Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ferrari FF ve velké fotogalerii (60 fotek)

13. 5. 2011 • 10:17
64
45
Zobrazit náhledy (64)
Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF Ferrari FF
Automobilka Ferrari zveřejnila nové fotky modelu FF.

Nové čtyřmístné Ferrari je poněkud jiného druhu než všechny dosavadní modely se vzpínajícím se koníkem ve znaku. Revoluci symbolizuje už název FF, který znamená Ferrari Four – odkazuje na čtyřmístný interiér a poprvé použitý pohon všech kol.

Design karoserie navrhlo studio Pininfarina. Novinka nezapře jistou inspiraci svalnatými tvary modelu 599 GTB Fiorano, příď, především pak tvarové řešení světel, je zase odvozeno od osmiválcového 458 Italia.

Karoserie je dlouhá 4907 mm, široká 1953 mm a vysoká 1379 mm. Základní rozměry jsou tedy velmi podobné dosavadnímu zástupci Ferrari mezi 2+2místnými GT, modelu 612 Scaglietti. Zavazadlový prostor má objem 450 litrů, po sklopení sedadel se zvětší na 800 l.

Ferrari FF: První dojmy

Oficiální technické údaje potvrzují předchozí spekulace – objem dvanáctiválce Ferrari se zvětšil na 6,3 litru, konkrétně 6262 cm3, stejnou hodnotu, jako má speciál FXX. Z tohoto objemu dává nejvyšší výkon 485 kW (660 k) při 8000 min-1, točivý moment vrcholí hodnotou 683 Nm při 6000 min-1. Jedná se o novou verzi agregátu F140 65° V12, bližší technické podrobnosti o změnách proti šestilitrové verzi zatím nejsou k dispozici.

Pohon všech kol zajišťuje patentovaný systém 4RM, o 50 % lehčí než konvenční řešení 4x4. Standardem jsou adaptivní magneto-rheologické tlumiče SCM3, keramické brzdy Brembo a dvouspojková převodovka F1.

Nejvyšší rychlost je 335 km/h, akceleraci z 0 na 100 km/h zvládne Ferrari FF za 3,7 sekundy. V kombinovaném cyklu vykazuje spotřebu 15,4 l/100 km, ke snížení spotřeby využívá Ferrari FF systém HELE.

Oficiálně se Ferrari FF představilo veřejnosti první březnový týden na autosalonu v Ženevě.

Ferrari FF - srovnání s dalšími kupé Ferrari V12
ModelFF612 Scaglietti599 GTB599 GTO
MotorF140 6,3 lF133F 5,7 lF140C 6,0 lF140C 6,0 l
Zdvihový objem [cm3]6262574859995999
Válce/ventily12/412/412/412/4
Největší výkon [kW/min-1]485/8000397/7250456/7600493/8250
Největší toč. mom. [Nm/min-1]683/6000588/5250608/5600620/6500
Max. rychlost [km/h]335320330335
Zrychlení 0-100 km/h [s]3,74,23,73,35
Komb. spotřeba [l/100 km]15,420,717,917,5
Suchá hmotnost [kg]1790172515801605

Související články

Témata
Avatar - Hammunasakra
16. 5. 2011 11:44
Re: Geniální konstrukce..
S tou porážkou na vlastním hřišti jsem myslela ponejvíce specialitu Lamborghini, pohonon 4x4. FF v sobě spojuje jízdně a na ovládání příjemnější (lepší) zadní pohon s možností 4x4 - ale ve chvílích kdy je to potřeba - není nutné "se s ním vláčet" permanentně + je samotné řešení pohonu je "lepší" - u Ferrari o tom přemýšleli HODNĚ dlouho, ale vyplatilo se = opravdu "geniální" konstrukce ;-)
16. 5. 2011 10:25
Re: Geniální konstrukce..
Spíš bych řekl, že na toto nemá Lamborghini odpověď, proto nesouhlasím s větou, že to F nandalo Lambu na vlastním hřišti. Nicméně FF považuji za geniální tah, navíc ve spojení s dnes na trhu prakticky neexistující koncepcí shooting brake. Tohle je opravdu elitní liga.
Avatar - Enthusiastic.driver
16. 5. 2011 08:59
Dokonalost?
No, co k tomu říct. Velmi kontroverzní design, který si ale v konečném důsledku (předpokládám) za pár let krásně sedne! Inovativní pohon 4x4, spousta praktičnosti, velký kufr a to všechno se zdrcujícími výkony atmosférické V12. SKoro to zní jako pohádka.

Pro mě je FF jasný adept na nejlepší auto roku.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
14. 5. 2011 20:22
Dolomity
To je nádhera vidět oficiální fotky Ferrari FF v místě naší tradiční zimní dovolené. Brunico je nádherné město, vůbec celé Südtyrolsko, kde se Brunico a Alta Badia (kde taky bylo něco focené, celý ten okruh je Sella Ronda) nachází je něco úžasného. Je to sever Itálie, ale lidé tam mluví německy a za Italy se nepovažují. Jsou südtyrolci. Okolí je nádherné, všude čpí vrcholky hor, no zkrátka Alpy. Jo a první dvě fotky jsou z nadmořské výšky 2200 metrů na vrcholu hory Kronplatz. A ještě je skvělá Marmolada, je to ledovec poblíž Brunica a to byl můj zatím nejsilnější cestovatelský zážitek.
No nechal jsem se trochu unést mou oblíbenou dovolenou. Auto je nádherné, i když bych si asi koupil jiné Ferrari.
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2011 12:02
Re: kdo umí, umí!
Nu NEvím, kupovat vůz JEN dle zvuku (NE že by nebyl důležitý!) a tvaru vnějších plechů ... když od těhle 2 parametrů odhlédnete, 599 "rozmetá" 360 naprosto napadrť (ve všem) ;-)
PS: TIP na "zajímavý" zvuk - pomalu končící atmosferický 6.3 od AMG (on má tedy objem "jen" 6208) - třeba konkrétně v SL když podřadíte a přidupnete na předjíždění ŠTĚKNE TAK, že napoprvé se až leknete že se snad bortí karoserie za vámi ... ale časem se to do jisté míry stane až "návykové" ;-)
Pěkný den (za ty prachy to stojí /jen/ když na to "no problem" máte, jinak NEeee - ale jinak zase JOooo :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud