Do Volkswagenu Polo se chystá další zážehový motor původem z Mladé Boleslavi. Po dvojici tříválců HTP jde o čtyřválcový agregát s přímým vstřikováním a s přeplňováním turbodmychadlem.
Tak je to tady. Tohle je ten mistr mezi subkompakty. Exklusivní přeplňovaná jednadvojka na stopěti koních. Ideální motor, ideální třídní výkon. Exklusivní převodovka DSG. Teď už nezbývá, než na zadní okno nalepit cedulku COTY 2010, na pult u VW položit něco kolem čtyřech stovek a nebe se nad tebou otevře.
Ať to beru z jakékoliv světové strany, stejně nakonec člověk musí skončit u VW. Krásný auto :yes:
:yes: u článku s videem třídvéřové verze, který tu byl dva dny zpátky, jsem lamentoval nad tím proč do Pola nedaji TSI.......... a je tam :-) A cena je parádní! Prosil bych třídvířko v červené barvě a s TSI. Na COTY určitě má, ale asi bych to víc přál Yetimu ;-)
Letos není ve hře žádná ikona z Apeninského poloostrova? Co se děje, dynamika vývoje se nám zadrhla? Že by světový výrobce č.1, kterému všechny prémie světa funí na záda letos neměl žádný nový model?
K té ceně, nevím kde tu informaci do článku vzali, ale v konfigurátoru na stránkách VW je příplatek za 5 dveří neuvěřitelných 27 tisíc. Pak je tam i příplatek za jakoukoli jinou barvu než bílou a podobných "cenových šoků" je tam fakt hodně. To se fakt vyplatí :no: >:-[]
Stejne si myslim, ze jses tady jenom proto, abys propagoval cokoliv s veckama ve znaku. Prvni odstavecek dejme tomu beru jako objektivni, ale posledni vetou jsi me total dorazil. ;-)
Jinak s tebou ted vicemene souhlasim. Polo ma peknej kabat na nemce, motory do nej jsou hodne zajimavy a cena je adekvatni. Celkove zajimava nabidka. :yes:
Jeste ze se k ty vete vracim. Myslel jsi to obecne ve vsech tridach nebo jenom co se tyce konkurence Pola? Abych si o tobe udelal kompletni obrazek. Jestli jses uplny Volkswagenfil nebo jenom Half Volkswagenfil. ;-)
Teda nezlob se na me, tohle auto prisuzujes mladochum a zaroven chvalis DSG, to mi nejde dohromady. Jako mlady si chci auta uzit a nebudu si ho prece kupovat s automatem, at uz je jakykoliv. Nehlede na to, ze za tu cenu se da poridit kupa jinych aut, jako mlady bych si v polu nepripadal zrovna "muzne"
Proč by automat nešel k mlaďochům? To je jako odsouzenej starejm lidem a ženským nebo co? Tyhle chytrý řeči permanentně slýchám od lidí, který s automatem nemají žádnou zkušenost a žijou v mýtech.
No ale ja automat nezatracuju, taky jsem s nim toho dost nalital, uznavam, ze to jezdi jinak, jen si rad ridim auto sam a myslim, ze vetsina mladych preferuje manual, at se muzou vyradit
Důvod vidím především ekonomický. Kdyby byl automat za stejnou cenu jako klacek, spousta těch, co tvrdí jak je baví vyřádit se s autem, na to kvrdlání rádi zapomenou a budou si užívat pohodlnou jízdu.
Ono jizda s manualem neni plnohodnotna? A to jakto? Ja proti automatu vubec nic nemam, jen neznam nikoho ve svem okoli, kdo by si ho koupil, krome jednoho cloveka, ktery by ho mel mit povinne, protoze razeni dodnes nepochopil :-) Do mesta je automat samozrejme ideal, ale tam taky neni potreba preplnovany motor...
Kulturu jízdy vidím jinak než nekonečný řazení a mačkání spojky, ale respektuju, že pár lidí se v tom vyžívá, ovšem rozhodně ne většina. Mám rád plynulost kterou manuálem nedocílíš. Lidi všeobecně se automatu podvědomě bojí a odmítají si zvykat na něco, neznají, proto preferují manuál, kterej je koneckonců bez příplatku.
Tak ze je ta jizda plynula neznamena prece plnohodnotna, ale hlavne o tohle vubec nejde, ja si rad zakvedlam, ty ne, hotovka. Ale verim, ze se lidi automatu boji, kdyz jsme jeli do ameriky, vsechny holky se toho baly, ale pak samy uznaly, ze narocnost rizeni je desetinova oproti automatu, takze ano, je to pohodlne, nepopiram, ale ja bych (zatim) automat nechtel
Dalsi GTIho nohsled, jdi nekam se trema ackama, to neni muj pripad. Tveho Civica neposuzuju, ale zrovna takovy prdoch jako Polo uz z principu nemuze byt muzny, hezke je, o tom zadna, ale zrovna pro sebe bych ho teda nevybral
No to urcite ne, navic ja osobne proti temto autum nic nemam, jen komentuju GTIho, ktery Polo za muzne (bejkovske, eurodrzkovske...dosad dle libosti) povazuje. Navic za 400 tisic se da poridit treba megane nebo cruze, ktere mi k mladochovi sedi urcite vice
Zde s tebou nemohu souhlasit. Manuál má jistě své kouzlo, ale úroveň dnešních automatů, toho DSG zejména prostě je přece o radosti také. Koneckonců, můžeš to tam tak jako tak sekat ručně, ale po pěti kolimetrech zjistíš, že je fajn mít ruce na volantu, a dokonce se domnívám, že oceníš to, jak si můžeš hrát s autem přes ten volant, případně brzdu, aniž by tě "zdržovalo" případní ruční řazení.
Určitě jsem to psal, to bylo ovšem v souvislosti s osazováním základní motorizací. Plus mínus to tak jako Škoda ve Fabii či VW do POLA takhle dělají takřka všichni. Štěstí je, že to Koncern dělá nejlépe.
Ja by som obavy o predaj Pola nemal, nebude to vsak tým, ze uz má i spickový benzín, ktorý pojde na dracku. To vedomie moze kupujúceho pritiahnut do salónu, ale 90% kupujúcich odíde s niecím slabsím.
Tak jasné, někteří u nás (některé) si to kupují místo zetka jako auto na zimu.. A se 44 kW motorem.. >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Ale abych nebyl moc velký hnidopich, stále na to, že to je nejsilnější motor v nabídce nic moc.
Dovolím si zde opět upozornit na nejlepšího ve třídě.
Punto Evo, které mimo prostornější interiér, útulnější interiér atd. nabízí i jiné motory. Např. 1,4 16V s výkonem 77 kW se zrychlením 10,8 s a se spotřebou 5,7 l/100 (tento motor bude asi za příznivější cenu, než motor 1,2 TSI u VW) a pro fajnšmekry motor, který u VW nemá obdoby - 1,4 MultiAir turbo s výkonem 99 kW s max. rychlostí 205 km/h a se zrychlením za 8,5 vteřiny při spotřebě 5,6 l/100 !!! Ceny možná u tohoto motoru nebudou tak podbízivé, nicméně určitě nebudou nezajímavé (u neturbovaného motoru určitě...) :yes:
A v oblasti naftových motorů VW asi ztrátu jen tak nedožene. To, kde je VW s 1,6, tam dnes Fiat má 3 výkönové varianty nového 1,3 MJTD a k tomu má ještě i slabší verzi 1,6 MJT, která je výkonově o 22 kW výše při stejné spotřebě...
Někteří mají problém prostě s chápáním psaného textu... Si hodný, že si na něj reagoval, samozřejmě Fiat má už 1,4 170 koňovou taky, dokonce 180 kobylkovou atd... Hold ale nekteří s tím mají problém... No, co se dá dělat... Problém je ten, že Fiatovské motory mají lepší emise, je to nová generace motorů, ty od VW ještě člověk musí počkat jak obecně dopadnou (až jim přistřihnou křídla :-) )
Řeč je prostě o Polu, které má nejsilnější motor se 100 kobylkama, k tomu max. 6 stupňovou přeovodovku (jako všichni ostatní), ale hold už mají někteří tady z toho poluce... A já jen píšu... na premianta stále ztrácí... stále ztrácí..., ale snaží se :yes:
Jo, to se VW musí uznat, že se dokáže poučit z vlastních chyb a v další generaci je obvykle vypiluje nebo alespoň omezí jejich vliv.
