nepatřím mezi nějaké oblizovače a ošahávače interierových plastů,ale tohle je hnus 8-s
a ta 520i ma pěknou vrstvičku prachu v kufru na úrovni krycího plata >:D
na tom autě mi jako jediná dobrá věc připadá motor 1,6 :-!
neumím si úplně představit cílovou skupinu zákazníků ;-\ Pár kousků asi prodají, to jo, raději než tohle bych za podobnou cenu bral třeba Fabku v kombi a prostorově jsme na tom podobně, plasty chutné jak od Jamie Oliviera >:-[]
+ servisní síť - ono se tam asi nebude mít nic moc pokazit, ale přesto...
mame tu dost soudruhu, ktori zacnu ,,budovat,, dalej,.. uvidis kolko komancov sa zrazu v tom bude premavat po dalnici .. chcelo by to ako uvedenie na trh vytvorit akcny model s velkou slevickou a bonus kartou na nakup pozivatin v restike alebo prislusenstvo do vozidla: tenicky, se***ve lepidlo a umely kvet ako vyzdoba kabinky zdarma :yes:
No ono se to se***vé lepidlo používalo na slícování A,B,C sloupků se stropem i u Octavie, když už ani vypodložení rukavicema nepomohlo. Jinak jen na okraj - komanče podle auta ani slova nepoznáš.
neviem čo je na tom smiešne..aspoň číňania majú ten rozum a dávajú ho do základnej výbavy..u "renomovaných" výrobcov si ho musíš dokúpiť..a tu nejde o to že "prémiofky nehoria", bacneš to do stodvaciatky, začne horieť a ak nemáš pri sebe hasičák tak ti môže pred očami zhorieť človek
Nejenom premiová auta jsou dělána tak že i při nárazu nezačnou hořet. Problém začíná v okamžiku neodborného zásahu do elektroinstalace. Autorádio, falešný xenony, různý LEDky, subwoofery k kufru, atd. Ale uznávám že bych asi neměl "gule" začít hasit hořící auto 2 litrovým hasičákem.
na začínajúci oheň ti viac ako príručný hasičák netreba..za pár minút kým budeš čakať na hasičov už môžu akurát tak rozsypať popol
a uvedom si koľko behá po cestách starých áut, len v česku to budú státisíce staršie ako xy rokov..nemyslím žiadne tuzingy, aj dedova poctivá felda začne horieť keď ju správne mrdne o strom
vidím že jeden väčší expert ako druhý sa tu zbehli..nie aby ste tie čínske šroty kritizovali preto aké biedne sú ale niéé ó, poďme si robiť srandu že k tomu dajú hasiaci prístroj :no: fakt nechápem ľudí ako ty..
Tak,tak,kolego z východu.Čehůni jsou prostě vyťapaný národ,neví co je kvalita.Ještě že máme lidi na východě,ti nám vždy dobře poradí.Já,nebýt SK příspěvků,tak ty diskuse zde ani nečtu.Sice na SK serverech,které se věnují autům jako www.autoserver.sk aj se absolutně nediskutuje,tak je třeba si to vynahradit zde.BraVWo,nebo jak to píše GTI?Jo,jezdím v japoncích.Ale sluší se připomenout,že nejlepší auto je KIA,samozřejmě ze Žiliny.Průser je,že se bude dělat i v Nošovicích-tak to fakt nevím.Bude to "průchozí", nebo to bude čehůnský nepodarok? Jo,co takové C3 Picasso a P207 z Trnavy? Kvalita, nebo také zmetky? Tentokráte francouzské.Řeknu slůvko"ne-dospělost" a chytří to pochopili...pa :-!
Hasičák náhodou není špatný nápad - stejně ho za chvíli budeme mít v povinné výbavě. Bohužel jak tak na to auto koukám, asi jediný... No, možná ještě ten motor 1,6 nevypadá papírově špatně.
Ale má to jeden klad, konečne se po dlouhé době bude člověk dívat se zájmem na crashtesty euro NCAP.Taková kvalitní demolice auta, to je žrádlo... >:-[]:yes: >:D
haha jasně - bude na co koukat, skoro bych si vsadil že test dopadne stejně jako u Landwindu (Čínská Opel Frontera), ten střet hlavy figuríny se sloupkem volantu je opravdu "hustej" - doufám, že tohle si potenciální kupci taky prohlídnou, jinak budeme zas černé víkendy na silnicích ;-) Nový Logan nebo Sandero bude za 200tis Kč výrazně lepší kup, popř. 2-3 roky stará ojedtina, např fabie (můj názor)...
Tak tí Číňania asi predvídajú, že elektronika motora je na takej úrovni, že hocikedy sa môže od skratu chytiť celé auto. Tak radšej pribalili aj hasičský prístroj...
No a ak má ten hatchback (520i) objem kufra 420 litrov, tak zjem kefu aj s upratovačkou. Odhadujem to na 300 litrov, tých 420 môže mať ten sedan (520).
Každopádne to radšej Ladu ako toto. Jedine, žeby to predávali do 3000-4000 Euro >:D
To jsou opět chuťovky. To je snad poprvý co vidim naroubovanej zadek hatchbacku na kastli >:D Profil je fakt brutální... No pro Ladu je to možná konkurence, ale to je tak všechno. Za ty peníze se myslim Logan stává luxusní záležitost.
PS: nesnažnili se náhodou ten hatchback vybouchat vzadu do tvaru Fabie? 8-s
Rozjezd ještě není naměřený nebo tohle vozidlo tuto rychlost ani nedosahuje? Nebo je snad v návodu napsáno že se pro bezpečí posádky nemá tak rychle jezdit? :-)
Tak ako začínali pri posmechu Japonci - začínajú i Číňania. Určite sú Číňania ďaleko za štandartom vyspelých automobiliek - ale stačí si spomenúť ako bola na tom Škoda pred 20 rokmi ....
A ten rozdiel kvality zas nie je určite taký veľký ako bol napr. medzi VW Polom a Favoritom v tom roku 1989....
Jednoducho či sa nám to páči, alebo nie, musíme si zvykať ...
Re: No na 10 ročné auto to asi nebol "obrosvký rozdiel",
Ale byli a moc. V USA jeste na zacatku 70-let meli takove vtipy na japonska auta jako my na trabose. Precti si klasiku - roman Kola od Haileyho, tam jsou cely bez sebe hruzou, kdyz rozebrali japonske auto.
Tak konečně tu bude mít Aston Martin důstojnou konkurenci. Tedy jako myslím... na diskuzích. Osobně očekávám, že tak do vánoc se tu vytvoří slušně zastoupenej rejžeteam, kterej mě bude umanutě přesvědčovat o tom, že nejen korejci, nejen japonci, nejen evropskej mainstream, o supermainstreamu nemluvě, nejen evropská prémie, ale ani Aston Martin na tenhle import vlastně nemá.
Koneckonců... vono... hele... kdyby jako u ceny toho Martina, myslím Astona umázli tak čtyři, pět nul, možná by horní premiéra s tebou nehnula, ani kdyby se tu martin prezentoval ve třidé...
:yes::-):-):-):yes:
Hele,jako majitel japonců (ale mívám též auta z EU vč. koncernu-myslím rodokmenem z EU), tak, GTI,nebudeme se přít: občas se některý japonec podaří,někdy se něco z EU trošku nepodaří,ovšem trendy určuje Evropa,vždyť i design. centra mají všichni zde,vč. Toyoty a její ED2 ve Francii.Pro evropské modely.Holt,historie,kultura,architektur… estet.cítění je jednoznačně nejlepší odsud-jinak by Asie neměla nárok.Ani by si nevrzli...BTW:s Astonem fakt super a vtipné! :yes::yes:
Náhodou - výsledky crashtestů dopadly docela dobře...
