Videa
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přejít do diskuze
V mestskej prevádzke sa so spaľovacím motorom o ekológii nedá hovoriť.
Odpor vzduchu je v rýchlostiach do 60 km/h, ktorými bude zväčša jazdiť, prakticky zanedbateľný. A hmotnosť - 1,5 tony plus-mínus je veľa? Kde žiješ?
Odpor vzduchu je v rýchlostiach do 60 km/h, ktorými bude zväčša jazdiť, prakticky zanedbateľný. A hmotnosť - 1,5 tony plus-mínus je veľa? Kde žiješ?
co máš stále s tím čelním odporem a váhou.je to minimálně 2x lepší,nežli používali do teď.viděl jsi nv200 vůbec naživo...
Nevim ci je to zbarveni interieru jen trendem v Americe, ale v Londyne dost novejsich taxiku ma podobnou sedou nepeknou barvu.
byl bych vklidu, to auto po dvou letech zdevastujou tak, že už nikdy dodavkz NY chti na dročce nebude.
ja to vidim zcela opacne, ve videu jedou ve dvou, ani nevim kam by se tam ty ctyri lidi vesli. taxikar si za prepazku vedle sebe nikoho nepusti, takze zbyvaji jen 3 mista, pokud se cestujici uskromni na sirku.
Aerodynamicky odpor rozhodne neni problem, v rychlostech jakyma bude po meste jezdit takovou roli nehraje. Ve srovnani s tim co tam jezdi ted je to lehke, ekologicke a s nizkou spotrebou az az.
Co je ale odporne a desne bije do oci je ten americky hnusne sedy interier. Byt ty plasty cerne hned by to bylo o nekolik trid lepsi.
Aerodynamicky odpor rozhodne neni problem, v rychlostech jakyma bude po meste jezdit takovou roli nehraje. Ve srovnani s tim co tam jezdi ted je to lehke, ekologicke a s nizkou spotrebou az az.
Co je ale odporne a desne bije do oci je ten americky hnusne sedy interier. Byt ty plasty cerne hned by to bylo o nekolik trid lepsi.