Třeba Polo se zbavilo absolutně nudného uspávacího designu předchůdce, teď přidalo i dobrý střední benzínový motor a zmizel i zoufalý 1.4 TDI (díky Bohu!).
Takže na řadě je ještě náhrada motorů HTP, prostor vzadu (což v téhle generaci asi nepůjde) a nějaké oživení interiéru Pola a bude to :yes:
...a fajn auto nejen do města... Souhlas... S prvním odstavcem souhlasím do pětníku... Za to VWgenu :yes:
Zatímco z předchozích generací bylo skoro bych řekl na blitíčko... (zejména Polo s masařkovitým čumákem je extra porce mistra elegance), tohle auto vypadá fakt celkem k světu...
Výkon HTP je pro daný účel jistě v pořádku, jeho ostatní vlastnosti (zejména dramatická nekultivovanost, hlučnost a vibrace) podle mého nikoliv - ale to už tu zaznělo 100 x.
Výrobně by tříválec měl být levnější než čtyřválec, ale proč to tedy na cenách těch aut s motory HTP není VWíc VWidět? >:D
to bych neřešil... Zákazníkům to nevadí a mne osobně taky ne... Mne jen vadí, že se z toho motoru dělá (zejména tady) nejlepší základní motor všech dob... >:-[]
V polu už nějaká upravená varianta htp, měl jsem půjčenou prakticky funglovku u Sixta, jezdil jsem s tím dva dny a musím říct, že akusticky naprosto v pohodě. Nemám moc srovnání, jestli nějaká 1,2 jede líp nebo hůř, ale že bych cítil cokoliv coby se dalo nazvat "dramatickou nekultivovaností", to ani náhodou.
je to dobrý i ve dvojkový fabii a 51 kW není rozhodně málo:-)
jen si osobně ymslim, že ten slabší a 6 ventilový HTP by měl zmizet, nechal ybch 12 ventil a ten bych nastavil na 53 a 59 kW:-)
Neviem či len v novom Pole, ja som sa niekoľko krát zviezol vo Fabií I po facelifte s 1,2 HTP 40kw a tiež som nič ako dramatickú nekultivovanosť, ani veľké vibrácie nepociťoval, skôr naopak, po tom čo som si o nom prečítal od všelijakých "odborníkov" som bol pomerne milo prekvapený.
Mám však pocit že je to veľmi závisle od majiteľa a hlavne od jeho spôsobu zaobchádzania s motorom - ten motor nieje stavaný na 100 000km ročne po diaľnici...
A přitom stačilo říct, potřebuju si rejpnout, abych ulevil svému komplexu, tak sem hodím větu, kterou jsme někde slyšel od nějakého "odborníka".... :-)
Nemusím bejt odborník na to, abych poznal, že HTP není zrovna žádnej zázrak techniky. Na stranu druhou souhlasím s kolegy - s tím motorem se dá bez problémů žít a jezdit a nevidím důvod proč ho hned zatracovat. Komplex - nekomplex, HTPéčko má své opodstatnění a jako základní motorizace je zcela dostačující. Na courání se ve městě plní svou roli více jak dobře. To 1,4 TDI je z jiného soudku. Tam bych těch chyb viděl podstatně více. Koneckonců, fakt je jedna věc - když se vám motorická nabídka VW nelíbí - nekupujte VW (popř. koncern). Aut na výběr je dnes více jak dost. ;-)
Jaj, to sou zas výplody. Srovnáváte zavedený auto s autem, který se teprve zavádí a různý varianty příjdou. Nebo snad Punto abarth bylo hned od začátku v prodeji? Má snad punto 7q DSG? Btw, brzy bude Polo GTI s 1,4kou a 132kw.
Á páníček je jasnovidec... Tak se o tom bavme až přijde... Zatím nic takového není a otázkou je jestli bude.. Ono to s tím GTI u Pola není tak horké... Já psal jen o tom, že zatím Polo dohání a zatím nepřineslo nic, co by tu ještě nebylo... Což je bezdiskuze pravda...
