hnědá u mě osobně zvítězila na plné čáře - velmi povedený odstín :yes:
Avatar - white label
22. 10. 2009 15:20
Re: Jé, ty....
Bohužel s tím nemůžu rozhodně souhlasit zase já... ;-)

P.S. Samozřejmě, že např. černou také, ne.
Sluší jí určitý kontrast s tmavými plasty, ale raději pouze "jemnější"...
Bral bych ho jako další auto (na lítačku) a pro manželku apod., takže klidně 1,2TSI s "předkem", ideálně se 7st. DSG...
22. 10. 2009 18:03
Re: Jé, ty....
Nesouhlasím. Měl jsem šanci vidět Yetiho dost dlouhou dobu ve všech možných barvách a i s více lidma jsme se shodli na tom, že nejvíce mu sluší hnědá Mato (nádhera), dobře vypadá i v černé a anthracite grey, prostě tmavší barvy. Jediný hezký světlý odstín je bílá barva, ta mu sluší taky. Naopak barvy totálně mimo je červená a bohužel i komunikační aqua blue.
Avatar - Ji/Ri
22. 10. 2009 08:41
Borec v sajdce
....jako bych viděl se tu kolem mihnout borca v kožené kukle s brýlema a se sajdkou, na které byl něco jako bojler na vodu, ...., ale voda v něm není.... ;-) >:D >:D Jé ty zima, jé ty py.o.... . Jeťajs je opravdu opravdu opravdu povedené auto. Cena je pravda trochu odvážná, ale povedený je. Ta palubka - hlavně profil - Santa Fee....
Rozbalit vlákno
0
22. 10. 2009 11:20
Pre mňa asi nie
Tak mňa osobne Yeti sklamal a to som sa neho dosť tešil. Čo sa rozmerov týka, je veľmi cítiť tvrdú ruku VW, aby náhodou v niečom nekonkuroval Tiguanu (pri statickej prehliadke odporúčam za sebou zatvoriť dvere). Dokonca ani v objeme kufra, čo dovolili aspoň Octavii... A cenová politika? To už nie je sklamanie ale šok (vyššie výbavy a doplnková výbava). Pre rýpalov: nie som socka, ale tú hodnotu to pre mňa jednoducho nemá.
Rozbalit vlákno
1
22. 10. 2009 11:50
Re: Pre mňa asi nie
a jel jsi v tom autě?? Já si totiž myslel tohle stejné, než jsem se v tom svezl. jedna předváděcí jízda byla taky na neposekané sjezdovce pod vlekem. To byla pecka! Navíc, jak jsem zjistil, zákazníkem toho auta je ten, kdo by si normálně koupil octavii(ale nekoupí, protože mámo vyjede). To auto ani neměl být tuareg. Mimochodem, jestli máš X5, tak chápu, že se ti JETI zdá malé auto :-)
neregistrovaný "kubiii"
22. 10. 2009 12:28
1,2 TSI
Jsem hodně zvědavý na základní jednadvojku a zkušenosti s ní, to bude teprve kasovní trhač >:-[]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
22. 10. 2009 12:37
Re: 1,2 TSI
Tak si pozri auto.idnes.cz alebo precítaj test Yetiho s 1,2 TSI v auto motor a sporte.
V skratke: napriek ocakávaniam motor na beznú jazdu v pohode stací.
22. 10. 2009 15:29
TIGUÁLNÍ YETI
Někdo tu kdysi prognózoval, že F500 nebude žádnej prodejnej majstrštyk. Nevím jak tahle prognóza vyšla, ale jestli tědy něco vyšlo dokonale, byla to zdejší věštba, že totiž Tigi bude s Yetim republiková mistrovská dvojka. Konečně se vyčerpal potenciál ceervečka a do čela tabulky nastoupila krása. Dlouho tam zůstane. Tedy zejména v případě Yetiho. Škoda boduje. Yeti je trefa do černého i v celoevropském kontextu. Navíc se jedná o překrásné auto bez jakékoliv vizuální pihy. Mladí horkokrevní diskuzní jezdci zpočátku postrádali členitost zádi, no ukazuje se, že naštěstí nemohli do výsledku škodě moc kecat, záď je taková, jakou přesně tohle auto mít má. A vůbec, celý je Yeti takový, jaký má být. Kdykoliv ho potkám užasnu nad absolutní designovou estetickou nadstavbou, nad těmi na Škodu až nebývale jistými tahy, nad jistotou, která z toho vozu vyzařuje. Jasná trefa. Tohle je dokonalej hřeb do rakví všem bazarovejm kovbojům do třiceti let. Totiž zatím mohl tenhle řidič ostentativně ohrnovat nos nad usedlou Octavií, nad avantgardní Fabii 2 či nedostižným Superbem, jenomže teď? S uslezenejma očima chodí kolem prodejen škody a lačně odezírá tu krásu za plotem. Jo, tohle je auto přesně pro mladýho kluka, co si nechce na silnici veřejně hrát na gigola vlastních snů, pro kluka, který by svou hrdost a horkou krev nikdy nevyměnil za transfúzi pěti litrů vyjetýho oleje z bazarového krámu.

