Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai i40 cw: Ceny na českém trhu

Hyundai se vrací do střední třídy. Nástupce Sonaty se začíná prodávat. Nejprve pouze jako kombi.
Zpět na článek
14. 5. 2011 20:31
14. 5. 2011 21:03
14. 5. 2011 21:47
14. 5. 2011 23:38
15. 5. 2011 11:17
15. 5. 2011 12:44
15. 5. 2011 11:48
14. 5. 2011 21:50
14. 5. 2011 23:39
15. 5. 2011 00:49
16. 5. 2011 09:36
15. 5. 2011 13:10
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
15. 5. 2011 15:23
15. 5. 2011 12:02
15. 5. 2011 13:41
15. 5. 2011 15:24
15. 5. 2011 17:45
15. 5. 2011 14:00
15. 5. 2011 20:54
14. 5. 2011 21:07
14. 5. 2011 21:22
14. 5. 2011 21:44
14. 5. 2011 21:44
15. 5. 2011 01:26
15. 5. 2011 14:10
15. 5. 2011 10:56
16. 5. 2011 02:14
18. 5. 2011 10:08
15. 5. 2011 13:13
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
15. 5. 2011 00:02
15. 5. 2011 00:31
16. 5. 2011 09:47
15. 5. 2011 00:36
15. 5. 2011 10:28
15. 5. 2011 00:55
15. 5. 2011 08:07
15. 5. 2011 15:15
15. 5. 2011 21:15
15. 5. 2011 10:21
15. 5. 2011 11:28
15. 5. 2011 16:11
16. 5. 2011 00:13
16. 5. 2011 09:20
15. 5. 2011 10:47
15. 5. 2011 12:00
16. 5. 2011 08:21
16. 5. 2011 11:51
15. 5. 2011 12:21
15. 5. 2011 19:06
16. 5. 2011 00:38
14. 5. 2011 20:31
Ceny...
Tak ty ceny nic moc, za menší peníze se dají pořídit auta jiných evropských výrobců, jednoznačně :no: a manuální klima ve střední třídě ? trošku zaspali dobu.. ;-\ čekal jsem teda víc od hyundaie...
Rozbalit vlákno
28
Avatar - Ji/Ri
14. 5. 2011 21:03
Re: Ceny...
a cos čekal víc? ...rozveď to.
Avatar - Emel
14. 5. 2011 21:47
Re: Ceny...
Já čekal jednoznačně dvoulitrovou naftu někde kolem 110-120kW, to je standardní motorizace pro auto střední třídy. Pak jsem čekal benzínové turbomotory.

Konečně jsem čekal nižší cenu, tohle je nejen vysoko nad Lagunou (která má mimochodem v základu 2.0 benzín), ale podle mě je levnější třeba i Mondeo.

Nu což, počkáme a uvidíme, ono se to nějak vyvine.
Avatar - Ji/Ri
14. 5. 2011 23:38
Re: Ceny...
...u laguny se dá čepovat i ten polobenzín, navíc... jinak souhlas.
Avatar - Ada je zase tady
15. 5. 2011 11:02
Re: Ceny...
Rendlik rybnik, i kdyby jezdil jen na vodu, tak stejne bude pro slusne lidi neprijatelne v tom jezdit. :no:
Avatar - Katikakus
15. 5. 2011 11:17
Re: Ceny...
Ado, vitej zpatky, uz jsme o tebe meli strach >:-[]
Avatar - white label
15. 5. 2011 13:22
Re: Ceny...
Včera jsem ho vzpomněl a už je tady, ale když vzpomenu milion, tak se minimálně rok nic neděje... ;-\
Avatar - woody-alien
15. 5. 2011 17:43
Re: Ceny...
Tak vzpomeň víc a neboj se VLKa nic.... >:D
Avatar - white label
15. 5. 2011 23:09
Re: Ceny...
VLKA raději vůbec nevzpomínej... 8-s >:-[]
Znáš to, ne?
"Chlapi, na koně!"
"Šéfe, já nemůžu, mám vlka!"
"Tak my na koně a ty na vlka..."
Avatar - Emel
15. 5. 2011 11:48
Re: Ceny...
Což ovšem ty nejsi... takže můžeš být v klidu :-)
14. 5. 2011 21:50
Re: Ceny...
Souhlas, všechny ceny u všech výbav měly být posunuté o 50 tis. dolů a pak by to bylo adekvátní vůči zavedené evropské konkurenci.
Přestože patřím mezi příznivce Hyundaje, tak tímhle krokem si mě teda moc nezískal.

PS: a s těma plecháčema na autě za půl melounu... no to si snad dělají kozy!

PS2: jak to vidím, budou tyhle nadsazené ceny zase zachraňovat akčními modely a mimořádnými akčními cenami, jinak si ve fleet segmentu ani neškrtnou.
Avatar - Ji/Ri
14. 5. 2011 23:39
Re: Ceny...
Není plech, jako plech.
>:D
Avatar - Katikakus
15. 5. 2011 00:49
Re: Ceny...
A u Passatu vam hosi plechace a manualni klima nevadi? To same Insignia a Mondeo, dal jsem nekoukal. Passat ma manualni klimu dokonce i u prostredni vybavy.
15. 5. 2011 06:58
Re: Ceny...
Nojo, ale to klima od VW. Ta je německá!
Jen tak mimochodem, u Pola za ni, pokud chcete 3dveřák, chtějí 35400, resp. 46400 Kč, Ale proč by to zákazník vůl za Das Auto nedal, že?
15. 5. 2011 08:08
Re: Ceny...
Tam se klima prodave v paketu daleko levneji.
15. 5. 2011 09:40
Re: Ceny...
Na paket s 5 dveřma, když si nemůžu zvolit co chci, resp. potřebuju, jim seru.
16. 5. 2011 09:36
Re: Ceny...
Aha, takže chceš vyloženě jen a pouze 3dv. auto a 5dv. je problém >:D
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
15. 5. 2011 13:10
Re: Ceny...
Samotna vznesenost priamo plynuca z neotrasitelneho apostolatu tohto subpremianta daneho trhoveho segmentu by stacila na vykompenzovanie tohto nedostatku.

Passat sa ale moze spoliehat na svoje meno. Pasaty pravidelne vanu a duju stalym smerom a tak automaticky prinasaju posadke auta prijemne vetry....
Avatar - gld
15. 5. 2011 15:23
Re: Ceny...
tu nariekate zase nad rozliatym hyundaiom ;-\

Lebo všetci ostatní vám v strednej triede dajú ako základ automatickú klímu, 18" hlíny a podľa niektorých snád aj 4x4, trojspojkovú prevodovku a gzilión koňový motor.

Cena je nastavená vyššie, keď predaje pôjdu do kanála, môžu ich znížiť..opačne by to šlo ťažko ;-)
15. 5. 2011 12:02
Re: Ceny...
Ano, vidím to úplně stejně jako Ty a Emel. Střední třída je v Evropě velmi konzervativní a aby byli korejci úspěšní, musí za méně peněz nabídnout více muziky než konkurence. Ale i40 má ceny téměř na úrovni německé konkurence, výbavy podobné a nabídku motorizací (zatím) podprůměrnou. To toto, jinak velmi pěkné auto, spolehlivě zabije.