při nárazu na statickou překážku dle standartní metodiky došlo k řízené deformaci předních bezpečnostních zón s mírným narušením stability A sloupku a prohnutím palubní desky o 10 cm. K aktivaci airbagu došlo standartně - testovací figurina byla zadržena bezpečnostními pásy. Zátěž hrudníku a hlavy lze hodnotit oranžově, kolena a holeně červěně, kvůli posunu palubní desky. Pedály se vmáčkly do kabiny o 15 cm, takže by došlo ke zvýšenému ohrožení chodidel. Hasicí přístroj se neuvolnil. Celkové hodnocení - 3 a půl hvězdy. Provedeno standartní metodikou v rychlosti 6 km/hod ;-) (že jste tomu aspoň chvíli věřili že jo?)
Jednu vlastnost mu ale nemůže nikdo upřít - až s ním majitel vyjede na ulici, každý se za ním ohlédne >:D Vyvolá víc zájmu než F500, na to si vsadím...
Vítejte k nám. Začínám chodit do solárka a objednávám se na plastiku vočí, a už se těším na nové generace vozů vod turbanů, to bude "next level" v naší milované evropě. Už ste si koupili koberečky ?
...strasne, navic za ty prachy fakt hruza, exterier uz vypada trochu stare, interier je teda taky neco, bezpecnost nulova, a nejlepsi je ten napis ABS na CEO >:D ...tresnicka na dortu Lifan 320 [odkaz]
Chybi kelimky okolo pristroju a bude to spolehlivejsi, nez prumerny rendlik >:-[]
Ale ted vazne - je to problem. Ony totiz tyhle auta se budou v Cine vyrabet takovym fofrem, ze za par let bude u nas stat litr benzinu (ci nafty) 200 korun... O globalnim oteplovani ani nemluve. ;-\
Jsi tim ,,Ale ted vazne" prepnul do uplneho nesmyslu.
1.Chrlit je muzou, kdo to bude kupovat?
2.Globalni oteplovani je prirozeny jev, zeme prochazi periodami, ted je v teple periode, globalni oteplovani se pouziva jako obhajoba emisnich povolenek ktere jsou spolecnostem prodavany a penize z vyberu jdou do svetove banky, ktera je z 80% v soukromem majetku nekolika lidi
3.Ropy je tolik, ze ji nestihneme spotrebovat ani za 100 let
ked sme celu zemegulu zahulili my /tzv. civilizovany zapadny svet/ tak bolo vsetko OK, ze... Hold budeme si musiet vyzrat co sme si navarili.
Niekto si tie cinske auta predsa len kupi, ale fakt by som rad videl tie myslienkove pochody pri kupe takehoto niecoho. Mozno menej odolny jedinec, ktory omylom vojde do predajne a borec v saku a cervenou kravatou ho presvedci aka je to super kupa a ze to ma aj zaruku a ani s bezpecnostou nie je ziadny problem, ved to ma ajrbagy... Podobne argumenty na mojho znameho vyrukoval predajca a na koniec si skoro kupil Deawoo Tico - ako redinne auto! Az po mojej intervencii sa vtedy tak nestalo.
Musel bych být úplný ucho, abych si koupil za 200T tenhle drek namísto Logana nebo mnoha jiných aut vč. Fabie, které se dají v základní verzi kolem 200T koupit. Prodejní výsledky budou nula. Navíc netvrďte, že osud čínských aut bude stejný jak korejských nebo japonských, trh není nafukovací a jak korejci, tak japonci se v Evropě perfektně zakopali (v obranném slova smyslu). Nevím kdy budou číňani schopni nabídnout za konkurenční ceny vozidla těchto vysokých kvalit, kdy budou mít takové výrobní a marketingové zázemí i postavení v EU. Korejcům to trvalo v dobách boomu 20 let.