Yeti je malej velkej zázrak od Škody.

Jak si stojí TIGI je znát z pozice... KUGAIHO? (hergot, KUGA... kdo tohle vymyslel?) Nebo snad KUGAHA? :-) Už to mám - KUGIHA ;-) No prostě... prodává jednou tolik. To stačí, ne? Osobně místopřísežně prohlašuju, že jsem na silnici už jednoho KUGAHU viděl. Fakt.

V souhrnné tabulce malých a středních SUV oceňmě především umístění VOLVO XC60. je to trefa. V prémiovkách ovšem brzy nestoupí BMW X1... a tak nějak intuitivně cejtím, že tohle tedy bavoráci odhadli dokonale. Bude to eso.

Kde je Koleos? Šetnáctka na sedmnácti kouscích. Jo, to je tak akorát...

Ve velkých jde o velký auta, o velký prachy a o velkou... image. A všechno je tam, kde to má být. Do této tabulky si nikdo z Francie ani z Itálie nedovolí vstrčit ani jeden prstíček? Čím to?

Číslem měsíce je (velké)číslo... 11. Jo, hoši co si pořídili Mercedes-Benz GL, ti ví, co se sluší a patří. Malým číslem je pak číslo 5. Mazda CX-7... tohle raději ani nekomentuju...

BRAVO YETI :yes: BRAVO GL :yes:
Rozbalit vlákno
55
22. 10. 2009 15:37
Re: TIGUÁLNÍ YETI
:yes: :yes: :yes:
Avatar - iudex
22. 10. 2009 15:38
Re: TIGUÁLNÍ YETI
Ad.: "hoši co si pořídili Mercedes-Benz GL, ti ví, co se sluší a patří..." Asi ako moj prenajímatel, ktorý s GLkom parkuje ostentatívne v zákaze na chodníku, brániac chodcom v prechode... a do nákupného centra chodí zeniným mensím CLCckom, lebo s GL "nevie zaparkovat" 8-s
22. 10. 2009 16:19
Re: TIGUÁLNÍ YETI
Iudexi, až budeš jednou ty jeho pronajímatelem, možná to budeš dělat obdobně. Ostatně, co je na tom špatného, jezdit do centra měst v menším mercedesu? Já bych ho naopak za to spíše pochválil.
Avatar - Plautus
22. 10. 2009 17:40
Re: TIGUÁLNÍ YETI
máš nielenže problém rozumieť písanému textu (nákupné centrum neznamená automaticky, že je umiestnené v centre mesta, ba práve naopak, väčšinou sú - tie najväčšie - na okrajoch miest), ale ešte k tomu, dokážeš ospravedlniť i nemožné... V tomto prípade porušovanie jedného z dopravných predpisov, ktorý zakazuje stáť na chodníku pre chodcov, pokým vedľa motorového vozidla nezostane miesto o šírke minimálne 1,5 metra... :no: takže ty ho možno pochváliš, ja, keby som bol k tomu oprávnený, tak ho perzekuujem... ty si vraj "právnik"?! :no:
Avatar - Plautus
22. 10. 2009 18:02
Re: TIGUÁLNÍ YETI
no áno, to ti ide na jedničku, kto s tebou súhlasí, má za jedna, kto nie, má za päť...kto si to však vie zrátať, tak vie, že jedna a jedna sú dve, a pochopí, že to " :no: " si dal sebe.
Inak pekný večer prajem.
Avatar - Plautus
23. 10. 2009 07:33
Re: TIGUÁLNÍ YETI
Ye ti lepšie?
>:D presne ako som písal, nesklamal si ma :yes: >:-[]
23. 10. 2009 09:30
Re: TIGUÁLNÍ YETI
Tak tak, tenhle sasek umi pobavit >:D
22. 10. 2009 16:06
Re: TIGUÁLNÍ YETI
Tak teda je mi do triceti a nad yetim bych ani chvili neuvazoval, nechapu, co by mi tohle auto mohlo dat, navic ze skodovek urcite neni nejhezci, to bych bral radeji oktavku a jinak...no...pravda, z te desingove tragedie je yeti druhy nejhezci, coz je bohuzel jako jednooky mezi slepymi.
No a co se tyce prodeju, yeti a tigi jsou koncern, takze ty prvni mista v CR jsou dany na dlouho dopredu, co se tyka zbytku evropy, s yetim to bude trosku jina kava, to vis urcite i ty.