P.S. Mám jedinou otázku... K čemu je dobrý dvojspojkový automat u auta se 105 koníky... Myslím, že u takového auta by bohatě stačila bezestupňová převodovka, která tuto sílu umí přenést úplně stejně a k tomu ještě o něco komfortněji... ;-)
U Fabie na RS se čeká už taky dva roky... Takže ono to tak horké není... A to už Fabie bude procházet prvním faceliftem...
Jinak 99 kW motor u Punta není u verze Abrath, ale je to zcelá běžná verze, snadno koupitelná... Totéž platí u naftových motorů... Tam kde VW výkonově nyní končí tam se skoro dá říct, že Fiat začíná...
A ano Fiat zatím nemá DSG, ale vlastní dvojspojkovou převodovku do normálních aut už brzy bude mít. Z prvu manuální, později také automatickou... Už se na ten den, dky bude Fiat mít tuhle featuru strašně těším, protože se tím tak veme snad poslední technologický argument těchto individuí.. Imho.. dvojspojkovou převodovku už koncern Fiat dávno má (např. Californie s ní už jezdí nějaký pátek co vím, pokud se nepletu), jen ji nevyužívá v běžných autech (tam ji ještě bohužel nemá)
Tak to musíš jinam, já tady Blažkovou ani vrátnici nemám.
O.K. místo benzínů jsem dal diesel, to ale nic nemění na tom, že v nabídce Fiatu Grande Punto motor s 99 kW v tuto chvíli není. 1,4 T-Jet v nabídce má 88 kW.
Mě ste nazval jasnovidcem a sám ste si na jasnovidce zahrál. Jak už tu někdo psal. Multiair sice byly představeny, ale ještě tu tak nějak nejsou. Fabia a Polo je trošku rozdíl, protože obě brnkají mírně na jinou notu (at už technologickou nebo prestižní) GTI určitě bude. A verze 99kw 1,4T je si myslim pro polo zbytečná, respektivě ji tam nedávaj pro to, že by to neuměli, ale spíš proto, že si spočítali, kolik by se jich prodalo.
Bezestupňová převodovka je něco naprosto otravnýho a možná, že co se týče komfortu řazení může být v některých režimech lepší než DSG. Ale akusticky je to tragédie. Kdo s tím někdy jel, ví co myslím. Motor sice drží v pásmu maximálního kroutícího momentu, což je dobře. Ale zvuk je stále stejný. Po pár kilometrech to začne řidiče otravovat, to neustálé hučení při jakémkoliv zrychlování. Čím DSG předčí CVT je spotřeba a účinnost. Což není žádné překvapení, motor se 7° DSG má nižší spotřebu než s manuálem.
Takže k čemu je dobrý DSG v takovém autě? Nižší spotřeba, komfort, rychlost řazení. A na rozdíl od CVT nedělá převodovce DSG problém ani ostřejší jízda.
Motor se 105 koníky potřebuje takovou převodovku za příplatek 56 000 Kč? Kdo si to koupí? Neříkám, že nikdo, ale bude to stejná rarita, jako brazilská liška na našich silnicích... ;-)
Plně souhlasím. To je stejně, jako kdybych napsal, že GP dohánělo teprve v roce 2008 s Abarthem SS tehdy prodávané Polo GTI které se prodávalo od jara 2006 (a bylo představeno na podzim 2005.)
Evo přijde ve stejnou dobu, jako tento uvažovaný motor. Na přelomu října a listopadu. I dnes má ten motor 88 kW (což je stále proti 77 kW jiná liga, že?). >:D
Tak 99 kW motor se do punta bude dodávat dřív než DSG do Pola... Přelom říjen a listopad, napsal sem to celkem jasně... to znamená, co nevidět..., resp. skoro ve stejnou dobu jako tento avizovaný motor v Polu, tak proč nesrovnat. A znovu. Nesilnější benzinový a naftový motor v Puntu má o 22 kW víc než v Polu.. A ano silný motor v polu nikdo nekoupí... Jejich zákazníci jsou nenároční... A že by se Punto zrovna neprodávalo, to bych si teda tvrdit opravdu nedovolil, protože pak by Polo muselo být prodejní propadák... >:-[]
A imho... si odpověděl na otázku proč Fiat nedává do punta DSG... nikdo by ho nekoupil aspoň ne za 50 000 Kč, když to je příplatek za lepší motor, který v polu mít ani nemůžeš...
