Jsi prostě přízemní, intelektuál a estét může mít v garáži klidně multiplu, vůbec o ničem to totiž nevypovídá, život není černobílý, znám spousty kvalitních vědců, co mají v garáži jen koloběžku...
Právěže estéti by kupovali multiplu, pět z deseti estétů kupuje multiplu, osm z deseti vědců jezdí na koloběžce... Je vidět, že nejsi estetický vědec, a taky jsi přízemní... a vůbec. :-);-)
se mimořádně ošklivá auta většinou dělají právě v Německu? Proč mi design většiny německých aut stále připomíná panzerwageny? Kritici převisů u škodovek, tenhle zadní vám nevadí?
Podľa mňa je to umelecké dielo na kolesách. Možno nie až tak ako staré CLS v časoch, keď ho predstavili, ale stále je to nádherné auto.
Sú rôzne škaredé autá, ale toto medzi ne rozhodne nepatrí.
Kebyze mi toto auto niekto daruje, hned druhy den davam inzerat na predaj a kupim nieco na co sa da pozerat. To nieje o tom kto na co ma a na co nema. To je o tom kto kolko za nieco zaplatit chce, alebo kto nechce a kupi nieco ine. S krasou nejakeho Jaguara, alebo rapide sa to porovnat neda...
Mně tam spíš ruší to zbytečně velké "zalomení" zadního převisu (z profilu) směrem do vrchu.
I v jeho důsledku je CLSu zezadu zbytečně vidět až pod "sukni"... :-)
Kdybys to nenapsal zrovna ty, možná bych se nad tím i na nějakou tu vteřinu pozastavil...
P.S. Klasická koncepce - klasický zadní převis..., vše vpředu - delší přední převis... a (zjednodušeně) čím větší/delší/těžší vůz, tím je ten převis delší, i když záleží i na rozložení hmotnosti vozu atd.....
Dopovaný V8, 410 kW a spotřeba jen 9,9l/100km. Tak to je možné jen v pohádce nebo v divadelní hře jménem Evropa. Ale jinak perfektní kára, beze srandy.
Ono i kdyby ta spotřeba byla 13l/100 km, tak to nebude žádná tragedie, vzhledem k ccm a tomu, že je motor přeplňovaný. Je obecně známo, že turbo - motory jsou citlivější na styl jízdy než atmosféry, takže i u tohoto motoru bude hodně dělat jízdní styl. Já si nemohu pomoct, ale co se týká prémie, nerozmýšlel bych se ani sekundu a v garáži by mi stálo XF, to auto má prostě nepopsatelné kouzlo, která podle mně německá konkurence nemá. Asi bych šel do dieselové 3.0 V6, co jsem slyšel, tak jak motor, tak auto jsou fenomenální. 4.2 V8 taky zní dobře, nicméně tam bude spotřeba úplně někde jinde.
Sakra, jednou tu nejsem a nahoře se odvíjí nejdůležitější diskuse kvartálu. Aby ne. I když popravdě není o čem diskutovat, Kolega Navtech to nahoře shrnul do mistrovské věty :yes:
No, po přečtení tohoto článku otevírat dnes vrata vlastní garáže, to může u mentálně méně odolně vybavených jedinců vyvolat až nezvladatelné amokální dávení přes vlastní prah...
Tedy zpět k autu. Možná ses dodnes domníval, že tak trochu něco o kráse aut i víš. Na všechno zapomeň, spal garážové mosty, vezmi si dovolenou a zajeď se podívat do Stuttgartu. Osobně bych si býval netipnul ani já, že je možné stvořit z plechu, skla, gumy, kůže a plastů něco, co tě rajcuje víc než tvoje vlastní holka. Ale přiznejme si, je to tu.
Tohle je ta pravá eurogentlemanská inspirace. Pochop, s vystrčenou bradou, palcema za opaskem a párátkem v levém koutku jsi možná na tu svojí holku kdysi i dojem udělal, tohle však je jiná liga. Tady boduje pouze klasický diamantový kovboj. My tu z diskuzí sice už víme, že eurorasa diamantových kovbojů, to je povětšinou nemakačská chátra, tuneláři a veškerá ta rentiérská verbež... no, aniž bychom nyní museli zacházet do nervydrásajících garážových detailů, asi se spíše shodneme, že jde víceméně o přání které je sice možná u jednodušších jedinců otcem myšlénky, s realitou společného to však nemá nic. A naopak, s čím má co do činění Mercedes-Benz CLS, to bysme si tu mohli možná napsat.
Tedy jak na CLS? Především hlava, tedy... víš co je hlava? No, tak nejdůležitější tvoje součástka, budeš se asi trochu divit, ale nejdůležitější tvoje součástka je tvoje vlastní fungující hlava. Hlava je základ, mělo by ti v ní hučet stejně intenzivně jako ti hučí jinde, když se kolegyně odvedle z kanceláře sehne v minišatech pro upadlou sponku. S hlavou se to má v podstatě jako s výkonem auta. Do IQ sto a do sta koní jsi na křižovatkách života jen do počtu. A nejen na nich... prostě tady se to začíná lámat.
Takže na solidní ceelesku v garáži bys měl dávat levačkou trochu nad sto. Trochu víc. Trochu hodně víc. Mindrák ve vztahu k počtu koní však v sobě nedoluj, jak je to nad 125, můžeš si dovolit poměrně slušnej ironickej úšklebek prakticky na všechno, s čím se v životě setkáš. Šklebit se samozřejmě nebudeš mít důvod akorát ve své garáži. Neboť tam zaparkuješ CLS.
Ještě před tím, ale na tu ceelesku musíš umět vydělat. Je to také poměrně jednoduché, vezmi kalkulačku a vyděl číslo dva milióny svým čistým měsíčním výdělkem. Pokud se ve výsledku pohybuješ vysoko nad číslem deset, redukuj touhy. Pokud ti vyšla stovka... hele, u Buraga dáš CLS s takovým vypětím, jako uvedený klasický diamantový kovboj s regulérním CLS, tak si to aspoň můžeš takhle pěkně navostro zkusit. A jednou, jako bys to našel... Podle mně si ale budeš rozmýšlet i to Burago...
Tedy závěr - Mercedes-Benz CLS, absolutní mistrovský klenot. Pokud snad někoho zajímá duel CLS - A7, tak zde jakkoli se mi cuká klávesnice, musím napsat... vizuálně ani po kotníky. Samozřejmě ovšem CLS není auto pro pětadvacetiletého holoubka, ten jak známo by v tom autě vypadal jak zde snad již pověstný Pinokio v atomové ponorce.
CLS, to chce styl, eleganci, jemně tučná játra a jemně tučné konto, chce to mít trochu odžito, nějakou tu jizvu na duši, a pumpu, co když tě to popadne, ještě pohne okresem. Tak jestli se tam někde pohybuješ, je CLS pro tebe jako stvořené.
Výborné. :yes:
Ale ta stovka, stovka je pro život málo... ;-)
Za mě stále A7, tý jednoduché a přesto neskutečně rafinované linky mě dostávají. Je to taková motorizovaná vila Tugendhat...
Ne, že by ale CLS nebylo krásné...jen v některých pohledech vidím jakousi překynulost.
[odkaz]
Vidíš a já myslel že jsme si k sobě konečně našli cestu a máme se rádi. Těšil jsem se že budeme jako otec a syn. Tolik mne toho naučíš a povyprávíš mi o tom skutečném životě. No nic, mám smůlu. >:D
Ty nemáš rád nikoho jen sebe. :-) Jinak já mám zas rád lidi co mají nadhled a smysl pro humor...a to zas nejseš ty. :-( A tím končím. Psát si s tebou nikdy nikam nevede.
Ty zatím o tom, co je nadhled a co je smysl pro humor nevíš nic, kopeš tu kolem sebe opravdu jak Pinokio v té ponorce. Velmi oceňuji tvé rozhodnutí se tu v diskuzi netrapnit a připravovat se na roli dospělého člověka. Na můj vkus bys měl toho mít v hlavě už mnohem více, ale biologické hodiny tikají velmi individuálně. Udělej něco pro to, abys tu dohnal co možná nejdříve alespoň své vrstevníky, neboť zatím jsi úvahově tak někde kolem sedmnácti let věku.
Nejde mi do hlavy jedna věc pane GTI. Není sporu o tom že jste zakomplexovaný primitiv. Jak je ale možné že dokážete jednou za čas napsat tak skvělý příspěvek? Nemyslím skvělý co do myšlenek které jsou v něm obsaženy ale především po stránce slohové a češtinářské. Jste v tomto směru skutečně vyjímečný. :yes:
Zakomplexovaný primitiv jsi tu výhradně scirocco daleko pouze ty, a dokonale to také na diskuzích i předvádíš.
V uvedené souvislosti si dovolím citovat jeden tvůj nedávný příZpěvek (tématem bylo BMW X6), cituji: "S takovým autem jako je x6 může jezdit jen arogantní prase, volič ODS. Už aby na to ČSSD uvalila takové daně aby ste si to nemohli dovolit."
P.S. Popros v Bohnicích alespoň o pryčnu... 8-s >:-[]
...tak se mi líbí verze bez AMG paketu. Je taková "uhlazenější". Třeba v zajímavé barvě, na min. devatenáctkách a sníženém podvozku to je dle mě lepší než masivní AMG styling. Naproti tomu se mi zdá, že E-klasse bez AMG stylingu vypadá tak trochu nudně, až nevýrazně.
... motorů a designu aut, tak MB jasně válcuje BMW. Ten AMG motor, to je něco neuvěřitelného, tak jako ten CDI V6 single-turbo motor... Vždy jsem byl na BMW, ale tomuhle vzdorovat, to už se moc nedá :-)
Já bych volil do garáže GL s tímto V6 CDI (za 450 CDI bych se nezlobil) a S63 s Perf. paketem a pak bych klidně žral jen rohlíky a kečup >:D
To že se o spotřebě kecá na oficiálních materiálech automobi
je celkem běžná a asi normální věc. Každý se rád chválí víc než je zdrávo. Ale že tomuto utopickému snižování spotřeby podlehnou i novináři to už je moc. :-!