No a jinak kuga se tu sklonovala uz casto a nikdo nepochybuje nad sklonovanim podle zenskeho rodu, samo se to vybizi, to jen ty se snazis to jmeno zesmesnit, ostatne jako vzdycky vsechno a vsechny, chtelo by to zmenu
22. 10. 2009 16:25
Re: TIGUÁLNÍ YETI
No dobře no, tak jsem holt tu KUGINU... >:D ;-) jednu už viděl.

Tedy rešit dilema zda Octavii nebo Yetiho... je vidět, žes zatím opravdu jenom platonický řidič.

Tvou větu, že Yeti a Tigi jsou koncern a tedy, že umístění na čelních místech je tímto dáno dlouho dopředu musím, to snad chápeš, zařadit do Zlatého ventilku... ;-) To je tak kouzelná věta, že kvůli ní budem možná muset zřídit i novou rubriku, pracovně jí nazvěme - UŽ TROUBĚJÍ...

P.S. V evropském kontextu očekávám velký úspěch Tigiho :yes:
22. 10. 2009 16:39
Re: TIGUÁLNÍ YETI
Tak platonicky ridic nejsem, je videt, ze tve usudky jsou naprd, jako vzdy, to zaprve.
Zadruhe KUGU, ale to ty vsechno vis, Kuginu by nenadalo ani dite, u tebe to vsak neprekvapuje.
Zatreti neresim dilema dvou aut, uplne jasne rikam, ze kdyz uz bych musel koupit skodovku, tak oktavku a ne yetiho, jako vzdy mas problem s chapanim psaneho textu.
Zactvrte na zlaty ventilek ti tady uz kazdy kasle, pro vsechny jsi absolutnim vitezem ty, dal to nikoho uz daavno nebere
Zapate na vyplneni tvych ocekavani si musime chvili pockat, ale ja mam docela jine ocekavani, neni to vyjimecny vuz (nicim, desingem uz vubec ne), zadny extra duvod k trhani rekordu tu neni, howg
22. 10. 2009 16:53
Re: TIGUÁLNÍ YETI
Snad jen bych doplnil to za šesté... Chrudoši, nelži si do kapsy ;-)
22. 10. 2009 17:19
Re: TIGUÁLNÍ YETI
Jooj kamarade, je videt, ze se jen povysujes, co ja mam nebo na co ja mam, vim moc dobre a v unoru ti sem dam klidne fotky.
No a jinak ses nijak nevyjadril k te dalsi casti, zeby dosly slova? To se mi nechce nijak verit...
22. 10. 2009 17:26
Re: TIGUÁLNÍ YETI
V únoru? Tomu nerozumím. Co se má stát v únoru?
22. 10. 2009 17:46
Re: TIGUÁLNÍ YETI
Oslava vítězného února! >:D
Avatar - Plautus
22. 10. 2009 17:54
Re: TIGUÁLNÍ YETI
Jakube, Jakube, že sa Ti huba nePUČí... >:D
22. 10. 2009 17:57
Re: TIGUÁLNÍ YETI
Půjdeš taky do průvodu? Prej tam bude Kuga jako alegorický vůz. >:D
22. 10. 2009 18:00
Re: TIGUÁLNÍ YETI
>:D >:D >:D tak to je trefa měsíce >:D :yes:
Avatar - Plautus
22. 10. 2009 18:09
Re: TIGUÁLNÍ YETI
to určite, ale priamo na tvoju bedňu, ak nejakú ešte máš >:D >:-[]
22. 10. 2009 18:12
Re: TIGUÁLNÍ YETI
Bednu má dnes kde kdo ;-) mrkni na prodeje Fusiona >:D
Avatar - Plautus
22. 10. 2009 18:13
Re: TIGUÁLNÍ YETI
dobrá kontra :yes: ;-)
Avatar - miromen
22. 10. 2009 18:16
Re: TIGUÁLNÍ YETI
Jo ten stoji na bedně.
Avatar - Plautus
22. 10. 2009 18:20
Re: TIGUÁLNÍ YETI
mám pocit, že nielen on (Fusion)...i niekto iný je schopný robiť tu stojky od rána do večera a má z toho príliš prekrvenú hlavu, pokiaľ sa jedná o "Koncern"...