Já se zájmem sleduji vzestup korejců a fandím jim. I proto musím konstatovat, že pokud s touto nabídkou něco neudělají, bude to průšvih. Viz. velmi pěkná Kia Soul, u níž se ceny od uvedení na trh nehnuly ani o píď. A kolik jich vídáme na silnicích?

Radost s toho rozhodně nemám.
Avatar - white label
15. 5. 2011 12:18
Re: Ceny...
Já sice korejské automobilové produkci nefandím jako ty (z pohledu evropana k tomu ani nevidím žádný větší racionální důvod), ale jinak máš v celku pravdu, tedy až na vzhled přední partie i40, která má (nejen podle mě) do označení "velmi pěkné" opravdu velmi daleko.... 8-s ;-)
15. 5. 2011 13:41
Re: Ceny...
Já z pohledu evropana vidím velmi pádný důvod fandit jakékoli značce, která vytváří konkurenci.
Avatar - white label
15. 5. 2011 14:22
Re: Ceny...
Ovšem tohle sterilní moudro pak fakticky znamená "fandit" každé značce úplně stejně, bez ohledu na jakoukoli okolnost, tedy nefandit nikomu ani o trochu víc, ale pak by to zřejmě laukas13 nenapsal tak, jak to napsal... ;-)
Avatar - gld
15. 5. 2011 15:24
Re: Ceny...
Nech si každý fandí čomu chce..nie sme na geopolitike
15. 5. 2011 17:45
Re: Ceny...
ale v samej podstate ma pravdu Pre teba aj pre mna ako zakaznikov je najlepsie ked za co najmenej penazi si kupime nieco co sa nam paci. Teda zdrave konkurencne prostredie. A idealny stav je ked vsetci predavaju +/- rovnake mnozstvo. Vtedy je konkurencne prostredie asi najidealnejsie a cenova vojna vyrobcov pomaha hlavne zakaznikom. Preto je tazke citat mokre sny jedneho tunajsieho "odbornika" ktory by najradsej vsetko oistatne zakazal predavat.
15. 5. 2011 14:00
Re: Ceny...
Racionální důvod v tom nehledej. Prostě se zájmem a sympatií sleduji vzestup outsidera, kterému se posledních pět let daří husarský kousek - dohání tradiční kunkurenci, která ve vývoji také nepolevuje. Ale auto mám evropské ;-)

Mě se ten předek vcelku líbí, věc názoru. Je fakt, že na designu je patrné, že auto míří i na americké trhy. V rámci této optiky, dle mého, zvládli design i40 lépe než např. Subaru v případě Outbacku.

A s argumentem "BroukJ", který na Tebe reaguje nade mnou, beze zbytku souhlasím.
Avatar - white label
15. 5. 2011 14:24
Re: Ceny...
OK...a k reakci BroukaJ viz 14:22
15. 5. 2011 20:54
Re: Ceny...
Jasně ;-) K tvé reakci na BroukaJ ze 14:22 - u mě je to o "outsider syndromu". Prostě je zajímavé jejich vzestup sledovat.
14. 5. 2011 21:07
Motory...
Cena je asi tak na harnici možností, protože stát to auto o 30korun víc, tak by ho už nikdo nekoupil. Ale třeba jich tu pár kousků prodají Hyundai fanatikům >:D Každopádně vůbec nechápu nabídku motorů. Vrcholná motorizace tupá 2,0 atmosféra nebo 1,7 ropák (pro i30 dobrý) 100kW??? Vezmu-li v úvahu, že i Fabka má výkonější motor, tak je to fakt průser... Auto hnusný, motory na nic, tak jedině ta "lákavá" cenovka.
Rozbalit vlákno
9
14. 5. 2011 21:22
Re: Motory...
Byt to jina znacka, cenu beru jako velmi seriozni, ale je to Hyundai, coz je v poradku u i30, nicmene u auta za pul mice to vidim jako nedostatek. Nadruhou stranu, Santa-Fe se taky prodaval. Vybava je nadherna a kvalita by snad taky nemusela byt nejhorsi. Hned po znacce vidim jako nejvetsi problem design. Auto vypada hrozne nesourode. Do nabouranyho Latitude a 5GT se pripojil jeste Avensis. Jinak motory jsou dostatecne.
Avatar - Emel
14. 5. 2011 21:44
Re: Motory...
Souhlas, dostatečné... mohly být aspoň dobré ;-).
14. 5. 2011 21:44
Re: Motory...
V této třídě to rozhodně nejsou dostatečné motory... Neznám auto v této třídě s horší nabídkou.
Avatar - Katikakus
15. 5. 2011 00:51
Re: Motory...
1.6 T-GDI a 2.0 T-GDI prijdou brzo. 191 kW je dost, nebo potrebujes vic, zavodniku?
To same plati o 2.0 CRDi.
15. 5. 2011 01:26
Re: Motory...
Vzhledem k urceni auta jsou motory opravdu dostatecne. Maximalka cca 200 a zrychleni se bude pohybovat kolem 10 sekund. Na to, aby se v tom clovek zabil, nebo aby porusil vsechny tuzemske rychlostni limity to staci bohate, takze jsou vlastne vykonne az moc :-!
To sice nic nemeni na tom, ze to auto je po vzhledove strance nevyvazene a vzhledem ke znacce a celkovemu vzezreni dost neatraktivni (podivejte hjundaj udelal levnou nemeckou limuzinu v nemecku, zadna korea, jenom to ne!).
Avatar - Emel
15. 5. 2011 14:10
Re: Motory...
Až budou, tak napíšeme, že jsou motory dobré, možná výborné.
Avatar - pario
15. 5. 2011 10:56
Re: Motory...
Tommi,prečo tupá atmosféra.Každý nie je pretekár a pri bežnom jazdení tých 100kw stačí ;-)
16. 5. 2011 02:14
Re: Motory...
Ale není to na pohodlné cestování po dálnici ještě, což by střední měla být...
Avatar - pario
18. 5. 2011 10:08
Re: Motory...
Objem (cm3) 1798
Maximálny výkon (kW/ot.min-1) 108/6400
Maximálny výkon (k) 147
Maximálny krútiaci moment (Nm/ot.min-1) 180/4000 . Čiže tento motor je na strednú triedu málo? Potom Japonci urobili niekde chybu. Po cestách Avensisov jazdí dosť,ale že by boli brzdami ciest som si nevšimol.
Avatar - 3_diamanty
14. 5. 2011 21:45
nechapem co sa nespokojnym cechom zase nepaci
strasne nespokojny narod su cesi, ci uz na slovensku na hokeji nic im nie je dobre ci uz ide o auta, turistov, nic sa im nepaci, vzdy su nespokojni cechuni

preboha akoze motory nie su dostatocne? Ved silnejsi diesel ma 100KW a taha 200 a podstatnejsi je kroutak a jazdne vlastnosti, nikto sa nejde pretekat, ked chcete sportiak kupte si cesko-nemecku ocaviu rs tdi alebo s benzinakom, toto je rodinne auto ak ste si nevsimli.

hyundai nema za ciel konkurovat audi a ani sa hrat na sportiak alebo lakat mladych nadrzanych neukojenych mladikov ktori potrebuju 200 koni pod kapotou aby si kompenzovali male peeero.

Toto auto je uplne v pohode a motoricky nema chybu

Hyundai

:yes:
Rozbalit vlákno
30
Avatar - Emel
14. 5. 2011 21:52
Re: nechapem co sa nespokojnym cechom zase nepaci
Dvoulitrovou naftu na 110kW má dnes v nabídce každé auto střední třídy, jako standard... a pak obvykle ještě nějakou nadstandardní o pár desítek kW silnější.
Avatar - woody-alien
14. 5. 2011 22:27
Re: nechapem co sa nespokojnym cechom zase nepaci
Samozřejmě máš pravdu, topper1982 si přes svoje "vivatkorejské" nadšení jaksi nevidí do pusy.
14. 5. 2011 22:27
Re: nechapem co sa nespokojnym cechom zase nepaci
Toppere, neobhajuj neobhajitelné... Oba víme, že kdyby podobnou blbost udělal koncern, tak budeš zrovna Ty, a oprávněně, psát o neschopnosti... Zejména pokud má Hyundai v ošklivce ix35 výborný naftový 2,0 CRDI, nechápu, jak můžou dát jako vrchol do střední 1,7 se 100kW. Nejde o to, že by to nejelo, třeba i Superb 1,4TSI jede výborně, ale 3,6 V6 se prodává asi tak 100x víc.
No a co se spokojenosti Čechů týká, tak já jako Čech jsem s českým hokejem na Slovensku celkem spokojený a co Ty jako Slovák se slovenským???
Avatar - GM.rja
14. 5. 2011 22:41
Re: nechapem co sa nespokojnym cechom zase nepaci
Prosím Vás - dotaz - co je to "koncern" a který tím myslíte ??? Koncernové uspořádání má dnes snad každá automobilová skupina a já si pod tím představím v první řadě největší automobilovou skupinu světa GM. Pokud tím myslíte náckovskou VW Groupppppe, tak se prosím vyjádřete přesněji. Děkuji.
Avatar - Krispos
14. 5. 2011 23:39
Re: nechapem co sa nespokojnym cechom zase nepaci
Koncernem se tu myslí samozřejmě VW, je největší a "nejoblíbenější"....
Avatar - GM.rja
15. 5. 2011 19:47
Re: nechapem co sa nespokojnym cechom zase nepaci
Rozhodně není největší (možná třetí, čtvrtý, než se naplno rozjede Hyundai-KIA) a o oblíbenosti se dá také celkem úspěšně pochybovat. Je pravda, že hodně těží z "názoru stáda" (známý mého známého říkal, že kdysi dávno, když koupil ...), ale to už dávno neplatí. Chce to otevřít oči a především rozum ...
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
15. 5. 2011 13:13
Re: nechapem co sa nespokojnym cechom zase nepaci
Koncern, mladence, to jest nesvata stolica Wolfsburgska...
Avatar - GM.rja
15. 5. 2011 19:49
Re: nechapem co sa nespokojnym cechom zase nepaci
Myslíte nazi-Folxfágn Groupppppe. Pro mě je to naprosto jasně světová jednička GM.
Avatar - Krispos
15. 5. 2011 20:18
Re: nechapem co sa nespokojnym cechom zase nepaci
hele mladej, kolik je v Krkonoších sněhu bež ukázat na nejbližší služebnu policie, určitě z tebe budou odvázenější než my tady...
Avatar - Katikakus
15. 5. 2011 00:53
Re: nechapem co sa nespokojnym cechom zase nepaci
Tomiku, pokus sis nevsiml, tak i tvuj oblibeny koncern uvadi motory postupne. Takze vyderzaj, uz brzo...
Avatar - white label
15. 5. 2011 01:06
Re: nechapem co sa nespokojnym cechom zase nepaci
Vidím, že v diskusích uplatňuješ zajímavou logiku: kdo není proti koncernu, je automaticky "slepě" s ním. Zkus třeba reakci tradičně nestranného woody-aliena z 22:27. ;-)
Avatar - Katikakus
15. 5. 2011 10:07
Re: nechapem co sa nespokojnym cechom zase nepaci
No, zjevne si byl uz unaveny, kdyz jsi reagoval - precti si ten blabol ohledne 3.6, ktery je udajne prodavany 100x vice nez 1.4 TSI. No a pokud budes mit chvilku casu, tak si precti tech 9 prispevku, ktere tady Tomik celkem splodil a pochopis, proc jsem pouzil dana slova ;-)
Avatar - white label
15. 5. 2011 11:44
Re: nechapem co sa nespokojnym cechom zase nepaci
"Unavený" jsem byl z podobných reakcí, viz i tvůj "dialog" s Krisposem vedle pod i40 v podobném duchu.
Nejsem pravidelný čtenář "Tomíka", ale zrovna tahle jeho reakce měla (až na tu přehnanou nadsázku s 3,6) určitě víc soudnosti, než ten "výplod" na který reagovala, viz zmíněná trefná reakce woodyho k tomu...
A pokud jsi reagoval na vše co tu zatím TommII napsal, nebylo to z tvé reakce nijak zřejmé...
Avatar - Katikakus
15. 5. 2011 12:40
Re: nechapem co sa nespokojnym cechom zase nepaci
No, urcite bych to nepsal na zaklade jednoho prispevku, natolik uz bys mne mohl znat. ;-)

Topperovi prispevky beru s velikou rezervou, v podstate je ani nectu, protoze postaradaji naznak soudnosti.

Ad Krispos - nesnasim lidi, kteri mi lzou "do oci", neco podobne tady predvadi kari.laz, ten se pro zmenu obhajuje peugeotem. Pokud si ovsem prectes kterykoli prispevek od techto dvou individui, zjistis, ze cokoli mimo koncern stoji za h*vno, i kdyby to bylo sebelepsi - a je jedno jestli jde o francouze, korejce, japonce, italy, ci americany. At si klidne stoji za svym, ale at z nas nedelaji blbce poukazovanim na nejake imaginarni Volvo ci Peugeot.