Snilci snici o tom, ze jen bily muz prip. Japonec dokaze stvorit auto mohou dal spat. Pro ostatni: prodejce GAZ [odkaz] prodava krome Gazell z Nizneho Novgorodu taky cinske Dong Fengy. Jsou to sikovna auticka a prekvapi hlavne nizkou spotrebou (test i zde na auto cz). Nastup cinskych aut bude pozvolny ale nezadrzitelny. Na strankach GAZu jsou zpravy o jednotlivych zakaznicich, coz je velice dobra reklama. Pripadny zajemce si tam precte o lidech, kteri si to auto koupili a reportaze, jak jim slouzi. A ac se tu s vetsinou diskutuicich asi neshodneme, slouzit tato auta budou dobre. Nejen dodavky. Jen si nemyslim, ze kupovat je pres Italy pod nazvem Martin Motor je dobry napad. Lepsi od nejake firmy jako ten GAZ.cz, ktera ma dobre kontakty na Cinu, zaruci se a vse opravi (a zrejme to bude o 100 tisic levnejsi). Lifan je velky koncern, vyrabi a prodava take hodne motorek a skutru (v posledni dobe nejsou hodnoceny spatne). Dejte jim 5 let a budete se divit. Svoje penize bych asi spis investoval do Lifanu nez do GM.
Korejcům trvalo 20 let, než dosáhli aktuální kvalitativní úrovně, image atd. Auta nejsou PC a trh není nafukovací, jak byl v 80. a 90. letech. Teď už v Evropě bez výborné kvality i ceny neprorazí - přes úspěch má Dacie minimální celoevropský podíl (a to za ní stojí Renault). Budou to mít mnohem tvrdší než korejci a japonci. Někdy to přijde, ale ne za 5 let.
Robim vo firme ktora vyvija a testuje auta, a spolupracujeme aj s cinskymi firmami. Poviem ti, ze cinania sa ucia sakramentsky rychlo! To, co japoncom trvalo 40 rokov a korejcom 20 rokov, to cinania zvladnu za 10. Som presvedceny, ze okolo roku 2015-2020 budu cinske auta uplne bezne a rozsirene aj v Europe. A nikto na ne nebude pozerat cez prsty...
Okrem toho, Cina ma fakt obrovske devizove rezervy, a moze si dovoli kupit prakticky kazdu automobilku, ktora by bola na predaj. Prostrednictvom nich sa samozrejme dostanu aj k technologiam. To je pre nich dalsia velka vyhoda, ktoru nemali japonci ani korejci...
Dovolim si menší polemiku:Jen aby ono "rychlé získávání technologií" díky koupi rivala dokázali vlastně vůbec zužitkovat,náležitě aplikovat a prodat...Pokud jsem si něčím neprošel od a do z,či to dostal(relativně) zadarmo...víš jak to dopadá...
Jo šanci mají v Indii, Indonésii, Brazílii, Rusku, arabských zemích, všude tam kde na značky a technologii kašlou a kde desítkám milionům lidí bez auta jde jen o cenu, tam se můžou číňani nadechnout a získat zkušenosti a kapitál pro vývoj.
hm, tak pokud nekdo presedne ze zigula do cinana, tak je asi spokojeny ...
Tim nezpochybnuji, ze se cinani zlepsuji a brzo dozenou evropsky standart, spolu s tim se i ceny priblizi tomuto standartu. A bude to rychlejsi nez u japoncu a korejcu, uz i proto, ze se tam cpou zkusene evropske konstrukcni kancelare, aby jim s vyvojem pomohli, protoze v EU je nedostatek prace.
a je to vidět z toho,že ten, kdo se sem s těmi vozy cpe není zástupce továrny, ale nějaké firmička, která se snaží vydělat, když nakoupí za hubičku jakoauta a její manažeři si myslí, že to v evropě prodají jako echt atitas tenisky.....Číňanům stačí jejich trh a trhy sousední - zaplní levnými šunkami svůj prostor a na tom vyvaří jmění. Pro místní bude tahle plechovka super kára, protože doposud jezdili na kolech či volech....To evropské automobilky se tam cpou jako o závod, aby jim neunikly drobečky....Takže užívejme dne, neboť barbaři jsou za branami....