Avatar - miromen
22. 10. 2009 19:20
Re: TIGUÁLNÍ YETI
Chapu to že někdo ma oblibenou nějakou značku auta ale až tak fanaticky a uražlivě vuči jinym značkam se projevovat hraniči s nějakou dysfunkci mozku.
Avatar - Plautus
23. 10. 2009 07:38
Re: TIGUÁLNÍ YETI
presne tak, každý máme svoje "Naj", ale myslím, že zároveň fandíme každej značke, keď príde s niečím, čo poteší srdce motoristu :yes:
No niektorí mi pripadajú nie motoristi, ale notoristi, resp. notorici...
Avatar - white label
22. 10. 2009 19:08
Re: TIGUÁLNÍ YETI
Poslední dobou mám takový "lehký" pocit, že tu má lift další nick... :-!
Avatar - miromen
22. 10. 2009 19:12
Re: TIGUÁLNÍ YETI
To opravdu ne ale desing fordu je povedeny a moderni tak proč jej nechvalit až na FUSION ale na druhou stranu chapu jeho oblibu.
23. 10. 2009 09:29
Re: TIGUÁLNÍ YETI
No prifici auto z vyroby. Ale porad zadna odpoved k tem zbyvajicim bodum...
23. 10. 2009 09:38
Re: TIGUÁLNÍ YETI
Ze se s nim vubec bavis, dyt je to jak vysvetlovat dementovi teorii relativity.
Avatar - Plautus
23. 10. 2009 09:47
Re: TIGUÁLNÍ YETI
ale ako BLESK (z neba), za ktorý sa tu on snáď i považuje, potrebuje niekedy riadne uzemniť ;-)
23. 10. 2009 11:58
Re: TIGUÁLNÍ YETI
No ja necekam, ze by se mi to povedlo, jen sleduju, jak se krasne jeho stylem vyhnul odpovedi a misto ni pridal jeho klasicke ponizovani, az je mi ho snad i lito, jak je tu jen a jen pro smich
Avatar - Plautus
23. 10. 2009 12:02
Re: TIGUÁLNÍ YETI
S takými treba jednať bez zľutovania...aký požičaj, taký vráť...nad blbosťou síce nezvíťazíme, ale zároveň je nežiaduce posadiť ju na koňa.
23. 10. 2009 09:36
Re: ZLATY KANAL
Ja bych te spis umistil do sine slavy. Nazveme to treba ZLATY KANAL.
Avatar - Plautus
23. 10. 2009 09:45
Re: ZLATY KANAL
to "K" na začiatku druhého slova by som kľudne vynechal...
Avatar - twistedTSD
22. 10. 2009 17:52
Re: ZLATY KANAL
mne se zas yeti na fotkach ani trochu nelibil (ty prvni fotky pro me byly vazne sok), ale v realu vypada dobre (presnej opak OII po liftu, ktera me v realu zklamala)
Avatar - white label
22. 10. 2009 18:45
Re: ZLATY KANAL
Píšeš, že je ti "do třiceti", tak to můžeš být klidně i spolužák mého 12 letého syna... :-O >:-[]
neregistrovaný "kubiii"
23. 10. 2009 01:03
Re: ZLATY KANAL
...nebo mé šetileté dcery nebo mé čtyřleté dcery nebo mého jedenapůlletého syna nebo mého druhého jedenapůlletého syna, á propos nebo mé manželky, kuawa, kdo ty vlatně seš??? >:D >:D >:D Dyk, ty vlastně můžeš být i můj spolužák!!!
neregistrovaný "naivni"
22. 10. 2009 16:11
Re: ZLATY KANAL
Jak se mi nelibi Skodovky a ani zminovany Tiguan, tak jsem v realu zustal pri prvnim setkani s Yetim stat skoro v nemem uzasu. Preju mu, aby se mezi 'hranaci' stal klasikou jako napr. G'ecko s hvezdou na kapote, protoze v zaplave designovych (sebe)vykradacek a parodii tentokrat Skoda ustedrila ostatnim automobilkam peknou herdu.

A ted k veci... vejdou se mi dozadu pri sklopenych zadnich sedadlech 2 horaky (MTB) aniz bych musel sundavat vice nez jen predni kola?
22. 10. 2009 16:28
Re: ZLATY KANAL
Jo, souhlas, naživo Yeti člověka až zastaví. Ta dvě horská kola... no, já bych do auta nechtěl dát nikdy ani jedno, natož dvě. Od toho snad máš střechu, ne? A když už, pak dvě kola značí dva jezdce, takže sklopíš zadní sedadla a odvezeš si domů navrch i kubík dřeva do krbu.
22. 10. 2009 16:32
Re: ZLATY KANAL
Jasně :-) právě proto YETI "JE"
Avatar - miromen
22. 10. 2009 17:02
Re: ZLATY KANAL
Chudak klavesnice. :no:
Avatar - Plautus
22. 10. 2009 17:45
Re: ZLATY KANAL
už si asi zvykla kolaborovať alebo ju každý mesiac mení pre jej ochotu k sebazničeniu...
Avatar - Ronault.
22. 10. 2009 18:48
Re: ZLATY KANAL
V některých bodech souhlas, místy pro změnu ne, to se stává. Jinak Yeti se opravdu podařil.

Zkusím se ale zamyslet nad tím, proč Francouzi v SUV příliš nebodují. Francie si budovala a udělala boom v MPV - Espace, Scenic, to jsou vozy vizionářské ve třídě, plus nějaké to Picasso. Bohužel rodinné logo poslední léta jde v populaci (chápej nároky a "IN faktor" trochu stranou). U nás budiž příkladem ústup silných populačních ročníků, které zvyšovaly porodnost pár let tomu. Druhým bodem jest už ten zmíněný IN faktor, kde lidé přestali preferovat MPV, ale dávají přednost SUV, i když jej vlastně k ničemu nepotřebují a proti MPV prakticky nabídnou max. 4x4. A kdo jej prakticky využije. Jo, někdo bude oponovat lepší trakcí i na suchu, ale kdo chce jezdit primárně sporotvně, nekoupí si SUV. Ale to jsme jinde.

Dalším bodem je image. Francouzi si jej vybudovali v rodinných autech a konkrétně Renault u nás buduje image značky s dobrou cenou, což je velká chyba - snižuje image, hodnotu atd. Přitom na lowend má tady Dacii. Dalším bodem je spolehlivost, přesvědčit lidi o zlepšení potrvá dlouho, ale třeba nová Laguna i přes svůj kontroverzní design např. v ADACu vede střední třídu.

Proč nevídíš Kugu? Já taky ne. Ale je to prosté. Je to ten kynetický design, čili auto má vypadat jako v pohybu, i když stojí. A když je něco v pohybu furt, tak to jde špatně registrovat >:D >:D
22. 10. 2009 19:00
Re: ZLATY KANAL
S image levné značky si Renault moc v ČR nepomohl. Přece jenom v Evropě jde spíše o dražší značku. Renaultu ČR krátkodobě pmohl k lepším prodejům. Z dlouhodobého hlediska to ale Renault ČR totálně posr....
neregistrovaný "kubiii"
23. 10. 2009 01:06
Re: ZLATY KANAL
Při vší úctě, Renault nemá na to být za dražší značku nikde ve vyspělejší Evropě, od toho jsou tu jiní, troufám si tvrdit, že dokonce i Škodovka k tomu má podstatně větší předpoklady!
Avatar - pelikoš
23. 10. 2009 20:04
Re: ZLATY KANAL
no tady to někdo přehnal s trávou >:D >:D
22. 10. 2009 23:48
Re: ZLATY KANAL
To, že Frantíci pořád sází na třídu MPV, která už je na okraji zájmu a tam už nejspíš zůstane, je jejich problém. SUV nabízí oproti MPV mnoho výhod (např. pohon 4x4, lepší jízdní vlastnosti, větší bezpečnost, výkonnější motory atd...). Kdo v dnešní době potřebuje auto pro 7 lidí? Pro drtivou většinu Evropanů, kteří mají max. 3 děti, je to zbytečnost. A místo pětimístného MPV Evropan radši koupí nějaký SUV, které nabízí již vypsané výhody. Nehledně na to, že některá SUV jsou designově více než zdařilá. Na současné MPV se nedá moc dívat, obzvláště na ty, které pochází z bašty MPV - Francie.
Avatar - Ronault.
23. 10. 2009 21:08
Re: ZLATY KANAL
Zajímavé výhody. Důvody mít 4x4 u rodinného auta, když jedu do hor v zimě 2x ročně a vyřeší to stejně řetězy, proč? Nemluvě o tom, že jinak u rodinného auta, což nemá být závodní stroj, zbytečně zvyšuju spotřebu...? Neupadl jsi?

A tohle - výkonnější motory? Co je to za blud? SUV znamená výkon? Pokud se vleze do motorového prostoru, tak můžeš mít i v MPV jakkoliv výkonný motor, rozhodně nabídka motorů je stejná. 8-s

Ne všechny MPV jsou pro 7 lidí... Na zbytek nebudu reagovat, to co píšeš je snůžka hloupostí :no:
23. 10. 2009 23:22
Re: ZLATY KANAL
Výhody 4x4 oceníš zejména u rodinného auta, třeba na tom časem přijdeš, zvlášť v zimě. A výkonný auto neznamená závodní stroj, asi toho playstationa moc hraješ :-) Výkonnější auto je vždy bezpečnější, pokud člověk jede s rozumem.

Co znamená SUV si najdi sám, s internetem snad umíš. Nabídka motorů rozhodně stejná není. Tak mi ty výkonné MPV vyjmenuj, můžeš začít třeba těmi francouzkými. Mě napadá jen S-Max nic víc.

Kupovat 5-ti místné MPV je zbytečnost, napiš nějaký argumenty proč nekoupit místo něj stejně velký kombi nebo SUV. Hlavně zas nezačínej se spotřebou >:D
22. 10. 2009 23:58
Re: ZLATY KANAL
Pro Koleos je i těch 17 kousků až moc >:D
Ale pozitivní na tom je, že 98,1% Čechů má aspoň nějakej vkus.
Avatar - Ronault.
23. 10. 2009 21:09
Re: ZLATY KANAL
Dnešní rekord na playstationu jsis zajel nebo teprve pojedeš?
23. 10. 2009 23:26
Re: ZLATY KANAL
Co má společnýho ten kýč od Renaultu s playstationem? >:D