Takovi ti ve skutecnem zivote podaji ruku a kdyz se otocis, vrazi ti s klidem kudlu do zad...
Avatar - white label
15. 5. 2011 13:36
Re: nechapem co sa nespokojnym cechom zase nepaci
Já bych rozhodně zrovna mezi kari.laze a Krispose nedával rovnítko.
Krispos má mnohem vyšší diskusní úroveň (např. se umí případně omluvit, což tu zdaleka neumí každý), plní tu sice i roli určitého "ombucmana" (občas sice lehce urputného) obhajujícího koncern VW proti jeho zdejší až paranoidní krititce (to dělám do jisté míry i já), ale tvrzení, že by tu někomu "lhal do očí", nebo absolutně neuznával nic jiného, než koncern, je především důkaz tvé zbytečné zaujatosti vůči jeho nicku.
A tu C30 si chce skutečně koupit, přes SZ jsem s nim už párkrát řešil motorizaci, výbavu i barvu... ;-)
Avatar - Katikakus
15. 5. 2011 13:52
Re: nechapem co sa nespokojnym cechom zase nepaci
Ok, pokud je to s tou C30 pravda, tak jsem mu mozna krivdil. S tim koncernem ale nemyslim, ze bych se mylil. Takovym dojmem na me pusobi.
Avatar - white label
15. 5. 2011 13:58
Re: nechapem co sa nespokojnym cechom zase nepaci
S tím dojmem to máš kolikrát docela těžké, já jsem tě taky svého času považoval za ještě mnohem extrémnějšího "antikoncernistu"... :-O :*) >:-[]
Avatar - Krispos
15. 5. 2011 15:34
Re: nechapem co sa nespokojnym cechom zase nepaci
Proste cekam, az se muj nevlastni otec zmatori a posle mi ty slibene prachy... pokud posle jdu to Volvo hned objednat, pokud neposle tak holt budu jezdit dal Felicii...
Avatar - kari.laz
16. 5. 2011 08:09
Re: nechapem co sa nespokojnym cechom zase nepaci
Blbě kecat umí každý, ale zjistit si nejdříve pravdu umí málkdo. Patříš do té první skupiny. S tím že nejsem příznivce korejců ani italů, respektive Fiatu a dvou vykulených Alf se nijak netajím. To, že jezdím Peugeotem je realita. Mám již 4. francouzské auto v řadě z toho 3 byli Peugeoti. Pokud se přikláním k německé produkci, tak je to pro to, že se mi líbí, nepředvádí rozteklé kostky másla jako korejci. To že jezdím v Peugeotech neznamená, že budu obhajovat i jejich nepovedené kousky, kterých bylo donedávna dost a až nyní začíná Peugeot zase dělat auta podle mého gusta (5008,508 fl 308). Takže nejspíše zase skončím u peugetu a 607 nahradím nějakým ze součastných Peugeotů.
Avatar - Katikakus
16. 5. 2011 10:32
Re: nechapem co sa nespokojnym cechom zase nepaci
Vito klid, priznat barvu neni zadna ostuda ;-)
Avatar - kari.laz
16. 5. 2011 10:49
Re: nechapem co sa nespokojnym cechom zase nepaci
Možná se zkusit zeptat, kdo má co za auto by bylo jednodušší, než se tu vyslintávat jak tě štvou, že nevíš co mají za auta a dovolují si přidávat komentáře.
Avatar - Katikakus
16. 5. 2011 19:48
Re: nechapem co sa nespokojnym cechom zase nepaci
Zkus si to jeste jednou precist, evidentne si vubec nepochopil, co jsem psal. O tom, jaky ma kdo auto muj prispevek vubec nebyl, Vito. :no: 8-s
Avatar - kari.laz
17. 5. 2011 08:42
Re: nechapem co sa nespokojnym cechom zase nepaci
Psal jsi přesně to, co jsem napsal. Máš problémy s tím, že si dá někdo logo Peugeotu a pak si dovolí ho zkritizovat a na druhou stranu vyzdvihnout něco jiného. Ty neváháš a označíš ho za lháře. Místo aby jsi si zjistil jestli náhodou opravdu ten peugeot nemá.
Avatar - white label
17. 5. 2011 09:48
Re: nechapem co sa nespokojnym cechom zase nepaci
Rozhodně jsi právě u toho údajného lhaní argumentoval rozporem mezi tím jaká auta skutečně mají/chtějí a mezi tím co, jak a o čem píší tady. Jak je to s Krisposem jsem ti napsal já i Krispos a jak je to s autem karl.laze ti napsal zase on. Teď už jen najít odvahu vzít to zpátky.
Jak jsem psal, třeba Krisposovi nedělá případná omluva žádný problém... ;-)
Avatar - gld
15. 5. 2011 15:27
Re: nechapem co sa nespokojnym cechom zase nepaci
K tým motorom- downsizing až za hrob. Asi chcú zapôsobiť na hlávkové šaláty nízkymi papierovými hodnotami emisií.

Nutno ale dodať- že výkonovo sú tie jedna sedmy na úrovni základných dvojlitrov u konkurencie..chcelo by to ostrejší vrchol ale kto čaká sa dočká.
Avatar - white label
15. 5. 2011 01:17
Re: nechapem co sa nespokojnym cechom zase nepaci
Já zase nechápu některé nespokojené slováky, co jim tak vadí ti "cechuni", ale přesto s nima chodí diskutovat na české weby...
Aspoň, že vy slováci jste doma se svým hokejem velmi spokojení... :-O ;-)
Avatar - Ronault.
15. 5. 2011 15:30
Re: nechapem co sa nespokojnym cechom zase nepaci
:yes: >:D >:D
16. 5. 2011 03:33
Re: nechapem co sa nespokojnym cechom zase nepaci
Vieš čo je zaujímavé? Že "čechuni" Slováci nikdy nehovoria. To si na seba vymysleli Češi, Slováci také slovo nepoznajú a nepoužívajú.
Čo ale v ničom nezlepšuje úbohú úroveň myslenia zakladateľa tohto vlákna.
Avatar - white label
16. 5. 2011 10:14
Re: nechapem co sa nespokojnym cechom zase nepaci
Potom zřejmě topper1982 nebude Slovák, protože já jsem tento výraz jen citoval a převzal právě z jeho příspěvku. Podle mě, když už by něco podobného Slovák použil, tak potom "čehúni"... ;-)
16. 5. 2011 09:39
Re: nechapem co sa nespokojnym cechom zase nepaci
A nejlepší je, že rozebírají výsledky českého trhu a fandí na něm některým značkám :-) Klid, pomatenců je všude dost a tohle není slovenský reprezentantivní vzorek.
15. 5. 2011 00:02
i40
Předně bych chtěl napsat, že přistupuji k vozům Hyundai chladně. Neurazí, nenadchnou.
Cena rozhodně není špatná vzhledem k výbavě a KAROSERII KOMBI (doufám, že je jasné, že sedan bude levnější). Někdo tu napsal, že si dělají srandu s manuální klimatizací v základu. Nědělají, protože i prodejní král segmentu Passat začíná s manuální!!! A ocelové šestnáctky totéž.
Další věc jsou motory. Nikdo neříká, že nepřijdou výkonnější. A hlavně nejprodávanější motor už v nabídce je. Bude jím jistojistě silnější 1.7 diesel.
A to neplácám nesmysly. Vždyť právě Passat, Superb či Mondeo se nejvíce prodávají s dieslovými motory této výkonové kategorie.
Možná opravdu chybí ta silnější nafta, ta ale věřím, že přijde.
Benzín není takovou nutností, schválně se zeptejte prodejců Škody kolik prodají za rok imagemakerů 3.6 V6.
Na závěr vám Hyundai dá záruku 5 let, Škoda a Ford 2 roky. Příště tedy trochu přemýšlet než něco bezhlavě vypustit do fóra.

P.S. To že je cena podstatně výš než u Laguny odráží fakt, že si to Korejci můžou dovolit. A nemůže být řeč o tom, že jejich auta jsou oproti tomuto francouzskému výrobci kvalitou poněkud jinde.
Rozbalit vlákno
13
15. 5. 2011 00:31
Re: i40
v podstate suhlas :yes: ...inak ako hej, na prvy pohlad vyzeraju tie motory nic moc...

ja si ale inak nemozem pomoct, mne sa toto kombi poriadne paci :yes: vyzera masivne, hodnotne a u mna poraza niektorych zavedenych strednotriednych konkurentov celkom lahko :yes:
16. 5. 2011 09:47
Re: i40
Nesmysly bohužel plácáš, konkrétně například u Superbu není 103kW verze dieselu nejprodávanější, ale je jím 125kW verze. Pokud by tě zajímalo, kolik se prodá vrcholu 3.6FSI, je to 10%.