Kdyby ta auta stála půlku,dával bych jim šanci. Ale díky ceně se to bude prodávat asi jako Lada (desítky aut ročně). Navíc není servisní síť atd. Sám jsem ale zvědav, jestli to někdy Číňani dotáhnou v autech tak daleko jako Japonci nebo Korejci.
Toto auto jsem měl možnost si prohlédnout na Autoshow. Nevím jak je na tom s jízdními vlastnosti, ale po usednutí dovnitř je ihned cítit podobný plastový zápach jako ve větnamské prodejně obuvi. Při pohledu zblízka je patrná "nekvalita" téměř všude - například těsnící hmota je často popraskaná, případně v některých místech chybí, loketní opěrka mi málem zůstala v ruce, dvěře se zabouchly až při použití větší síly,.... S tímhle v západní Evropě rozhodně neprorazí a s touto cenou snad ani ve východní ne. Hned jsem se šel ještě podívat na Thalii a Dacie a za podobnou cenu jsou na tom o nějakou třídu lépe. Výhodou může být LPG, které mají myslím u všech modelů a i u dodávek. Právě ty mě zaujaly nejvíce (vystaveny měli 3 typy), za uvedenou cenu vypadali lákavě a myslím, že by mohli mít úspěch.
Cinske auto nazivo som mal moznost vidiet prvy krat pred mesiacom u nasich ( SR ) vychodnych susedov ( Ukraina ).
Boli tam hned 2
1. [odkaz]
2. [odkaz]
Design si kazdy vie opisat sam. moje postrehy boli taketo.
1. model - predna naprava bola nepresne usadena, medzery v blatnikoch boli ine pred a ine za kolesom. Podobne na tom boli aj lave zadne dvere, kde medzi strechou a dverami bola medzera asi 3-5 mm a medzi prahom uz okolo centimetra.
2. model - medzery medzi dverami boli narozdiel u vacsieho brata presne, podobne aj naprava ... ale kolesa boli ako utiahnute dnu .. trebalo by tam sirsi rozchod kolies, rad by som vedel aku to ma stabilitu v zatacke pri takej 70km/h rychlosti :-). Tento model som pocul aj nastartovany .. a preto prva chvala .. Bol odhlucneny celkom slusne.
Moc hezká auta to nejsou,právě to mě štve dnes každá hovadina je dneska z činy jestli to tak půjde dál za pár let činske vyrobky pohlti svět a velke značky zaniknou.Já bych je poslal tak z hnusnými auty do zadku.ten interiér a ty plasty jsou tak kvalitní asi jako plastoví vojáčci z činy kteří se mi roztopí jen co je dám na slunce.Nikdy si činske auto nekoupim.A ktěm nárazovým testům pokud auto pojede 2km/h tak tak bude mít bezbečnost 3,5 hvězdy.No prostě čina ne,až jdou přyč z evropy z takovými šity :no::no::no::no::no::no:
Hezke, Chetoosi. A ted jina pohadka: vyroba veci v EU a USA je cim dal mene konkurenceschopna a prichazime o stale dalsi a dalsi komodity, pricemz to postupuje od mene narocnych vyrobku jako textil, hracky pres mobily, skutry a motorky az nyni po auta, pozdeji dopravni letadla a nakonec zbrane. U aut to zacne s dodavkami pro zivnostniky (treba uz ted), Mercedes ani Aston Matin se zatim bat nemusi, ale Dacii-Renault i Skoda to mozna pociti uz brzy (uz ted je drti Korea). Evropa se bude branit cly a sebevedomymi kecy o nekvalite cinskych smejdu, coz ji definitivne odsune zcela na okraj. Zadluzeny kontinent s vysokou cenou pracovni sily a bez surovin, plna eurodrzku.
