Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
Lio
Palubova doska je v tomto segmente dizajnovo uplne bezkonkurencna... vyzera bombovo. Dizajne exterieru tiez velmi dobry. Bravo Renault :yes:
adamikos
Tak konečně se nám zde objevuje dlouho avizovaný motor z produkce spol. Renault.... máme zde opět červeně blikající alarm v továrnách konkurence a není se čemu divit.... označení dCi získalo za posledních 10 let minimálně takový respekt, jaký mělo označení TDI v 90. letech. 1.5 dCi je dříč, 1.9 dCi byl nejprodávanější motor v Evropě po několik let a nyní....kombinace těchto motorů dává vzniknout podle mne fenomenální 1.6 dCi, která kombinuje výkony konkurenčních 2.0 turbodieslů se spotřebou 1.4-1.6 dieslů. Opět již po několíkáte se musejí inženýři zamýšlet nad tím, jak tento motor alespoň dohnat... Jestli dneska někdo umí dieslové motory opravdu dobře, je to Renault...a dneska to již ví celý svět. Samozřejmě papírové vše vypadá vynikajcně, ale pouze léta provozu ukážou, zda se tento motor zapíše po bok takových legend jako byl 2.0 dCi a 1.5 dCi. Jo hold někdo vyvíjí nové technologie (piezoelektrické sodíkové vstřikovače, comon-raill atd) a někdo dál vesele prodává traktory 😉
Za mě bravo Renault :yes:
Ani si raději nechci představit jakou spotřebu bude mít tento motor v Meganu.
Za mě bravo Renault :yes:
Ani si raději nechci představit jakou spotřebu bude mít tento motor v Meganu.
Byl jsem donucen odvézt kolegovi do bazaru rendlíka s motorem 1,5 DCi a konstatuji, že po směšných 56 tisicich km tenhle motor řachtal jako škodovácká 1.3 ve Favoritu, na které bylo 300 tisíc km... (no a o oddělané spojce, vrzajícím interiéru a vyšoupaných sedadlech ani nemluvě). Prostě francouzská kvalita... :no: :no: :no😒br />
Však také jeho novým vozem je škodovka a o rendlíku nechce až do smrti už nic slyšet.
Takže už zbýva jen cca milion (ročně) 😉
16000km ze sedadla ridice se stalo houpaci kreslo (doslova a do pismene houpalo se to +/- 4cm)
22000km zkroucena olejova vana, tekl z toho olej "proudem"
34000km v nekam se ztratila 4 (asi z prevodovky emigrovala-treba k renaultu 😜)
56000km druha vana v haji
61000 prodej auta, myslim ze sla do AAA tak good luck pristimu majiteli >😁
Teď dovol můj příběh, jednoho dne mi zazvonil telefon, to mi volal otec, abych pro něj přijel, páč jeho služební Octavia II, podotýkám, že se jedná o značku Škoda, s motorem 2.0 tdi měla malou poruchu. Ano, je to ten motor,chodem připomínající Zetor 3045 -skutečně tam je velmi podobný zvukový projev, ověřil jsem si když stála nastartovaná otcova O2 vedle dědovo Zetoru. Nicméně tenhle tdi byl známý paskvil, kdy mu často a ochotně praskala hlava. Stejný problém nastal u motoru v jmenované O2 po necelých dvou letech stáří auta, které mělo najeto 55tkm.
Teď se otec služebně vozí v Peugeotu 5008 1.6THP a Škodu, potažmo VW neche nikdy vidět.
Pochopím lidi, kteří, někdy až fanaticky, adorují svou oblíbenou značku. V podstaně se jedná o pozitivně zaměřený proces myšlení, s občas veselými výstupy. Ale nepochopím tebe a jednoho tvého nejmenovaného kolegu - fungovat na stránkách pro fanoušky aut několik let na bázi nenávisti k jedné značce, s absencí pozitivního myšlení, s velmi, ale velmi hloupými příspěvky o vozech této značky (technické vzdělání se ti vyhnulo obloukem a jako zatvrzelý "nenávistivec" to ani nepotřebuješ dohánět, že?), to je skutečně výjimečný úkaz.
Ale jen tak dál, pokračuj, královsky se bavím (a zjevně nejsem sám)
:yes:
Ale teď vážně. Postav si vedle sebe třeba Roomster a Scénic a Škodovka se bude cítit jako chudý příbuzný.
Ps. Právě tvé argumenty o tvých nájezdech, taxících v Praze apod. mi opět potvrzují, že mám pravdu.
Víš kolik milionu km najezdí ročně kamioňáci? A myslíš, že tím každý z nich získá titul z konstrukce nákladních aut?