A pokud se budeme dívat na to, co tohle auto nenabízí - v tabulce nevidím nic, co by se podobalo 4x4 (konkrétně u nás s ním prodáváno zhruba 40% Superbů) nebo DSG.

Když mluvíš o záruce, prostuduj si její podmínky a pak se na to možná budeš dívat trochu jinak. Ostatně kdo se chce pojistit, má u spousty značek možnost tak udělat za standardních podmínek a za pár tisíc.
15. 5. 2011 00:36
Re: i40
Mas pravdu... k cenove politice nemam taky co rici, jelikoz kazdy vi, ze novinka je novinka a pote marketingove se pujde dle potreby dolu tady a tam, az se ukazou prodeje za prvni ctvrtleti...

Nejvice mne rozveseluje cist clanky vsech zminenych lidi co tak nastvane krici z plnych plic sve zklamani jakoby si pred pul rokem setrili na toto auto a nyni, po precteni technickych dat a ceny radeji pujdou v pondeli k jine konkurenci ;-\ >:-[] :yes:
15. 5. 2011 10:28
Re: i40
No kdyby Hyundai udělal konkurence schopné auto, tak z toho vytěží i ti co ho nechtějí koupit. Protože ostatní na to budou muset zareagovat a zatraktivni svoji nabídku a tak na tom vydělají.
Avatar - Katikakus
15. 5. 2011 00:55
Re: i40
Skoda, ze jsem nedocetl diskusi, nez jsem zacal reagovat na ty teenegerske "nazory" nahore. Usetril bych si praci - hezky shrnuto :yes:
15. 5. 2011 08:07
Re: i40
Sedel jsi posledni dobou v nejakem modernim francouzskem aute tehle tridy?
15. 5. 2011 10:21
Re: i40
No když to auto má co ostatní, tak proč by ho měl někdo kupovat a nekoupit si ho od ostatních zavedených? Hyundai potřebuje urvat trhový podíl ne ostatní, tak by měl nabídnout něco navíc. Pochybuju že 3 roky záruky navíc někoho zlomí, když takové auto jde obvykle po 4 let do světa a nemá fatalní závady. A kdyby to byl důvod, tak jde záruka dokoupit, ale image, historii, pověst Hyundai nabídnout nemůže.Lexus, Infinity už o tom hodně ví a taky nabízí za stejnou nebo nižší cenu mnohem víc. Na soudy ceny je brzo. Na novince se musí podojit nedočkavci. A určitě si cenu dovolit nemužou, pokud chtějí výrazně prodat. Sonáta nebyla posledních 15 let žádný bestseler, tak nemají na co navázat leda že někdo postoupí z i30. Pohořeli na domněnce že si můžou cenu dovolit i jiní např FIAT.
Avatar - Emel
15. 5. 2011 11:28
Re: i40
Jo, nejprodávanějším motorem bude 1.7CRDI - protože v nabídce není 2.0 nafta (zatím?). Veškerá konkurence ve střední je nejprodávanější s dvoulitrovou naftou, byť třeba má v nabídce nějakou 1.6, ale dvoulitrová nafta na 150 koních je prostě základ. Absence benzínů se dá tolerovat, i když turbobenzíny začínají pomalu z naftového koláče ukusovat.

Vezmi si jako konkurenta Mondeo - dvoulitrovým naftovým základem je 2.0TDCI 103kW, v nabídce je i 120kW, vrcholem je 2.2TDCI 147kW. Silnější Hyundai dynamikou nestačí ani na těch 103kW. Přitom Mondeo Enterprise kombi se 120kW stojí jen o 10.000 víc než i40 (pravda, v akční nabídce).

Superbů ve V6 benzínu se prodá relativně dost... samozřejmě standardních 80-90% tvoří nafta, převážně dvoulitrová, ale 3.6V6 není tak úplně okrajová jak by se dalo čekat. A samozřejmě o poznání zajímavější jsou benzínová turba, ať už 2.0TSI u Superbu / Passatu, EcoBoosty u Fordu nebo THP u PSA.

Sečteno a podtrženo, Hyundai je pro mě v současné podobě nekonkurenceschopné - vzhledem k nulové image ve střední třídě je cena nad úrovní Mondea neakceptovatelná a nabídka motorů je vyloženě slabá. Nicméně předpokládám, že brzy přijdou nové motory a nějaké akční nabídky, které vody trošku rozhýbají.
Avatar - Andromeda
15. 5. 2011 16:11
Re: i40
Dobře pojato ;-) , souhlas - ceny jsou diplomaticky řečeno docela sebevědomé, motorová paleta zatím nevalná...
16. 5. 2011 00:13
Re: i40
:yes: S tím se nedá než souhlasit.
Avatar - DoubleSix
16. 5. 2011 09:20
Re: i40
Já naopak u Hyundaie oceňuji, že nepodlehli ekošílenství a nabízejí dvoulitrový atmosferický motor :yes: . Já ty turba nějak nemusím.