Ale já mám nějak rád ta turba, už od dob mého Una Turbo i.e. (Mimochodem, to auto má 21 let a u nového majitele pořád jezdí, pokud vím tak s původním nerepasovaným turbem...). :yes:
Rád bych tě upozornil, že zrychlení z 0 na 100 km/h vůbec nevypovídá o jízdní dynamice. Například v pružnosti to Polo s TSI může to tvoje punto roztrhat jak mokrý noviny. :-) Je sice hezké, že má Punto takové zrychlní a maximální rychlost, ale ruku na srdce, kolik majitelů to využije? A k papírové spotřebě... ty tomu věříš? V běžném provozu je skutečná spotřeba většinou jiná než uvádí výrobce. Na srovnání oturbených 1.4 si chvilku počkej. Vsadím sklenici bazalkového pesta na to že Fabie RS i Polo tenhle motor dostanou. Chápu, že VW asi nemusíš já taky ne, ale Polo je nepochybně to nejlepší co v dané třídě můžeš koupit. Zahoď předsudky tohle není eintopf ale oktober fest. Polo už je dospělé auto :yes: a i přez to, že nejsm fanda VW má moje sympatie! :yes:
Opravdu konkurenceschopný model vůči etalonům segmentu
Ano, toto Polo se dá již bez okolků porovnávat s GP, Corsou, 207 atd.
O předchozí generaci se to zcela jistě říci nedalo.
Design je jednou z těch primárních částí, které se změnila výrazně k lepšímu, což opravdu oceňuji. Motor 1.2T je samozřejmě také dobrý počin, a vynechání TDI s objemem 1,4 asi nemá cenu komentovat vůbec.(samo, ve prospěch vozu)
Snad stále ten vnitřní prostor trochu pokulhává.
Nemyslím tím to, že si někdo někde přečtě tabulku rozměrů, ale skutečnost, kdy se do těch aut opravdu posadí a projede, potom zjistí, že např. GP má stále hodně navrch. (rozvor cca +5cm!- docela rozdíl, to potvrzuje)
Ale jinak Polo OK. :-)
Re: Opravdu konkurenceschopný model vůči etalonům segmentu
Právě jsi dokázal, že jsi v tom Polu ani neseděl, jinak bys tady neplkal blbostia neodvolával se na tabulkové rozměry - je to nepohodlnější auto ve svém segmentu, to tvoje Punto sice není nejhorší, ale jak za volantem tak v zadu je Polo pohodlnější a podstatně lépe řešené - to jer ta velikost a ne milimetry někde v rohu kastle.
Sedni si někdy do toho a pak tady vykládej. Mimichodem, předchozí polo bylo rovněž kvalitní auťák, rozhodně lepší než jakýkoliv srovnatelný fiat nebo renault - je vidět, že jsi o to polo nezavadil ani náhodou.
No a kecy o nudnosti předchozího pola stejně jako předchozího golfu, stejně jako u ostatních produktů VW - ty jsou už tak trapné, že je to na zvracení....
Vezměte se s wolffem za ručičky a zřiďte si vlastní web, pokud nejste (dle "názorů") náhodou jend a ta samá poněkud schzofrení osoba....
Re: Opravdu konkurenceschopný model vůči etalonům segmentu
Já když tam přijdu, tak mi hned vnucujou jízdu, takže jim někdy radost udělám, vypadám solventně.
Nechodím oblečen jako od táboráku, pánové, nechci se vás dotknout, kdo z vás to má? :-)
Re: Opravdu konkurenceschopný model vůči etalonům segmentu
Hmm, tak konečne už nie Z9, ale A2.
P.S.: Nekonkurovalo náhodou minulé Polo minulému Puntu, 206 a Corse? Ak áno, potom mám pocit, že nejak tak aj minulé Polo bolo OK.
A je to tu, nadherny design (3dv.), 17" kola a za priplatek tuhy podvozek a hlavne TSI v kombinaci s manualem... 1.2TSI proste nejvhodnejsi motor pro POLO ... teda dokud neprijde 1.4 TSI :-)
Mám tě v hledáčku POLOíčko ;-)
At je nove Polo o krucek dal, nez predchozi, stale na spici nema. Pokulhava prostorem a hlavne jizdnimi vlastnosmi. Nesedi mi rizeni a hlavne brzdy. Problem je v interieru, kdy po serizeni sedadla a volantu nevidim na rychlomer (velice otravna zalezitost ve vsech Volkswagenech).
Na spici mezi subkompakty byly a stale jsou vozy od Fordu a Fiatu. Zvlaste nove Punto jsem mel moznost shlednout ve Frankfurtu. Latku jiz pro Polo nedosazitelnou posunulo (ani kdyby si vyskocilo ;-) ) o poradny kus vys.
Bambusáři, vzpomněl jsem si na tvoje výtky, že nevidíš krze věnec volantu na rychloměr.
Dospěl jsem k jednoznačnému závěru, že tvá výška (tedy prakticky spíše "nížka") prostě neodpovídá možnosti sedět za volantem. ;-)
Sedíš moc vysoko a moc blízko volantu, protože z každé jiné pozice na budíky pohodlně vidíš. :-!
KARLE (nebo jelito, jak ti zde vsichni rikaji), problem v mych proporcich nebude. V jinych (ne-koncernovych) znackach tento problem nemam. Za volatem nelezim s ksiltovku na stranu nenosim.
Problem je v automobilu. Jednoduse receno, Polo neni a v dohledne budoucnosti ani nebude automobilem na spici ve sve tride.
Bambusáři, problém stojí jinak. Ty si tu stěžuješ, že nevidíš na budíky, jenže si v tom, jak se říká, sám...
ANI JEDEN motoristický novinář, který přírozeně disponuje postavou průměrného evropana, nesdílí v testech Pola tvé pocity. A věř tomu, kdyby na budíky neviděl, tak to v testu 100% napíše. Čím to asi bude???
A když si kdokoli za volant sedne a nasimuluje tvé výtky, bude se muset zkourtit do takového paragrafu, který neodpovídá proporcím normálního zdravého člověka.
A to si může zkusit každej sám. :-!;-)
Tak ty nám marianku nevidíš "ve všech Volkswagenech" ani na rychloměr?!? To sis asi moc zvykl na ten centrální, digitální panel v Yarisu, když jezdíš s vašima ráno do školy...
Až zase pojedeš se strýčkem v nějakém tom Volkswagenu, nestyď se, a klidně se zeptej, jak rychle zrovna jedete... :*) >:D
P.S. Od kdy se říká dětské sedačce "sedadlo"... ;-)
A "vyskoč" si raděj ty sám a hlavně si o "pořádný kus" zkrať to své nekonečné "vedení"...
Tvé výtky bohužel vždy směřují k problémům, které nikdo jiný nesdílí.
Vždyď to pochopí každej, když si to za volantem vyzkouší. Pochopí, že když si dáš sedadlo vysoko, abys videl vůbec přes volant, tak nevidíš přes věnec na budíky, ale jen v tom případě, když si se sedadlem na doraz u volantu. Vždy jde o krajně neobvykou pozici.
Každý tuto situaci může zkusit, každý může pochopit, co tu kvákáš. ;-):-!
Mně se u všech aut vždy podařilo výšku sedadla výhled na budíky pohodlně nastavit i jen výškově stavitelným volantem, že by u pola i s podélným nastavením tohoto nebylo možno dosáhnout??? NEvěřím...
Jak jsem jiz napsal, tyto problemy mam pouze v automobilech VW. Doma, ani v Subaru, ani ve Volvu tento problem nemam. Ani jsem nemel v zadnem automobile, ktery jsem kdy vlastnil.
Tudiz problem je v VW. Dnes konkrentne v nedostacujicim Polu.
Asi si trefil hřebíček na hlavičku. Stížnosti na to, že někdo nevidí v VW na budíky, to jsem tu ještě neslyšel ani od Vlčka a to je tutový malý pívo. :-!
Ano jde o vyvojou vadu. Vadu toho (tech) automobilu. Venec volantu zakryva vrchni polovinu ukazatelu. Nejsem zvykly se ohybat abych zkontroloval rychlost.
To je ale jen jedna chyba Pola. Za absolutne nejhorsi jeho chovani pri zatizeni. Tak spatne se nejelo ani se Zigulem 1200. Nemyslim, ze prave Ladu by si Volkswagen vybral za sveho konkurenta.
