.. skvělé auto. Ferrari to Lambu nandalo na vlastním hřišti :yes::-)
PS: Jo to je takový "náskok díky technice" v reálu ;-)
Pěkný den (s Ferrari FF tedy sakra že ano :-)
Zas TAK "dramaticky" bych to NEviděla.. :-)
PS: Ale máte pravdu, sloveso "nandavat" je takové "ošklivé" - prosím nahraďme ho raději slovem PORAZILO (na vlastním hřišti/ve vlastní specializaci) - je to tak lepší? ;-)
Pěkný den (s Ferrari FF takový je BEZ diskuzí) :-)
Nandávat a porážet je takové dětinské, nebo pro slečinky. Taky jde o to, které lambo bylo tedy poraženo... to, co se dělá skoro deset let, nebo to co začíná? Ale nakonec, pokud je to pouze tvoje myšlenka, tak to bude klidně i lancia mistrem světa ve skákání gumy za školou.
O skákání gumy za školou evidentně nemám takový přehled jako vy, ale co se týče "nandavání" či "porážení" Lamborghini na vlastním písečku tak jde o VŠECHNY modely (Ferrari má ve FF má prostě lepší 4kolku - to je to "domácí hřiště/vlastní píseček" :yes::-) ), samozřejmě krom nejlepšího Lamba všech dob - Gallardo Balboni (konečně někoho napadlo necpat všude to 4x4 a udělat pořádnou zadokolku jako všichni ostatní ;-)
Pěkný den (ve FF ale i v Gallardu Balboni :-) )
NEtuším co to je "přebrat dadáka", ale vy nejspíš ano - jinak byste si nemyslel že většina těch co má na koupi (a provoz) vozu kategorie Lambo autům buď rozumí nebo má cit pro chování vozu (a naslepo rozezná jestli řídí Renault Fluence nebo nějakou prémiovou předokolku - aha, to je vlastně jenom Audi A4 ;-)
Pěkný den (s a v a za volantem FF :-)
No tak to nevím, po designové stránce se mi určitě více líbí Astony, které považuju za jedny z nejhezčích aut vůbec. Více ale srovnávat nemůžu, v ani jednom jsem nejel :-)
Spíš bych řekl, že na toto nemá Lamborghini odpověď, proto nesouhlasím s větou, že to F nandalo Lambu na vlastním hřišti. Nicméně FF považuji za geniální tah, navíc ve spojení s dnes na trhu prakticky neexistující koncepcí shooting brake. Tohle je opravdu elitní liga.
S tou porážkou na vlastním hřišti jsem myslela ponejvíce specialitu Lamborghini, pohonon 4x4. FF v sobě spojuje jízdně a na ovládání příjemnější (lepší) zadní pohon s možností 4x4 - ale ve chvílích kdy je to potřeba - není nutné "se s ním vláčet" permanentně + je samotné řešení pohonu je "lepší" - u Ferrari o tom přemýšleli HODNĚ dlouho, ale vyplatilo se = opravdu "geniální" konstrukce ;-)
FF je nástupce 612 Scaglietti, 599 je trochu (vlastně docela dost - a v případě GTO dokonce HODNĚ dost) něco jiného - jeho nástupce je připraven a momentálně "v závěrečné testovací fázi" a do prodeje (přebít Lamborghini Aventador ;-) ) přijde příští rok..
Pěkný den (s neskutečnou praktičností karoserie shotting brake kombinovanou s geniálně jednoduchou konstrukcí 4x4 vozu Ferrari FF :-)
Jaj to jsme se upsal, ale to nic nemění na mém názoru, že se mi 612 líbí více. Hmm no právě, proč by mělo být Ferrari praktické.... když chcu praktické koupím si Yeti nebo Range Rover.
To o tom že vám ve Ferrari stačí mít s sebou kreditní kartu možná vypadá dobře v novinářském testu - NIKOLIV když jedete s partnerem/-ou na prodloužený víkend, neřku-li když se jedete na týden/dva ***t třeba po francouzském pobřeží nebo tak ... jsem tedy někde slyšela :-)
Prostě praxe je trochu JINÁ, i majitélé Ferrari potřebují někam dát oblečení a kosmetiku a ... Myslím že MNOHO zájemců o tento typ vozu (a asi nejen Ferrari) model FF opravdu VELMi radostně uvítá.. ;-)
Pěkný den :-)
Lamborghini Aventador aj Ferrari FF sú už teraz na rok či dva dopredu vypredané , naviac je to taká konkurencia ako Tisíc a jedna noc vs. finále Ligy majstrov.
Ach myslel jste Lagunu Coupe - budiž tam určitá (velmi vzdálená) podobnost je, ale myslím že jen v tom velkém přístupu vzduchu - stejně jako měl Peugeot 407 a další "pažouti" minulé generace (jak pravil "zdravý rozum" ještě přede mnou - byť jsem si toho všimla až teď :-)
Pěkný den (s FF jsem ho již přála ale možná by ne až tak špatný byl i s tou Lagunou Coupe :-)
Nu, v této době je konstrukce FF opravdu VÝJÍMEČNÁ a že subaru dělalo svoji symetrickou 4kolku dááááávno před Audi o tom není sporu (byť nevím v jaké souvislosti to zmiňujete), s tou druhou převodovkou od GM to si už nějak nepamatuji, kdy/co to bylo?
PS: A velmi pravděpodobně nebyla zapojena tak jako u FF = myslím že výsledný pohon FF je více než zajímavý a snad lze říci že i "geniální" - což do jisté míry platí i pro (nápad a odvahu) použití karoserie shotting brake ;-)
Pěkný den :-)
co to je za stupidní dotaz? >:D jsi snad slepej...tahle paní je na diskuzích už dlouhou dobu, stačí jít někdy i mimo auto.cz, třeba na největší inzertní server, tam je taky známá :-)
sorry,ale tak jak to bylo položeno, tak to prostě zní divně. Ale ok, beru, že dnes nemůžeš věřit všemu co na netu přečteš. Nějak nechápu proč ze sebe někdo dělá ženskou když má koule :yes: pozdravuju adu
Milý tsmart(e) NEvymýšlejte (si), NEní to pěkné!
PS: A mohu-li doplnit - na modelu (a docela dost) ZÁLEŽí - to k vašemu "autu snů" ;-)
Pěkný den (s jakýmkoliv modelem Ferrari - byť jsou mezi nimí až VELKÉ rozdíly :-)
Pokud vím stále ještě ano :-)
Pravda, ta fotka je z doby kdy jsme tu kdysi "začínala", tj. tak 3-4 (?) roky stará...
PS: Ale co "tsmart" myslel tím "největším inzertním servrem kde jsem taky známá" to opravdu (raději?) NEtuším (to je prostě nějaká "nesmysl", to si vymyslel..
Pěkný den :-)
Ahoj, tsmart si nic nevymyslel a Ty víš o čem je řeč, protože nejsi hloupá (tzv. bubka, jak ráda uvádíš.) Nastíním pár jmen, Muroň, David V, Tomi, Valnoha, ...netřeba pokračovat, už jsme doma, že?
No vidíte, stačí napsat "Muroň" a HNED "se chytnu" ;-)
PS: Dááávné diskuze na TipCars/Lidové noviny - tak to se omlouvám, to už jsem trochu vytěsnila ... (ono i zde jsem již "tisíc" let NEbyla) - to víte "bubka" a navíc blond ;-)
Pěkný den :-)
Nu NEvím, kupovat vůz JEN dle zvuku (NE že by nebyl důležitý!) a tvaru vnějších plechů ... když od těhle 2 parametrů odhlédnete, 599 "rozmetá" 360 naprosto napadrť (ve všem) ;-)
PS: TIP na "zajímavý" zvuk - pomalu končící atmosferický 6.3 od AMG (on má tedy objem "jen" 6208) - třeba konkrétně v SL když podřadíte a přidupnete na předjíždění ŠTĚKNE TAK, že napoprvé se až leknete že se snad bortí karoserie za vámi ... ale časem se to do jisté míry stane až "návykové" ;-)
Pěkný den (za ty prachy to stojí /jen/ když na to "no problem" máte, jinak NEeee - ale jinak zase JOooo :-)
hm, zvláštní srovnání zvuku motorů Ferrari s kýblem s/bez vody >:D
ten zvuk je tradiční a ojedinělý, stejně jako to mají odladěno konkurenti.
Design neřešme, každý to má v hlavě jinak. Mě se hodně líbí a ano, většina těchto lidí kupuje takové auto výhradně proto, že se jim líbí, ne proto, že má převodovku, která zařadí dřív než "mrkneš".
Technika: tak napsat o Ferrari, že má tvrdý podvozky je fakt sranda :yes: možná bys tam chtěl Hydractive? Fakt myslíš, že neví proč to dělají? Abych to shrnul, Autobild udělal testík na ringu. Vzal si fakt tu nejvyšší ligu, pronajal si na pár hodin trať a jezdil se všemi auty jeden jezdec.
1.místo F 458 Italia čas 7:32, nejblíže mu byl Lexus LFA s propastnými 7:38. Následuje Gallardo superleggera, Turbo S, Nissan GT-R, SLS AMG.
Takže v globálu asi ta jejich technika funguje co?
To je nádhera vidět oficiální fotky Ferrari FF v místě naší tradiční zimní dovolené. Brunico je nádherné město, vůbec celé Südtyrolsko, kde se Brunico a Alta Badia (kde taky bylo něco focené, celý ten okruh je Sella Ronda) nachází je něco úžasného. Je to sever Itálie, ale lidé tam mluví německy a za Italy se nepovažují. Jsou südtyrolci. Okolí je nádherné, všude čpí vrcholky hor, no zkrátka Alpy. Jo a první dvě fotky jsou z nadmořské výšky 2200 metrů na vrcholu hory Kronplatz. A ještě je skvělá Marmolada, je to ledovec poblíž Brunica a to byl můj zatím nejsilnější cestovatelský zážitek.
No nechal jsem se trochu unést mou oblíbenou dovolenou. Auto je nádherné, i když bych si asi koupil jiné Ferrari.
No, co k tomu říct. Velmi kontroverzní design, který si ale v konečném důsledku (předpokládám) za pár let krásně sedne! Inovativní pohon 4x4, spousta praktičnosti, velký kufr a to všechno se zdrcujícími výkony atmosférické V12. SKoro to zní jako pohádka.