Zvenku ta i40, alespoň mě, hodně připomíná Avensis a dá se na to auto koukat. Ale ten vnitřek je šílenej, proč proboha musí kopírovat tu hrůzu z posledních Fordů. :-(
15. 5. 2011 09:20
Dle mého jsou ceny v pořádku
Snad si někdo nemyslel, že když přijde Hyundai s kvalitním vozem střední třídy, který alespoň dle tvrzení výrobce bude kvalitou srovnatelný s německou produkcí, že to auto bude stát jako Golf se základní výbavou. Za dob Sonaty, kdy sice auto bylo o 100 000 Kč levnější než zavedená produkce, ale kvalitou odpovídalo americkým standardům, tak to možné bylo. Ale pokud chce Hyundai dokázat, že umí udělat velmi kvalitní auto, a já předpokládám, že tomu tak v případě i40 bude, tak nemůže prodávat auto pod cenou. Navíc to, že v podstatě stojí stejně jako ostatní vozy střední třídy jenom dokazuje, že už se Hyundai cítí na to, že je skutečnou konkurencí a nemusí se podbízet nižší cenou na úkor kvality. Osobně si myslím, že ostatní asijskou konkurenci i40 pokoří a i Frantící budou mít velký problém.
Rozbalit vlákno
2
15. 5. 2011 10:26
Re: Dle mého jsou ceny v pořádku
Takhle uvažoval i FIAT, že když dá auto porovnatelné s německou produkcí za cenu německé produkce , tak se lidé porvou o pořádníky. Skutečnost je přesně opačná.
16. 5. 2011 08:59
Re: Dle mého jsou ceny v pořádku
To, jestli se Hyundai s i40 (už) nemusí podbízet cenou řekne až trh. Za mne si ale myslím, že Hyundai stále ještě nemá jméno na to, aby si mohl dovolit prodávat za podobné ceny jako renomovaní výrobci. Na druhou stranu, co není teď může být za dva modely. Práce na sobě sama je u Hyundai příkladná.
15. 5. 2011 09:52
Trochu zklamali "čachrováním" s rezervou
... do nejlevnější akční verze lepící sada, v běžných modelech dojezdová rezerva a až ve vyšší výbavě plnohodnotná rezerva. Kolik by je stálo, kdyby plnohodnotnou rezervu dali do všech verzí ? Vždyť jde o auto střední třídy, kde se dají řpedpokládat dlouhé trasy.
Rozbalit vlákno
4
15. 5. 2011 11:29
Re: Trochu zklamali "čachrováním" s rezervou
lepiaca sada už aj v strednej triede je štandard, plnohodnotná rezerva buď nie je v ponuke, alebo je nadštandard. tak sa aj v Hyundai prispôsobili
aj keď tiež nesúhlasím, že v takýchto autách nie je náhradné koleso ;-\
16. 5. 2011 11:15
Re: Trochu zklamali "čachrováním" s rezervou
No zrovna tomuhle "standardu" se přizpůsobovat nemuseli.
16. 5. 2011 09:49
Re: Trochu zklamali "čachrováním" s rezervou
kolik by tě stálo, kdyby sis za tu rezervu připlatil? podle mě je sada v základu plus - kdo nechce, koupí si rezervu, kdo chce má to zadarmo.
16. 5. 2011 11:17
Re: Trochu zklamali "čachrováním" s rezervou
U korejců jsou většinou výbavy pevně dané a nedá se skoro za nic připlatit ... ale je pravda, že náhradní kolo by snad prodejce dodat zvládl :-)
Avatar - strýček BOB
15. 5. 2011 10:14
Úspěch zaručen...
Když si to přeložím, tak za půl mega máte v základu ufuněou 1.6 atmo, tesil, plecháče a meachanickou klimu, například o tempomatu si můžete nechat jenom zdát. To se mi zdá jako výborná nabídka. Zákazníci z luxusnější nižší střední se již začínají registrovat do pořadníků na nové Huyndai i40. :yes:
Rozbalit vlákno
2
15. 5. 2011 12:58
Re: Úspěch zaručen...
Musíš se nejprve podívat co dostaneš u konkurence za podobnou cenu. Dostaneš to samé, ne-li trochu míň.
16. 5. 2011 09:50
Re: Úspěch zaručen...
A to je možná ten problém, nemyslíš :-)
15. 5. 2011 10:47
Avensis?
Základ za stejnou cenu jako Avensis? Tak nevím - Hyundai, Toyota, Hyundai, Toyota, co bych si jen vybral.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - pario
15. 5. 2011 12:00
Re: Avensis?
Nechcel som to napísať prvý,ale to isté napadlo aj mňa >:D
Avatar - pario
16. 5. 2011 11:51
Re: Avensis?
Neuhádol si ;-) >:D
Avatar - Ada je zase tady
15. 5. 2011 10:55
Asiatsko-francouzsky design
To si museli dat opravdu velkou praci, nez vytvorili takhle kreaturni design. Mysli si snad nekdo, ze clovek, ktery si kupuje auto za bezmala milion korun, bude v aute koukat na tuhle silenou palubku? Auta s timto prastenym designem patri do nejnizsi cenove kategorie, kde si uhroviti mladenci z vesnice co nejvice extravagantnim vzhledem interieru i exterieru leci sve mindraky. :no: :no: :no:

Lide, na ktere se snazi mirit tenhle vozik, si kupuji auta jine kategorie: Passat 4motian, Audi A6 Allroad, Volvo XC70, M.B.4matic. Tohle je svym vzhledem a interierem zvlaste, jasne vuz pro svorcaky.
Rozbalit vlákno
0
15. 5. 2011 11:08
i40 nespokojní češi
Já si myslím,že to není o nespokojenosti,ale o názor jednotlivce a jinak k i40 - cena je vysoká,tvar moderní,poněkud zvláštní to náš
SUPERB combi je lepší,bohužel.
Rozbalit vlákno
1
15. 5. 2011 14:09
Re: i40 nespokojní češi
kolega ma superba pul roku a uz mu ho 3x vykradli - pro me osobne je to zasadni argument proti koupi, bohuzel...
Avatar - Emel
15. 5. 2011 11:48
Sečteno a podtrženo
i40 se povedlo, alespoň na první pohled. A Hyundai si to zřejmě dobře uvědomuje. Kombík vypadá dobře uvnitř i zvenku, pokud tedy preferujete výraznější design.

Na druhou stranu, Hyundai je ve střední třídě nováčkem a nasadit ceny na(d) úroveň zavedené konkurence je optimismus, který zřejmě dlouho nevydrží. Stejně tak paleta motorů volá po dvoulitrové naftě (a případně jako bonus nějakých turbobenzínech, ale dvoulitrová nafta je základ). Až se za nějakou dobu objeví 2.0CRDI Comfort kolem 600.000, bude to opravdu zajímavé.
Rozbalit vlákno
16
15. 5. 2011 12:17
Re: Sečteno a podtrženo
Otázka je zda toto není jen taková menší ochutnávka.Hyundai není ve střední třídě nováčkem,to je jen naše (evropské) vnímání.i40 je technicky příbuzná se stávající Sonatou (hodně úspěná) a podívejme se na její motorizace.Kdyby chtěli,tak je použijí.Připravují zřejmě něco více.
Avatar - Emel
15. 5. 2011 13:51
Re: Sečteno a podtrženo
Diskuse je o českých cenách a českém trhu, tady je "hodně úspěšná Sonata" okrajová záležitost (loni se prodalo 63 kusů, v roce 2009 77 kusů).

Věřím, že připravují něco víc, nabídnout jako maximum 1.7CRDI postrádá logiku... ostatně moje narážka na 2.0CRDI podle mě vystihuje podstatu věci.
Avatar - white label
15. 5. 2011 13:53
Re: Sečteno a podtrženo
Souhlas.
15. 5. 2011 18:22
Re: Sečteno a podtrženo
Jenže je otázka zda a o kolik se zvednou prodeje za vyšší motorizace (stoupne tím i cena).Vyplatí se to?V USA,Kanadě,Austrálii...prodá Hyundai velké množství silnějších verzí,tak to nabízí.Proč je cpát zatím sem?Pro pár kusů.Četl jsi článek od Marka o Toyotě a jejich domácích modelech a srovnej to s její evropskou nabídkou.To neurčuje jen Hyundai,to určuje i sám trh co je schopen přijmout a co ne.Výrobce se přizpůsobuje trhu,ne naopak a pár jedinců to nezmění.Co když chce nejprve prodat co nejvíce verzí těch základních a počtem nejprodávanějších.Je to jejich taktika.Nezačnou zde prodávat třeba Euuqus (nevím zda jsem to napsal správně) kvůli pár prodaným kusům,ale nedělají to.Možná by u některých zvedli image,ale osobně si to nemyslím.Každopádně jejich strategie logiku má.
Avatar - Emel
15. 5. 2011 19:13
Re: Sečteno a podtrženo
Jenže tady nemluvíme o nějaké supermotorizaci pro zvýšení image modelu, ale o drtivě nejprodávanější motorizaci v rámci třídy, dvoulitrové naftě, která tvoří nějakých 80% všech prodejů.

Pokud mě vzbudíš o půlnoci a zeptáš se, jak vypadá typické evropské auto ve středním mainstreamu, řeknu, že je to předokolka někde kolem 4,8m, nabízí se jako kombík a sedan / liftback, obouvá sedmnáctipalcová kola a... pohání ho dvoulitrová nafta.