O vývojovou vadu samozřejmě jít může, jen je otázkou, kde se "ta vada" nachází. Vzhledem k tomu, kolik se všech VW s tímto "problémem" prodá bych to viděl buď na abnormální tělesnou konstrukci všech zákazníků VW a nebo na anomálii na tvé straně. Když si dám do k sobě Mariánek vs. zákazníci VW, vychází mi celkem pěkný koeficient pravděpodobnosti "tělesné vady". Vzhledem k tomu všemu si ale myslím, že i když přijdeš do showroomu, že bys rád nějaké to VW, ale při posedu ukážeš prodejci, že to opravdu nejde, tak i ten zákeřný prodejce nebude mít problém tě se slzou v oku poslat třeba do Tatry.
Tak s tim jsem opravdu problem neměl ale bohužel při me vyšce 176 jsem měl problem s tim kolinkem a bohužel na jine diskuzi se majitel new pola o tomhle problemu take zminil v zaporech. Na tomto problemu by mohlo vw už konečně zapracovat.
Co mě ale u pola mile překvapilo tak to je posaz v zadu kde se mi sedělo lip než v golfu. Nevim jak to přesně popsat ale každopadně jsem měl lip podepřena stehna a posaz byl takovy přirozenějši.
Bohužel, tento problém není jen u VW (čímž ale nechci VW obhajovat) a myslím, že to není uplně v pořádku a je mi jasné, že to někumu může vadit. Za mne třeba tento problém pozoruji i u Oct. II, kde mi ale navadí, protože materiál, kde se kolenem dotýkám je relativně měkký a koleno si tam "odkládám".
Aha, tak si sedel vzadu v detskej sedačke a tak nevidel na ten tachometer.
P.S.: Úprimne, už tu s tebou nesúhlasí dlhú dobu nikto, roky mnoho ľudí a ty stále aj si razíš svoju cestu. Ty si taký náš, MALÝ DIKTÁTOR. ;-) >:D:yes:
Znovu, Danieli, ja v detske sedacce nikdy nesedel. Za meho detstvi nic takoveho nebylo. Dokonce nebyly ani bezpecnostni pasy vzadu.
Danieli, jsi jen dite, mel bys zmenit portal a psat radsi nazory na nejnovejsi Materidousku. Ta lepe sedi k tvemu veku.
Ať to beru z jakékoliv světové strany, stejně nakonec člověk
ty jsi hlupák byblických rozměrů,měl by jsi spíš chodit někam na chat si nechat poradit jak "zasunout" a ne tu rozdávat rozumy a přitom jsi seděl zatím tak jako spolujezdec.
Ta tvoje 1.2 TSI bude žrát jak 1.8,VW má hrozně poddimenzovanou papírovou spotřebu a turbíčka "žerou" i trávu u silnice,/bavím se o benzinu/ale jedou to je pravda.
Malý motory do 2.5l ma nejlepší Honda a nad 2.5l je to BMW a co se týká ceny?
Dát za nákupní tašku 45OO00,- když jí trochu vybavíš není málo a za ty peníze už mám 1.8 Civica a co je lepší a trvanlivější at si přebere každý sám.
Re: Ať to beru z jakékoliv světové strany, stejně nakonec čl
Si nějak nepamatuju, kdy naposled Honda dostala nějaké ocenění za motor (nemyslím od nás "tlachalů", ale od lidí, kteří mají opravdu možnost porovnat, resp. porovnávat). Vlastně pardon. Zajisté famózní motor z S2000. K autu kategorie Pola to pravé.
Re: Ať to beru z jakékoliv světové strany, stejně nakonec čl
Oldo, nevím o jakou pózu se tu snažíš, ale upřímně, na tvůj pokročilý věk se zde prezentuješ dosti - jednoduše. Vím, že si moc rozumu nepobral (jinak bys netvrdnul v kabině náklaďáku), ale nemusíš to tady dávat tak najevo, tímto nikoho, kdo disponuje mozkem, nedojmeš. ;-)
Re: Ať to beru z jakékoliv světové strany, stejně nakonec čl
Jsem tolerantní k pravopisným chybám, neboť je sám občas dělám, ale napsat někomu, že je hlupák byblických rozměrů může snad jenom totální ignorant. Vyjmenované slovo ,,Byble" je mimořádná novinka. Blahopřeji, neboť se Vám podařilo udělat ze sebe opravdového hlpuáka, což jste doložil i písemným důkazem.
Re: Ať to beru z jakékoliv světové strany, stejně nakonec čl
No vidíš i muži mají své dny,ale zastřelit se kvůli tomu nepůjdu.
Několik reakcí pod článkem a nikdo si toho nevšiml,hlavně že jsou všichni znalci ;-\
To že jsem ateista neomlouvá chybu,nevím proč zdůraznuješ ve slově Bible,je snad jedno jestli je to ve slově Bible či traktorista.
Nemyslím že je to důvod k tomu,hned člověka pověsit,ale možná je pro Tebe Bible srdeční záležitost a tudiš jsem se hrozně provinil jak milióny nevěřících které tyto spolky "vyvolených" poslali na smrt.
Re: Ať to beru z jakékoliv světové strany, stejně nakonec čl
jasně.reagoval jsi druhý a nevšiml jsi si chybu do očí bijící!!!
Po bitvě je kyždý generál,že!!!
Ještě že je internet,jinak by jsi ani nevěděl že je Bible nejprodávanější knihou :no:
Re: Ať to beru z jakékoliv světové strany, stejně nakonec čl
Vytýkat chybu joudům, jako jsi ty, zase tak často nedělám.
Mimoto mám přehled sám o sobě, internet k tomu nepotřebuju. :-!
Já se totiž ve škole nešpáral prstem v nose jako ty. ;-)
Je jasné, že nové Polo je najlepšie auto segmentu. (Aká asi bude A1?), ale vieme dobre, že nebyť skazenia Fabie, nebolo by samé. Každopádne ani Fabia nie je zlá a vieme, že bez VW by bola niekde, úplne inde. Samozrejme, ako konkurent pre BUGATTI CALIBIER asi nie... Tak to VW odpustíme.
Polo má na VW skutočne odvážny dizajn, ale tak dobre zladený, že to opáť nie je žiadny risk. Podľa mňa to už ani lepšie nejde urobiť. Minulé Polo bolo príliš konzervatívne, zato toto vyzerá skutočne odvážne, ale nijak riskantne. Veľmi dobrý mix, Ford to napríklad nezvládol.
No nechápem, prečo musí interiér akoby redukovať exteriér. Sedší dizajn snáď ani nejde urobiť. Neviem si predstaviť, že moje nové a drahé auto, s exhbicionostickým exteriérom má dizajn palubnej dosky, ktorý sa hodí akurát tak do dodávky. To je škoda. Hlavne, ak viem, že VW dokázal vždy dokonale zladiť efektívnosť s efektným. Viz Passat.
P.S.: DSG a nastaviteľný podvozok v mainstreame segmentu B? Na tom SUPERmainstreame GTIho asi niečo bude. :yes:
Daleko pod,nebo nad?když mu brání věnec volantu vidět rychloměr,tak musí být logický vyšší,nebo snad ne?
Není to první případ,už zde jednou padla takováto kritika na jiné auto tohoto segmentu s nastavitelným volantem v obou směrech(nebyly prý vidět ukazatele směru),ovšem byla to trochu jiná značka a tak to každý přešel.
Ale k té Fiestě,ta palubovka vypadá o moc líp než v polu,ale každý může mít jiný vkus to souhlasím.
Kdybych měl simulovat všechno co se zde napíše,to bych nemohl dělat nic jiného. :-!
Hodně je důležitý první dojem,to je stejné jak z ženskou,když se ti nelíbí a nerozumíš si s ní,tak si s ní taky nebudeš nic začínat s tím,že se ti možná někdy začne líbit a možná si někdy budete rozumět.Takhle to chodí (alespoň u mne) i v autech,buď mi sedne hned,nebo ne,výběr je velký.
Spíš mi přijde divné,že někdy naprosto stejná kritika prochází,jindy ne.
Třeba při výšče 1,95(možná větší) už ten problém může nastat,nevím a nebudu se o tom přít,každý ať vyjádří svobodně svůj názor.