Btw. z playstationu jsem už vyrostl, postačím si s tím, co mám v garáži ;-)
Avatar - miromen
22. 10. 2009 16:58
Kde jsou
Yetiho ktery mě osobně nic neřika jsem potkal 2x ? 3x ? no vickrat to nebylo tak kde se schovavaji? Zato KUGU potkavam často asi bydlim tam kde maji lide vkus protože je to opravdu krasavec a i prodeje nato že je v nabidce pouze se 2 motory jsou dobre.
Rozbalit vlákno
8
22. 10. 2009 17:05
Re: Kde jsou
Yeti taky nemá zvenku chybu. Ale pak vlezeš dovnitř a pohádky je konec. Stísněnost, neútulnost, ty jejich pouťové chromované doplňky. Vyjímkou je snad jen Octavia.
Avatar - miromen
22. 10. 2009 17:58
Re: Kde jsou
S tou stisněnosti je to u vw groupe nějaka tradice. Teď jsem četl članek o GRANDE EVO ktere mimochodem velmi chvali a tam pišou že ve předu je vic mista pro kolene než v SUPERBU což jestli je pravda tak je to opravdu ostuda pro o 2 třidy větši auto.
Avatar - twistedTSD
22. 10. 2009 17:57
Re: Kde jsou
no 1. neprodava se dlouho 2. v CR je 10 mil. obyvatel bydlicich na vsech moznych mistech v CR...nemam rad kdyz nekdo dokonce i hodnoti auto podle toho, kolik sousedu si ho koupilo...jinak kuga je fakt krasna :yes:
Avatar - white label
22. 10. 2009 19:05
Re: Kde jsou
Možná je "krásná" až moc..., na SUV až lehce "urputně"...
Ale proti gustu... ;-)
S těma sousedama souhlasím, na mě by to působilo spíš právě opačně...
Avatar - Ronault.
22. 10. 2009 18:53
Re: Kde jsou
Každý vidí to, co vidět chce, resp. podvědomí si určuje samo, který počitek zaregistruje a který ne.
Avatar - miromen
22. 10. 2009 19:28
Re: Kde jsou
Ne u všech tomu tak je. Ja si podvědomě prohlidnu vše co nejezdi v hojne miře takže např. TIGUANA nebo KUGU ktera jak už jsem psal je v mem okoli častěji k zahlidnuti než ten TIGI.
Avatar - twistedTSD
23. 10. 2009 22:34
Re: Kde jsou
a rekni mi proc to vubec resis - hlavni je prece to, kolik se aut prodalo, a ne to, kolik jich vidis, nemluve prave o tom ze nektery vidis min a nektery vic...nebo snad myslis ze jsou tabulky nepravdivy a ve skutecnosti je yeti na konci?
23. 10. 2009 23:18
Re: Kde jsou
Robi ti dobre do niekoho stale rypat? Ako sledujem, neriesis auta, riesis ludi. Vsak sa prelad na trochu ine vlny...Jedna poznamka o tom, co niekto vidi alebo nevidi na cestach a hned mas z toho hysak...
Ja napriklad vkuse vidam P3008, takze na nom asi nieco bude, aj ked mne sa absolutne nepaci a ani tabulkove predaje nie su na medailu...
Vypovedna hodnota aj predanych kusov je mala, par balickov bankoviek zmeni majitela a hned sa preda z nejakeho modelu o 20 kusov viac a jedna firma jazdi na autach, ktore povodne nikto ani neuvazoval. A sup, je v cele tabulky...A nezalezi pritom na kvalitach daneho modelu...
Avatar - twistedTSD
22. 10. 2009 18:00
no konecne
yetimu to trvalo...ale cumim na druhou polovinu tabulky, zajimavy...znovu gratuluji hyundai k ix55 (moc se mi libi), a to CEO...to uz neni k smichu, jaktoze se to u nas jeste porad prodava?
Rozbalit vlákno
0
23. 10. 2009 09:21
no konecne
No, to nesmíš ale bejt blb jako já, když jsem s kolama na střeše zajel do garáže... 8-s.
Rozbalit vlákno
0