Tvrdit, že Hyundai nemá dvoulitrovou naftu, protože si to trh nepřeje... to je nesmysl. Tu výmluvu lze použít u šestiválců nebo turbobenzínů...
15. 5. 2011 19:50
Re: Sečteno a podtrženo
Jenže oba víme že Hyundai má výborné 2,0CRDI,ale nevíme proč ji zatím u i40 nenabízí.My ani neznáme dynamiku a spotřebu 1,7CRDI tak proč rychlé soudy.Uznávám,že ten dvoulitr by se tam hodil,to je jasný.Ale hyundai tím musí něco jistě sledovat a ví o i40 a svých záměrech samozřejmě více než my spotřebitelé.
Na jakou skupinu kupujících i40=tkou míří?Firmy?Nezdá se mi to.Spíše rodinné auto pro klidnější,pohodlné přesuny s nižší spotřebou.Samozřejmě v čr se tato třída jako rodinné auto nekupuje,v tom je problém.
Avatar - Emel
15. 5. 2011 21:08
Re: Sečteno a podtrženo
Dynamika u 1.7CRDI se dá vyčíst v článku o sedanu... dá se předpokládat, že kombík bude o něco málo pomalejší. Sedan má stovku za 10,6 a maximálku 197. Mondeo s nejslabším 2.0TDCI má 9.8s a 205km/h, Laguna 150k 210 a 9,5s. Není to zase o tolik, ale je to tam.

Podle mě tím Hyundai nesleduje nic, prostě jen spěchalo s uvedením na trh a postupně uvádí motory. Nepředpokládám, že by Hyundai postavilo auto tak hloupě, že by se tam dvoulitr nevešel... nebo že by až do té míry podlehlo zelené loby... a jiný důvod mě nenapadá.
Avatar - Katikakus
15. 5. 2011 23:58
Re: Sečteno a podtrženo
Faktem je, ze nejprodavanejsi strednetridni motorizace jsou diesely kolem 100 kW. Nekdo to ma na dvoulitru, oni maji 1.7ku. Trh ukaze, jestli jsou ceny prilis sebevedome, nebo uz Hyundai na to ma.
Avatar - saldy
16. 5. 2011 00:36
Re: Sečteno a podtrženo
No nebude nakonec snad tak zle, je to přeci jen premiera, do Ameriky příjde v 2012? Motory budou přicházet postupně, i když je mi stále záhadou, proč začínaj v tomto případě od spoda.

Zatím jsem pro Eu dohledal celkem dost motorizací, které pokryjí řekl bych široký rozsah od 1.6 GDi 99 kW až po 2.4 GDi 150 kW, u dieselu je uváděn pozdější příchod dvoulitrů řady R. Bude i nějakej ten hybrid, ten si ale ještě počká. Nechme se ale překvapit.
16. 5. 2011 00:32
Re: Sečteno a podtrženo
Je jen otázka, jestli to Hyundai s Evropou myslí ve střední třídě vážně. U malých aut je jednoznačně vidět evropské zaměření. Ale je možné, že ve střední třídě upřednostní americký trh, kde se jim vede, a v Evropě budou daný model prodávat pouze doplňkově.

Malá auta, nižší střední, střední... to jsou v Evropě hodně našlapané segmenty. Zatímco od nižší střední dolu nakupují hodně rodiny, kterým se lze vetřít v oblibu nízkou cenou, střední třídu kupují hlavně firmy. Fleetové prodeje jsou v tomto segmentu klíčové a ceny jsou úplně někde jinde než ceníkové pro hoi polloi, takže cena není nutně ten rozhodující faktor. Je to tvrdý boj. Řada ostřílených automobilek, i těch evropských, v tom plave. Určitě hodně záleží na image, které Korejec nemá zrovna na rozdávání. Stačí se podívat na fleetové prodeje německé prémie (teď myslím celoevropské; u nás asi moc válet nebudou).

Evropská střední třída má svá specifika, která dělají prosazení v ní velmi finančně nákladným. Proto si myslím, že s touto generací Hyundai na evropskou střední třídu nezaútočí. Jinde ve světě zvedne prodeje více s menší námahou.
16. 5. 2011 01:10
Re: Sečteno a podtrženo
Souhlas! Řekl bych, že jde o jakési testování - mají (pravděpodobně) dobrý vůz, šelmovitý design a odbyt bohatě zajištěný (mimo Evropu). Takže, jestli (v Evropě) ročně prodají 5 000 ks za vyšší cenu nebo 50 000 ks za nižžší cenu, není pro tento průmyslový gigant až tak důležité. Může v tom být nějaký záměr - i dlouhodobý (třeba jen usilují o image - uvažují o luxusní značce Genessis... ale to je z jiného soudku).
16. 5. 2011 09:06
Re: Sečteno a podtrženo
To je otázka. Z jejich práce je vidět, že chtějí být globálním hráčem a u Hyundai cítím o hodně větší snahu být silným hráčem i v evropě než třeba u japonských automobilek. Pokud to tak je, tak už jen kvůli té image potřebují být v podvědomí v evropě velmi silné a určitým způsobem prestižní střední třídě.
16. 5. 2011 10:28
Re: Sečteno a podtrženo
Nepopírám, že si tímhle modelem mohou připravovat hřiště pro další generaci, tedy budovat image. Podle mě to tak je. Ale prosazení se ve střední třídě v Evropě (nebo i ve vyšších třídách) je skoro na desítky let. Během jedné nebo dvou generací ničeho převratného nedosáhnou.