Nechápu jak je možné že v Číně umí čím menší objem, tím vyšší výkon..viz tabulka parametrů v článku :-O . Ale jinak, nevím, co se vám nelíbí...chceš BMW? - stačí se mrknout na zadní kapotu, chceš VW? - stačí otočit volantem, to je paráda, ne?
Už to tu zaznělo. Dnes se smějeme plastům a pochybné kvalitě, ale zítra už nás smích přejde. Uvědomte si, že už dnes je většina komponent v Evropských autech vyrobená v Číně. Čína má růst ekonomiky 9% i když je krize, Evropa a USA jdou do mínusu. Čína má obrovské devizové rezervy, Evropa a USA přežívají už jen díky neustále se zrychlujícímu zadlužování. Růst v Číně je reálný, růst u nás je na dluh. Před 20-ti lety ČR nedlužila ani korunu, průmyslové výrobky jsme vozili do celého světa a svět dlužil nám. Dnes dlužíme přes 1 bilion korun (tisíc miliard) a dluh roste pořád rychleji, růst ekonomiky se zastavil. Evropa má minimum zdrojů nerostných surovin. Čína kupuje zdroje surovin po celém světě, teď třeba koupili celý plynařský průmysl Íránu. Pokud to uznají za vhodné, koupí kteroukoli firmu na světě. Někdy to ani není potřeba - hloupé firmy samy dělají pobočky v Číně a tím přichází o svoje know-how.
Nesmíme zapomenout na hlavní důvod proč je Čína tak silným hráčem. Má centrálně řízenou ekonomiku. Celý stát se chová díky tomu jako jedna obrovská "firma". Není to sbírka nesourodých firmiček jako u nás, kdy žádný z těchto malých subjektů není dost silný a spolupracovat nedokážou, protože jejich majitelům jde hlavně o krátkodobý profit. Firmu vytunelovat, zadlužit a po mě potopa. Za tohle se jde v Číně ke zdi.
A teď otázka: opravdu si tu někdo myslí, že Čína nedokáže vyrobit kvalitní plasty do auta? Není to spíš tak, že pro trh kam je auto primárně určeno není potřeba používat lepší plasty?
Největší průšvih vždy je pokud novinář, který píše ať už článek o čemkoli si nezjistí pravdivé informace o tématu kterému se chce věnovat. Tak pro začátek cena všech vozidel není bez DPH ale s DPH věřte mi vím to neboť jsem se na to zeptal, což člověk udělá pokud chce něco vědět a né jen odhadovat. Dále potom crashtesty jak tu někdo píše podle metodiky EURO NCAP je jen fraška čistě zaměřená na ekonomický růst té či oné značky, a směrnice NCAP nejsou směrodatné pro údílení národního nebo dokonce globálního schválení, které mimochodem všechna tato vozidla mají. Ke globálnímu schválení je potřeba vozidlo podrobit nrazovým zkouškám ve schválené zkušebně zcela nezávislé a ty jsou v evropě pouze dvě. Samozřejmostí tedy je že všechny tyto vozidla těmito testy prošly jinak by globální homologaci nedostaly ( a to včetně nárazu do chodce což je nové nařízení pro schválení globální homologace). Líbí se mi názory lidí, kteří vozidlo nikdy neřídily natož pak třeba ani neviděli a čerpají pouze z fotek. Hasící přístroj by měl být samozřejmostí v každém vozidle už v základní výbavě a né za a příplatek, přeji si aby jste nikdy nemuseli být v situaci kdy vám začne hořet auto po nárazu a vy ho nebudete moc uhasit. Já ve vozidle skutečně jel nejenom seděl a to ve všech modelech. Plácání do větru spousty zde přítomných, kteří pod rouškou národní uvědomělosti nakupují německé škodovky jsou mi k smíchu.