Vsichni jezdi ve ctyrech s kufry z letiste?
Proto je to i tady ve videu?
A co takle tam dat jednodho clovicka s notaskem?
Obrovsky celni odpor dodavecky, zbetcna vysoka hmotnost, spotreba, spina, karcinogenni olovo atd v nevetranych ulicich :no:
xpaja
0
ja to vidim zcela opacne, ve videu jedou ve dvou, ani nevim kam by se tam ty ctyri lidi vesli. taxikar si za prepazku vedle sebe nikoho nepusti, takze zbyvaji jen 3 mista, pokud se cestujici uskromni na sirku.
Aerodynamicky odpor rozhodne neni problem, v rychlostech jakyma bude po meste jezdit takovou roli nehraje. Ve srovnani s tim co tam jezdi ted je to lehke, ekologicke a s nizkou spotrebou az az.
Co je ale odporne a desne bije do oci je ten americky hnusne sedy interier. Byt ty plasty cerne hned by to bylo o nekolik trid lepsi.
Lukas00
0
byl bych vklidu, to auto po dvou letech zdevastujou tak, že už nikdy dodavkz NY chti na dročce nebude.
Subaru.in
0
Nevim ci je to zbarveni interieru jen trendem v Americe, ale v Londyne dost novejsich taxiku ma podobnou sedou nepeknou barvu.
zdravy rozum
6 lidi, 2 JIZ sedi, 4 kufry = cestuji nejpravdepodobneji 4,
a navic tedy cela situace vyvolava dojem 4 osob, rozhodne ne 2, ale mozno tvrdit i to, kdyz se nijak nedduvodi
Ve videu nejedou!!! ale stoji, kolego.
Odpor je pri tech rychlostech problem a hmotnost je vysoka
Jasny?
A olovo zpusobuje rakovinu. Nedychat kolego. Vidim, ze mas kognitivni problemy, jen proto. :yes:
pelikoš
0
co máš stále s tím čelním odporem a váhou.je to minimálně 2x lepší,nežli používali do teď.viděl jsi nv200 vůbec naživo...
zdravy rozum
No prece to ze to ma velky celni odpor a hmotnost. A psal jsem o ekologii. :yes😒br />
Ty to prodavas?
Klaudius
0
V mestskej prevádzke sa so spaľovacím motorom o ekológii nedá hovoriť.
Odpor vzduchu je v rýchlostiach do 60 km/h, ktorými bude zväčša jazdiť, prakticky zanedbateľný. A hmotnosť - 1,5 tony plus-mínus je veľa? Kde žiješ?
zdravy rozum
To nebude v mestskej premavke, ale v NY, a tam sa nejazdi len do 60 km/h.
Ale na "vypadovkach" rozumej mostoch, okruhoch, ma odpor vyznam, najma ak je zbytocne velky.
A hmotnost je podstatna pre spotrebu a mnozstvo rozptyleneho olova. Bezolovnaty je asi 10% olovnaty. Olovo silne karcinogenne.
Takych aut tam ma byt v neustalej premavke niekolko tisic.
Dajme😒br />
3000 aut ma o 1l vyssiu hodinovu spotrebu.
50l za minutu, asi 1l kazdu sekundu, minimalne.
Prakticky tie taxiky kazdu sekundu vypalia o 2l viac. A nejde o to ale o to olovo v tom bezolovnatom. A teda tych co to budu dychat medzi tymi budovami na chodnikoch ked vystupia a ked sa v tom vezu.
Staci?
:no:
zdravy rozum
Predstav si zeby ti teraz niekto ku kompu splachol 2l benzinu teraz dalsie 2, uz zase dalsie... A to je za chvilu smradu jak svina.
Za 1O rokov
2x3600x24x365x10= 63072 kamionovych cisterien (1OM3jedna)=Jeden velmi velky ropny tanker (300000DWT, 3m3DWT)
zdravy rozum
Tam tie auta zrychluju a spomaluju a jazdia skoro stale.
A bude to aj drahsie co vsak nevadi, cak urobime vojnu dade. :yes: :no:
pelikoš
0
gratulace nissanu za vítězství v soutěži.kšeftík bratru za 6 miliard 😉 :yes:
Proto je to i tady ve videu?
A co takle tam dat jednodho clovicka s notaskem?
Obrovsky celni odpor dodavecky, zbetcna vysoka hmotnost, spotreba, spina, karcinogenni olovo atd v nevetranych ulicich :no:
Aerodynamicky odpor rozhodne neni problem, v rychlostech jakyma bude po meste jezdit takovou roli nehraje. Ve srovnani s tim co tam jezdi ted je to lehke, ekologicke a s nizkou spotrebou az az.
Co je ale odporne a desne bije do oci je ten americky hnusne sedy interier. Byt ty plasty cerne hned by to bylo o nekolik trid lepsi.
a navic tedy cela situace vyvolava dojem 4 osob, rozhodne ne 2, ale mozno tvrdit i to, kdyz se nijak nedduvodi
Ve videu nejedou!!! ale stoji, kolego.
Odpor je pri tech rychlostech problem a hmotnost je vysoka
Jasny?
A olovo zpusobuje rakovinu. Nedychat kolego. Vidim, ze mas kognitivni problemy, jen proto. :yes:
Ty to prodavas?
Odpor vzduchu je v rýchlostiach do 60 km/h, ktorými bude zväčša jazdiť, prakticky zanedbateľný. A hmotnosť - 1,5 tony plus-mínus je veľa? Kde žiješ?
Ale na "vypadovkach" rozumej mostoch, okruhoch, ma odpor vyznam, najma ak je zbytocne velky.
A hmotnost je podstatna pre spotrebu a mnozstvo rozptyleneho olova. Bezolovnaty je asi 10% olovnaty. Olovo silne karcinogenne.
Takych aut tam ma byt v neustalej premavke niekolko tisic.
Dajme😒br /> 3000 aut ma o 1l vyssiu hodinovu spotrebu.
50l za minutu, asi 1l kazdu sekundu, minimalne.
Prakticky tie taxiky kazdu sekundu vypalia o 2l viac. A nejde o to ale o to olovo v tom bezolovnatom. A teda tych co to budu dychat medzi tymi budovami na chodnikoch ked vystupia a ked sa v tom vezu.
Staci?
:no:
Za 1O rokov
2x3600x24x365x10= 63072 kamionovych cisterien (1OM3jedna)=Jeden velmi velky ropny tanker (300000DWT, 3m3DWT)
A bude to aj drahsie co vsak nevadi, cak urobime vojnu dade. :yes: :no: