Ekonomika
0
Již v článku zmíněná Suzuki se spíš ohlíží na indický trh a vydělá tam mnohem víc než v Číně (v Indii má Suzuki Maruti podíl 54% na trhu)
Přejít do diskuze
Suhlas len ciastocne. Splash som si kupil pred 2 rokmi a nielen preto, ze bol nielen najvacsi z malych, ale aj najlepsi a NAJMA: Najlacnejsi. Po doplneni vybavy do tych lacnejsich, vysiel lacnejsie aj napriek tomu, ze ponuka podstatne viac miesta.
Ty seš chytrej jako vopice, člověče. Musel jsem si dohledat, jestli náhodou nejseš ten jouda, co tady před pár dny psal tu "trefnou" poznámku o montovně Mladá Boleslav a češích v podřízeném postavení, tak si přečti tu reakci na ten svůj blábol. Komplexy méněcenosti z vlastní bezvýznamnosti si jdi léčit třeba někam, kde se řeší duševní zdraví ....bohužel ti neporadím, kde to hledat, ale mohl by ses spojit s podobnou existencí píšící pod nickem zdravý rozum - budete si rozumnět. Ale piště si když tak mimo auto.cz, asi nejsem zdaleka sám, koho podobné žvásty nezajímají.
Český trh, je natolik miniaturní, že ho nechává většina automobilek žít svojím životem. V současnosti je nejperspektivnější čínský trh, kam světové automobolky směřují své aktivity.
presne tak
vacsina ludi si kupovala malicke auto lebo na vacsie nemala, dnes vsak mame auta nizsej strednej triedy za cenu ako malicke pred par rokmi tak logicky predajne cisla malych aut klesaju.
spravny postreh
vacsina ludi si kupovala malicke auto lebo na vacsie nemala, dnes vsak mame auta nizsej strednej triedy za cenu ako malicke pred par rokmi tak logicky predajne cisla malych aut klesaju.
spravny postreh