ad Japonci: Japonci se podle mě už naučili, jak tvrdé podmínky panují v Evropě ve střední a výš, proto se zaměřují na ostatní trhy, které jim zajišťují relativně levný růst. Vem si takový Lexus IS. Zaměřený na Evropu, podle mě skvělé auto, ale nijak výrazně se neprosadilo (částečně určitě kvůli chybějícímu kombíku), takže nová generace bude při vší pravděpodobnosti zase orientovaná na Ameriku, nebo dneska Čínu.
15. 5. 2011 13:00
Re: Sečteno a podtrženo
Věřím tomu, že další motorizace přijdou(dvoulitrový diesl určitě). Jen je budou nasazovat postupně..
Avatar - saldy
15. 5. 2011 13:14
Re: Sečteno a podtrženo
příjdou nepříjdou, o jiné motorizaci pro Evropu zatím nikde nepadlo ani slovo, je mi záhadou jakou strategii tím korejci sledují.
16. 5. 2011 09:24
Re: Sečteno a podtrženo
Motor 1.7 CRDi je především nízkoemisní, při výkonových parametrech srovnatelných s běžnou 2.0 turbodieselem. K nám se teď hlásí jeho dvě nižší výkonové verze, ale existuje také ve verzi 160 hp, když na to přijde. Moje spekulace je, že tímhle motorem si Hyundai chce pro Evropu (1) pojistit nízký emisní průměr, aby si později mohl dovolit do palety nasadit objemovější/výkonnější motory, (2) orientovat ho na klientelu, které bohatě stačí běžný standard dynamiky - čili rozjezd za nějakých 12 sec a udržování předpisových rychlostí při optimální spotřebě. Totéž víceméně platí o 1.6 GDI. Kdo Hyundai/Kiu sleduje, ví, že motorů mají hafo a že pro ně není problém namontovat do i40 třeba přeplňovanou 1.6 nebo dvoulitr GDI nebo i něco s větším objemem, případně nějaký CRDi z řady R. Čili - jak říkáš: účel strategie Hyudaie zatím nejasný. On ale Hyundai ani ještě žádnou strategii nevyhlásil, takže holt počkejme.
Avatar - pario
15. 5. 2011 12:21
Hyundai i40
Mne osobne sa nepáčia denné svetlá a tá futuristická palubovka :no:
Rozbalit vlákno
0
15. 5. 2011 13:22
ceny se zdaji v pohode
samozrejme v kategorii "jiz od" se renaultu neda a ani nevyplati konkurovat, ale vplne palbe za 750 tisic je to bezkonkurencni nabidka (za kterou jsem doted povazoval akcni enterprise, ktery ovsem zas tak plnou palbu nema), jinak receno, kdo chce za trictvrte mice koupit nejvetsi protihodnotu, nemel by hyundai ze sveho vyberu vynechat, kdo chce nejvetsi protihodnotu za pulmice, mel by zkusit jinou tridu
Rozbalit vlákno
8
Avatar - strýček BOB
15. 5. 2011 13:47
Re: ceny se zdaji v pohode
Nedalo mi to a mrknul jsem na ceníky Passatu, tak za 800k je nafta s DSG, tedy jenom opravdový deviant může koupit korejce za 750k Kč.
15. 5. 2011 14:04
Re: ceny se zdaji v pohode
nafta s dsg v kuzi, pameti sedacek a 18" ? muze byt, ze jsem neco prosvihl...
Avatar - strýček BOB
15. 5. 2011 14:19
Re: ceny se zdaji v pohode
Tohle porovnávání ceníků spíše nechávám místním dětem, ale budiž, nemám rád to dětské blábolení, jak korejský křáp válcuje výbavou zavedené evropské produkci ve střední třídě. Tedy za stejných 800k máš v naftě a manuálu Passat Variat s tebou uvedenou výbavou, stačí?
15. 5. 2011 14:26
Re: ceny se zdaji v pohode
takze neprosvihl, staci
Avatar - GM.rja
15. 5. 2011 19:52
Re: ceny se zdaji v pohode
Myslíte nudnou, nespolehlivou a drahou evropskou "konkurenci"? >:D >:D >:D
Avatar - Emel
15. 5. 2011 14:08
Re: ceny se zdaji v pohode
Za 750.000 už chci lepší motor než 1.7 naftu, sorry... to raděj to Mondeo s 2.0TDCI 120kW a oželím nějaké to elektronické hejblátko. Za 725.000 je třeba taky C5 2.0HDI Exclusive 120kW, za 706.000 koupíš Insignii "Edice 20 let" s 2.0CDTI 118kW... Laguna je samozřejmě v plné palbě na 131kW s 4control... a mírně nad 800 už se dá koukat i na BMW nebo Audi s dvoulitrovou naftou přes 100kW.

Bezkonkurenční ta nabídka rozhodně není - zatím nemůžu hodnotit kvalitu jízdy ani interiéru, ale slabý motor (vzhledem k cenové kategorii) je pro mě velký handycap.
15. 5. 2011 14:15
Re: ceny se zdaji v pohode
bude to zasadni hendikep i ve vztahu k hmotnosti ?
mj. ta 1,7 sebou nese i levnejsi pojistku...
jako nerikam, ze si ho utikam koupit, ale pridal bych ho na seznam toho, co chci videt

p.s. ten rencek je vazne levnejsi...a o dost
C5 po dovybaveni na stejnou uroven vyjde naopak draz...taky o dost
Avatar - Emel
15. 5. 2011 19:15
Re: ceny se zdaji v pohode
Pojistka není u nového auta tak zajímavá. Samozřejmě, spoustě lidí 100 kW vyhoví, ještě před takovými pěti lety to byl standard... ale já si potrpím na silnější motor.

Citroen si schválně zkusím dovybavit, ta Exclusive už je dost slušný základ.
Avatar - zdravy rozum
15. 5. 2011 14:21
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Starfighter
15. 5. 2011 15:37
Re: Je to bezpecnejsi nez superb a tak i docela levny
"Je to bezpecnejsi nez superb a tak i docela levny"

Ano, po dobrém obědu má přijít i dobrá pohádka. Dále by jsme prosili tu o Karkulce.
Avatar - zdravy rozum
15. 5. 2011 15:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Krispos
15. 5. 2011 15:42
Re: Je to bezpecnejsi nez superb a tak i docela levny
Nýbrž hranou?
Avatar - Starfighter
16. 5. 2011 01:32
Re: Je to bezpecnejsi nez superb a tak i docela levny
Fabia kolena neničí a hrotem už vůbec ne ;-)
Avatar - Ronault.
15. 5. 2011 15:56
Re: Je to bezpecnejsi nez superb a tak i docela levny
V čem je tohle auto, které zde ještě nikdo pořádně neřídil natož v něm boural. bezpečnější než Superb. To by mne opravdu zajímalo. A prosím explicitně.
Avatar - white label
15. 5. 2011 16:01
Re: Je to bezpecnejsi nez superb a tak i docela levny
Zdravy rozum a explicitně???
Neblbni, to je jako kdybych chtěl po tobě, ať někdy porodíš dítě (ovšem nemyslím jako lékař při porodu)... >:D
Avatar - zdravy rozum
15. 5. 2011 21:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Starfighter
16. 5. 2011 01:30
Re: Je to bezpecnejsi nez superb a tak i docela levny
Á pán je technik. Firemní crash testy, to je jako co? >:D

Slovní spojení "radeji jel do Superbu" je přímo skvost. Píšeš nějakým nářečím nebo je to tvůj literární styl? :-O >:-[]
Avatar - zdravy rozum
16. 5. 2011 15:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 5. 2011 09:55
Re: Je to bezpecnejsi nez superb a tak i docela levny
ještě větší magor, než jsem čekal..
Avatar - zdravy rozum
16. 5. 2011 15:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - leone
15. 5. 2011 19:06
Desing,..cena,
...i40 vypadá skvěle,...možná interiér každému nemusi stopro sednout, ale jinak Ok,...já dám ale především o pocit jízdy a jak mi auto sedne do ruky,..po zkušenosti s ix35, to chce rozhodně vše vyzkoušet,...doufám že mi i40 překvapí a bude lepší :-| ,...jinak mne zatím překvapila jen cena, ...neprémierová značka by se v dnešní době měla chovat trochu slušněji :no:
Rozbalit vlákno
0
16. 5. 2011 00:38
Realita
Citace jen tak na okraj:
"Používáme ve firmě Hyundai a KIA a bez problémů
Auta to jsou držáky a provozní náklady oproti evropským vozů jsou výrazně nižší. Předtím jsme měli Oktávky a Mondea a Passaty a hlavně Passaty 2.TDI v automatu byly bídné. Oktávky byly drahé, ale dobře se prodávaly. Mondea byly propadáky. Drahé při pořízení a neprodejné za rozumnou cenu."
Osobní zkušenost toto potvrzuje.
Plus pro srovnání třeba se Superbem - jeho prodeje jsou zlomek produkce i40 (respektive dosavadní Sonaty - pochopitelně globálně). Čili Evropský trh je pro někoho Sahara a pro někoho pískoviště :-!
Rozbalit vlákno
1
16. 5. 2011 07:28
Re: Realita
U citace je vhodné uvést citovaný subjekt, jinak to vypadá spíš jako plácnutí do vody.