Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai i40 cw: Ceny na českém trhu

Ondřej Láník
Diskuze (144)
Hyundai se vrací do střední třídy. Nástupce Sonaty se začíná prodávat. Nejprve pouze jako kombi.

V týdnu, kdy Hyundai ukázalo sériovou podobu sedanu i40 na autosalonu v Barceloně, zveřejnil český dovozce vozů Hyundai ceník nového kombi střední třídy i40 cw.

Na tento okamžik jistě čekali všichni významní hráči na trhu střední třídy (Škoda, VW, Ford, Renault), protože Hyundai už ve všech nižších kategoriích ukázalo, že hodlá za svými cíli tvrdě jít.

Cena přitom už zdaleka není jediným argumentem. Přidal se originální design, velmi slušná technická úroveň, ale třeba i nadstandardní záruka v ceně zdarma.

Classic: Základ za 499.990,-Kč

Základní stupeň výbavy v českém ceníku figuruje ve dvou motorizacích za 549.990,-Kč (1,6 GDI) a 579.990,-Kč (1,7 CRDI 85 kW).

Co za ně dostanete? Kombi střední třídy se zavazadelníkem o objemu 553 l, které přijede na plechových kolech s pneumatikami 205/60 R16.

Ve výbavě všech i40 cw je téměř kompletní bezpečnostní sada: ABS, EBD, brzdový asistent, stabilizační systém, asistent pro rozjíždění do kopce, airbag řidiče a spolujezdce, boční airbagy pro přední sedadla, okenní airbagy pro všechny řady sedadel, kolenní airbag řidiče, aktivní přední opěrky hlavy, výškově nastavitelné sedadlo řidiče.

Komfortní standard všech modelů představuje výškově a podélně nastavitený volant, kůží potažený volant a hlavice řadicí páky, středová opěrka rukou pro přední a zadní sedadla, el. ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, el. ovládaní předních i zadních oken, centrální zamykaní s dálkovým ovládáním a alarm systém, palubní počítač a ukazatel venkovní teploty a elektronická parkovací brzda s funkcí automatického brzdění.

Bez příplatků dostanete manuální klimatizaci, diodová světla pro denní svícení, přední mlhovky, integrované rádio, CD přehrávač, MP3, USB+AUX, vč. ovládání audiosystému tlačítky na volantu.

Praktické je asymetricky dělené a sklopné zadní sedadlo, fixační síť zavazadlového prostoru a vnitřní ochranná síť za zadními sedadly nebo střešní ližiny.

Pro základní model je dodávána dojezdová rezerva.

Hyundai i40 cw: První dojmy

Na benzinový model 1,6 GDI Classic se vztahuje zaváděcí bonus ve výši 50.000,-Kč. Skutečná první cena tedy činí 499.990,-Kč. S tím přijdete ale taky o přední mlhovky, kryt zavazadelníku, fixační síť v zavazadlovém prostoru, rádio a ovládání na volantu a kůží potažený volant a hlavici řadicí páky. Místo dojezdového kola je ve voze sada na opravu pneumatiky.

Comfort: Pouze diesely

Druhý stupeň výbavy dělí od prvního cenový skok 50.000,-Kč.

Za ně dostanete navíc kola z lehkých slitin s pneumatikami 215/50 R17, plnohodnotné náhradní kolo, vyhřívaná přední sedadla, elektrické ovládání sedadla řidiče, bederní opěrku v sedadle řidiče, výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce, dvouzónovou automatickou klimatizaci s funkcí automatického odmlžování, chlazení přihrádky před spolujezdcem, tempomat s omezovačem rychlosti, přední i zadní parkovací čidla, vyhřívání předního skla pod stěrači, Bluetooth handsfree, dešťový senzor a solární přední skla.

Hyundai i40: Nový sedan v Passat-klasse

Od výbavy Comfort existuje možnost zakoupení položky panoramatické střešní okno (dvoudílné, přední část elektricky posuvná) za 25.000,-Kč.

Ke všem motorům s výjimkou základní 1,6 GDI je za 40.000,-Kč dodávána automatická převodovka.

Style

Za třetí stupeň výbavy dáte navíc 50.000,-Kč proti Comfortu a jde současně o první možnost ke koupi zážehového dvoulitru 2,0 GDI.

Výbava proti druhé úrovni zahrnuje navíc následující položky: xenonové světlomety, vyhřívání volantu, inteligentní klíč a startování tlačítkem, monitorování tlaku v pneumatikách, parkovací asistent s obrazem zadní kamery ve zpětném zrcátku, fixační posuvný systém v zavazadlovém prostoru a zatmavená zadní skla.

Premium

Nejvyšší stupeň výbavy dělí od úrovně Style také 50.000,-Kč. Za ně dostanete navíc větší kola z lehkých slitin s pneumatikami 225/45 R18, asistent pro vedení vozu v jízdních pruzích (Lane Keeping Assistant System), zadní boční airbagy, inteligentní parkovací poloautomatický systém, paměť nastavení sedadla řidiče, kožené čalounění sedadel s ventilačním systémem předních sedadel a vyhřívání předních i zadních sedadel.

Hyundai i40 - Ceny a dostupná technická data
Motor1,6 GDI2,0 GDI1,7 CRDi1,7 CRDi
Převodovka6M6M (6A)6M6M (6A)
Zdvihový objem [cm3]1591199916851685
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]99/6300130/650085/4000100/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]164/4850208/4700260/1250-2750325/2000-2500
Max. rychlost [km/h]195210190198
Zrychlení 0-100 km/h [s]----
Komb. spotřeba [l/100 km]--4,3-
Poh. hmotnost [kg]13851410-1485
Cena Classic [Kč]499.990,--579.990,--
Cena Comfort [Kč]--629.990,--
Cena Style [Kč]-669.990,--699.990,-
Cena Premium [Kč]-719.990,--749.990,-

JAKE.AUTO.CZ: Hyundai i40 (Přehled všech článků)

Ondřej Láník
Diskuze (144)
Avatar - pario
18. 5. 2011 10:08
Re: Motory...
Objem (cm3) 1798
Maximálny výkon (kW/ot.min-1) 108/6400
Maximálny výkon (k) 147
Maximálny krútiaci moment (Nm/ot.min-1) 180/4000 . Čiže tento motor je na strednú triedu málo? Potom Japonci urobili niekde chybu. Po cestách Avensisov jazdí dosť,ale že by boli brzdami ciest som si nevšimol.
Avatar - white label
17. 5. 2011 09:48
Re: nechapem co sa nespokojnym cechom zase nepaci
Rozhodně jsi právě u toho údajného lhaní argumentoval rozporem mezi tím jaká auta skutečně mají/chtějí a mezi tím co, jak a o čem píší tady. Jak je to s Krisposem jsem ti napsal já i Krispos a jak je to s autem karl.laze ti napsal zase on. Teď už jen najít odvahu vzít to zpátky.
Jak jsem psal, třeba Krisposovi nedělá případná omluva žádný problém... ;-)
Avatar - kari.laz
17. 5. 2011 08:42
Re: nechapem co sa nespokojnym cechom zase nepaci
Psal jsi přesně to, co jsem napsal. Máš problémy s tím, že si dá někdo logo Peugeotu a pak si dovolí ho zkritizovat a na druhou stranu vyzdvihnout něco jiného. Ty neváháš a označíš ho za lháře. Místo aby jsi si zjistil jestli náhodou opravdu ten peugeot nemá.
Avatar - Katikakus
16. 5. 2011 19:48
Re: nechapem co sa nespokojnym cechom zase nepaci
Zkus si to jeste jednou precist, evidentne si vubec nepochopil, co jsem psal. O tom, jaky ma kdo auto muj prispevek vubec nebyl, Vito. :no: 8-s
Avatar - pario
16. 5. 2011 11:51
Re: Avensis?
Neuhádol si ;-) >:D